Junkers blandede træning


JUNKER
 Share

Recommended Posts

I dag blev løbeskoene brugt for 3. gang siden besøget hos lægen.

Næsten pinligt at logge, men om ikke andet, så kan jeg bedre holde styr på "distancerne", når jeg har dem skrevet ned.

2 gange har jeg løbet ca. 1200 meter, i dag løb jeg så 1800 meter.

Lægen sagde, jeg måtte øge med 10 % efter og kunne starte med små 2 km. Så nu skal der bare en stille og rolig fremgang. Som skrevet tidligere, er knæet ikke helt super endnu, men satser på at fremgangen fortsætter. Vil gerne undgå en masse lægebesøg og MR scanning.

VIL BARE VÆRE KLAR TIL ALT IGEN......

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 13.09

Endnu en gang blev det tid til bentræning.

Opvarmning på crosstrainer samt mobilitets øvelser.

BB HACH SQUAT, med støtte til hælen

10x20 kg

3x12x40 kg

På nettet blev den anbefalet som en god genoptræningsøvelse til styrkelse af VMO. Det skulle prøves.

BENPRES

3x12x100 kg + slæde

LEG CURL

12x 3 blokke

4x12x 4 blokke

LEG EXTENSION

3x12x3 blokke

En masse etbenede stivbenet dødløft a´ bw i løbet af træningen.

STANDING CALF RAISES

3x12x200 kg (står der i hvert fald) Føles nu ikke så tung, synes jeg.

HANGING LEG RAISES

3x12

Forsøg med diverse øvelser for "the glutes". Stærke glutes kan vist hjælpe til bedre knæ, squat osv.

En masse udstrækning af lår og hofte.

Stille omgang. Vigtigt at fremgangen fortsætter.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

I går tirsdag blev det til en hurtig træning med en kammerat i hans hule.

Vi skulle banke bryst og triceps igennem, men forholdene var ikke helt super. 4 øvelser med en lidt dropset og sådan og så hjem og se fodbold.

Der kom fint pump på, men ikke en rigtig god træning. :sneaky2:

Til gengæld er humøret højt, da jeg slet ikke har mærket noget til mit knæ efter mandagens bentræning. Tager samme omgang til næste bentræning og kan måske så stige lidt igen.

I dag afslapning og pasning af hunden, der i går blev neutraliseret (kappet bollerne).

Link to comment
Share on other sites

På trods af de manglende opdateringer har jeg holdt kroppen igang.

Kroppen er pt. delt op i 4 dage med henholdsvis, bryst/triceps, ben, skulder/traps og ryg.

Fik trænet torsdag og fredag også, hvilket ikke blev opdateret.

I dag bryst/triceps i den hulen.

Opvarmning med lidt øvelser for rotatorcuff mv.

BB INCLINE BÆNK

6x60 kg

3x6x85 kg

25x50 kg

DB FLY

3x6x18,5 kg

25x13,5 kg

Let men bryder mig ikke om at køre den "tungt"

SMITH MACHINE BÆNKPRES

3x6x80 kg

25x50 kg

DIPS

3x6x15 kg

25xbw

CG BÆNK

2x6x70 kg

5x70 kg

25x40 kg + 1 som straf for 3. sæt

TRICEPS PUSH DOWN

3x6x85 kg

25x55 kg (mener jeg det var)

FRANSK PRES

3x6x30 kg + EZ stang

15x20 kg + stang

var helt færdig til sidst. De mange 25 reps tager livet af mig.

Pt følger jeg et program, hvor jeg den uge træner 3x6 + 1x25 i alle øvelser, den anden uge er det så andre øvelser og henholdsvis 3 og 4x12.

Bendagen er dog stadig efter, hvad jeg føler mig klar til. I morgen gentager jeg sidste uges bentræning.

Og som bonus, siger kæresten, at der er kommet mere kød på overkroppen igen. Har været nede og runde tidligere i år grundet diverse skader.

Herligt igen så småt at være tilbage..

--------------------------------------------------------------

Til egen note. Løbetur nr. 4 søndag den 19.09.10. Knap 2 km uden problemer med knæet.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Opvarmning med lidt mobilitetsøvelser og bw squat

BB HACK SQUAT, (støtte under hælen)

10x20 kg

4x12x40 kg

Virker som en super øvelse for min slappe vmo.

