Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Jeg håber da vi ses - og får hilst på hinanden igen... well den historie var jo interessant - den eneste gang jeg faktisk har forsøgt at snyde mig ind... og jeg tror nu jeg var endt med at rejse mig - selv om Chri ikke havde været så pågående - det fortrækker jeg at tro i hvertfald :blush: Den 2. time var i øvrigt rigeligt hård for en træningsdag... Sjovt du skrev :bigsmile:

Jeg kan jo heller ikke lave pullups - men MZ er god til at tilpasasse øvelser til et passendee sted mellem easypeasy og umuligt - med en tendens mod sidstnævnte!

Glad for at mit vægttab ses!

Starstruk? :blush::blush: Ej nu må du stoppe - selvfølgelig skal du komme hen og hilse - jeg elsker at møde mennesker :bigsmile:

Sådan havde jeg det også med Arne, da jeg startede på Mol. Manden er jo en berømthed, som jeg endda har læst artikler om osv osvosv... Jojo respekt der Arne. :4thumbup:

Arne dit nye AVATAR.. :superman: Hvor ser du bare godt ud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Apropos så har jeg også flere gange været lige ved at gå hen og hilse på dig - men så er det at jeg bliver helt starstruck - man kan da ikke bare gå hen og tale til Arne fra mol?

Det kan man sagtens, og vær ikke nervøs for du ikke kan finde på noget at sige, Arne snakker alligevel så meget det kan være svært at få et ord indført :tongue:

Sorry Arne, bare alt for længe siden jeg har smidt en af mine flabede kommentarer i loggen :innocent:

Med din nye avatar vil jeg gentage hvad jeg før har skrevet på msn, hvis du dropper ind forbi mit arbejde en dag så må du sq komme og præsentere dig, kan snart ikke kende dig mere :bowdown::bowdown::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Julie, Marie og Tulle - hvor er I bare søde - tak skal I ha :smile::blush: ... men der er da bestemt sket en del - her er som jeg så ud for ikke længe siden:

post-125-1190053934.jpg

Chris og muzakfabrikken

Hvad sker der lige for ham Chris? Musikken bliver stadig mere underlig... I dag fik vi mærkelige jungletrommer og noget tøse-græde-tude pop til hårdt arbejde :crazy:

Bortset fra det - så var det skam en fin elitetime i dag - endnu engang præget af ytempoarbejde - og meget af det stående...

Program:

8 min siddende opvarmning - op til 75%

3-4 min stadig siddende til at løfte pulsen til 80%

Lanng serie med stående tempo:

15 sek, 20 sek, 25 sek, 30 sek, 35 sek, 40 sek, 45 sek, 50 sek, 55 sek, 60 sek, 65 sek, 70 sek, 75 sek, 80 sek. I begynnelsen med 6 sek siddende mellem de stående ture - tigende til 8 og siden 10. 20 sek siddende "på toppen" - og så gik det ned igen med stående i: 75 sek, 70 sek, 65 sek, 60 sek, 55 sek, 50 sek, 45 sek og 40 sek. Hård omgang - men jeg nød det faktisk - vi kørte omkring 90 rpm - måske lidt mere

90 sek pause

3 min siddende på et 9 tal - igen tempoarbejde, en smule langsommere end tidligere på timen

6 min siddende på et 8 tal

4 min siddende på et 9 tal - omserie - men BLØD musik :crazy:

90 sek pause

3 min 30 sek stående frisk enkelttakt

6 min 30 sek siddende frisk enkelktakt

Det var det - endte på et pulsgennemsnit på 89% fratrukket opvarmningen - 85% inkl opvarmningen

post-125-1190055113_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey :cool:

Ja der var de i 3 eller 6 min til sidst hvor trommerne var endnu mere sære end de plejer at være. Det plejer at være sådan noget skotsk noget som ikke er så slemt :blink: . Det er her lyder som noget fra en indoafrikansk stamme som er tonedøve :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Meget stor fremgang, fandme flot, Arne :4thumbup: .

