Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Ze Powerbuilder V 2.0 (4 real)

ME Power Squat

10r @ stang

10r @ 60kg

5r @ 100kg

5r @ 120kg

5r @ 125kg

5r @ 130kg

5r @ 135kg

4r @ 140kg

Hmmm… Jeg ved jeg ikke skal, men det er svært ikke at sammenligne med fordums tid og blive skuffet. Det skal nok komme igen. Stod godt nok også Thomas Lunau bredt og det plejede jeg trods alt heller ikke i "gamle dage".

HS Plateloaded Iso Lateral Leg Press

6s x 6r @ 80kg

ME Squatten havde takseret mig hårdere end forventet, så de 80kg per side var ganske passende,

HS MTS Leg Extension (303-tempo)

12r @ 25kg

10r @ 25kg

8r @ 25kg

MTS maskinerne er slet ikke så ringe endda.

BB Incline Press

15r @ 60kg

2s x 12r @ 60kg

Hader høje reps, men ellers får jeg jo aldrig striber i patten.

Cable Cross Maskine (303-tempo)

12r @ 17,5kg

2s x 10r @ 17,5kg

Gjorde virkelig, virkelig helt afsindig ONDT!

Seated Smith Shoulder Press

6s x 6r @ 60kg

Easy

Scarecrows (303-tempo)

15r @ 5kg

2s x 12r @ 5kg

Skullz

15r @ 40kg

2s x 12r @ 40kg

Reverse Grip Pushdown (303-tempo)

3s x 15r @ 19kg

Kommentar

Hårdt, men godt. ME øvelsen bed, jeg havde godt nok regnet med at jeg ikke ville højere end 140kg idag, men havde dog forventet at de var konservativt sat - det var de ikke. :wink:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er en god og interessant log du har gang i her - du fortsætter bare stilen, tak :bigsmile:

Will do. Og jeg kan da i samme stund lige reklamere med at der vil komme updates fra en træning der KUN kan gå hen og blive decideret ydmygende iaften. Jeg kan stadig ikke gå normalt efter min lette hammietræning fredag, ikke desto mindre vil jeg forsøge at straffe dem igen iaften! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Will do. Og jeg kan da i samme stund lige reklamere med at der vil komme updates fra en træning der KUN kan gå hen og blive decideret ydmygende iaften. Jeg kan stadig ikke gå normalt efter min lette hammietræning fredag, ikke desto mindre vil jeg forsøge at straffe dem igen iaften! :w00t:

Cirka kl 18 på nygårdsvej? :poking: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige en ekstra særlig billedupdate. Var til den årlige begivenhed "Beachvoleyfesten" sidste weekend igen, som dette år var med et hint af pirat tema. Jeg var kaptajn for holdet "Koldt Stål og bløde baller" og vi tabte som det suverænt dårligste hold! Faktisk var det nok egehændig mig der tabte for hele holdet, denne kommentar fik jeg ihvertfald "Jeg havde aldrig forestillet mig en SÅ veltrænet være SÅ dårlig til beachvolley.

post-619-1186483514_thumb.jpg

Piraten går efter bolden!

post-619-1186483522_thumb.jpg

En udspekuleret Cilius påtænker at spille direkte på piraten… IGEN!

post-619-1186483530_thumb.jpg

Dette billede opsummere ganske glimrende hvorfor mit hold tabte!

Cirka kl 18 på nygårdsvej? :poking: :4thumbup:

Det er sgi ikke yoga dag idag! Det er hammie, back, back, biceps, back, calves, abs, back, back trashing idag!

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Det stemte ellers godt overens med at der var masser af ydmygelse involveret.

Du skal bare stay tuned i denne her log de næste 4 måneder, alting bliver ren ydmygelse for mig i den periode. :wink:

…fra årsskiftet og frem skulle jeg gerne være nået til et passende niveau igen.

Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder V 2.0

HS Machine RDL

6s x 6r @ 140kg

Let, men god, som en G'n'T med Hendricks Gin

HS MTS Isolateral Seated Leg Curl (303-tempo)

3s x 8-12r @ 27,5kg

Pulldowns To Neck

15r @ 75kg

2s x 12r @ 75kg

HS MTS Isolateral Row (303-tempo)

3s x 8-12r @ 35kg

Hmmm… Det eneste der gav op her var mine underarme og brachialis! Vil overveje at bruge straps på 303 rygøvelser, da jeg ellers får brugt for meget energi på at fokusere på grebet.

Seated Incline Curl

15r @ 16kg

2s x 12r @ 16kg

Har jeg nogensinde fortalt at jeg hader høje reps?!

