Junkers blandede træning


JUNKER
 Share

Recommended Posts

Onsdag i hulen.

Fik ikke spist nok i løbet af dagen på job, så energien var ikke i top.. Blev dog nogenlunde alligevel.

Opvarmning: Tjek (hurtig).

PULLUPS

15xbw

2x12xbw

2x8x10 kg

DB ROWS

1x15x38 kg

2x12x42 kg

A1

REVERSE PULLDOWNS

3x12x85 kg

Supersettet med

A2

CABLE ROWS

3x12x70 kg

med lille pause i bunden

DB SHRUGS

15x31 kg

2x15x36 kg

BARBEL BICEPS CURL

4x10x45 kg

smalt greb

DB INCLINE CURLS

3x10-12x16 kg

CABLE CURLS

3x12-15x60 kg

Til slut lidt incline crunches og mave på bold.. Får mange kommentarer for mine maveøvelser på bolden, med synes nu de rammer ganske godt.

Vægt i hulen: 80 kg i træningstøj, ok når nu jeg ikke havde spist så meget i dag.

Link to comment
Share on other sites

Har haft super fremgang de sidste uger. I onsdag kom der dog irritation for første gang længe, så nu får det lige en lille uges pause, tællende fra tirsdag. Squat, benpres mv, synes jeg hjælper rigtig godt. Knækker ikke så meget mere.

Du ser også ud til at være fint kørende. Dit vægttab går da jo super og du ender i den gale sommerform.

Det lyder godt :smile: Jeg har også fortsat fremgang, lader det til, så det er fint :) Styrken og stabiliteten i bentøjet er stigende, så jeg er fortrøstningsfuld, selvom det selvfølgelig er en meget langsommelig proces.

Cuttet kører derudaf - har smidt omkring 7 kg på lidt over 2 måneder, og der er sket kæmpe fremskrift med formen. Har smidt 10 cm i livviden, og er gået så meget ned i størrelse af alle mine bælter nu er for store, så render pt. rundt med den vilde hængerøv :tongue:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag i hulen.

Igen tid til bentræning.

Opvarmning med lidt mobilitet og bw squat mv.

SQUAT

2x8x85 kg

2x8x90 kg

HALF SQUAT

2x6x110 kg

6x120 kg

LEG PRES

4x12x230 kg

LEG EXTENSION

3x20x3 blokke plus 3 kg db

Lille pause i top.

LYING LEG CURL

5x15x 3 blokke plus 3 kg db

SEATING CALF RAISES

4x20x40 kg

BW STANDING CALF RAISES

4x20/20

Udemærket bentræning, der dog blev lidt lang grundet for meget snak. Efter få sæt læg mærkede jeg lidt irritation i knæet igen. Tror dog ikke skaden som sådan er brudt op igen, men blot viser tegn og nu skal have ro igen nogle dage. Regner med kun at køre denne bendag, hvor jeg så kan veksle lidt mellem lette og tunge dage eller noget. Smith squat og hack squat er pt. aflyst, da jeg ikke synes knæet gad dem :unhappy:

En langsom fremgang er bedre end ingen fremgang :please:

Ved ikke om det kunne hjælpe, hvis jeg igen begynder at cykle lidt igen. Hvis nogle har gode råd til "løs knæskal"/genoptræning af VMO, tager jeg gerne mod gode råd. Synes efterhånden det har stået på længe.

Skal siges, at benprogrammet er specifikt til styrkning af VMO.

Glycosamin er jeg igen startet med. Kan det give bare lidt til brusk osv, er jeg tilfreds.

Over and out.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag i hulen med en kammerat.

Planen var bryst og triceps samt noget til mavsen. Har haft gæste i weekenden og var ude at spise i går, så jeg var godt carbloaded til dagens omgang.

Opvarmning: Tjek

BB DECLINE BÆNK

10x60 kg

10x80 kg

2x10x90 kg

DB INCLINE BÆNK

10x36 kg

3x8x38 kg

Følte rigtig god energi i de to første øvelser. Måske jeg snart skal prøve et max i bænk igen. 115 skal der sgu være til og gerne mere.

INCLINE CABLE FLYES

15x30 kg

12x30 kg

?x30, ?x25, ?x15 kg

Så var der pump i patterne..