BENPRES

12x100 kg

3x12x140 kg

+ slæde

LEG CURL

4x12x 4 blokke

LEG EXTENSION

3x12x4 blokke

STANDING CALF RAISES

3x12x200 kg (står der i hvert fald) Føles nu ikke så tung, synes jeg.

I løbet af træningen blev det til adskillige "HANGING LEG RAISES" både lige op og til siderne

GLUTE BRIDGE

2x12

BB GLUTE BRIFGE

3x12x27,5 kg

der burde være til væsentlig mere, men nu er jeg da stille og rolig i gang.

Skal love for øvelsen gav opmærksomhed i den lille hule. Mange kommentarer fra diskofyrene :tongue:

Udstrækning.

Super fedt med endnu en bentræning. Føles langt bedre for knæet end løbet gør. Nu holder jeg fast i nogenlunde dette benprogram, så jeg kan stige stille og roligt. Squat venter vi med lidt endnu.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag.

Tid til skulder og traps. :weight_lift:

Opvarmning med mobilitetsøvelser.

CABLE LATERAL RAISES

12x15 kg

3x12x ca. 17,5 kg (har ingen vægt på den ekstrahåndvægt, der kom på)

ARNOLD PRESS

2x12x21 kg

10x21 kg gik helt kold. For kort pause trods en masse snak ellers.

12x21 kg

DB UPRIGHT ROW

4x12x13,5 kg

INCLINE REAR LATERAL RAISES

4x12x8,5 kg

DB SHRUGS

3x12x35 kg

15x25 kg bare lige for at banke lidt igennem til slut

Blev til en del snak med klubbens stærkeste bænkpresser i løbet af træningen, så glemte mavsen.. :violin:

Kan i øvrigt berette om ganske massive doms i bentøjet. Længe siden de har været så ømme trods de ringe kg, der blev løftet sidst.

Hey kriger - hvordan går det med dig :smile:

Hey MC. Det går egentlig ganske godt i øjeblikket. Skulderen er super og knæet er i fremgang, så jeg stille og rolig kan øge bentræningen. Lækkert. Og på hjemmefronten er alt jo stille og rolig som det plejer.

Hva med dig? Så i din log på BB.dk, at du var ved at komme over noget skade?

Junker

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag.

Tid til skulder og traps. :weight_lift:

Opvarmning med mobilitetsøvelser.

CABLE LATERAL RAISES

12x15 kg

3x12x ca. 17,5 kg (har ingen vægt på den ekstrahåndvægt, der kom på)

ARNOLD PRESS

2x12x21 kg

10x21 kg gik helt kold. For kort pause trods en masse snak ellers.

12x21 kg

DB UPRIGHT ROW

4x12x13,5 kg

INCLINE REAR LATERAL RAISES

4x12x8,5 kg

DB SHRUGS

3x12x35 kg

15x25 kg bare lige for at banke lidt igennem til slut

Blev til en del snak med klubbens stærkeste bænkpresser i løbet af træningen, så glemte mavsen.. :violin:

Kan i øvrigt berette om ganske massive doms i bentøjet. Længe siden de har været så ømme trods de ringe kg, der blev løftet sidst.

Hey MC. Det går egentlig ganske godt i øjeblikket. Skulderen er super og knæet er i fremgang, så jeg stille og rolig kan øge bentræningen. Lækkert. Og på hjemmefronten er alt jo stille og rolig som det plejer.

Hva med dig? Så i din log på BB.dk, at du var ved at komme over noget skade?

Junker

Lækkert at høre - hvad er det helt præcist der har været galt, og er det gået ud over jobbet? Så vidt jeg kan huske har du da haft problemer med knæet i et godt stykke tid efterhånden?

Jeg render både rundt med noget ryg- og knæskade pt., som heldigvis er i bedring. Selvom jeg føler at der er noget vej før jeg forhåbentlig kan blive fit igen. Skal til MR scanning med knæet om 2 ugers tid, så der for jeg forhåbentlig svar på om jeg skal opereres igen, eller hvad der skal ske. For noget skal der ske!

Men udover det går det ganske udemærket pt., selvom skaderne har det med at påvirke humøret til tider :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja helt rigtig. Der har længe været problemer med knæet. Startede sådan seriøst i foråret sidste år, men grundet jobbet kunne jeg ikke rigtig holde det i ro. Det gjorde ikke altid ondt, så jeg trænede videre på livet løs.