HS MTS Isolateral Biceps Curl (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30kg

Mine biceps er faktisk ret store stadigvæk… SEJT! :cool:

Floating Crunch

2s x 15r @ 22kg

Pffft

Kommentar

God fin træning, med en overkrop bestående af 75% biceps. Skippede dog læg da jeg stadig er gangbesværet. Jeg tæller ikke mine reps på 303 øvelser, jeg ved jeg ligger over 8, ellers fokusere jeg kun på at tælle tempoet og udstå smerten. :wink:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

It's teh SHIZZLE! Det er det samme jeg gør næste gang der skal rippes noget fedt af, dog kunne jeg kun holde til det i 4 uger, den 5. uge blev der ændret lidt på tingene da jeg simpelthen ikke kunne komme igennem det længere. Men på de 5 uger, blev der hevet 4% af, så det var lige som det skulle være. :4thumbup:

Hvad ændrede du på så ? Jeg har også selv ændret en meget lille smule på det for at tilgodese mine weakpoints! Jeg har i øvrigt lige en række spørgsmål jeg smider her, håber det er ok! På fullbody-dagene - hvad gjorde du med vægt der - pressede du dig selv i bund, eller tog du moderate vægte til alle de reps ? Ydermere - er det hensigtmæssigt at træne fullbody dagen efter heavy chest-dagen, hvor i jo også har sat guns ind - man får ramt en del af de samme muskler igen? Og noget helt andet - hvor i alverden gav du dig i kast med det program når du hader high rep :laugh: ?

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Hvad ændrede du på så ? Jeg har også selv ændret en meget lille smule på det for at tilgodese mine weakpoints! Jeg har i øvrigt lige en række spørgsmål jeg smider her, håber det er ok! På fullbody-dagene - hvad gjorde du med vægt der - pressede du dig selv i bund, eller tog du moderate vægte til alle de reps ? Ydermere - er det hensigtmæssigt at træne fullbody dagen efter heavy chest-dagen, hvor i jo også har sat guns ind - man får ramt en del af de samme muskler igen? Og noget helt andet - hvor i alverden gav du dig i kast med det program når du hader high rep :laugh: ?

Den sidste uge kørte vi bare a capella. 5ere, 3ere, 6x6 og 303, hvad vi end havde lyst til PLUS cardio (som man pr definition aldrig har lyst til :wink: )

Glem alt om weakpoints i denne her fase. Du skal holde fast i det du har, ikke bygge weakpoint. På alle dage både fullbody og heavy startede vi konservativt og lavede progression hver gang. Jeg synes ikke det var noget problem at ramme de samme muskler to dage i træk, husk hvad formålet medd highrep dagen er: mælkesyre > hGH > mobiliserede triglycerider. :bigsmile:

Jeg gav mig i kast med et high rep program, fordi det som oftest er det man hader mest der virker bedst. Hvis man læner sig tilbage og tager den behagelig rute altid, så kommer man højst sandsynlig ikke så langt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Glem alt om weakpoints i denne her fase. Du skal holde fast i det du har, ikke bygge weakpoint. På alle dage både fullbody og heavy startede vi konservativt og lavede progression hver gang.

Ja, det er faktisk også en af pointerne i artiklen, men jeg har bare svært ved at skære ned, da det har været lidt af en kamp, at få masse på mit puny chest, men du har jo nok ret - det bliver trods alt ramt 3 gange! Okay - normalt er jeg god til at holde progression, men var i tvivl om den bare skulle have gas her - men jeg vil lave progression så :smile:

Jeg synes ikke det var noget problem at ramme de samme muskler to dage i træk, husk hvad formålet medd highrep dagen er: mælkesyre > hGH > mobiliserede triglycerider. :bigsmile:

I'll keep that in mind! Mol-dogmerne er bare stærkt rodfæstet i ens mentalitet :bigsmile:

Jeg gav mig i kast med et high rep program, fordi det som oftest er det man hader mest der virker bedst. Hvis man læner sig tilbage og tager den behagelig rute altid, så kommer man højst sandsynlig ikke så langt. :cool:

Good point :devil: ...

Btw - du havde det fint med der ingen dødløft er i programmet ?

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Aye caramba JA! :laugh:

Jeg kunne slet ikke forestille mig at presse dødløft ind i det program nogen steder, det er hårdt nok i forvejen. :cry:

How to Stop Whining in 4 Easy Steps

From Kimberly L. Keith,

Your Guide to Parenting of K-6 Children.

FREE Newsletter. Sign Up Now!

Whining is a habit your child developed over time, and it will take a little time to break it. But, don't despair; you can stop your child's whining habit. Here's how.

