Allround træning


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Tirsdag

Morgenvægt: 106,0

Jeg har på trods af våd julefrokost fredag og junk hele lørdag, formået at smide et par gram.. imponerende.

Svømning:

5 min opvarmning

25 minutters brystsvømning, 900 meter

Gav den godt gas i dag, startede med at sprinte. Skulle flere gange overhale nogle pigebørn, som ikke forstod at denne bane var for hurtig svømmere, som stoppede op og snakkede osv. :nonono:

Cykling:

Til og fra uni. Dejligt at komme ud i vejret. Fik lige tanken, om at investere i en mountainbike. Har kigget på nogle, og prisen svinger fra 3-4k op til 10k. Ved ikke ud fra hvilke kriterier jeg skal købe, når mit behov ikke er så stort for terrænkørsel.

CoC her til aften:

Traineren 5x5. For nemt, skal have bestilt #1.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag

Svømning:

7 min opvarmning + lidt udstrækning

25 minutter bryst, med få baner crawl, i alt 850 meter

Bedre teknik med bryst. OK mht. crawl, da det er første gang i meget lang tid jeg forsøger. Det skal øves en dag, hvor jeg har en bane for mig selv.

Cykling:

Til/fra svømmehal og uni. Omkring 10km vil jeg tro.

CoC:

5x5 med traineren

Træning:

Virkelig god træning i dag. Mine leg/skinneben brændte slet ikke, men det gjorde bicep og underarm. Tror min svaghed i chinups primært ligger i bicep og grebsstyrke, derfor er jeg gået hårdt ind i det.

Løb:

2min gang

6min løb

2min gang

5min løb

1min gang

ca. 2.2km

4x

12 pushups

20 situps

3x2 pullups

Rigtig godt, god pump, nu skulle den satme ha' gas med vægtene!

Assisted chins:

10x-50

10x-45

Assisted dips:

10x-40

10x-35

BB Statisk hold 15-20 sekunder:

90kg

110kg

120kg

Det brændte helt vildt.

BB Rows:

2x5x90kg

Ved ikke hvorfor jeg skød så meget af, men det må sige at være det tungeste jeg har row'et med.

Militarypres:

5x40kg

5x50kg

Samme her, virkelig knald på.

Lateral raise:

2x10x12kg

Curls:

3x24 :devil:

5x22

5x20

Lang udstrækning.

Nu skal der ellers laves konfekt, sammen med min kæreste, min gode kammerat og hans kæreste. :4mewantfood:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Tænk sig, allerede 3 dage efter jeg bestemte mig for, at jeg vil stoppe mig at drikke mig i hegnet, får jeg invitation til årets største firmafest. Det kan jeg ikke sige nej til. Hvis jeg ikke blander for meget sammen, så kan jeg godt komme op og træne om lørdagen.

Note: Jeg har sat et link ind i første indlæg, til et marathonprogram som ser meget spændende ud.

Link to comment
Share on other sites

Tænk sig, allerede 3 dage efter jeg bestemte mig for, at jeg vil stoppe mig at drikke mig i hegnet, får jeg invitation til årets største firmafest. Det kan jeg ikke sige nej til. Hvis jeg ikke blander for meget sammen, så kan jeg godt komme op og træne om lørdagen.

Note: Jeg har sat et link ind i første indlæg, til et marathonprogram som ser meget spændende ud.

1350 mennesker, here we come! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Ingen træning i dag. Er godt ødelagt i kroppen. Specielt min nakke har nogle seriøse doms. Imorgen bliver det til en lang let svømmetur, og en løbetur i skoven, før braget går løs. :devil:

KennethJ har lige fået CoC trainer, #1 og #2, dem skal jeg lege med senere. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Svømning:

10 minutters opvarmning

25 minutters brystsvømning: 850 meter

5 minutters undervandssjov

Sauna + let udstrækning.

Lørdag

Kom hjem fra København klokken 6 imorges, fuldstændig stangbacardi. Forfærdelig dag i dag, kongetømmermænd, fik dog løbet/gået til job. Fed fest i øvrigt, hvor vi blandt andet blev underholdt af Jokeren. :beerchug:

Løb:

10 minutter

PW:

15-20 minutter

Det rev vanvittigt i lungerne, puh. Bestiller noget god mad i aften, og så står den ellers på Settlers3 over LAN + råhygge. :bigsmile:

PS. Har (næsten) beslutter mig for at købe en PS3. :superman:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Mandag

Kraftstejlme! Jeg planlægger min dag efter, hvornår jeg kan svømme ude på uni ... fedt, mandag morgen hele svømmehallen fri, super. Da jeg kommer, er halvdelen spærret af til studerende, som alligevel sidder og får undervisning, og den anden halvdel bliver taget, af den børnehave jeg lige ankom sammen med. Kø til badet osv. :nonono:. Jesus fucking christ. Vi er så 8 personer, som vil motionssvømme, og har så lidt plads, så det næsten er værre end klosterbakkens. Oh well, jeg kommer igang..

