Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sheiko BT 2 · Uge 1 · Dag 1

Benchpress

10r @ 60kg

5r @ 75kg

2s x 4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

6s x 3r @ 120kg

Squat

15r @ 60kg

5r @ 95kg

4r @ 115kg

2s x 3r @ 130kg

5s x 3r @ 150kg

Benchpress

5r @ 75kg

5r @ 90kg

5s x 5r @ 105kg

Squat

1/2 @ 105kg

Mine hofter og lænd var simpelthen allerede for stive til at komme ned, så holdt her.

Inc DB Flyes (Superset)

3s x 10r @ 21kg

Dead Row

3s x 5r @ 80kg

Fokus på eksplosion

Scare Crows

3s x 15r @ 5kg

Så gik Sheikoen igang!!! Det var faktisk en super fed træning. Kauf og jeg teamede op asynkront og fik kørt hver vores dag af programmet. Imponerende nok fortsatte Kauf op og underviste i HardCore og det fatter man jo slet ikke en skid af hvordan han kan klare. En yderst energisk mand! :wink:

Min anden squat runde kunne jeg dog ikke gennemføre, mine hofter og min lænd knirkede ganske enkelt for meget.

Fik lige sagt hej til SimonHP der var på vej ud af døren som jeg skulle til at gå igang. Ved ikke om han har fundet det hemmelige musclesuit frem, men han så e'erma'me massiv ud! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champiooone!!!!

Det var cool at få sparket det igang, så må vi fandme se at komme ind i kampen og få timet det ordentligt i næste uge :devil:

God Vind, hvis du forstår sådan en lille en :tongue:

Aloha meister Kauf!!!

Det bliver helt sikkert endnu bedre med timingen iorden! :bigsmile:

…og jeg tror godt jeg kan love der kommer mere god vind. :blush::wink:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 2 · Dag 1

Squat

15r @ 60kg

5r @ 95kg

4r @ 115kg

2s x 3r @ 130kg

2s x 2r @ 150kg

3s x 1r @ 170kg

FUCK det var en nice omgang squat! Der var god knald på alle sæt. Og så hudt jeg visker er det første gang jeg squatter 170kg uden bare løse knæbinde. :smile:

Benchpress

15r @ 60kg

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

2r @ 120kg

2r @ 110kg

4s x 2r @ 115kg

Mine patter hader mig :dry:

Squat

15r @ 60kg

5r @ 95kg

4r @ 115kg

2s x 3r @ 130kg

4s x 2r @ 150kg

Ét styk leee' squatmonster comming up! :devil:

Inc DB Flyes (Superset)

5s x 10r @ 22kg

Dead Row (Superset)

5s x 5r @ 90kg

Kauf var efter mig, fordi jeg var en kyllling. :blush:

Jeg fik faktisk trænet én gang til sidste uge, men den træning gik af pommeren til! Failede med 105kg i bænkpressen, under opvarmning, på første rep! :laugh: Så bænkpressen blev sprunget over. Rack pulls blev droppet halvvejs inde fordi det trak for meget i patterne når jeg løftede vægten og tud tud tud! :laugh:

Mine patter hader mig stadig! Lå sidste uge og lavede dejlige eksplosive 3er på 120kg, idag blev jeg nødt til at sætte vægten ned fordi jeg var ved at faile på 2. rep! :blink: Jeg har prøvet at ha' en alvorlig samtale med mine pecs om at de skal altså til at tage sig sammen, for ikke at blive drillet af de andre drenges pecs, men for pokker de er som to retarderede teenage drenge på pot.

Squatten køre tilgengæld suuuuper! Elsker at squatte! :wub: Er slet ikke i tvivl om at der er til +210kg med wraps inden året er slut. :smile:

Det er super, super fedt at træne sammen med den menneskelige maskine: KAUF! Der kom lige et stik af hardcore styrkeløfter gejst tilbage idag, som der bogstaveligt ikke har været i over et år. Jeg havde ellers bedyret over for Kauf at Anders Hartkåre nok var død… Det er han ikke, han skal bare igang igen og holde op med at tude hele tiden! :devil:

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Hey SQUATMASTER!!!!

Fandme fedt at træne med dig idag :devil:

Du har fuldstændig ret, den gamle Anders HARTCÅÅÅREE er ABSOLUT ikke død!! Du skal bare komme ind i kampen og fokusere på øvelsen, så kører det pissegodt!!

