Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

Træning

Pat pres

15r @ 60kg

10r @ 80kg

5r @ 100kg

5r @ 110kg

2s x 3r @ 120kg

3r @ 130kg

2s x 3r @ 120kg

5r@ 110kg

10r @ 100kg

Pull ups

10r @ bw

8r @ bw

8r @ bw

6r @ bw

Inlink pat pres maskine

4s x 8r @ 35kg

Kabel roning

4s x 10r @ 80kg

Machine Cable Cross (303)

2s x 8-15r @ 15kg

Leaning Side Raise

2s x 15r @ 15kg

Maskin kurl (303)

2s x 8-15r @ 25kg

Triceps pressdown (303)

2s x 8-15r @ 33kg

Low Pulley Scarecrows (303)

2s x 15r @ 5kg

Første træning i 14 dage og det var bare DÆÆÆJLIGT!!! Har været ude med sindsyg hoste, så har ikke kunne træne. Både Kauf og Catten kiggede lige ned og prøvede at overtale mig til at være med til HardCore, meeen det kilder stadig for meget i lungerne før jeg kaster mig ud i den slags fjollerier. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning

Sumo dødløft

10r @ 100kg

5r @ 140kg

3r @ 160kg

3r @ 170kg

3r @ 180kg

3r @ 190kg

3r @ 200kg

3r @ 210kg

3r @ 220kg

Allmost without breaking a sweat! Don't worry children… Your daddy is STILL YOUR DADDY! :devil: Utroligt hvad Sheiko har gjort for min work capacity. Ikke synderlig lange pauser, ikke den store sved, ingen problemer på nogen af løftene, LOVE IT!

Inlink pat pres

15r @ 60kg

10r @ 80kg

3s x 5r @ 100kg

Inlink Stræk Flyvere

3s x 10r @ 24kg

Pulldown

allout @ 82kg

Dips

20r @ bw

En lille lyntræning, havde ikke den store tid. Gik forbistret godt! :w00t:

God weekend folkens!

Det her er hvad dødløft gør for mig! :wink:

ilickedafunnystamp.jpg

Link to comment
Share on other sites

Project Snowboard

Det er på tide at komme i form til snowboard sæsonen. Vægten har fået sneget sig op over de 102kg, til uge 4 skal den gerne ligge lige omkring 96kg, mindre vægt = BIG AIR! :w00t: Derudover skal konditionen sparkes i gear og der skal noget balance og stabilitets træning med også.

De næste 3 uger er planen således:

Mandag:

Squat 10s x 3r

RDL 5s x 5r

Leg Extension 3s x 12-15r

Leg Curl 3s x 12-15r

Floating Crunches 3s x 12-15r

Calf Extension 100r

Tirsdag:

HARTKÅRE

Onsdag:

Fullbody high repping madness, efterfulgt af 20-30 minutters cardio

Torsdag:

HARTKÅÅÅÅRE

Fredag:

Bænkpres 10s x 3r

Pullups 5s x 5r

Incline DB Press 3s x 8-12r

Cable Row 3s x 8-12r

Leaning Side Raise 3s x 8-12r

Triceps PD 3s x 12-15r

Biceps Curl 3s x 12-15r

Dips 100r

Der bliver indtaget 2500kcal hver dag og eneste kulhydrat indtag vil være fra grøntsager og 75g dextrose indtaget i løbet af træningen.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Du må lige få lagt rygevanen på hylden :bigsmile: Det var mig der stod i 7-11, ved nørrebro station, da du var forbi her i fredags :wink: Synes nok jeg havde set dig før et sted, men kom først i tanke om mol-celeben AndersL, efter du var smuttet ut a' min kiosk' :tongue:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Du må lige få lagt rygevanen på hylden :bigsmile: Det var mig der stod i 7-11, ved nørrebro station, da du var forbi her i fredags :wink: Synes nok jeg havde set dig før et sted, men kom først i tanke om mol-celeben AndersL, efter du var smuttet ut a' min kiosk' :tongue:

Hæhæhæ… Det er efterhånden ved at være begrænset til en weekend ting igen, men dog stadig en dårlig vane. :blush:

Overvejede faktisk kort om det var dig der stod der, men jeg var en anelse forsinket på vej til en fest, så der skulle bare rykkes og det skulle bare være nu. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tung (måske så meget sagt) Ben

Squat

15r @ 60kg

5r @ 100kg

3r @ 120kg

3r @ 140kg

- løse wraps på -

5s x 3r @ 160kg

3r @ 180kg

Kørte nemt og eksplosivt, men havde alligevel ikke helt overskuddet til flere sæt eller tungere kilo.

