Junkers blandede træning


JUNKER
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt nogle "Smart Shakes" på nettet. De er ret praktiske ifm. job. Så kan du fylde den med fx 2 x shake og mandler og evt. nogle protbars on the side. Så undgår man i hvert fald at gå i maaaaange timer uden mad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt nogle "Smart Shakes" på nettet. De er ret praktiske ifm. job. Så kan du fylde den med fx 2 x shake og mandler og evt. nogle protbars on the side. Så undgår man i hvert fald at gå i maaaaange timer uden mad :smile:

Smart shakes googler jeg lige med det samme.. Er det de opfyldelige fra gymnordic, du tænker på??

Mandler har jeg kørt ind i stor stil denne uge faktisk. Gode råd er altid velkommen, rart.

Link to comment
Share on other sites

Smart shakes googler jeg lige med det samme.. Er det de opfyldelige fra gymnordic, du tænker på??

Mandler har jeg kørt ind i stor stil denne uge faktisk. Gode råd er altid velkommen, rart.

Nope fra smartshakes.co.uk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nope fra smartshakes.co.uk :smile:

Fandt dem lige. Til 10 £ er den dog også betalt hva?? J. Cuttlers autograf er selvfølgelig på, så den må give virkelig store muller.. Og så er det jo et rent røverkøb.. :4thumbup:

Skal du have en med? Man bestiller jo ikke kun 1 shaker...

Link to comment
Share on other sites

Fandt dem lige. Til 10 £ er den dog også betalt hva?? J. Cuttlers autograf er selvfølgelig på, så den må give virkelig store muller.. Og så er det jo et rent røverkøb.. :4thumbup:

Skal du have en med? Man bestiller jo ikke kun 1 shaker...

Ellers tak! Jeg har selv bestilt nogle stykker sidste uge - man skal jo ikke gå ned på grej! blush.gif

Link to comment
Share on other sites

Mandag i hulen med to af de faste bodybuildere :tongue: Er en del efter dem, da de taler væsentlig mere end de træner... Meget snak om diverse BB programmer, men jeg giver nu WSB4SB en chance, da jeg gerne vil have plads til MTB, kettlebells, løb og klatring også.

WSB MAX EFFORT UPPER BODY

Opvarmning med lidt mobilitet, rotatorøvelser og let stræk.

BÆNKPRES

10x20 kg

8x60 kg

8x80 kg

5x90 kg

6x105 kg

Fik en smule hjælp med sidste sæt. Det skulle jo være tungt.

DB INCLINE BÆNK

2x10x36 kg

9x38 kg

8x38 kg

C1

CHEST SUPPORTED ROWS

15x40 kg

3x10x50 kg

Supersettet med

C2

KNEELING SCAREROWS

15x15 kg

3x10x17,5 kg

INCLINE DB CURLS

2x10x18,5 kg

7x18,5 kg

Så var de små arme døde.

3 runder med 15 reps i alle tre øvelser.

D1

HANGING LEG RAISES

D2

CABLE CRUNCHES a´80 kg

D3

SIDE BENDS med 36 kg db

Vægten sagde 80 kg kun iført underdrenge. Fint fint. Fra nu falder vægten nok lidt, da der igen er løb indlagt i træningen. MTBén skal jo også straffes og sådan, og så behøver man bare ikke samme polstring om sommmeren.

DBM:

Aldrig aldrig gå ned på grej. Du har helt ret..

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

WSB4SB

MAX EFFORT LOWER BODY

Opvarmning med mobilitetsøvelser og bw squat. Grundig opvarmning i dag, da planen var at gå til den..

A:

SQUAT

10x40 kg

8x60 kg

8x80 kg

5x90 kg

5x110 kg

Det hjælper jo på det. Skal dog op og reppe med 120, før jeg er tilfreds. Og naturligvis mere på sigt.

B:

STEP UP

2x10x60 kg

12x60 kg

Den er bare super for knæet. Vastus medialis bliver så god så god. :4thumbup:

C:

LEG CURLS

3x10x50 kg

D:

Nakke/greb superset.

BB SHRUGS

3x15x120 kg

Brugte straps

supersettet med

BB HOLD

100 kg på stangen. Holdte den i 30, 20 og ca. 15 sekunder. Skulle egentlig være thick bar hold, men det har vi ikke. Overvejer en bestilling af fatgrips.

Til slut lidt læg.

SEATING CALF RAIES

3x12x50 kg + stativ

supersettet med

STANDING CALF RAISES MED DB

3x12x28,5 kg

Et ben af gangen. Anbefalet af god ven med STORE lægge.