Stærkt, stærkt løftet i squatten idag :king: :king: Masser af overskud på den 170'er og absolut ingen tvivl om 210+ med udstyr :superman: :superman:

Din bænk tier vi ihjel indtil patterne har følt sig ignoreret længe nok til at de også tager sig sammen og kommer ind i kampen :wink:

Fandme også godt at se, at du kan overskue de hårde supersets ovenpå den stride omgang vi kørte igennem idag!

Glæder mig allerede til onsdag :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lækker squat :devil: min rippede homoven men hvad dælen sker der for din pat :blink:

Tak Tossebassemand! Jeg ved ikke hvad der sker for patten! Den første bænkpres omgang føltes ikke speciel hård at komme igennem, men mine patter var HELT ude af gamet næste gang! :blink: Tjekkede lige tilbage i loggen, lavede 8x115 og 5x125 uden problemer på HSTen, så jeg ved virkelig ik' hvad der skete. Jeg spiste godt nok kun frokost hele sidste uge (ups), men det er jo bare en tudeundskyldning og tuderiet MÅ og SKAL ophøre NU! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Evil træning Master :devil:

Og godt lige at få sagt goddag goddag sidst i fitten.

Jeg må vidst hellere prøve en af dine og Kaufs helvedes pas en daw hvor jeg skal have banket selvtilliden tilbage til stenalderen :bruce:

Yeah, det var hyggeligt lige at få sagt hej. Har jo ikke set dig siden vi drak os i hegnet til MOL julefrokosten sidste år! :laugh: Jeg har lige 2 træningsprojekter der skal gennemføres og derfra skulle jeg gerne blive en regular på HardKåre holdet! :bigsmile: Har også allerede pimpet det til mine to arbejdsbuddies og jeg tror vidst nok de allerede ville starte op imorgen?!

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 2 · Dag 2

Dødløft til knæ

10r @ 100kg

4r @ 120kg

2s x 4r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

3s x 3r @ 180kg

3r @ 190kg

Kørte supernemt, så fik lige lidt ekstra gas på sidste sæt :devil:

Benchpress

15r @ 60kg

5r @ 75kg

5r @ 90kg

2s x 4r @ 105kg

2s x 3r @ 115kg

2s x 2r @ 120kg

2s x 2r @ 110kg

2s x 5r @ 105kg

7r @ 90kg

9r @ 75kg

Kørte so-so. Og jeg failede på første sæt med 105kg på vej ned ad pyramiden igen.

Dødløft

8r @ 100kg

4r @ 120kg

4r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

5s x 3r @ 190kg

Gassen fik fuldstændig af ballonen på sidste sæt. Gylpede lidt og var på nippet til en fullblown puker samtidig med jeg vraltede rundt med stjerne for øjnene. Og jeg må med skam i stemmen indrømme at jeg gik i tudefjæs mode igen herfra og ud. :nonono:

Bulgarian Squat (Superset)

5s x 5r @ 15kg

Jeg har virkelig ingen stabilitetsfornemmelse. Og føler mig som et total fuckfår over at være ved at knække på en øvelse med så lette vægte, men sår'n er det åbenbart.

Pull Ups (Superset)

5s x 5r @ BW

Endnu en veloverstået Sheiko. Jeg synes egentlig det er "nemt nok" at køre med voll gass den første time, men derfra crasher jeg BARE hurtigt og BARE hårdt. Hvis det ikke var fordi jeg havde Kauf den menneskelige maskine (Han trisser jo bare rundt og hygger sig under Sheikoen og gør sig klar til sin morgentræning!!! :blink: ) til at råbe og skrige af mig, så ville jeg quitte programmet halvvejs igennem anden runde dødløft. Så endnu engang tak Kauf, tror snart du har gjort dig fortjent til en tilbedelseshandling fra min side af. :wink:

Fik også snakket lidt med Guarden der på samme psykopatiske facon som Kauf farer rundt og laver sindsyge ting, heriblandt Zercher Squat MED Kauf. :w00t: Catten var også i huset med sit søde og rare væsen, omend hun så lidt bekymret ud for mig til sidst. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, det var hyggeligt lige at få sagt hej. Har jo ikke set dig siden vi drak os i hegnet til MOL julefrokosten sidste år! :laugh: Jeg har lige 2 træningsprojekter der skal gennemføres og derfra skulle jeg gerne blive en regular på HardKåre holdet! :bigsmile: Har også allerede pimpet det til mine to arbejdsbuddies og jeg tror vidst nok de allerede ville starte op imorgen?!