DIPS

2x10x20 kg

7x20 kg

A1

TRICEPS PUSH DOWN

3x10x90 kg

Supersettet med

A2

TRICEPS ROPE PUSH DOWN

3 sæt

Husker ikke lige kg og gentagelser..

HANGING LEG RAISES

3x8-10

Supersettet med

HANGING KNEE RAISES

3x4-6

Så var maven helt færdig og sulten var på sit højeste længe.. :4mewantfood:

Shake og hjem..

Link to comment
Share on other sites

Mandag i hulen.

Havde lidt svært ved at komme afsted i dag. Har haft en prop i det ene øre og var generelt sløv.

En skefuld super pump hjalp som altid :4thumbup:

Opvarmning med med lidt mobilitet.

PULLUPS

12xbw

3x8x10 kg

T-BAR ROW

12x55 kg

3x12x60 kg

DB ROW

3x12x42 kg

REVERSE GRIB PULLDOWN

2x8x90 kg

8x85, 8x70 og 8x55 kg. Kørt som dropset

EZ BICEPS CURL

3x10x35 kg + stang

DB HIGH INCLINE CURL

12x16 kg

2x10x18,5 kg

CONCENTRATION CURL

10x13,5 kg

2x10x16 kg

Til slut lidt wrist curls og andet lir til underarmene.

Nåede også lige lidt maveøvelser på bolden, inden det var tid til shake og ud af døren.

Ingen irritation i håndled. VIGTIGT. Til gengæld lidt doms i patterne i dag, fint..

Link to comment
Share on other sites

Træning på jobbet med en kollega. Han trænede dog lidt mere cirkeltræning, men vi kunne da råbe af hinanden :tongue:

Opvarmning med rotatorøvelser og lidt mobilitet.

DB SKULDERPRES

4x10x27 kg

DB LATERAL RAISES

4x10x14 kg

DB REAR LATERAL RAISES

2x12x14 kg

2x10x17 kg

De 17 var hårde og de sidste var nok ikke så kønne. Bare de virker :devil:

CABLE LATERAL RAISES

3x10x25 kg

CG BÆNKPRES

3x10x70 kg

9x70 kg

8x70 kg

Så var der bare ikke mere at skyde med. Stadig lidt doms fra søndagens brysttræning.

Det skal ikke være en undskyldning, men stangen var virkelig virkelig sløj, da den er temmelig bøjet.

ONE ARM TRICEPS PUSHDOWN

3x12x25 kg

En masse udstræk, shake og så cykel hjem. I alt 13 km transport cykling i dag. Sateme længe siden. Skal ud og købe dæk og slange til min MTB en af dagene og så håber jeg knæet snart er klar på en tur i skoven.

I morgen får benene en omgang.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Onsdag i hulen.

Lidt tid om at få energi fra morgenstunden på trods at en stor gang morgenmad og masser af søvn.

En tur med hunden og omgang super pump hjalp på det.

Opvarmning med bw squat og mobilitet samt lidt etbenet stivbenet dødløft.

SQUAT

3x8x90 kg

8x95 kg

HALF SQUAT

6x110 kg

2x6x120 kg

En af de ældre styrkeløftere roste min teknik på både hele og halve squat. Ryggen ret og fin dybde, herligt.

Som om de halvde squat trækker MEGET mere energi, da man sådan lidt unaturligt standser på vej ned. Pulsen kom op på trods af de relativ få kg.

LEG PRES

2x12x230 kg

2x12x240 kg + slæde

Fik af vide, at slæden er målt til 50 kg. For fremtiden opdateres det "store" tal så.

LEG EXTENSION

Droppet i dag.

LEG CURL

4x15xblokke + 4 kg db

og så en skiftesvis hele/halvde rep

STANDING CALF RAISES

3x15x230/140/70 kg

Kørt som dropset.

Mærkede herefter en let irritation omkring knæet. Tror sgu jeg står forkert i denne øvelse og det skal der rettes op på. Mine lægge trænger sgu...

SEATING CALF RAISES

3x20x40 kg

Føltes bedre.

Udstrækning, shake og hjem.