1. Notice when she whines and choose your response. Changing the pattern of whining begins when you change how you respond to it.

2. When you notice her whining, call her attention to it. Whining has become an unconscious habit by the time she reaches elementary school. She needs to learn to recognize it first. Some strategies you can try are:

* Purposeful ignoring. You can even say "I'm ignoring you when you use your whiny voice. Try again in your normal voice and I'll pay attention."

* Whine back. Use a bit of humor to cue her to notice her whining by showing what a whiny voice sounds like.

* Stop her immediately when she whines and say, "Do you hear that you are whining? Tell me the same thing in your normal voice."

3. Tone of voice is the hallmark of whining, but the child's reaction to being told 'no' is another component of whining.

She needs to learn a new habit to replace whining, so help her learn the right approach to asking for what she wants. Asking politely is an important social skill that you can teach directly. To teach a child to accept 'no' for an answer can be more of a challenge. I like the approach from Common-Sense Parenting. Teach your child to:

* Stop and look at Mom or Dad

* Say "OK"

* Stay calm. Do not argue or whine.

* If you disagree, discuss it later, calmly and in private.

4. Reinforce non-whining. Focus on the problem for 2-3 months, and thereafter if the habit creeps back. Notice when she asks politely and when she accepts 'no' for an answer without whining. Praise and reward her to reinforce the new learning. When she does whine, pause, look at her, and call attention to the whining if necessary. Help her think through what she should say and how to practice the new learning. Watch your own whining too, so that social learning doesn't overcome your efforts to break your child's whining habit.

Link to comment
Share on other sites

Hey Big. A

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og så at du har startet log igen :superman:

Nice :4thumbup: - jeg skal nok følge med og komme med irriterende kommentarer når det er nødvendigt :innocent: .. Du ved jo godt at du savner det :cheer::tongue: ...

/Cat :shades:

Link to comment
Share on other sites

How to Stop Thomas Lunau in 4 Easy Steps

From Anders "Hardman" Landau,

FREE Newsletter. Sign Up Now!

1. McDonalds

2. McDonalds

3. McDonalds

4. Repeat from 1

Got milk? :laugh:

Hey Big. A

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og så at du har startet log igen :superman:

Nice :4thumbup: - jeg skal nok følge med og komme med irriterende kommentarer når det er nødvendigt :innocent: .. Du ved jo godt at du savner det :cheer::tongue: ...

/Cat :shades:

Hey giiiirl

Herligt du stopper forbi. :bigsmile:

Ser altid frem til dine spydige kommentare, på samme måde som man ser frem til et bad i citronsyre. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder V 2.0

ME Decline Press

15r @ 60kg

5r @ 100kg

5r @ 105kg

5r @ 110kg

5r @ 115kg

5r @ 120kg

Passede perfekt med vægten, fik et spot på allersidste rep. Følte mig temmelig ydmyget over at min bænkpres er så ringe, men så kom jeg i tanke om at den kun ligger 20kg fra min max power squat og så følte jeg mig VIRKELIG svag! :laugh:

HS Plateloaded Incline Press

6s x 6r @ 40kg

Cable Cross Maskine (303-tempo)

3s x 8-12r @ 17,5kg

Kan godt komme mere vægt på næste gang. Jeg var næsten ikke ved at græde idag!

HS Plateloaded Hack Squat

3s x 15r @ 140kg

HS MTS Leg Extension (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30kg

Dips

6s x 6r @ BW+20kg

De var sgi' for lette idag, så kørte dem temmelig langsomt og så sad de alligevel lige til en failure i sidste sæt

Reverse Grip Pushdown (303-tempo)

3s x 8-12r @ 26kg

Vanvittigt! Blood vessel occlusion DELUXE! Det var lige så tricepsen så deform ud! :blink:

Duoset Laterals

3s x 15r @ 12kg

MUAHAHAHAHAHA! Stav til bred: "BRÆD" YESSIR ingen hjerne, men store delts!

Low Pulley Scarecrows (303-tempo)

3s x 8-12r @ 6,25kg

Kommentar

Nøj det var varmt idag! Kogte som bare og følte mig lidt flad igennem hele træningen. De viste sig i virkeligheden bare at være mine delts og triceps der havde besluttet sig for at sluge AL pump for en hel krop! MUAHAHAHAHAHA! Madness… Lækkert… og lidt frækt… Miaaauv… :4thumbup:

(DISCLAIMER: Tilbagevenden til større mængder carbs kan og VIL påvirke indlæggende i denne log de næste par uger.)

Hey boyyyyyyyyyy...