Hehehe.. ja, der blev drukket godt igennem. I år skal jeg dog ikke lægge arm med alt og alle.

Er blevet 1 år ældre, og er nu gammel nok til ikke at skulle lægge arm - håber jeg :laugh:

For cool hvis du kommer på HC. Så bliver du ripped og endnu mere evil end du er i forvejen.

Ond træning I 2 smidder for dagen :bowdown:

See ya on the flip side..

aeeehm, lige et spørgsmål... Skal man købe originale RAM til sin MacBook, eller er pirat af slagsen fino?? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 2 · Dag 3

Bænkpres

15r @ 60kg

5r @ 75kg

2s x 4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

5s x 2r @ 120kg

Kørte faktisk OK, men jeg kunne mærke at min venstre arm hang lidt i det, normalt er det den højre der strækker ud sidst. Og på sidste sæt gav skulderen sig på sidste rep, så heldigt jeg havde spotter på, ellers havde jeg fået stangen i bærret! :crazy:

Squat

15r @ 60kg

2r @ 95kg

Desværre nej, kunne ikke mærke noget i skulderen med 60kg, men med de 95kg gav det lige en god knæk lyd og skulderen sank lidt. :dry:

Dips

20r @ BW

4s x 10r @ BW+15kg

Kørte dem temmelig højt og det gav ingen problemer.

HS High Row

5s x 10r @ 40kg

Kørte den meget let og kontrolleret. FUCK hvor min infraspinatus i venstre side skreg af smerte.

French Press

5r @ 40kg

Nopes… Gjorde naller

Rope Pushdown (Superset)

4s x 10r @ 40kg

Rope Curl (Superset)

4s x 10r @ 28,75kg

Scarecrows

4s x 15r @ 5kg

Nusj det gjorde naller - på den gode måde - i venstre skulder.

Cable Cross

20r @ 15kg

Ganske let for at få strukket ud i peccen og forsiden af skulderen.

En temmelig ærgelig træning idag. Havde masser af energi og overskud og så begynder min skulder at fucke uden forvarsel. Jeg er meget øm ligenu, men vil prøve at ligge noget is på og så jeg se hvordan det går over weekenden.

Hehehe.. ja, der blev drukket godt igennem. I år skal jeg dog ikke lægge arm med alt og alle.

Er blevet 1 år ældre, og er nu gammel nok til ikke at skulle lægge arm - håber jeg :laugh:

For cool hvis du kommer på HC. Så bliver du ripped og endnu mere evil end du er i forvejen.

Ond træning I 2 smidder for dagen :bowdown:

See ya on the flip side..

aeeehm, lige et spørgsmål... Skal man købe originale RAM til sin MacBook, eller er pirat af slagsen fino?? :bigsmile:

Jeg kommer helt sikkert på HC! :bigsmile: Nu har jeg jo pushet det til mine to kompisser, som forøvrigt var rigtig glade for at prøve det i torsdags!!! Og skal blankt indrømme at efter at ha' trænet med Kauf, virker det jævnt tillokkende at få en work capacity som en android. :wink:

Mht RAM så ville jeg købe Kingston RAM, god driftsikker kvalitet (min erfaring) og prisen er rimelig.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 3 · Dag 1

Squat

15r @ 60kg

5r @ 95kg

2s x 4r @ 115kg

2s x 3r @ 130kg

3r @ 150kg

4s x 3r @ 155kg

Hold sjæften der var smæk på idag. Jeg var godt nok temmelig stiv i bagfjedringen, så stilen var ikke super køn. Bogs fik også rantet lidt over det ikke var A2G, men det siger min fys (Kauf) jeg ikke må og man skal ALTID gøre som fyssen siger!!! :innocent:

Bænkpres

15r @ 60kg

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

2s x 3r @ 120kg

3s x 3r @ 115kg

Kørte godt, men skulderen begyndte at drille en lille smule, så satte vægten ned på de sidste par sæt.

Squat

15r @ 60kg

6r @ 95kg

6r @ 115kg

4s x 6r @ 125kg

Kørte nemt, men på de 125kg skete der det at stilen gik HELT af fløjten efter de sidste 3 reps. Teknisk noget makværk, tilgengæld var der masser af power til at presse alt igennem uanset! :laugh:

Bænkpres

15r @ 60kg

5r @ 80kg

2s x 5r @ 100kg

2s x 4r @ 110kg

Skulle have haft 2 sæt til, men skulderen klikkede i bunden på sidste sæt. Så stoppede her.