I morgen er det hviledag, hvor jeg så kan spise, male lidt loft og spise lidt mv :wink:

Link to comment
Share on other sites

BRYST + RYG

Træning taget direkte fra Muscle & Fitness. Så bliver det bare ikke mere BB :4thumbup:

DB BÆNKPRES

3x6x42 kg

10x38 kg

SMITH INCLINE BÆNKPRES

3x10x85 kg

DIPS

10x20 kg

2x8x35 kg

INCLINE CABLE FLYE

3x12x35 kg

PULLUPS

4x10x10 kg

Et af sættene fik jeg muligvis kun 9. Meget snak osv..

BEND OVER ROWS

2x6x90 kg

10x80 kg

Denne øvelse skulle være taget i smith, men det nægtede jeg altså.

T-BAR ROW

3x10x60 kg

REVERSE GRIB PULLDOWN

3x10x85 kg

Så var overkroppen godt ramt.

Ind i mellem skulle jeg ha taget hhv 8 eller 9 reps, men så runder man jo op i min verden !! Fin anderledes træning, der så gør plads til en gang skulder og arme i morgen og ben igen søndag, hvor jeg gerne vil give den lidt gas igen. Vejen til Danmarks stærkeste knæ går jo via en fornuftig bentræning.

Morgenvægt i dag sagde i øvrigt 80,2 iført underdrenge. PR :4thumbup:

Fejrer det med running suhsi og en stor cola senere.. Alle ved, at det går lidt i mullerne..

Link to comment
Share on other sites

Lørdag i hulen.

Vi var kun 5 i jernhulen, så der var plads, stemning og god musik på anlægget. De er det der skal til for at lave lidt rekorder mv :4thumbup: Dog kun pr. i skulderpres til mig, så vidt jeg lige ved i hvert fald.

Opvarmning med lidt mobilitet og rotatorøvelser.

DB SKULDERPRES

2x12x28,5 kg

2x10x31 kg PR.

Mener ikke jeg har kørt med dem før og slet ikke 10 flotte reps. Super start.

DB REAR LATERAL RAISES, siddende

3x12x13,5 kg

10x13,5 + 10x11 + 10x8,5 + 10x6 kg

Herligt dropset.

CABLE LATERAL RAISES

2x12x20 kg

10x20 + 10x15 + 10x10 kg

DB SHRUGS

15x36 kg

2x15x28 kg

CG BÆNKPRES

4x10x70 kg

ROPE PUSH DOWN

4x12x55 kg

CLOSE GRIB BARBEL CURL

4x10x40 kg

Kan vist godt presse den en tand mere næste gang.

HAMMER CURLS

3x10x18,5 kg

Glemte at opdatere mine hanging leg raises og hanging knee raises i går. Kan dog mærkes lidt i dag. Vi har fået nogle stropper at hænge i, sådan at man sparer skulder lidt i øvelsen. SUPER..

I morgen skal benene have en omgang. Overvejer lidt front squat og ellers nogenlunde magen til sidste bentræning.

Som lille note kan det tydelig konstateres, at jeg har taget på. Flere af mine træningsbukser sidder lidt for tæt på røv og lår i øjeblikket. Ud med dem og må jeg aldrig mere kunne være i dem...

Over and out..

Link to comment
Share on other sites

Søndag i hulen.

Var MEGA sløv hele formiddagen og skulle nærmest sparkes afsted.

Besluttede mig for en hurtigere gang bentræning, mest for at give knæet lidt træning.

Opvarmning:

5 min crosstrainer og lidt mobilitetsøvelser

SQUAT

10x80 kg

3x10x90 kg

HALF SQUAT

3x10x110 kg

STIVBENET DØDLØFT

4x10x90 kg

SEATING CALF RAISES

5x8-10x60 kg

Samt lidt andre forsøg til læggen.

Det tog ikke lang tid, men gav da lidt varme i kroppen.

Nu venter hviledag i morgen og måske også tirsdag. Kommer lidt an på ugens arbejdsplan mv.

Fik foamrollet lidt forleden. Skal jeg huske lidt oftere.

Link to comment
Share on other sites

Har haft nogle mere eller mindre ufrivillig fridage, da der virkelig er lagt nogle timer på arbejdet. Har til gengæld så heller ikke fået spist så meget, så det er jo helt perfekt :mad:

Torsdag på jobbet inden mødetid.

Opvarmning med lidt mobilitet og rotatorøvelser.