Hvad sker da for den her log??? Er der dømt kaffeklub?!

Kom så ned og løft kælling :tongue:

Tusindårs SDeren?! Ska' du med ned og dødløfte imorgen? Eller vil du igen hellere agere tånegleklipper for kæresten på sofaen derhjemme?

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder V 2.0

ME Conv. Deadlift

10r @ 100kg

5r @ 140kg

5r @ 150kg

5r @ 160kg

5r @ 170kg

5r @ 180kg

5r @ 190kg

OH YEAH! De var faktisk nemme indtil den allersidste rep med de 190kg idag. Vil kalde det for et konservativt dagsmax. :wink: Faktisk er mit bedste konv dødløft 220x3reps med en vægt omkring 112kg. Så løftet vægt kontra kropsvægt så har jeg slået den idag! (Allways look on the bright side).

Pullups

6s x 6r @ BW

Mine pullups føles virkelig svage for tiden, ikke den store "kontakt" eller drive. Irriterende

Cable Row (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30,5+30,5kg

Brugte straps på sidste sæt trods den lette vægt og det øgede helt sikkert min aktivering af ryg kontra armene.

HS Plateloaded Lying Leg Curl

3s x 15r @ 15kg

Lidt for let, men hva', det går nok

HS MTS Leg Extension (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30kg

…fordi den her blev så SINDSYGT tung og smertefuld, tror faktisk jeg fik knebet en tåre på sidste sæt.

Hammer Curl

6s x 6r @ 30kg

HS MTS Isolateral Biceps Curl (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30kg

DONE in ze armes!

Floating Crunches

3s x 10r @ 24kg

Feet Together Calf Press

100r @ 110kg

Kommentar

Sindsygt varmt, meget, meget lidt søvn inat og i det hele taget ikke helt i stødet. De perfekte parametre til at dødløfte lidt. Blev faktisk helt glad for min dødløft idag, gik efter 180kg, men hapsede 190kg uden at brænde mig selv HELT af. Er optimistisk efter 3r x +200kg næste uge, hvilket jeg slet ikke finder tosset efter 2 måneder uden dødløft og med en vægt omkring 90kg. :bigsmile:

Nu vil jeg være asocial og hade verden i fred, ro og mag. Go' weekend. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hver gang du poster et billede af The Grand AndersL-form, så smider jeg et clue mere her i loggen som i sidste ende vil afsløre hvem hun er og hvilket

land du skal købe flybillet til. Sæt igang!

Og hvad får vi andre, hvis vi også ved hvem det er - og skal undlade at fortælle Anders det? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hver gang du poster et billede af The Grand AndersL-form, så smider jeg et clue mere her i loggen som i sidste ende vil afsløre hvem hun er og hvilket

land du skal købe flybillet til. Sæt igang!

Tsk, tsk, tsk… Simon, Simon, Simon… Two can play this game… Så lad mig gætte… Clues kunne være:

Hun er fra Australien.

Hun har et Bacon Number of INFINITY!

Hendes rigtige initialer er NW.

Hun fik sit gennembrud som vært på Nickelodeon i 2003.

Hun er med i serien Neighbours her i 2007.

Havde jeg ikke allerede kæreste på, så havde jeg scoret hende (men fortæl det ikke til min kæreste, luv ya baby doll, oxoxo, hugz n kizzez)

I GOZ THA GOOGLE SKIIILLZZ WHEN I GOZ THA TIMEZ!

:devil:

Som trøstepræmie får du dog her et billede af Nicky Whelan i en lesbisk kyssescene

0,,5420187,00.jpg

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder V 2.0

ME Power Squat

10r @ stang

15r @ 60kg

5r @ 100kg

3r @ 120kg

3r @ 125kg

3r @ 130kg

3r @ 135kg

3r @ 140kg

3r @ 145kg

3r @ 150kg

Satte faktisk på til et sæt på 155kg, men ombestemte mig. De 145kg føltes rimelig nemme, men mine ben blev temmelig shaky på de 150kg, så uden spotter valgte jeg at stoppe der.