Var til læge et par gange, fik bla. et skud binyrebarkhormon, men det hjalp slet ikke. Kom så til speciellæge for nogle mdr. siden, der gav det ultralyd. Resultat som skrevet her i loggen. Inflamation og "skævt" knæ/løs knæskald. Han gav mig nogle øvelser, ligesom jeg selv fandt nogle mod svag VMO og siden er det så blevet væsentlig bedre. DEJLIGT.

Havde der ikke været fremgang, skulle jeg også til MR scanning.

Så nu er formen i bedring og humøret efterhånden i top, trods jeg har måtte ændre lidt planer omkring jobbet, hvor jeg og stadig hygger...

Skidt med ryg og knæ for dit vedkommende. Overtræning??? Du var jo ret flittig med dødløft og squat på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Ja helt rigtig. Der har længe været problemer med knæet. Startede sådan seriøst i foråret sidste år, men grundet jobbet kunne jeg ikke rigtig holde det i ro. Det gjorde ikke altid ondt, så jeg trænede videre på livet løs.

Var til læge et par gange, fik bla. et skud binyrebarkhormon, men det hjalp slet ikke. Kom så til speciellæge for nogle mdr. siden, der gav det ultralyd. Resultat som skrevet her i loggen. Inflamation og "skævt" knæ/løs knæskald. Han gav mig nogle øvelser, ligesom jeg selv fandt nogle mod svag VMO og siden er det så blevet væsentlig bedre. DEJLIGT.

Havde der ikke været fremgang, skulle jeg også til MR scanning.

Så nu er formen i bedring og humøret efterhånden i top, trods jeg har måtte ændre lidt planer omkring jobbet, hvor jeg og stadig hygger...

Skidt med ryg og knæ for dit vedkommende. Overtræning??? Du var jo ret flittig med dødløft og squat på et tidspunkt.

Skidt - men godt at høre at det går den rigtige vej nu. Hvad skyldes skaderne? Og hvordan har du klaret det med jobbet?

Knæet skyldes en gammel skade (brækket ben), som er begyndt at genere efter et max forsøg i squat - ryggen er lidt mere mystisk, men tror det bunder ud i at jeg engang fik et riv i lænden under et DL.

Men skal som sagt til MR med knæet d. 11/10, så jeg håber at de kan give mig en diagnose. Det er godt nok ulideligt at være så begrænset i alle mulige ting, som jeg har været i efterhånden 1½ år efterhånden :cry:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag

Opvarmning som vanligt med lidt mobilitetsøvelser..

LAT PULLDOWN

4x12x80 kg

DB ROWS

12x36 kg

12x38 kg

2x12x42 kg

WIDE CABLE ROW, vandret

3x12x75 kg

12x80 kg

PULLUPS

2x12

10, skulle have haft 12, så efter en lille pause nappede jeg de to manglende + 2 straf

DB CURL, siddende

3x12x16 kg

8x16 kg

De små bisser var godt ramt allerede

INCLINE BICEPS CURLS

10x16 kg

2x10x13,5 kg

helt færdige og stoppede bicepstræning her.. :sorry:

HANGING LEG RAISES

3x10

CRUNCHES

2x12

SIDEBENDS

12x31 kg

12x36 kg

Mine arme var helt færdige efter denne omgang.. De er slet ikke vant til så mange tæsk/øvelser på en gang (som jeg skulle have haft, så det skal nok blive godt. De var noget bedre sidst..

Efter træning blev kursen sat mod Høvelte, hvor Kauf og DBM var i krig.. Der var rigtig mange mennesker og de to krigere gav den god gas.. De får selv lov til at skrive, hvordan det gik, men hva jeg så, kæmpede de rigtig godt og lavede gode resultater.

Min sult samt varmen i salen blev for meget, så jeg så kun en wod med clean, oh squat og bænkpres. Derefter hjem til køleskabet og have lidt mad inden aftensmad snart er på banen.

Nogle deltagere var grænsende til uhyggelige, så helt sikkert en oplevelse at se det store felt.

Glæder mig til at læse de to krigeres opdatering omkring arrangementet.

Fik også lige hilst på Jhax. Stærk fyr..

----------------------------------------------------------------------------------------------

MC: Min skade kom af overbelastning i løbet af sidste skoleophold. Trænede for meget og forkert.. baglår og mobiletet skulle jeg nok have fokuseret mere på, ligesom træningen skulle have været mere struktureret. Dog svært med idræt i skolen, da planen ikke altid blev overholdt. Knæet blev langsomt værre og jeg har nu slidt noget brusk af knæet, ligesom VMO er blevet slap ifht resten af mullerne i låret.

