Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Træning 27/05/09

Dødløft Speed Singles

20s x 1r @ 100kg

Godmorgen, godmorgen CNS! Nå?! Ikke?! Okay, sov du bare videre… Zzzzz

Chimpansemave

15r

12r

Løbebånd

30min @ 15° incline x 6kmt

Således! Der var god DOMS i kadavaret fra igår, så det blev bare til lidt chimpansetræning og cardio!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgen Jazz med Cilius 28/5/09

Benpres

3s x 15r @ 2x70kg

Lægpres

3s x 15r @ 2x70kg

Decline Bænkpres

5s x 10r @ 100kg

Widegrip Pullups

3s x 10r @ BW

Ingen juice i latten idag

Cable-X

3s x 15r @ 17,5

Der var så mange streger på patten at de andre i centeret begyndte at rulle sedler

Elbow Strap Row

3s x 15r @ 21,25kg

Standing Cable Triceps Extension

3s x 15r @ ?? (Aner ik' hvad der var på)

Standing Cable Biceps Curl

3s x 15r @ ?? (Aner ik' hvad der var på)

Cable Side Laterals

3s x 15r @ 7,5kg

Fin lille morgenjazzer. Det blev også bemærket fra en truntenfin i centeret at vi havde usædvanligt højt humør idag. Bemærknigen faldt umiddelbart efter jeg havde sunget Poul Krebses klassiker (Med tilhørende gunflexshow):

Sådan nogen som os,

har jo ik' brug for en kæææreste,

for vi har mere end rigeligt,

bare i os seeelv!

Så læg dig ned,

og flex lidt med paaatten!

Og kærlighed,

vil finde vej!

Link to comment
Share on other sites

Fin lille morgenjazzer. Det blev også bemærket fra en truntenfin i centeret at vi havde usædvanligt højt humør idag. Bemærknigen faldt umiddelbart efter jeg havde sunget Poul Krebses klassiker (Med tilhørende gunflexshow):

Sådan nogen som os,

har jo ik' brug for en kæææreste,

for vi har mere end rigeligt,

bare i os seeelv!

Så læg dig ned,

og flex lidt med paaatten!

Og kærlighed,

vil finde vej!

Sikke en masse kærlighed :laugh: Hvad jeg ikke ville have givet for at overvære det :laugh:

Smid lige en PM Næste gang der er karaoke træning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/05/09

Løbebånd

20 min @ 15° incline @ 6km/t

Eclipsefætter

20 min @ lvl 15

Jeg er sur idag, men der er premiere på en ny Suspekt video jeg har klippet senere idag, så jeg skal se at finde smilet frem. :smile::smile::smile::smile::smile:

Sikke en masse kærlighed :laugh: Hvad jeg ikke ville have givet for at overvære det :laugh:

Smid lige en PM Næste gang der er karaoke træning :laugh:

Jeg tror at karaoke træning vil indfinde sig igen tirsdag d. 9 kl 6.15 FitDK Nbro. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du været med til at lave den nye Kasper Spez video? Den er i hvert fald super fed :smile:

Er din nuværende form som på din avatar?

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Har du været med til at lave den nye Kasper Spez video? Den er i hvert fald super fed :smile:

Er din nuværende form som på din avatar?

Nopes, det er min homes Martin Skovbjerg der har instrueret og klippet den. Den er virkelig blevet nydelig!

…og nej, det er ikke min nuværende form på avataren. Jeg burde vel egentlig æde nogen tudekiks og få postet nogen billeder! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Opsumering af ugen

Cilius og jeg træner en blanding af min powerbuidling version af WSB og TJs powerbuilding version af WSB. Det er dejlig, dejlig træning. Jeg skriver kun lige det vigtigste ting ned, for jeg kan faktisk ikke huske resten. Vi kører fuldstændig på dagsform og laver så mange øvelser, reps og sæt som vi føler for. Hver træning i denne uge tog mellem 4 og 6 kvarter.

Onsdag - ME Bænk og triceps fokus

Dimitry Bænk

3x120kg

Dips ss Close Pushups

5s x 6r @ 20kg // 5s x 20-15r @ bw

Torsdag - DE Squat og Dødløft og biceps fokus

DE Box Squat

10s x 2r @ 80kg

DE Dødløft

20s x 1r @ 100kg

Close Underhand Grip Pullups ss Standing Rope Cable Curl

5s x 6r @ bw // 5s x 20-15r @ 21kg

Jeg ved godt at vægtene på squat og dødløft er lave, men jeg passer ekstremt meget på min ryg.

Fredag - DE Bænkpres og skulder fokus

DE Bænk

10s x 3r @ 80kg

DB Press ss Seated Side Laterals

5s x 6r @ 26kg // 5s x 20r @ 5kg :laugh:

Lørdag

Løbebånd 30min @ 15° @ 6km/t

Søndag

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

1,5 time (+ 0,5 time intro)

Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at dukke op til Wing Chun. Jeg var super noob og motorisk hæmmet, det var de andre heldigvis også. Målet er at få fyret 2-3 Wing Chun træninger af om ugen, udover mine 4 gang WSB og 2 gange cardio.

Mission status quo er sat igang. Selvfølgelig håber jeg at de store mængder fysisk aktivitet bringer noget godt med sig, udover bare at holde mig fra at blive fed lynhurtigt, men at (for)blive ikke-fed er faktisk det egentlig og eneste mål pt.

Link to comment
Share on other sites

ME Dødløft | 15. juni 2009

Dødløft

10r @ 60kg

3r @ 100kg

3r @ 105kg

3r @ 110kg

3r @ 115kg

3r @ 120kg

3r @ 125kg

3r @ 130kg

3r @ 135kg

Og før Onkel-T begynder at drille mig. Jeg KAN godt løfte mere, men jeg kan af en eller anden grund ikke holde min ryg. Den laver noget gejl jeg ikke helt har luret endnu. Det kan være den altid har gjort således, men at jeg bare har løftet igennem det, men pt. tør jeg ikke prøve grænsen af. Jeg skal bare have genopbygget min squat og dødløft helt fra bunden af.

Pulldown // Straight Arm Pulldown

5s x 6r @ 103kg // 5s x 20r @ 26kg

Scarecrows

4s x 10r @ 10,25kg

Perfect Curl

4s x 10r @ 30kg

Calf Press

100r @ 105kg

Både Cilius og jeg havde sovet over os og havde møder fra morgenstunden af. Så træningen blev kørt lidt hurtigt igennem. Det er virkelig, VIRKELIG svært for mig at checke egoet ud ved indgangen, men det bliver jeg nødt til med de puny vægte min ryg kan holde til pt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg fik trænet imorges for første gang i meget lang tid.

Juni gik med festivaler, selvom jeg dog fik trænet ind imellem dem.

6. Juli sagde min ryg stop og jeg fik en melding fra kiropraktoren om at jeg var tæt på en diskus prolaps (Supeeer).

Hvis jeg kan træne en uge uden smerter (Ikke små smerter, men som jeg-kan-ikke-rejse-mig-fra-sengen-smerter) så vil jeg starte min log igen, men for pokker det er ikke motiverende når det eneste man kan skrive er "Måtte tage hjem fra træning igen efter 3 sæt bænkpres".

Fedtprocenten har - selvfølgelig ændret sig - men dog ikke så dramatisk som ved min disk slip for stort set præcist et år siden, jeg har også været mere opmærksom denne gang. Jeg vil gæstimere at der er røget 4% på, siden 1. juni. Det skal jeg nok få ændret såfremt min ryg holder lidt endnu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share