Har så fået penge af lillemor til et par squat sko. Har nørdet lidt rundt og fundet et par Adidas Power Perfect fra en engelsk side. Omregnet koster ca. 800 kroner, hvilket må siges at være i orden. Problemet er så fragt samt at de har en del lækre ting til bla. underarmstræning og sådan. Nogen der skal have noget med fra sugarrays.co.uk.

Umiddelbart er der rigtig mange ting på siden, der tiltaler mig, og tror også en af mine gode kammerater vil se lidt på siden, så bestiller først søndag aften. Så giv lyd her eller via pb. hvis andre skal have noget med.

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Fredag i hulen.

Energien var ikke i top fra start, men det hjalp i løbet af træningen. Jeg har mere energi nu, end inden jeg startede træningen.

REPETITION UPPER BODY.

Hurtig opvarmning med mobilitet og rotatorøvelser.

A:

DB BÆNKPRES

2x15x31 kg

13x31 kg

B:Lat/upper back superset

CHEST SUPPORTED ROWS

3x12x50 kg

Supersettet med

KNEELING SCAREROWS

15x15 kg

2x12x15 kg

C:

DB SKULDERPRES

12x28,5 kg

9x28,5 kg

9x26 kg

10x26 kg

første sæt trak virkelig tænder.

D: Upper arm superset

BB CURLS

2x8x50 kg

6x50 kg

De var sateme tunge.

Supersettet med

TRICEPS PUSHDOWNS

12x85 kg

2x10x90 kg

E: ABS SUPERSET

HANGING LEG RAISES

3x12

DB SIDE BENDS

3x15x31 kg

Lidt udstrækning, shake og hjem.

Weekenden står på konfirmation i det mørke. Svigerfar har hentet et par traktordæk til mig, så de skal smides lidt rundt på hans gårdsplads i løbet af weekenden.

God weekend til de, der følger lidt med.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 17 hos svigerforældrene i det mørke.

Efter en lørdag med konfirmation og dertil hørende kalorieholdig mad skulle dækket afprøves hos svigerforældrene. Havde mærket, at dækket ikke var så tungt så havde lovet konen 100 dækflip, så opskriften var klar.

DÆKFLIP/FEETS ELEVATED PUSHUPS

10/10

10/10

10/10

10/10

10/10

DÆKFLIP/HOP GENNEM DÆKKET

10/10

10/10

10/10

10/10

10/10

Hop gennem dæk trak tænder fra mine små lunger. De skal nok blive bedre. Fin omgang på gårdspladsen.

Et tungere dæk er bestilt hos svigerfar til næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Fed træning skipper :superman:

Du må have fat i en hammer så du kan give dækket nogle tæsk. Har svigerfar været ude og flip dækket :4thumbup: ?

Link to comment
Share on other sites

Lasse B: Herligt med lidt aktivitet i loggen. Svigerfar meldte sig skadet. Der var ikke lyst til dækflip, men kiggede lidt og tilbød at blande cement og fylde det i dækket. Vil dog hellere bare have et tungere.

DBM: Jeg er stolt. Junkyard aproved træninger har jeg vist ikke haft mange af på det sidste.

Og så blev der bestilt smart shake og sko til squat. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 20.

GODE TING ER VÆRD AT VENTE PÅ

I dag skulle Linda afprøves.

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

DØDLØFT 1,5 x bw =120 kg

BÆNKPRES bw = 80 kg

SQUAT (i stedet for squat clean) 3/4 bw = 60 kg. Rundede dog op til 65, da jeg mente squat var lettere end squat clean.

Min tid blev 19.07.

Efter denne kælling var jeg postkasserød i hovedet.

Virkelig fed omgang, som jeg længe har haft lyst til at afprøve. Det dårlige knæ har dog været min undskyldning, men nu var det endelig tid.

Mærkede intet til knæet, så det var bare super. Tror sagtens jeg kan cutte lidt af tiden, når min form igen bliver bedre. Mine lunger bliver jo ikke presset meget for tiden.

Efter Linda pigen tog jeg lidt lave stepups samt lidt lægtræning. Knæet skal jo forsat styrkes.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BOOOOOOOOOOOOM!!!!!!11

SÅDAN kriger! Fandme solidt - umiddelbart rigtig god tid. Jeg har som sagt aldrig prøvet Linda med squat, men jeg tror på den var led.

Kan det give dig blod på tanden til at lave flere finisher?

Link to comment
Share on other sites

BOOOOOOOOOOOOM!!!!!!11

SÅDAN kriger! Fandme solidt - umiddelbart rigtig god tid. Jeg har som sagt aldrig prøvet Linda med squat, men jeg tror på den var led.