Skidt med dine skader.. Pas nu på dig selv..

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag.

På trods af mange timers søvn og masser af god mad i weekenden, var jeg lidt sløv fra morgenstunden, så tankede mig op med en gang super pump.

Opvarmning med mobilitetsøvelser og lidt til rotatorcuff.

BÆNKPRES

10x60 kg

2x12x85 kg

11x85 kg

9x85 kg

Skulle have haft 4x12, men jeg døde sgu. PIS.. :mad:

DB INCLINE BÆNK

12x31 kg

10x31 kg Pis igen. Lidt ned i kg

2x12x28,5 kg + 2 straf jeg jo havde til gode

BB DECLINE BÆNK

3x12x70 kg

10x70 kg

Længe siden jeg har været så ramt.

Fik en dosis Vitargo i hulen, da jeg var virkelig ramt.

CABLE CROSS OVER

4x12x40 kg

TRICEPS PUSH DOWN

12x80 kg

3x12x85 kg

BÆNK DIPS

3x12 + 20 kg

TRICEPS ROPE PUSH DOWN

3x12x55 kg

Godt ramt efter en længere træning. Har rodet rundt i dagene, så tager 4x12 igen hele denne uge, så jeg igen kan hoppe tilbage til 3x6 + 1x25 næste uge.

Om det er programmet, min dosis af kreatin eller min pt. gode appetit ved jeg ikke, men vægt under træning var ca. 79 kg iført træningstøj. SUPER. Til nytår må jeg MEGET gerne veje 80 kg som morgenvægt.. Blot for at have et mål.

I morgen er det igen bendag. Kører samme program som sidst. Knæet er fortsat i bedring.. :4thumbup:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Opvarmning med lidt mobilitetsøvelser og bw squat

BB HACK SQUAT, (støtte under hælen)

10x20 kg

4x12x40 kg

BENPRES

12x100 kg

3x12x140 kg

+ slæde

LEG CURL

4x12x 4 blokke

BB GLUTE BRIFGE

12x40 kg

3x12x50 kg

LEG EXTENSION

3x12x4 blokke

STANDING CALF RAISES

4x12x200 kg

Lidt udstrækning, crunches, en shake og hjem.. Herligt med endnu en bendag. Sidste uge var jeg noget ramt efter bendagen, håber på lidt mindre doms denne gang.

Nu går jeg efter vægten nede i hulen, da min egen hjemme svinger for meget. I dag inden træning i shorts, t-shirt og sko. 78,7 kg. May the force be with me...

Junker

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

En hurtig træning på jobbet inden mødetid.

Opvarmning med lidt rotatorøvelser og sådan.

CABLE LATERAL RAISES

3x12x12,5 kg

Virkelig virkelig dårlig kabeltræk. Var ikke muligt at justere yderligere.

ARNOLD PRESS

4x12x19 kg

DB UPRIGHT ROW

4x12x13 kg

INCLINE REAR LATERAL RAISES

4x12x8 kg

SMITH MASHINE SHRUGS

4x12x???

Husker ikke kg. Tror det var 80 kg + stang

CRUNCHES på bold

4x15

Lidt andet til maven, udstrækning og afsted til job.

Hurtig træning overstået på ingen tid. I dag ryg og biceps. Den trækker helt sikkert tænder ud.

Link to comment
Share on other sites

Din træning er BB 4thumbup.gif

Det kunne den godt have tendens af i øjeblikket ja.. Hellere BB end disko :tongue:

Skal jo gerne op på en form som din og når jeg nu ikke rigtig kan løbe, køre MTB og sådan i øjeblikket, prøver jeg at få det optimale ud af vægtene, uden at presse mig til nye skader med skulderen eksempelvis.

Kan Beta alanin anbefales kriger?? Vil gerne give den en tand ekstra i min jagt efter at komme op på 80 kg :please:

Link to comment
Share on other sites

Det kunne den godt have tendens af i øjeblikket ja.. Hellere BB end disko :tongue:

Skal jo gerne op på en form som din og når jeg nu ikke rigtig kan løbe, køre MTB og sådan i øjeblikket, prøver jeg at få det optimale ud af vægtene, uden at presse mig til nye skader med skulderen eksempelvis.

