Allround træning


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Svømining uden pause: 20 minutter, 680 meter. Tog det stille og roligt.

Flere timer senere:

Løb:

4min gang

3min løb

4min gang

2min løb

1min gang

Yeah

Fysisk træning:

10 pushups

20 situps

2 pullups

10 pushups

20 situps

1 pullups

10 pushups

20 situps

1 pullups

10 pushups

20 situps

Meget få korte pauser, hurtigt tempo, ekstremt hårdt. Havde svært ved de sidste, var helt brændt af.

Dødløft:

5x50

5x70

5x90

Yeah, hårdt, men med godt overskud.

Curls:

5x20

5x18

Military:

2x5x30

Udstrækning. Kanon træning. Det kører virkelig godt for tiden, og ser allerede frem til svømning imorgen. Super :pumpin:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu er den første uge gået, derfor lidt status:

Morgenvægt: 106,1, dvs. gået 1,2 ned.

Længde om bildækket: 104cm. Jeg ved den før har været over 110cm, så kan begynde at passe skjorte igen :D. Mit mål må være samme længde som taljen: 90cm.

Mere og mere overskud. Kan mærke komboen af løb og svømning virkelig rykker. Er ikke kommet videre med den fysiske træning, fordi jeg presser mig mere og mere.. hellere lave 4x10 perfekt og hurtigt, end 4x15 sløvt.

Ingen smerte nogensteder, det lader til svømningen og udstrækningen gør godt. Vil lave bænkpres imorgen, og så vil jeg afholde mig fra de store tunge løft, det tager hårdt på min krop.

I starten nåede jeg 3-500meter på mine få løb, igår nåede jeg 1½km - imorgen er det 2 minutter mere, så 2km er snart inde for rækkevidde.

Gad vide om jeg når at smide 5kg før jeg kan løbe 3km? :tongue:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Svømning 20 minutter uden pause: 800 meter. Hver anden gang undervands teknik, og så tilbagevejen overvandet.

Få timer senere:

Løb:

3min gang

4min løb

3min gang

3min løb

1min gang

Fysisk træning:

4x

10 pushups

20 situps

3x

2-1pullup

DB Incline:

5x22

5x24

5x26

Laterals:

10x9

10x10

Udstrækning.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Puh. Ingen energi. Fanme også dumt at ryge på druk både fredag og lørdag, nå, jeg overlever sgu nok. :w00t:

Løb:

3min gang

4min løb

3min gang

3min løb

1min gang

Der var ild i læg og skinneben, min skovtur lørdag, og gåen frem og tilbage i min drukrus har nok heller ikke hjulpet

Fysisk træning:

4xthe usual. I n g e n energi, pushups og situps er easy, er bare flad for energi så det kostede kræfter. Kan også mærke løb tager nogle kræfter.

Assisted chins:

10x-60

10x-55

Assisted dips:

2x10x-50

Udstrækning.

Nu sidder jeg med min morgenmad, kan stadig smage jern i munden, og kvalmen sidder stadig i maven. :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Puh. Ingen energi. Fanme også dumt at ryge på druk både fredag og lørdag, nå, jeg overlever sgu nok. :w00t:

Løb:

3min gang

4min løb

3min gang

3min løb

1min gang

Der var ild i læg og skinneben, min skovtur lørdag, og gåen frem og tilbage i min drukrus har nok heller ikke hjulpet

Fysisk træning:

4xthe usual. I n g e n energi, pushups og situps er easy, er bare flad for energi så det kostede kræfter. Kan også mærke løb tager nogle kræfter.

Assisted chins:

10x-60

10x-55

Assisted dips:

2x10x-50

Udstrækning.

Nu sidder jeg med min morgenmad, kan stadig smage jern i munden, og kvalmen sidder stadig i maven. :4crutches:

Jeg misunder dig sgu, at du KAN tage en druktur, og stadig få passet din træning.

Mange hilsner herfra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg misunder dig sgu, at du KAN tage en druktur, og stadig få passet din træning.