Kan det give dig blod på tanden til at lave flere finisher?

Tak tak Lasse. Umiddelbart er min krop mildest talt revet fra hinanden i dag. Har ikke haft det sådan siden min tid i hæren med diverse prøvelser. Lænden er helt bombet.

En finisher i ny og næ kunne der sagtens blive plads til ja. God måde at brænde lidt af på.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag var jeg rigtig hårdt ramt efter den dumme kælling Linda.. :wink: og i dag kan den stadig mærkes i kroppen, hvorfor WSB var lagt på hylden til fordel for en rolig omgang i hulen.

LEAVE YOUR EGO BY THE DOOR

Vægtene var rimelig lette og rep lidt høje.

Lige løst som jeg husker det.

Opvarmning med mobilitetsøvelser, let stræk og rotatorøvelser.

BB DECLINE BÆNK

2x15x70 kg

CABLE INCLINE FLYES

2x15x25 kg

PULLDOWNS

2x15x75 kg

CABLE ROWS

2x15x55 kg

SMITH MACHINE SKULDERPRES

2x10x60 kg

supersettet med

DB LATERAL RAISES

2x15x8,5 kg

DB REAR LATERAL RAISES

3x12x11 kg

SEATING CALF RAISES

4x12x40 kg

Supersettet med

STANDING DB CALF RAISES

4x15x31 kg

DB INCLINE CURLS

4x10x16,5 kg

Supersettet med

TRICEPS ROPE PUSH DOWNS

4x12x55 kg

En hurtig omgang, der virkede dejlig for kroppen. Bentøj og lænd er godt ramt, så lidt mere hvile her.

Shake, udstrækning og hjem i haven. Der skal sol på min blege krop. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har først set din date med Linda nu.... Fandme solidt arbejde. 4thumbup.gif Jeg har kun prøvet den en gang i sommers, hvor jeg lavede den på 21:02 (men min clean teknik var heller ikke helt så god). Vil snart prøve den igen, tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Har først set din date med Linda nu.... Fandme solidt arbejde. 4thumbup.gif Jeg har kun prøvet den en gang i sommers, hvor jeg lavede den på 21:02 (men min clean teknik var heller ikke helt så god). Vil snart prøve den igen, tror jeg!

Takker.

Den var virkelig led, men SKAL HELT sikkert også prøves igen. Vil gerne have styr på clean teknik, så jeg kan lave den som foreskrevet. Tror umiddelbart den er noget lettere med de lette squat og forestiller mig, at clean ligesom dødløft hiver pulsen lidt i vejret.

Jeg skal også have prøvet din VW. Den så også meget fed ud.

Link to comment
Share on other sites

Mandag i hulen.

MAX EFFORT LOWER BODY

Opvarmning med mobilitetsøvelser og bw squat og let udstræk. Spillede lidt bold lørdag, hvilket sateme kunne mærkes i bentøjet inden start. Derfor god opvarmning af hofter osv.

A:

SQUAT

10x40 kg

8x60 kg

10x80 kg

5x90 kg

5x110 kg

Satser på jeg har mine nye sko næste bentræning og så skal de 115 køres.

B:

STEP UP I dag lidt højere. Lige under knæene

10x20 kg

2x10x30 kg

umiddelbart synes jeg bedre om den lidt lavere step up, hvilket jeg læste skulle være god ved VMO musklen.

C:

LEG CURLS

4x10x50 kg

D:

Nakke/greb superset.

DB SHRUGS

4x15x36 kg

supersettet med

BB HOLD

100 kg på stangen. 4 sæt.

Fik ikke taget tid. Kørte dog nogenlunde, selvom jeg ikke brugte straps i shrugs.

Læg som altid.

SEATING CALF RAIES

5x10x60 kg + stativ

Shake og så hjem i haven, hvor jeg dog savnede lidt vind. Sveder for meget, når ikke en vind rør sig.

Har også løbet lidt om kap med hunden i dag. Lader til mit knæ har det ok med sprint igen, så det skal vist prøves snart, så forbrændingen lige bliver boosted lidt og jeg forhåbentlig kan blive sommerklar.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag blev det til en træning på jobbet inden mødetid.

Opvarmning med mobilitetsøvelser og rotatorøvelser.

MAX EFFORT UPPER BODY

A:

BÆNKPRES

10x20 kg

8x60 kg

10x80 kg

5x90 kg

6x105 kg (tror det er alltime PR, men er ikke sikker)

B:

INCLINE DB BÆNK

3x15x27 kg

Skulle have haft færre reps, men springet til de 46 kg db var for stort.