Tak skal du ha - jeg lapper rosen i mig :4thumbup:

Hey :cool:

Ja der var de i 3 eller 6 min til sidst hvor trommerne var endnu mere sære end de plejer at være. Det plejer at være sådan noget skotsk noget som ikke er så slemt :blink: . Det er her lyder som noget fra en indoafrikansk stamme som er tonedøve :crazy:

Det skoske er slemt - de trommer er uden for kategori... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja der var de i 3 eller 6 min til sidst hvor trommerne var endnu mere sære end de plejer at være. Det plejer at være sådan noget skotsk noget som ikke er så slemt blink.gif . Det er her lyder som noget fra en indoafrikansk stamme som er tonedøve crazy.gif
Det skoske er slemt - de trommer er uden for kategori... :bigsmile:

Jeg kan egentlig godt leve med trommerne... men FLØJTEN :crazy: Den der mærkelige skingre fløjte sammen med det skotske musik, altså, det dur bare slet ikke.

Arne, du fik vidst ros i timen dag? Noget med at du kørte med den udmeldte intensitet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan egentlig godt leve med trommerne... men FLØJTEN :crazy: Den der mærkelige skingre fløjte sammen med det skotske musik, altså, det dur bare slet ikke.

Arne, du fik vidst ros i timen dag? Noget med at du kørte med den udmeldte intensitet :smile:

Vi kan vist konstatere at der er en generel utilfredshed med hans "musikalske udvikling"... :sneaky2::tongue:

Og nå ja - det gjorde jeg vist... "looking around I see 8 - Arne thats good - thats a 9 - the rest off you come on"... jaja sikker på at der var en del andre der gav den gas!

Link to comment
Share on other sites

Tøffetøf :cool:

:bigsmile:

FUT FUT :yahoo:

Hvor er det bare super godt. :yo:

:4thumbup: - og tak

:newtongue: Du tror du er noget bare fordi du står liiidt tidligt op :newtongue: men det er bare fordi vi ANDRE er ude og træne :tease:

og Arne.... TJJUUUUUTTTT TTJJUUUUUUUTTTTTT :superman:

M :elvis:

Jeg har nu været i seng igen - var lige oppe og se lidt NFL :blush: - og ja det lille tog har sneget sig lidt ned af sporet igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

:newtongue: Du tror du er noget bare fordi du står liiidt tidligt op :newtongue: men det er bare fordi vi ANDRE er ude og træne :tease:

og Arne.... TJJUUUUUTTTT TTJJUUUUUUUTTTTTT :superman:

M :elvis:

Er der nogen der trænger til lidt opmærksomhed og omsorg? :4winkkiss:

Det eneste jeg tror jeg er på det tidspunkt er levende. Skal jo først til træning 6.30 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Arne :bigsmile:

Længe siden jeg har været forbi da jeg ikke er så meget på mol i øjeblikket... Men man kan da roligt sige at der er sket noget både her i loggen og med dig...

Forandringem til din nye avatar er super :superman: ... Du har godt nok smidt nogle kg :cheer: ... og så er det dejligt at se at toget futter afsted :firebounce: ... Faktisk er det allerede næsten 1/3 af vejen - og det er et rigtigt langt stykke... Godt arbejdet :yahoo: ... Synes godt du må være lidt stolt af dig selv :4thumbup: :bigsmile: ...

Kram herfra...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Arne :bigsmile:

Længe siden jeg har været forbi da jeg ikke er så meget på mol i øjeblikket... Men man kan da roligt sige at der er sket noget både her i loggen og med dig...

Forandringem til din nye avatar er super :superman: ... Du har godt nok smidt nogle kg :cheer: ... og så er det dejligt at se at toget futter afsted :firebounce: ... Faktisk er det allerede næsten 1/3 af vejen - og det er et rigtigt langt stykke... Godt arbejdet :yahoo: ... Synes godt du må være lidt stolt af dig selv :4thumbup: :bigsmile: ...

Kram herfra...