BB BÆNKPRES

10x80 kg

8x90 kg

2x6x95 kg

15x80 kg

CABLE FLYES

3x10x30 kg

Supersettet med

PUSHUPS

3x20

DB REAR LATERAL RAISES

4x12x15 kg

Supersettet med

CABLE LATERAL RAISES

4x12x20 kg

Mener det var sådan.

HANGING LEG RAIES

3x12

CG BÆNKPRES

2x10x70 kg

2x8x75 kg

Lidt mave øvelser på bold som afslutning.

I dag skal der så også trænes lidt inden arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Fredag blev der trænet på jobbet inden mødetid.

Løst fra hoften blev det til en masse pullups og cable rows til ryggen.

Stivbenet dødløft supersettet med kb front squat.

DB biceps curls og sådan til bisserne og så noget wristroller.

Toppen af træningen var, da en kollega udtalte, at jeg var den røde udgave af Hulk... Det kan vi godt lide.. :4thumbup:

Weekenden stod på overarbejde og fødselsdag med masser af mad.

Mandag i hulen.

Bendag.

Opvarming på crosstrainer samt lidt mobilitet for hofter og sådan. Etbenet stivbenet dødløft blev også afprøvet.

SQUAT

4x8x90 kg

Kørte fint. Ingen knæk i knæet og føler jeg kom rigtig godt ned i dag. Opvarmning er bare vigtigt for min halvgamle krop.

HALF SQUAT

3x6x110 kg

LEG PRESS

12x280 kg

3x12x290 kg

LEG EXTENSION

Droppet. Den føles bare ikke god for tiden.

LYING LEG CURL

5x15x3 blokke + 4 kg db

SEATING CALF RAISES

4x10-15x50 kg

Supersettet med

STANDING CALF RAISES med DB

4x12x26 kg

En øvelse jeg har fået anbefalet af en god kammerat. At dømme ud fra hans lægge, har den virket.. PLEASE...

Fin omgang og vigtigst af alt var der ingen irritation i knæet overhoved. SUPER..

I morgen banker vi lidt af overkroppen af. Inden vi ser os om, er det jo sommer.

FORESPØRGSEL til de kloge

Har snart fødselsdag og overvejer at ønske mig Adidas Ironworks. Er det overkill til squat 1-2 dage om ugen? Har pt. et lille underlag under min Adidas Håndbold special, når jeg squatter.. Det virker bare bedst og tænker en god hård hæl kunne hjælpe på det hele??????

Over and out.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag i hulen.

Efter endnu dag med overarbejde, var energien ikke helt i top og jeg var lige ved at være en tøs og droppe det planlagte...

Hurtig opvarmning med lidt mobilitetsøvelser og sådan.

DB INCLINE BÆNK

12x36 kg

2x10x38 kg

DB BÆNKPRES

3x10x36 kg

Supersettet med

DB FLYES

3x12x18,5 kg

Sådan ca. Var godt ramt til sidst.

SMITH MASHINE SKULDERPRES

12x60 kg

2x10x70 kg

Supersettet med

DB LATERAL RAISES

3x15x11 kg

REAR LATERAL RAISES

4x12-15x13,5 kg

Lidt udstrækning, shake og hjem. Det behøver jo ikke tage så lang tid. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 25.03 i hulen.

Har været lidt sløj de sidste dage med lidt ondt i hals og hoved. Frygtede en influenza var på vej, så har slappet og spist så meget som mulig.

Opvarming: de vanlige mobilitetsøvelser osv.

PULLUPS

2x12xbw

3x10x10 kg

T-BAR ROW

12x55 kg

3x10x60 kg

BD ROW

3x10x46 kg

REVERSE GRIB PULLDOWN

3x12x85 kg

BB BICEPS CURLS

12x45 kg

3x10x50 kg

De sidste var nok ikke så kønne, men MEGET BB :tongue:

DB HAMMER CURLS

10x18,5 kg

2x10x21 kg

BB BICEPS CURLS

30x27,5 kg

25x27,5 kg

Så var der pump på de små.

Og så lidt til underarme og håndled. Har ikke mærket noget irritation længe. Herligt.

MAVE

Forskellige øvelser på bold.

Kort udstrækning, shake og hjem. Go tur med hunden og så skal weekenden nydes med afslapning, træning og spisning.. Hårdt..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Nå Junker... Skal vi snart have en dato på den "Linda" :cool: ?