Kan Beta alanin anbefales kriger?? Vil gerne give den en tand ekstra i min jagt efter at komme op på 80 kg :please:

Jeg har positiv erfaring med beta alanine i kombination med kreatin før og efter træning. Med hensyn til din vægt: Spis noget mere 4mewantfood.gif

Link to comment
Share on other sites

Fredag inden job.

Var i hulen og træne.

Opvarmning med rotatorøvelser og sådan.

LAT PULLDOWN

2x12x85 kg

2x12x80 kg

DB ROWS

4x12x42 kg

WIDE CABLE ROW, vandret

3x12x80 kg

12x85 kg

Næste gang er det 85 kg i alle sæt

CHINUPS ( i stedet for pullups)

3x12

DB CURL, siddende

4x12x16 kg

INCLINE BICEPS CURLS

3x12x13,5 kg

DB CURLS, på preacher bænk

3x12x13,5 kg

Så var armene færdige og jeg var klar til at tage på job.

Shake og afsted.

DBM: Jeg spiser på livet løs. Vægten er kommet lidt op heldigvis. Du ved selv, hvor svært det kan være med arbejdstiderne og sådan. Tror beta alanine skal afprøves på et tidspunkt.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Løbetur

ca, 2,6 km opmålt på ruteopmåleren her på siden.

Må ikke løbe det store i øjeblikket og må kun øge med 10 procent pr. uge, så det går stille og rolig frem. Løb dog 400 meter for lang i dag :tongue: . Svært med de korte distancer. Når nu man er i tøjet, skal der jo også ske lidt.

Fik også foamrollet lidt, da lårbasserne er hårde som sten.

Har ikke mærket noget til knæet længe, men synes også, at bentræningen hjælper meget.

På sigt bliver planerne nok mere interval i stedet for længere distancer. Vil bare ikke starte hård interval, før jeg er sikker på knæet er til det.

I morgen bryst og triceps med to kammerater. Så mon ikke mit pt. faste program bliver spoleret lidt. Til gengæld bliver jeg forhåbentlig presset.... :w00t:

God weekend.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Let irritation i knæet siden løbeturen, så må hellere nappe et par uger mere uden løb. Bentræningen hjælper helt sikkert så længe jeg ikke kører for hårdt på.

Mandag med en kammerat i hans hule.

Lige som jeg husker kg og reps.

Lidt opvarmning med rotatorøvelser

BB INCLINE BÆNK

8x60 kg

4x8x85 kg

DB BÆNKPRES

3x8x40 kg

CABLE CROSSOVER

3x12x35-40 kg tror jeg.

DIPS

3x10-12x16 kg

CG BÆNKPRES

3x10x65 kg

TRICEPS PUSH DOWN

3x12x??

HANGING HIP RAISES

3x15

BALL CRUNCHES

3x15

Udstrækning og shake.

På vægten i makkers hule vejede jeg 78,6 kg i dag. Skal nok komme op og lave vægt pr. :4mewantfood:

I morgen 12 timers arbejde, så når nok ikke træning før den står på ben onsdag.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Bendag i hulen, herligt..

Opvarmning med lidt cykel, mobilitetsøvelser og let udstrækning.

BB HACK SQUAT, (støtte under hælen)

10x20 kg

10x40 kg

2x10x45 kg

Sidste sæt uden støtte under hælen, hvilket ikke føltes helt så godt.

BENPRES

10x100 kg

10x140 kg

2x10x150 kg

+ slæde

Stille og rolig fremgang.

A1

LEG CURL

10x 4 blokke

3x10x 5 blokke

A2

STANDING CALF RAISES

4x15x200 kg

B1

LEG EXTENSION

2x10x4 blokke

B2

SEATING CALF RAISES

2x15x40 kg

BB GLUTE BRIDGE

12x20 kg

4x10x60 kg

Udstrækning, shake og hjem i bad, inden den stod på Running Sushi i STORE mængder og en 3-kuglers fra Paradis is :4mewantfood: :4thumbup: Skal jo holde vægten oppe og gerne tage på..

Om nogle timer står den på skulder/traps.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Skulder og traps stod for tur i hulen.

Opvarmning med mobilitets- og rotatorøvelser og rammstein på anlægget, så var jeg klar.

BB SKULDERPRES

10x20 kg

2x6x60 kg blev lige en tand for tung.

6x55 kg

25x30 kg

UPRIGHT ROW

3x6x40 kg

25x20 kg lidt for let, mere på næste gang.