Mange hilsner herfra.

Hej Okse, og tak for besøget. :smile:. Jeg er heldigvis ikke så medtaget. Søndag morgen kom jeg da også op til bageren, hentede morgenbrød og lavede morgenmad til gutterne. :cool:

:pumpin:

PS. Opdatering vedr. svømning kommer senere.

Link to comment
Share on other sites

Flottenheimer! :tongue:

Men ellers godt at se du kan holde tempoet og motivationen.

Hvornår er du tilbage i OBBC?

I starten af december.

I dag: 20 minutters svømning uden pause, 625. De sidste 10 minutter foregik kun med undervandsteknik, nu begynder det at rykke!

Nåede ikke at løbe i dag pga. job, så gør det imorgen. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Fed quote.. hvor er det fra?

Anyway, så lyder det som et fedt mål du har sat dig. Det er altid godt at have et mål, men mindst lige så vigtigt at have delmål for at få det endelige. Derfor vil jeg råde dig til at fokusere 100% på dine delmål, og ikke på det endelige mål. Det kan måske lyde logisk, men en dag hvor det rigtigt brænder, og rigtigt gør ondt, der er det vigtigt at man kan se lys for enden af tunnelen.

Jeg kan kun misunde dig at du har mod på det, for det må helt sikkert være en fed ting at skrive på sit selvtillids-cv: Jeg har gennemført en ironman. Man kan nærmest smage det, ik?

Selv træner jeg jo til officerskolen - og hvis jeg tager mig sammen - til jægerkorpset. Lad os snart komme ud og få skudt nogle kilometer af i vandet, på cyklen og til fods :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fed quote.. hvor er det fra?

Anyway, så lyder det som et fedt mål du har sat dig. Det er altid godt at have et mål, men mindst lige så vigtigt at have delmål for at få det endelige. Derfor vil jeg råde dig til at fokusere 100% på dine delmål, og ikke på det endelige mål. Det kan måske lyde logisk, men en dag hvor det rigtigt brænder, og rigtigt gør ondt, der er det vigtigt at man kan se lys for enden af tunnelen.

Jeg kan kun misunde dig at du har mod på det, for det må helt sikkert være en fed ting at skrive på sit selvtillids-cv: Jeg har gennemført en ironman. Man kan nærmest smage det, ik?

Selv træner jeg jo til officerskolen - og hvis jeg tager mig sammen - til jægerkorpset. Lad os snart komme ud og få skudt nogle kilometer af i vandet, på cyklen og til fods :devil:

Det er sakset fra en side jeg fandt omkring Ironman.

Ja, man kan lige smage det. Eller, lige nu kan jeg mest smage kvalmen og jernen efter dagens workout, men jeg ved helt sikkert hvad du mener. Enig i delmål, man skal holde motivationen oppe.

And yes, vi skal ud og kigge på naturen. :devil:.

Dagens træning:

ca. 6 timer efter svømning:

Løb:

3min gang

5min løb

3min gang

4min løb

1min gang

Ca. 2 km i alt. Super super dejligt.

Fysisk træning:

The usual. Dog med 2,2,1 pullup i dag, kan virkelig mærke forskel fra første gang. I øvrigt tog det 5-10 minutter, næsten uden pause. Kanon tempo og form, tror jeg rykker videre i NS programmet på mandag. :devil:

Curls:

5x22

5x20

Assited chins:

10x-55

10x-50

Assisted dips:

10x-45

10x-40

Udstrækning.

Link to comment
Share on other sites

En god omgang træning du får fyret af - og det lyder virkelig coolt med Ironman-målet. Bliver spændende at følge med i :smile:

Jeg håber det lykkedes. :superman:

Her til morgen:

Løb:

2min gang

8min løb

5min gang

Trak virkelig tænder ud. Jeg løb i dag udenfor nede i mosen, så luften var meget koldere end hvad jeg er vandt til.