Svømning:

5mins opvarmining.

25 minutters bryst, med 3 baner crawl. 900 meter

Jeg følte jeg blev kvalt. Crawl banerne var ren tortur. Jeg forstår virkelig ikke jeg næsten nåede en kilometer, helt igennem forfærdelig træning. :laugh:. En positiv ting dog, var crawl. Jeg vil til, at køre det i intervaller, så jeg ikke dør, dvs. 4 baner bryst og herefter 1 bane crawl. Det vil jeg gøre imorgen. (Hvis der er plads.)

Løb:

2min gang

6min løb

2min gang

5min løb

Rev godt i lungerne her til aften.

Fysisk træning:

begrænset, da jeg ikke er meldt ind i obbc, og nok ikke bliver det før januar, da jeg er presset med tiden i december.

CoC Trainer:

5x6.. too easy :wub:

PS. Alt for lidt søvn, er halvt igennem "Jægersoldat i en terrortid" nu.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Træningsfri dag, er godt brugt. ... - eller nej, fik alligevel tid til at svømme, så gav den lidt gas.

Svømning på uni:

20 minutters bryst: 650 meter

Glemte mine svømmebriller, så slappede egentlig bare af.

Morgenvægten sagde: 104.9 = et tab på 2.4kg. :w00t: Det kan godt ses, især i ansigtet.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Havde noget løb og svømning til gode, plus jeg skulle hente min cykel på uni, så jeg skød den lige lidt af. :nissecool:

Lørdag:

Svømning:

Lidt opvarmning

30 minutter, 950 meter

2 baner bryst, 1 bane crawl... til sidst var det 4 baner bryst, 1 bane crawl.

Bryst var egentlig for at få pusten igen.. rigtig hårdt.

12 minutter løb, efterfulgt af 2-3km PW. Trak virkelig tænder ud!

Cykle hjem, ca 5-6km

Damn hårdt, er helt brugt i kroppen nu.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med ny powerball! :nissecool:

Hvilket nummer COC bruger du?

Selv vil jeg være stolt, hvis jeg engang bliver bare nogenlunde habil til 1´eren. Men da jeg ikke har prøvet nogen coc er endnu, kan jeg nok ikke rigtig danne mig et indtryk.

Hvis du engang mangler oplysninger om bøger, eller whatever, så ved du, hvor du kan kontake mig.

Martin/Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med ny powerball! :nissecool:

Hvilket nummer COC bruger du?

Selv vil jeg være stolt, hvis jeg engang bliver bare nogenlunde habil til 1´eren. Men da jeg ikke har prøvet nogen coc er endnu, kan jeg nok ikke rigtig danne mig et indtryk.

Hvis du engang mangler oplysninger om bøger, eller whatever, så ved du, hvor du kan kontake mig.

Martin/Oksen.

Hey Okse

Jeg har stadig kun gang i traineren.. - hvis jeg ikke får 1eren i julegave, bestiller jeg den d. 25 december. Er pt. god for 12 nemme reps på traineren. PB'en kan jeg stadig ikke nå igennem 10.000 muren.

Yeah, skriver næste gang jeg mangler inspiration - har dog rigeligt med ønsker indtil 2009 tror jeg. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Svømning i 35 minutter

bryst i 11 minutter: 500 meter

crawl: 5x50 meter: 11 minutter

bryst i 13 minutter: 550 meter

i alt: 1300 meter

De sidste 150 meter bryst var med vejrtrækning hver anden gang, for at udfordre konditionen.. det er mine arme og ben der begrænset ved brystsvømning, ikke åndedræt mere.

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Shoppe julegaver inde i byen + gøre klar til mine forældre kommer i aften og spiser. Det kan også rive i lungerne. :nissecool:

.. sidste julefrokost i år, var i fredags. Med fare for at overdrive, så vil jeg påstå, at jeg aldrig har haft slemmere tømmermænd før - ikke godt. I dag kan jeg stadig mærke det, som 1000 mavebøjninger og halsbrand. Puh. Der går lang tid, før der bliver blandet så meget shit sammen igen. Drikker lidt vand, for at få min væskebalance på ret køl, men det tager nok nogle dage.

Det kan bare ikke være ret godt for ens helbred.. det bliver sidste druktur i år, og i hvertfald indtil 23. januar, pga. mine eksamener. Jeg har også så småt tænkt over et par nytårsfortsætter :nissetunge:, og jeg tror det indebærer kampsport, og knap så mange drukture.

Nå, nu vil min kæreste og jeg tage ind til byen og spise brunch. God søndag til MOL'erne. :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share