Machine RDL

5r @ 120kg

4s @ 5r @ 160kg

Leg Extension (303 - superset)

3s x 8-15r @ 30kg

Leg Curl (303 - superset)

3s x 8-15r @ 30kg

Floating Crunches

3s x 10r @ 11kg

Calf Pres

100r @ 115kg

Travl dag på arbejdet, men kom alligevel ned og fik trykket en fornuftig træning af. Styrken er slet ikke ringe pt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæhæ… Det er efterhånden ved at være begrænset til en weekend ting igen, men dog stadig en dårlig vane. :blush:

Overvejede faktisk kort om det var dig der stod der, men jeg var en anelse forsinket på vej til en fest, så der skulle bare rykkes og det skulle bare være nu. :wink:

Hehe, ja - kom helt af med den vane :wink: Ja, kunne godt se du havde travlt - men jeg siger da lige hej hvis du dropper forbi igen, mens jeg står der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Full body High Rep

Benpres

NÆ! Benern' sto' a'

Incline DB Press

20r @ 25kg

Pulldown

20r @ 63kg

Cable Cross

20r @ 20kg

MTS Row

20r @ 35kg

Military Press

20r @ 35kg

Face Pull

20r @ 35kg

Dips

20r @ bw

Db Curl

20r @ 15kg

Rope Pushdown

20r @ 30kg

Ovenstående blev kørt i én lang køre, med kun den pause det tog at gå fra den ene øvelse til den næste. Efter sidste øvelse holdt jeg cirka 2 minutters pause og tog en omgang til. Ikke helt DTF, men heller ikke langt fra. :wink:

Jeg har ikke kunne gå normalt siden mandag, mine lårbasser er BAR' ømme! Prøvede at lave benpres, men det var ikke ladsiggørbart. :blush:

Løbebånd

6-7km/t x 15min @ 10°

…og så pev benene igen, hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Tung overkrop

Bænkpreps

15r @ 60kg

5r @ 80kg

3r @ 100kg

3r @ 110kg

5s x 3r @ 120kg

3r @ 130kg

Easy peasy

Pullups

5s x 10r @ bw

Havde glemt mit vægtbælte og kunne ikke finde det de har i centeret, så bare bodyweight, kørte overraskende godt idag

Incline flyers

3s x 10r @ 24kg

Close Grip Cable Row

3s x 10r @ 89kg

French Press (superset)

3s x 10r @ 40kg

Ez Bar Curl (superset)

3s x 10r @ 40kg

Min albue gjorde naller af en eller anden årsag :dry:

Leaning Side Raise

3s x 10r @ 20kg

Scare Crows

3s x 15r @ 8,75kg

Dips

20r @ bw

tidspresset, så ikke alle 100r :blush:

Supertravl dag, keine kost indenbords, så jeg var faktisk pænt overrasket over hvor godt træningen kørte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tung Ben

Squat

15r @ 60kg

5r @ 100kg

3r @ 130kg

3r @ 150kg

- løse wraps på -

4s x 3r @ 170kg

2r @ 190kg

1r @ 200kg

Jajaaa… De 200kg var ikke suuupernemme, men de var der da. :smile:

Machine RDL

5r @ 160kg

4s @ 5r @ 180kg

Leg Extension (303 - superset)

3s x 8-15r @ 40kg

Leg Curl (303 - superset)

3s x 8-15r @ 40kg

Floating Crunches

3s x 10r @ 30kg

Rart lige at få trænet lidt. Med den ringe indsats jeg ligger i træningen for tiden er jeg faktisk særdeles tilfreds med hvordan det går. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tung Ben

Squat

15r @ 60kg

5r @ 100kg

3r @ 130kg

3r @ 150kg

- løse wraps på -

4s x 3r @ 170kg

2r @ 190kg

1r @ 200kg

Jajaaa… De 200kg var ikke suuupernemme, men de var der da. :smile:

Machine RDL

5r @ 160kg

4s @ 5r @ 180kg

Leg Extension (303 - superset)

3s x 8-15r @ 40kg

Leg Curl (303 - superset)

3s x 8-15r @ 40kg

Floating Crunches

3s x 10r @ 30kg

Rart lige at få trænet lidt. Med den ringe indsats jeg ligger i træningen for tiden er jeg faktisk særdeles tilfreds med hvordan det går. :w00t:

Saaahaaadaneeeme nogen fede løft du får lavet Andersmanse! :4winkkiss:

Det ser sgu' godt ud! Glæder mig til at jeg kan stå bag din let luftende boootaaayyy når du skal squatte igen!

Skal vi snart give gas igen?!?

Og hvad blev der af dit "destroy the fat"?? :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Saaahaaadaneeeme nogen fede løft du får lavet Andersmanse! :4winkkiss:

Det ser sgu' godt ud! Glæder mig til at jeg kan stå bag din let luftende boootaaayyy når du skal squatte igen!

Skal vi snart give gas igen?!?

Og hvad blev der af dit "destroy the fat"?? :rudolph:

Det er en fortolkning af DTF jeg køre pt, bare uden alle de supersst! Da jeg har læst i Armadas log at superset er ghey!!! Og ghey er da bare lissom det sidste jeg vil være!!!! :wolverine:

Ellers ser planen således ud:

Uge 50-51: som det er nu

Uge 52-53: Sex, drugs and rock'n'roll

Uge 1-3: som det er nu (men der vil jeg faktisk gerne NÅ HartKure)

Uge 4: snowboard

Uge 5-12: Sheiko Disko (Nyt koncept af "The Anders Fonda Foundation"

Uge 13-18: DTF (Twue style)

Uge 19-35: Sex, drugs and rock'n'roll

…og så ska jeg til at finde på hvad jeg så vil! :santa2:

Jeg kunne godt bruge en makker fra uge 5 og frem. Der er dog stor sandsynlighed for at der kommer en uge til på snowboard omkring uge 8-10 stykker og snowboard har altså førsteprioriteten i hele vinter sæsonen. :wink:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Tung overkrop

Bænkpreps

15r @ 60kg

5r @ 80kg

3r @ 100kg

3r @ 110kg

5s x 3r @ 120kg

5r @ 110kg

10r @ 100kg

Var mest som en traktor idag. Ingen eksplosion, men fint jævnt pres fra start til slut.

Pullups

10r @ bw

5r @ bw+10kg

2s x 5x @ bw+20kg

10r @ bw

Incline flyers

3s x 10r @ 24kg

Elbow Strap Cable Row

3s x 15r @ 61kg

Fokus på scalpulær aktivering

French Press (superset)

3s x 10r @ 40kg

Ez Bar Curl (superset)

3s x 10r @ 40kg

Scare Crows

3s x 15r @ 8,75kg

Har haft svært ved at sove den sidste uge grundet stress. Og har heller ikke haft tid til at træne. Fredag til lørdag faldt jeg - endelig - i søvn kl 7 om morgenen og stod op 2 timer og fortsatte med at arbejde. Så ikke den store energi idag, men rart at være af sted og rart at det snart er ferietid. :smile:

Kaufen var nede og brænde dødløft og bænk. Altid hyggeligt og det er jo ved at være længe siden jeg har set den gode mand! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Disko

Bænkpres

20r @ 60kg

10r @ 80kg

5r @ 100kg

3r @ 110kg

4s x 3r @ 120kg

5r @ 110kg

8r @ 100kg

16r+2f @ 80kg (nonlockoutpumpfailureset)

Pullups

10r @ bw (uh)

3s x 6r @ bw (oh)

8r @ bw (uh)

Flyes

3s x 10r @ 24kg

Scalpula Row

3s x 15r @ 27x2kg

French Press (superset)

3s x 10r @ 40kg

Ez-Bar Curl (superset)

3s x 10r @ 40kg

Scare Crows

3s x 15r @ 6,25kg

Igang igen, igen. Keine workcapacity, men ellers fin træning. 2008 er udnævnt til "Officielt Sundhedsår", 2007 og var "Officielt Never-ending-party-fordærv-fuckup-år", men der skal ske noget nyt. Så nu skal træning ind som hobby nummer 1 igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Benser