Svømning uden pause i 20 minutter: 550meter. Det var mere aktiv restitution end det var træning. :tongue:

I øvrigt svømmede jeg *igen* i klosterbakkenssvømmehal.... her om morgenen er det en ordentlig omgang gamle mænd og gravide kvinder.

Link to comment
Share on other sites

Klosterbakken er bare ikke nær så fed som Universitetets svømmehal.. :nonono:

God træning du fik fyret af igen, desværre blev det kun for lidt løb for mit vedkommende. Til gengæld skal jeg drikke massivt i aften :cool:

Hehe :cool::laugh:

Fed fest, og tak for igår. Trænede ikke i dag, tager ud og svømmer langt imorgen istedet. God lørdagaften til folkene på MOL. :wink:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Svømning 1000 meter med få korte pauser, helt ristet. Druk = Ubalance. :nono:

Midtvejs: 18 min, i alt: 34 min. Gav den lidt mere gas til sidst. Havde dog svært ved at holde pusten. Skulle bare have været ude og svede alkoholen ud af kroppen lørdag morgen, men det magtede jeg ikke. Nå 2 uger uden druk, før næste firma/julefrokost kommer igen.

Link to comment
Share on other sites

Til jer som læser dette...

Er mit mål fuldstændig uoverskueligt? ... Jeg har mødt modstand alle veje fra. Det er Danmark i en nøddeskal, jantelov. Det er den bedste motivation, jeg har fået i aften. Selv mine forældre tvivler på at dette kan lade sig gøre. Om jeg så skal brække samtlige knogler i min krop, og slide mine ben i stykker, så gennemfører jeg det her om 3 år, koste hvad det vil.

Julefrokost og snart eksamenstid. Jeg er ligeglad. Jeg skal nok nå det hele, og bevise at det her kan jeg godt.

:4mewantfood:

Edit:

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil, for I am the baddest mother fucker in the valley
Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Er mit mål fuldstændig uoverskueligt? ... Jeg har mødt modstand alle veje fra. Det er Danmark i en nøddeskal, jantelov. Det er den bedste motivation, jeg har fået i aften. Selv mine forældre tvivler på at dette kan lade sig gøre. Om jeg så skal brække samtlige knogler i min krop, og slide mine ben i stykker, så gennemfører jeg det her om 3 år, koste hvad det vil.

Man kan hvad man vil! Jeg er da helt sikker på, at det kan lade sig gøre.. og 3 år er jo også forholdvis lang tid til at træne til det. Synes i øvrigt det virker meget fornuftigt med SEAL-træning som forberedelse.

Ved ikke om du så programmerne på DR om de 12 tidligere kræftpatienter, der gennemførte Kiliman Adventure Challenge? Vældigt inspirerende program, der viser hvad man kan gennemføre, hvis man virkelig vil. Efter et års træning gennemførte de eventen, der består af at bestige Kilimanjaro (5.895 m) over 6 dage, efterfulgt af 246 km på mountainbike på 2 dage og et marathon som afslutning.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Rune: Det lyder spændende. Nej, jeg så det ikke, men jeg vil kigge på det senere. :smile:

Tidlig op mandag morgen og træne før uni, efter uni kan jeg nå at svømme, så der kommer en opdatering senere.

Løb:

3min gang

5min løb

3min gang

4min løb

1min gang

omkring 2.05 km

Fysisk træning:

12 pushups

20 situps

2 pullups (bicep er stadig øm efter weekenden, ingen anelse om hvorfor, derfor stoppede jeg her)

kort pause

12 pushups

20 situps

kort pause

12 pushups

20 situps

kort pause

12 pushups

20 situps

Hårdt med flere pushups, og heller ikke helt frisk sådan en mandag morgen.

Assisted chins:

10x-55

10x-50

Assisted dips:

10x-45

10x-40

Udstrækning.

Edit: Ville så gerne have tid til at cykle på uni/arbejde. Det ville dog tage for lang tid, derfor kører jeg.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share