Og selvfølgelig skal du have fat i et par Ironworks. Det kunne måske også give appetit til lidt frivend i træningen.

Er din træning struktureret?

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i hulen, hvor jeg havde en aftale med en af de faste.

Opvarmning med lidt mobilitet som altid samt lidt rotatorøvelser.

Det forløb nogenlunde som følger.

BB DECLINE BÆNK

10x80 kg

2x10x90 kg

7x95 kg

SMITH MASHINE INCLINE BÆNK

2x8x85 kg

10x80 kg

INCLINE CABLE FLYES

3x15x25 kg

DIPS

10x20 kg

9x20 kg

10x20 kg

CG BÆNK

9x70 kg

10x65 kg

10x65 kg

ROPE PUSH DOWN

2x12x45 kg

?x45 kg + ?x35 kg + ?x25 kg

Så var triceps fuldstændig færdig og vi havde brugt ret lang tid på det hele.

DB REAR LATERAL RAISES

4x15x13,5 kg

Udstrækning, shake og jordbærtærte, da dagens makker har fået nyt job. Sådan noget fejres jo med jordbærtærte :4thumbup:

Nå Junker... Skal vi snart have en dato på den "Linda" :cool: ?

Og selvfølgelig skal du have fat i et par Ironworks. Det kunne måske også give appetit til lidt frivend i træningen.

Er din træning struktureret?

Hey Lasse. Jamen jeg ser frem til at prøve Linda. Tror bare stadig ikke på mit knæ for alvor er til den. Og når den skal laves, bliver det med squat og ikke squat clean, da den ikke sidder i skabet..

Ironworks er på ønskelisten. Håber bare at prøve nogle inden bestilling på nettet ifht størrelse..

Med henblik på træningen har jeg været inde i bedre rytmer end pt. Nogle dage er der vanvittig meget overarbejde, så træningen bliver lidt mere sporadisk for tiden. Primære fokus er knæet, hvor jeg vist er nød til at køre lidt mere specifikke øvelser som step up mv, for at knæet for alvor bliver godt igen. Lang smøre, men knæet/VMO skal bare komme i orden igen.

Link to comment
Share on other sites

Søndag alene i hulen.

Har nørdet lidt på nettet med gode øvelser for min svage VMO. I dag skulle der prøves lidt nyt og mere målrettet.

Opvarmning på crosstrainer og mobilitetsøvelser.

BW STEP UP

En ordentlig bunke.

BB STEP UP

3x15x20 kg

1x15x27,5 kg

højden på platform var til ca. midt på mine skinneben. Altså lavt..

BENPRES

40x230 kg

50x230 kg

40x230 kg

Smal fodstilling og rimelig kort ROM gav solidt pump.

LEG CURL

3x20x3 blokke + 3 kg

ONE LEG CURL

2x15x1 blok + 3 kg

Supersettet med

STANDING CALF RAISE med DB

2x20x28,5 kg

SEATING CALF RAISES

3x15x40 kg

Supersettet med

BB STEP UP

3x12x30 kg

Føltes som en rigtig god træning for bentøjet. Burde have haft noget BB Hack squat med også, men tiden og lysten løb fra mig. Ikke altid lige fedt at have hulen for sig selv.

Og så vidste jeg, at der også ventede en lang tur med hunden :violin:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag blev der trænet på jobbet inden mødetid.

Ikke den store træning at skrive hjem om, men fik da bla. lavet 6 reps med 100 kg i bænkpres, hvilket er MEGA længe siden. Lavede så ellers en masse pullups og hanging leg raises samt noget step ups på en lidt for blød bænk.

--------------------------------------------------------------------

Sidst på eftermiddagen i dag står den på nogenlunde samme bentræning som sidst opdateret med BB step ups mv.

Skal så også holde generalforsamling i klubben, så ikke sikkert træning bliver opdateret i dag.

--------------------------------------------------------------------

Tankerne går pt. på, om jeg skal prøve mig af med noget WSB snart eller bare skal forsætte med en noget ustruktureret træning, hvor fokus naturligvis er på styrkelse af VMO og ben generelt..