Squat

20r @ 60kg

8r @ 100kg

3r @ 120kg

4s x 3r @ 140kg

4s x 3r @ 150kg

Forsigtig genopstarts omgang

RDL Maskine

5r @ 160kg (for let)

4s x 5r @ 180kg (passende)

Leg Extension (303)

3s x 8-15r @ 35kg

Seated Leg Curl

3s x 8-15r @ 35kg

Ikke det store, men jeg kunne helt bogstaveligt ikke gå bagefter, så deeet…

…betyder jeg er svag. *snøft*

Link to comment
Share on other sites

HartKåre

Jeg fik røvfuld… Intet mindre end en røvfuld. Jeg var ikke den eneste rookie på holdet, men jeg var helt sikkert den der klarede det dårligst!!! :blush:

Allerede efter opvarmningen kigger jeg på uret og tænker på hvornår jeg kan tage hjem igen. Efter de ukoordinerede koordinationsøvelser, er der en sær smag i munden og et åndedræt som en fældet gazelle. 10 minutter senere ligner jeg slet og ret en dranker samlet op fra gaden i regnvejr - blårød i fjæset, blodsprængte øjne og en ram stank af urin… Okay, måske ikke urin, men fa'me tæt på! (Det lignede ihvertfald der var blevet pisset på gulvet hvor jeg havde været).

Lad mig med det samme gøre det klart: der var INTET i løbet af den time der var "fedt", "sjovt" eller bare tilnærmelsesvis "underholdende"! Folk der bruger disse vendinger om kettlebel træning kan kun kategoriseres som retarderede, måske noget endnu være, men jeg er stadig for brændt af til at finde på et mere passende ord.

Jeg har dog tænkt mig at fortsætte med denne ubehagelige, nedværdigende og aerobic-agtige træningsform med følgende begrundelser:

1) Jeg kunne rent faktisk mærke virkelig, virkelig store styrke, stabilitets, smidighed og koordinations forskelle fra højre til venstre side. Ikke bare småting, men i kategorien "suuuper nemt" med den ene side til, "det her er fucking umuligt" med den anden side.

2) Jeg kunne nok godt bruge lidt mere stamina (XP +200000, lvl 101).

3) I LACK DISCIPLINE!!! Jeg er blevet en pamper der hellere vil ligge på sofaen derhjemme og spise kiks mens jeg med en kluklatter prøver at føre en samtale med mine (døde) potteplanter på klingon og kigge på fraktaler i loftet. Umiddelbart vil jeg mene at chancen for at jeg kommer til at holde af HardCore er lige så lille som at jeg vil kunne elske at marathonsteppe i 4 timer til et mix af Britney Spears og Gasolin! …Men så vælger jeg dog stadig den første tilgang til mere disciplin. :wink:

Link to comment
Share on other sites

HartKåre

Jeg fik røvfuld… Intet mindre end en røvfuld. Jeg var ikke den eneste rookie på holdet, men jeg var helt sikkert den der klarede det dårligst!!! :blush:

Allerede efter opvarmningen kigger jeg på uret og tænker på hvornår jeg kan tage hjem igen. Efter de ukoordinerede koordinationsøvelser, er der en sær smag i munden og et åndedræt som en fældet gazelle. 10 minutter senere ligner jeg slet og ret en dranker samlet op fra gaden i regnvejr - blårød i fjæset, blodsprængte øjne og en ram stank af urin… Okay, måske ikke urin, men fa'me tæt på! (Det lignede ihvertfald der var blevet pisset på gulvet hvor jeg havde været).

Lad mig med det samme gøre det klart: der var INTET i løbet af den time der var "fedt", "sjovt" eller bare tilnærmelsesvis "underholdende"! Folk der bruger disse vendinger om kettlebel træning kan kun kategoriseres som retarderede, måske noget endnu være, men jeg er stadig for brændt af til at finde på et mere passende ord.

Jeg har dog tænkt mig at fortsætte med denne ubehagelige, nedværdigende og aerobic-agtige træningsform med følgende begrundelser:

1) Jeg kunne rent faktisk mærke virkelig, virkelig store styrke, stabilitets, smidighed og koordinations forskelle fra højre til venstre side. Ikke bare småting, men i kategorien "suuuper nemt" med den ene side til, "det her er fucking umuligt" med den anden side.