HS Plateloaded Iso Lateral Leg Press

6s x 6r @ 90kg

De var så super nemme idag,

HS MTS Leg Extension (303-tempo)

3s x 8-12r @ 30kg

BB Incline Press

15r @ 70kg

12r @ 70kg

10r @ 70kg

Hørste sæt var supernemt, men allerede på andet sæt har al livsgejst forladt mig. :tongue:

Cable Cross Maskine (303-tempo)

3s x 8-12r @ 21kg

HS Plateloaded Isolateral Shoulder Press

6s x 6r @ 35kg

Fimset skidtmaskine

Low Pulley Scarecrows (303-tempo)

3s x 8-12r @ 6,25kg

Lying DB Extensions

15r @ 20kg

2s x 12r @ 20kg

Reverse Grip Pushdown (303-tempo)

3s x 15r @ 26kg

Return of the deformities

Kommentar

Jeg har været en pivet lille emodreng hele dagen. Alting var ivejen, var lidt sløj, vejret var lidt for varmt, har ikke haft lyst til at spise noget, men har samtidig været temmelig sulten. Havde virkelig brug for en der kunne råbe af mig at jeg var en lille tudende so og bare skulle tage mig sammen, men Cilius kunne ik' træne idag. Da jeg så ENDELIG havde fundet gejsten til Static-X' glade hymne "Destroy All" på 4. sæt squat, så løb min iPod tør for strøm og jeg var tudfjæs igen. :cry3:

En total UNTOUGH træning idag, fordi jeg var en tudeprinsesse. :nonono:

Positivt set, så kørte squatten faktisk rigtig godt idag, med en spotter og Static-X i ørene havde jeg helt sikkert hapset 180kg for 3 reps… Det er både sikkert og vidst… :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder v2.0

HS Machine RDL

6s x 6r @ 150kg

Sad godt og kørte nemt

HS MTS Seated Isolateral Leg Curl (303)

3s x 8-12r @ 30kg

Pulldown to neck

15r @ 77,5kg

2s x 12r @ 77,5kg

YDRK :unhappy:

HS Plateloaded Machine Row (303)

3s x 8-12r @ 40kg

Det er noget ged. Mine arme er færdige bagefter, men kan intet mærke i ryggen. Så nu ikke mere "måske" mht straps på 303 rygøvelser, det må være et must.

Seated Incline Curl

2s x 15r @ 16kg

12r @ 16kg

YDRK! YDRK! YDRK! :crazy:

Rope Cable Curl (303)

3s x 8-12r @ 21,25kg

YES! YES! YES! :w00t:

Cable Crunch

3s x 15r @ 46,25kg

TJO… TJO… TJO… :dry:

Kommentar

Ikke så meget at tilføje. Jeg er virkelig bare "off" for tiden, tror det nemmeste er at feje det væk som værende stress. Træningen gik ellers fint, men jeg presser slet, slet ikke mig selv så meget som jeg VED jeg kan. Det er jazz træning. På den ene side kan det vel være smart at køre roligt, hvis der er meget andet pres på, på andre fronter. På den anden side er det slet, slet ikke tilfredsstillende.

Link to comment
Share on other sites

Ze Powerbuilder v2.0 // Torsdag 16. august

Decline BB Press

20r @ 60kg

10r @ 80kg

3r @ 100kg

3r @ 105kg

3r @ 110kg

3r @ 115kg

3r @ 120kg

3r @ 125kg

3r @ 130kg

Havde håbet på 135kg, især da de 125kg føltes supernemme, men der var bare ikke mere at presse med efter de 130kg.

HS Plateloaded Isolateral Incline Press

6s x 6r @ 40kg

Lidt for nem idag, mere vægt næste gang

Cable Cross (303)

3s x 8-12r @ 17,5kg

Hack Squat

2s x 15r @ 150kg

12r @ 150kg

Problemet med høje reps, er ikke så meget at jeg ikke KAN lave de sidste par reps, men at jeg simpelthen ikke gider :blush:

HS MTS Isolateral Leg Extension (303)

3s x 8-12r @ 32,5kg

Lidt for let, men sad deeejligt

Dips

6s x 6r @ BW+25kg

Helt perfekt, fik pauserne helt ned mellem 30 og 45 sekunder!

Reverse Grip Pushdown (303)

3s x 8-12r @ 26kg

Lidt let i det, men god

Duoset laterals

3s x 15r @ 14kg

Pump de delts… YOYO! Pump dem up!

Face Pulls (303)

3s x 8-12r @ 28,25kg

MUMS!

Kommentar

Rigtig god træning! For første gang i denne uge havde jeg også en dag hvor jeg ikke følte mig "off", så det var helt bra. Var ligefrem socialt afslappet og positivt stemt, hvilket normalt er uhørt. Så fik chitchattet lidt med SimonHP, en gut der ville lære at lave cleans for eksplosion og et par gutter der lagde mærke til min INZER t-shirt. Det viste sig at den ene havde konkurreret som styrkeløfter for et par år tilbage, men fik ik' snakket videre med ham da tiden mellem sæt løb ud og jeg havde allerede fået skubbet den én gang. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share