Planen ville med f.eks. WSB4SB være på sigt at få noget fast intervalløb, når jeg er sikker på, at knæet kan holde til det. En dejlig måde at blive sommerklar på. Savner også nogle KB træninger i haven med høj puls.

Med en tredages WSB burde der være rigelig tid til haveløjer også.

Gode input til stabilitetsøvelser og sådan modtages natyrligvis gerne. Pt. ligger jeg vel på ca. 80% skadesfri. SKAL op på 100 % fit for fight i nærmeste fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Så var det igen tid til projekt Danmarks stærkeste knæ.

Dopet på super pump, så jeg også havde energi til den efterfølgende generalforsamling.

Opvarmning med mobilitet og crosstrainer.

BB STEP UP

Mange gange BW

2x15x30 kg

2x15x40 kg

Føles super for bentøjet. Plads til væsentlig flere kg.

BENPRES

2x50x230

Kort ROM, men dejligt pump i lårbasserne.

BB HACK SQUAT

2x10x60 kg

LEG CURL

2x20x34 kg

2x12x37 kg

Supersettet med

SEATING CALF RAISES

4x12x50 kg

STANDING CALF RAISES med db

4x20x28 kg

Hurtig udstrækning og så stod den på møde. Havde fået lidt stikpiller om at stille op til bestyrelsen, hvilket jeg så gjorde. Blev valgt ind og har nu gratis træning mod at jeg selvfølgelig skal stille til lidt møder og lave lidt arbejde for klubben.

Så er man sgu voksen. Bestyrelsesmedlem og kommende far.. WHAT!!!!!!!!!!! Kauf bliver i den forbindelse et endnu større forbillede.. Der SKAL forsat være tid og overskud til en nogenlunde fornuftig træning, omend der naturligvis kommer lidt andre priorteter........

Only the strong survive..

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med bestyrelsesposten - og den kommende familieforøgelse. Jeg har tænkt over noget. Din træning er altid meget rodet. En masse øvelser på kryds og tværs. Hvad med at køre lidt mere enkelt med nogle basisøvelser - og progression? Stærk bænk BTW 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med bestyrelsesposten - og den kommende familieforøgelse. Jeg har tænkt over noget. Din træning er altid meget rodet. En masse øvelser på kryds og tværs. Hvad med at køre lidt mere enkelt med nogle basisøvelser - og progression? Stærk bænk BTW 4thumbup.gif

Det er netop derfor jeg tænker så meget over igen at køre efter et program. Dog svært med bentræningen, da jeg pt. har så meget fokus på stabiliteten. Skal ikke være en undskyldning med arbejdsdagene, men det kender du jo også selv. Overarbejde og pludselige tilkald mv gør det bestemt ikke nemmere. Så jeg kan nærmest ikke holde en weekend, uden jeg HELST vil træne begge dage.

Mine sæt + reps har i lang tid kørt efter lyst og dagsform, så jeg er helt enig i, at det er rodet. Desværre. Og så må jeg indrømme, at jeg elsker at være nede og træne, så når tiden er der, kommer der hurtigt flere øvelser med end nødvendig.

Har kigget på BUILT LIKE A BADASS. Umiddelbart ser det spændende ud med fastlagt progression, men har efterhånden set mig MEGET lun på WSB4SB, hvor jeg på bendagen evt. bare kan lave lidt mere mobilitet.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag alene i hulen.

Har de sidste dage kigget en del på diverse programmer og er umiddelbart mest tilhænger af noget WSB for skinny bastards. Selvom jeg for tiden har PR på vægten.. Over 80 kg for første gang i nogensinde :superman:

For at blive lidt klogere på det hele prøvede jeg dag 1 fra WSB4SB.

MAX EFFORT UPPER BODY

BB BÆNKPRES

10x20 kg

8x60 kg

8x80 kg

5x90 kg

4x105 kg

Med en makker havde jeg nok fået 5 reps på den sidste. 4 er et dårligt tal.

DB INCLINE BÆNK

3x10x36 kg

CHEST SUPPORTED ROWS

15x40 kg

3x12x45 kg

CABLE SCAREROWS

15x10 kg

2x15x15 kg

Første gang jeg prøver den. Føltes god.

HANGING LEG RAISES i Abdominal Loops (som jeg har fået klubben til at købe)

3x12

1x10

Og så var jeg nød til at lave lidt lægtræning. De TRÆNGER virkelig.