/Cat

Hej Cat

Dejligt du lige ser forbi min lille log :bigsmile:

Tak for de pæne ord - og bare rolig - jeg er stolt af mig selv :devil::wink:

Pump light i Adelgade :pumpin:

Hele CPH havde vist besluttet sig for at træne i Adelgade her til aften. der var sort af mennesker alle vegne - således også på Pumpholdet. Der hang en ensom 2,5 kg skive tilbage da alle havde hentet udstyr...

Min krop glæded sig ikke ligefrem - træningen i Mortens have i går har sat sig sine spor - suppleret med lidt elitespin i går aftes... Jeg kørte derfor med noget mindre vægt på i de fleste øvelser... Der er en 24 timers spinning i weekenden der ktræver fuld restitution - så også derfor..

Henriette fortalte at hun havde glædet sig hele dagen - det er nemlig hendes fødselsdag i dag :firebounce::cheer: - der var skam endda flag på anlægget... Efter timen delte hendes 2 skønne døtre på 9 og 6 (5 til i morgen) frugt ud... "Ja man kan jo ikke dele chokolade ud på sådan en hold"... Hmm Henriette - hvorfor ikke?? :sneaky2: :4whistling:

Der er kommet nyt program - der er noge fede elementer og noget god musik - og også noget musik jeg glæder mig til at Henriette bytter ud... Christina Agiliura (eller hvordan det staves) - give me a break... Maveprogrammet er interessant - Det slutter med at stangen skal bruges som AB-Wheel... Men alt i alt bedre end det sidste program synes jeg... selv om brystdelen har rigtigt mange halve i bunden og squat er lidt kedeligt denne gang...

Fin træning alt i alt :bigsmile:

Endnu engang TILLYKKE TIL DRONINGEN AF PUMP Henriette

Link to comment
Share on other sites

Haha i går/forgårs/forleden hørte jeg en pige og en fyr der kom gående på trappen ned fra FDK Nørrebro klage sig: "Men de der maveøvelser?!?! Næh, så hellere nogle gode gamle crunches" sagde pigen og så tænkte jeg mon hvad de havde fundet på. Nu er mysteriet opklaret - tak! :tongue:

- i øvrigt en god idé ift. crunches IMO.

Ja synes også det er fint - selv om jeg må lave den på mine knæ...

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der trænger til lidt opmærksomhed og omsorg? :4winkkiss:

jaaaa jeg gør så :crybaby: hvorn' ku' du vide det! :unsure::crybaby:

Det eneste jeg tror jeg er på det tidspunkt er levende. Skal jo først til træning 6.30 :tongue:

Så skulle du prøve at løbe i bælgravende mørke kl. 5.30 i parken! Det er ligesom at løbe i søvne :laugh: det er godt at jeg efterhånden ved hvor hullerne er for ellers kunne det godt gå galt :laugh:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

GO GO GO !!!!!!!!!!!!!!!!

Ser sq ritti' godt ud, Arne.. nu må du snart lægge fotos jævnligt, i din log, så man har en chance for at genkende dig, HVIS det en dag skulle lykkes at ramme den samme spinningtime :tongue:

krams/ :sun::please:

Ku jo passende være en fredags morgentime i Parken? Skal nok få smuglet jer ind :wink:

Ellers lækkert at se hvordan det kører med toget. Glæder mig til at se det irl på fredag... i overmorgen... Guuuuud hvor tiden flyver...

Link to comment
Share on other sites

jaaaa jeg gør så :crybaby: hvorn' ku' du vide det! :unsure::crybaby:

Så skulle du prøve at løbe i bælgravende mørke kl. 5.30 i parken! Det er ligesom at løbe i søvne :laugh: det er godt at jeg efterhånden ved hvor hullerne er for ellers kunne det godt gå galt :laugh:

:4winkkiss:

M :elvis:

Det er jo ikke nemt når du har log-forladt os, sweetie. Det var også lidt mørkt på min vandretur her forleden aften, men det er vist ikke helt det samme.

Og jeg skal igen undskylde for log-spam, Arne :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share