C:

1:

DB ROW

3x12x46 kg

supersettet med

2:

KNEELING SCAREROWS

2x8x20 kg

10x17 kg

D:

DB HAMMER CURLS

2x8x22 kg

6x22 kg

E:

3 runder

12x HANGING LEG RAISES

12x CABLE CRUNCH a´80 kg

12/12 DB SIDE BENDS a´32 kg kettlebell

I løbet af træningen lavede jeg også lidt til de små lægge. Har ikke opgivet fuldstændig, men synes godt nok det er svært at få kød på læggen.

Fin omgang, hvor der er rart med lidt stigning i ME øvelsen.

Og så har jeg fået min nye Adidas Power Perfect. De sidder umiddelbart rigtig godt og skal nok give lidt kg til min svage squat.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 27. april

Så var det igen tid til løb. UBEHAGELIG OPLEVELSE...

Må jo ikke løbe så langt endnu, så "varmede op" med 300 meter.

Løb 2400 meter på 10.27

Afjog 300 meter.

Den tid var så næsten 2 minutter langsommnere end min bedste tid. Og jeg var virkelig presset på lungekapaciteten eller mangel på samme. SHIT.. Der er kun en vej...

KAUF: Takker. Jeg prøver. Er efterhånden helt skadefri jo, så lysten til at give mere gas er bestemt til stede. Skal bare huske at passe lidt på bentøj osv.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lige haft tid til at logge "træningen".

Fredag blev det til ca. 3 timers klatring. Herligt riv i hele kroppen. Bliver hele tiden bedre.

I dag lørdag blev det til fodbold for første gang længe. Spillede det meste af de 60 min, da vi kun havde en udskifter. Og han var, tro det eller ej, i dårligere form end mig. Vi vandt, jeg scorede og har ikke mærket noget til knæet, VIGTIGT. Har dog fået et lille blåt øje efter en kamp om bolden. JEG VANDT :devil:

I morgen skal jeg gerne have banket high rep dagen af til overkroppen.

Link to comment
Share on other sites

Søndag i hulen med to af de faste.

REPETITION UPPER BODY.

Opvarmning med lidt mobilitet og rotatorøvelser.

A:

DB INCLINE BÆNK

2x15x31 kg

11x31 kg

ca. 90 sekunders pause

LAT/UPPER BACK SUPERSET

B:

1: LAT PULLDOWN

12x75 kg

2x12x80 kg

2:KNEELING SCAREROWS

15x15 kg

2x12x18 kg

C:

DB LATERAL RAISES

15x13,5 kg

2x12x13,5 kg

UPPER ARM SUPERSET

D:

1: ALTERNATE DB CURLS

3x8x18,5 kg

2: TRICEPS PUSHDOWNS

3x10x90 kg

Skulle så have kørt lidt mave, men havde hentet inspiration i DBM´s log. Så en lille tribute til ham.

FINISHER

VW 2,0

15-10-5 reps

BÆNKPRES 65 % 1 rep max = 75 kg (min sat ud fra 115 kg max)

DIPS x bw

PULLUPS

Min tid blev 9,26. Den havde været direkte dødelig med ring dips, tror jeg. Har aldrig rigtig haft mulighed for ring dips, men forestiller mig, at de er ubehagelige.

Fed afslutning på en ganske god træning. De to andre i hulen ønskede ikke at deltage.

Kan i øvrigt berette om ganske ømme stænger og øm lænd efter lørdagens fodbold, ligesom mit øje i dag er noget mere blåt :mad:

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 3. maj

MAX EFFORT LOWER BODY

Opvarmning med mobilitetsøvelser, bw squat og step ups.

Debut med mine nye Adidas Perfect Power. De føltes rigtig gode til squat og jeg er sikker på, at de nok skal bakke op om nogle tungere løft.

A:

SQUAT

10x40 kg

10x60 kg

10x80 kg

5x90 kg

4x115 kg

B:

STEP UP

3x12x60 kg

Var tilbage på den lavere step up i dag. Føles nu bedst for knæet.

C:

LEG CURLS

4x10x50 kg

D:

Nakke/greb superset.

DB SHRUGS

4x15x42 kg

Da jeg var ved at løbe tør for tid, sprang jeg greb over. Det blev så kørt på livet løs hjemme hos en kammerat, der havde lånt mine Coc´s, som nu er tilbage hos rette ejer.

Fik også kørt lidt læg. (naturligvis, sådan som de trænger)

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share