SEATING CALF RAISES

12x40 kg

3x12x50 kg

Udstrækning og shake.

Træningen var naturligvis hurtigt overstået, nu der ikke var så mange øvelser. Tror det vil give god mening med korte træninger, nu sommeren er på vej. De dage jeg så virkelig trænger til nogle lidt længere træninger, må jeg ligge lidt mere volumen på.

Dag 1 tiltaler mig i hvert fald, så vil vil afprøve dag 2 mandag eller tirsdag afhængig af det hele. Mandag skal jeg måske klatre lidt i tove og sådan.

God weekend til de få, der læser med.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag aften blev det til en god cykeltur på omkring 13 km rundt om Damhussøen + Engen. Kunne ikke køre forbi pullup stativet uden at tage 15 stk samt gå lidt armgang og sådan.

Søndag:

Første løbetur i 2011 og vist nok første tur siden oktober eller sådan.

2,6 km med hunden, hvorfor der var enkelte stop, hvor der skulle leges og sådan.

Lækkert med en lille tur, inden det begyndte at regne.

Lægen sagde i sin tid, at jeg måtte løbe korte ture og så øge med 10% om ugen. Mærker jeg ikke noget irritation denne gang, vil jeg øge med de 10% indtil jeg kan løbe interval.

Link to comment
Share on other sites

Mandag med nogle venner.

Først stod den på noget tovklatring og sådan.

Derefter nogle timers klatring på Artillerivej på Amager.. Jeg er jo en vaske ægte Cliffhanger.. Underarmene fik et galt pump jeg blev til tider godt udfordret. Afsluttet med sushi.. :4mewantfood: :4thumbup:

I morgen off og så satser jeg på træning torsdag. ME ben efter WSB.

Kan i øvrigt berette om doms i bentøjet efter søndagens løb.. GALT at 2,6 km kan sætte sig så hårdt..

Link to comment
Share on other sites

Denne uge har stået i (over)arbejdets tegn. Har sateme lagt nogle timer, så træning har der ikke været meget af. Godt jeg "bare" skulle prøve mig af med WSB4SB. Men ofte er overarbejde også = for lidt mad, så langt fra optimalt. ER NØD TIL AT KØBE MIG NOGLE PROTEINBARER... :4mewantfood:

Træning torsdag i hulen inden job.

REPETITION UPPER BODY.

Opvarmning med lidt mobilitet og rotatorøvelser.

DB BÆNKPRES

15x26 kg

15x28,5 kg

WORKSET

15x31 kg

14x31 kg

11x31 kg

Ville gerne have haft 3x15, men med ca. 60 sekunders pause døede jeg sgu lidt.

SKULL CRUSHERS

3x10x30 kg + EZ stang

12x30 kg + stang

PULLUPS

12xbw

8x15 kg

3x8x10 kg

Hmm.. der var ikke alverden at trække med. Følte mig godt gammeldags slap.

DB SKULDER PRES

15x26 kg

2x10x28,5 kg

BB BICEPS CURLS

3x8x45 kg

mener jeg. Glemte at notere.

Flere maveøvelser på bold som afslutning.

Lørdag efter job alene i hulen. Havde fået en masse rugbrød i løbet af dagen, men energien var bare ikke i top. Super Pump var savnet.

Opvarmning med diverse mobilitetsøvelser og bw squat.

SQUAT

10x40 kg

8x60 kg

8x80 kg

5x90 kg

6x105 kg

Var ved at tage 100 i sidste sæt, men det ville sgu være for sløjt.. Man SKAL da tage mere i squat end i bænk :cool: Stadig lidt slapt, synes jeg, men styrken skal nok komme. 150 kg er stadig målet i en god squat. Synes dog der er langt pt.

BB STEP UPS

15x40 kg

15x45 kg

2x15x50 kg

Den føles bare super for knæ/lår.

LEG CURLS

10x4 blokke

2x10x5 blokke

GRIP TRAINING

BB HOLDS

2x10 sekunder med 120 kg

15 sekunder med 100 kg

Føler det er rimelig slapt, så der er plads til forbedringer og en større hånd er på ønskesedlen sammen med et sæt fat grips.

Lidt læg blev det også til. Jeg skylder dem..

I morgen løber jeg måske en lille tur igen.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share