2) Jeg kunne nok godt bruge lidt mere stamina (XP +200000, lvl 101).

3) I LACK DISCIPLINE!!! Jeg er blevet en pamper der hellere vil ligge på sofaen derhjemme og spise kiks mens jeg med en kluklatter prøver at føre en samtale med mine (døde) potteplanter på klingon og kigge på fraktaler i loftet. Umiddelbart vil jeg mene at chancen for at jeg kommer til at holde af HardCore er lige så lille som at jeg vil kunne elske at marathonsteppe i 4 timer til et mix af Britney Spears og Gasolin! …Men så vælger jeg dog stadig den første tilgang til mere disciplin. :wink:

:laugh: :laugh: :laugh:

Tusind tak for de smukke ord! Det er vel nok den flotteste og bedste anbefaling af mine timer, jeg endnu har fået :4thumbup:

Du klarede det sgu' ellers meget fint.. eller.. lidt lange pauser måske - især til sidste :tongue: Men der er gods i den store menneskelige John Deere Mejetærsker!!

Næste gang er det måske en god ide' ikke at have kørt dødssquat dagen før, men det behøver jeg vel ikke at fortælle dig :wink:

Tak for den umenneskelige flotte ros - glæder mig sgu' til at se dig igen på tirsdag til mere urinsved og blodsprængte øjne :devil:

Don't worry mate - I shall give you discipline!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I see your point, men er det ikke svært at skulle lave en vane ud af noget du hader (i mangel af bedre ord)?

Hvis jeg havde den indstilling ville jeg aldrig ha' nået nogen af mine mål, og sikkert været en 200kg shawarma ædende hval på metadon.

Man bliver doven og slatten ved ikke at presse sig selv nok, lige præcis som jeg er nu (og vil væk fra). :wink:

:laugh::laugh::laugh:

Tusind tak for de smukke ord! Det er vel nok den flotteste og bedste anbefaling af mine timer, jeg endnu har fået :4thumbup:

Du klarede det sgu' ellers meget fint.. eller.. lidt lange pauser måske - især til sidste :tongue: Men der er gods i den store menneskelige John Deere Mejetærsker!!

Næste gang er det måske en god ide' ikke at have kørt dødssquat dagen før, men det behøver jeg vel ikke at fortælle dig :wink:

Tak for den umenneskelige flotte ros - glæder mig sgu' til at se dig igen på tirsdag til mere urinsved og blodsprængte øjne :devil:

Don't worry mate - I shall give you discipline!!!

Tænkte nok du ville synes som min "assessment" af din HardCore time. :tongue:

Selvfølgelig vil jeg køre squat dagen før. HardCore vil aldrig - og her er jeg faktisk seriøs :wink: - kunne være en erstatning for min vægttræning, kun et suplement.

Thank you for teaching me discipline master. :smilejap:

Bwaaahahahahahahahahaha, me like, tøs

Du kan li' ALT ved mig lille Trollemand… :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg havde den indstilling ville jeg aldrig ha' nået nogen af mine mål, og sikkert været en 200kg shawarma ædende hval på metadon.

Man bliver doven og slatten ved ikke at presse sig selv nok, lige præcis som jeg er nu (og vil væk fra). :wink:

Så tror jeg nu alligevel heller ikke du hader det så meget som jeg fik indtrykket af.

Hvis de "gode" ting du skrev op har større værdi for dig end de dårlige, så er det straks en anden sag, og det er vel så det der er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Tænkte nok du ville synes som min "assessment" af din HardCore time. :tongue:

Selvfølgelig vil jeg køre squat dagen før. HardCore vil aldrig - og her er jeg faktisk seriøs :wink: - kunne være en erstatning for min vægttræning, kun et suplement.

Thank you for teaching me discipline master. :smilejap:

Selvfølgelig vil Hardcore ikke kunne være en erstatning for din vægttræning, det er vi da helt enige om. Men du skal sateneee'me længere ned i benern næste gang du skal lave svings og snatches :tongue:

DiskoSheiko i begyndelsen af februar, eller hvad var planen??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share