HS High Row

3s x 15r @ 40kg

Svide und smertzen. Kauf mente det kunne være problemer med stramt fascia. Hvilket må betyde at jeg har fået så mange kæmpe, sture fiber igen at det begynder at presse på!!! :w00t::tongue:

Cable Cross (303)

3s x 15r @ 17,5kg

Scarecrows

3s x 15r @ 6,25kg

Bærnde, brænde, brænde!

Havde super energi idag. Var faktisk tonsertræt og smadret da jeg dukkede op, men blev slet ikke udbrændt så meget gennem træningen som jeg har gjort på de andre pas. Jeg har også haft noget hosteri de sidste par uger, som stort set var væk idag. Så mere WC og mindre sygdom = virkelig god træning. Tilgengæld tror jeg at skulderbøvlet hænger sammen med at min t-shirt er så gennemblødt at stangen ruller for meget op og ned af ryggen under squat, så næste gang står den på en to-t-shirt-strategi. :smile:

Der var ren MOL træf i den idag. Fik hilst på Bogs for første gang. Catten fik svinet min ellers total lækre frisure (tak, tak girl). Guarden var eksplosiv som altid. SimonHP gik rundt og var prettyboy og Kauf fik lavet raketter på squatten! :devil:

Særdeles glimrende træning. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 2 · Dag 3

Bænkpres

15r @ 60kg

5r @ 75kg

2s x 4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

5s x 2r @ 120kg

Kørte faktisk OK, men jeg kunne mærke at min venstre arm hang lidt i det, normalt er det den højre der strækker ud sidst. Og på sidste sæt gav skulderen sig på sidste rep, så heldigt jeg havde spotter på, ellers havde jeg fået stangen i bærret! :crazy:

Squat

15r @ 60kg

2r @ 95kg

Desværre nej, kunne ikke mærke noget i skulderen med 60kg, men med de 95kg gav det lige en god knæk lyd og skulderen sank lidt. :dry:

Dips

20r @ BW

4s x 10r @ BW+15kg

Kørte dem temmelig højt og det gav ingen problemer.

HS High Row

5s x 10r @ 40kg

Kørte den meget let og kontrolleret. FUCK hvor min infraspinatus i venstre side skreg af smerte.

French Press

5r @ 40kg

Nopes… Gjorde naller

Rope Pushdown (Superset)

4s x 10r @ 40kg

Rope Curl (Superset)

4s x 10r @ 28,75kg

Scarecrows

4s x 15r @ 5kg

Nusj det gjorde naller - på den gode måde - i venstre skulder.

Cable Cross

20r @ 15kg

Ganske let for at få strukket ud i peccen og forsiden af skulderen.

En temmelig ærgelig træning idag. Havde masser af energi og overskud og så begynder min skulder at fucke uden forvarsel. Jeg er meget øm ligenu, men vil prøve at ligge noget is på og så jeg se hvordan det går over weekenden.

Jeg kommer helt sikkert på HC! :bigsmile: Nu har jeg jo pushet det til mine to kompisser, som forøvrigt var rigtig glade for at prøve det i torsdags!!! Og skal blankt indrømme at efter at ha' trænet med Kauf, virker det jævnt tillokkende at få en work capacity som en android. :wink:

Mht RAM så ville jeg købe Kingston RAM, god driftsikker kvalitet (min erfaring) og prisen er rimelig.

Hey Anders.

Først lige set dit svar :smile: Great, glæder mig til at give dig noget challenge på en anden måde end den du er vant til.

Og tak for anbefalingen til dine buddys :bigsmile:

Må hellere få købt nogle ekstra RAM til min MacBook :devil:

See ya :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko BT 2 · Uge 3 · Dag 2

Dødløft

10r @ 100kg

4r @ 120kg

4r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

3s x 3r @ 190kg

3s x 2r @ 205kg

Det var latterlig nemt idag! Mine straps knækkede dog på første sæt med 205kg, så jeg prøvede mixed grip af for første gang i snart 2år, ingen problemer, masser af grebsstyrke tilbage i mig! :devil:

Bænkpres

15r @ 60kg

6r @ 75kg

5r @ 90kg

2s x 4r @ 105kg

2s x 3r @ 110kg

2s x 2r @ 120kg

2s x 2r @ 130kg

2s x 2r @ 120kg

2s x 3r @ 110kg

5r @ 105kg

7r @ 100kg

9r @ 90kg

11r @ 80kg

13r @ 80kg

Afsindig smæk i patten idag. Det har virkelig hjulpet på presset at køre SL stil igen, albuerne tæt til krop og POW (Har kørt BB stil længe for at prøve at få mine flade patter til at vokse, men ak, det virker ej alligevel)! Skulle ha' kørt 2x1x127,5kg, men de var så nemme at det blev til 2x2x130kg :w00t:

Dødløft fra knæ

5r @ 155kg

2s x 5r @ 180kg

4s x 4r @ 205kg

Mixed grip, ingen straps, supernemt! :bigsmile:

Pull ups

12r @ bw

5r @ bw+15kg

2s x 5x @ bw+25kg

8r @ bw

Scarecrows

3s x 15r @ 7,5kg

En mærkelig dag. Har været i et jævnt udefinérbart humør hele dagen og havde virkelig ikke lyst til at træne. Efter 2 sæt dødløft var det dog kureret og jeg var tilbage til mit sædvanlige lalleglade og halvdumme jeg! :tongue: Min workcapacity har virkelig rykket sig over Sheikoen! Fremfor at gå og pive og ha' åndenød hen mod slutningen, så havde jeg bare lyst til at fortsætte!!! Mere… Mere! MEEEEREEEE! MUAHAHAHAHAHAHA! :devil:

Fik snakket lidt med Guarden og kigget lidt på hans bænkpres teknik, det så glimrende ud efter et par pointers.Og så tror jeg det var QueenPearl(?!?) der også var nede og lave et træningspas før HardCore, fik ikke lige introduceret mig selv ordentligt. :blush:

Link to comment
Share on other sites

En mærkelig dag. Har været i et jævnt udefinérbart humør hele dagen og havde virkelig ikke lyst til at træne. Efter 2 sæt dødløft var det dog kureret og jeg var tilbage til mit sædvanlige lalleglade og halvdumme jeg! :tongue: Min workcapacity har virkelig rykket sig over Sheikoen! Fremfor at gå og pive og ha' åndenød hen mod slutningen, så havde jeg bare lyst til at fortsætte!!! Mere… Mere! MEEEEREEEE! MUAHAHAHAHAHAHA! :devil:

Fik snakket lidt med Guarden og kigget lidt på hans bænkpres teknik, det så glimrende ud efter et par pointers.Og så tror jeg det var QueenPearl(?!?) der også var nede og lave et træningspas før HardCore, fik ikke lige introduceret mig selv ordentligt. :blush:

Ja det var mig (vidste heller hvem du var før jeg hvisket til Guarden om du var en jeg burde vide hvem var :laugh:) . Jeg fik heller ikke introduceret mig 100% - men så får du en hilsen her. :4thumbup: :wink:

Godt kørt med Sheiko programmet der, det ser virkelig ondt ud!! :w00t::superman: Håber du kommer forbi HC en dag og kaster rundt med nogle jernkugler. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var mig (vidste heller hvem du var før jeg hvisket til Guarden om du var en jeg burde vide hvem var :laugh:) . Jeg fik heller ikke introduceret mig 100% - men så får du en hilsen her. :4thumbup: :wink:

Godt kørt med Sheiko programmet der, det ser virkelig ondt ud!! :w00t::superman: Håber du kommer forbi HC en dag og kaster rundt med nogle jernkugler. :tongue:

Det er typisk! Her går man og tror at ALLE mennesker ved lige præcis hvem jeg er!!! :laugh::wink:

Sheikoen er en herlig comrade, ingen tvivl om det! Kiggede lige ind til HardCore timen, fedt at se jer tøser give drengene baghjul!!! :4thumbup:

Hey Anders.

Tusind tak for hjælpen :superman: Føltes klart lettere bagefter :4thumbup:

Og giftigt kørt med dine BP og DL idag :devil:

PS. tror dine buddys blev godt toasted idag :wolverine2:

Anytime amigo! :bigsmile:

…og rist dem endelig helt til grunden! :devil:

Sindsygt man skal ind og skrive i knægtens log for at få kontakt... :bigsmile:

Sindsyg træning der bliver fyret af! Du ender jo stor som et hus min ven! Pas nu på... :laugh:

Hæhæhæ… Du kan sgu' da bare ringe tilbage til mig! Har kimet dig ned i et par uger nu og hva' får man så? UTAK! :nonono:

…tror faktisk jeg udvejer dig med en små 10kg efterhånden og der er vidst ingen tvivl om at regainingen er sparket godt ind! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share