SIDDENDE LATERAL RAISES

3x6x11,5 kg

25x6 kg

REAL LATERAL RAISES

3x6x11,5 kg

25x6 kg

Fint pump på delts efter denne omgang.

BB SHRUGS

3x6x100 kg PR eftersom jeg ikke før har prøvet 100 kg

25x70 kg

Lidt bonus til traps.

DB SHRUGS

3x15x38 kg

FEET TO BAR

4x10

FEET TO BAR "skrå" hvor jeg skiftevis går til hver side på racket

2x8

Rev fint i mavsen.

Kunne ikke lige finde den ved hurtigt kig på youtube, men ligesom hanging leg raises, bare med "strakte" ben op til barren. Kører i øvrigt næsten altid med strakte ben, så ikke rigtig hanging leg raise åbenbart.

Vægt inden træningsstart var i øvrigt 79 kg. Går den rigtige vej.

Udstrækning, shake og hjem til hunden.

Link to comment
Share on other sites

Skulle have trænet lørdag, men i løbet af arbejdsdagen blev jeg kapret til polterabend.. Den havde jeg ikke set komme. HJÆÆÆÆÆÆLP jeg skal gites på lørdag.

Det var ren hygge og masser af druk med de bedste venner. Søndag var jeg komplet ramt og mandag stod den på job, så først træning i dag tirsdag.

RYG/BICEPS som jeg havde til gode fra lørdag.

DØDLØFT

3x6x100 kg

25x60 kg

Meget længe siden jeg har taget den. Indtil videre ingen problemer med knæet.

DB ROWS

3x6x46 kg (tungeste i hulen, kunne have taget lidt mere)

25x36 kg

De trak sateme tænder ud. Kunne næsten mærke lørdagens megadruk efter den omgang og begyndte at bøvse alt alt for meget..

T-BAR ROW

3x6x70 kg

25x30 kg De kunne godt ha været tungere.

LAT PULLDOWN

6x85 kg

2x6x90 kg

25x50 kg

BB CURL

3x6x50 kg

25x30 kg

INCLINE DB CURL

3x6x18,5 kg

20x11 kg + 6x9 kg

Så var der pump på de små bisser

CABLE CURLS

3x6x60 kg

25x40 kg (mener jeg)

Skulle have taget preacher curl, men der er bænken i udu...

En træning der gav solidt pump og i den grad fik pulsen i vejret specielt i DB ROWS.

Vægten på vores tanita sagde 78,8 kg i træningstøjet, hvilket ved juletid gerne skulle være morgenvægten inden morgenmad osv. Har sat noget væddemål op med en træningsmakker fra hulen. Han skal tabe sig, jeg skal tage på. Vinderen giver jordbærtærte :4mewantfood:

Regner med endnu en træning i morgen, hvor bryst passende kunne blive banket lidt igennem.

Det er på lørdag jeg skal giftes, så ingen træning i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag

Var alt for sløv med opvarmning, da jeg havde lidt travlt. Føltes som om jeg ikke blev rigtig klar til at kaste med vægte.

BB BÆNKPRES

10x60 kg

3x12x82,5 kg

DB INCLINE BÆNK¨

4x12x28,5 kg

BB DECLINE BÆNK

Blev droppet efter første sæt, da skulderen var lidt irriteret.

CABLE CROSSOVER

3x12x45 kg

Lidt andet kabellir

BENT DIPS

3x12x20 kg

Synes ikke helt om den øvelse. Bliver erstattet næste gang

TRICEPS ROPE PUSH DOWN

12x55 kg

3x12x60 kg

Samt et par hurtige sæt reverse push downs.

DRAGONFLAGS

3x5

HANGING LEG RAISES

10xbw

3x10x11 kg db mellem fusserne.

Udstrækning af den ømme skulder og så ellers afsted.

I dag bliver det nok hviledag med masser af mad og så i morgen tager jeg ben og skulder. Om ikke andet for at få lørdagen lidt på afstand. Har heldigvis intet mærket i knæet til de lette dødløft, så den kan tages næste gang igen med lidt flere kg.

Ellers kan bare konstateres, at jeg IKKE dur til flere sæt med 12 reps til failure. Min krop går helt istå efter 2-3 sæt. I det rigtige lys i hulen ser det dog ud til, at der er sket en lille forbedring af formen. Vigtigst er dog, at der kommer mere kød på rammen.

Eneste "træning" i dag bliver en lang tur med hunden.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share