Keeping the status quo


AndersL
 Share

Recommended Posts

HST 3. Oktober 2007

Dødløft

2s x 5r @ 160kg

Ain't nuttin but a couple of dounts!

HS MTS Isolateral Leg Extension

2s x 5r @ 60kg

Er du helt naller mand hvor sad der meget DOMS i quadz basserne fra i mandags! :cry:

Benchpress

2s x 5r @ 120kg

Pullup

2s x 5r @ bw+10kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 34kg

HS Machine Row

2s x 5r @ 80kg

Dips

2s x 5r @ bw+45kg

BB Ez Bar Curl

2s x 5r @ 55kg

Lying DB Triceps Extension

2s x 5r @ 30kg

3D Shoulder

2s x 5r @ 21kg

Upright Row

2s x r @ 55kg

Swiss ball dragongflags

20r

Kommentar

Det var træning. Ik' så meget at tilføje.

Tilgengæld må jeg hellere lige prøve at tøre tårene under Simons øjne engang… :wink:

post-619-1191429330_thumb.jpg

post-619-1191429340_thumb.jpg

post-619-1191429350_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HST 5. Oktober 2007

Squat

2s x 5r @ 140kg

MUUUUMS! Ælsker at squatte! :wub:

HS MTS Isolateral Leg Curl

2s x 5r @ 65kg

Benchpress

2s x 5r @ 125kg

Lige i øjet! Ikke for tung, ikke for nem. Bliver nok presset på de 130kg og failer på andet sæt med 135kg.

Pullup

2s x 5r @ bw+15kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 36kg

HS Machine Row

2s x 5r @ 85kg

Dips

2s x 5r @ bw+45kg

BB Ez Bar Curl

2s x 5r @ 55kg

Lying DB Triceps Extension

2s x 5r @ 30kg

3D Shoulder

2s x 5r @ 21kg

Kommentar

Virkelig, virkelig fin træning! Det er på 5erne "jeg" virkelig kommer til min ret. Masser af overskud og fokus! Føler mig stor og stærk som et hus!

Var dog lidt presset på tid, så der blev skåret til sidst i programmet.

Link to comment
Share on other sites

Du er fanme Lee' Anders.

Det ser seriøst godt ud med vægtene der bliver løftet samt kropsvægt. :devil::superman:

Nu er jeg normalt ikke meget for at rose kjøwenhavnere da det let kan stige dem til hovedet, men fordi du er så smuk så skidt da :wink:

Taaark Troels! :bigsmile:

Hvis jeg kan bænke 160kg raw med en kropsvægt under 100kg i slutningen af året, så er jeg også særdeles tilfreds! :smile:

…og smuk… Iiiih… Din fjollebolletroels altzåååå… :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ser udemærket ud Anders... du stiger jo støt.. ville ellers gerne have haft lavet en lille battle i dødløft men nu driller lænden sgu lidt igen... tror ellers at jeg var god for 5 på 190kg for et par uger siden (sumo forståes)

Til gengæld fatter jeg ikke at du kan holde ud at træne HST men det giver resultater må man sige... synes du ikke det er for kedeligt?

Din Lunau

Link to comment
Share on other sites

hargh. nu er du ikke langt fra mine liggende DB triceps extensions. og jeg der troede jeg var den eneste der kørte dem tungt :/

HEY HEY HEY DU! Nu var jeg lissom ham der var stor FØRST! Ergo må du ha' catchet op på mig og ikke den anden vej rundt! :tongue:

…og at du er større end mig nu er decideret Uacceptabelt! :nonono:

Man kan ikke sammenligne den slags øvelser, 1% mere "cheat" kan betyde 5% mere vægt.

Mmmm… Cheeeeatiiing… Drooool… :w00t:

Hvad giver så 100% mere cheat lige som Simon?

Hår i næsen?!

Ser udemærket ud Anders... du stiger jo støt.. ville ellers gerne have haft lavet en lille battle i dødløft men nu driller lænden sgu lidt igen... tror ellers at jeg var god for 5 på 190kg for et par uger siden (sumo forståes)

Til gengæld fatter jeg ikke at du kan holde ud at træne HST men det giver resultater må man sige... synes du ikke det er for kedeligt?

Din Lunau

Jeg kan holde det ud fordi jeg ikke rigtig har andre options. Har jeg ikke en fast træningsaftale har jeg virkelig svært ved at komme ud af døren fra arbejdet… :unhappy:

Tilgengæld har jeg en 98% sikker aftale med Kauf om at vi skal køre en omgang Sheiko når jeg er færdig med HSTen! :devil:

Og du er velkommen til en battle aaaany day of the week! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

HST 8. Oktober 2007

Dødløft

2s x 5r @ 170kg

NEM!

HS MTS Isolateral Leg Extension

2s x 5r @ 62,5kg

Benchpress

2s x 5r @ 125kg

Var lidt presset her i forhold til i fredags, men det var med god grund.

Pullup

2s x 5r @ bw+15kg

PIVNEM!

Incline Flyes

2s x 5r @ 36kg

HS Machine Row

2s x 5r @ 90kg

Dips

2s x 5r @ bw+50kg

BB Ez Bar Curl

2s x 5r @ 57,5kg

Lying DB Triceps Extension

2s x 5r @ 32kg

MØGTUNG!

3D Shoulder

2s x 5r @ 22kg

Kvalme…

Seated Calf Press

25r @ 165kg

Her stoppede jeg pga kvalmen.

Kommentar

Var lidt en hård træning at komme igennem. Slog op med min kæreste idag, tog beslutningen i lørdags, men har først talt med hende idag. Det var en meget hård beslutning, for jeg holder helt utrolig meget af tøsen, men det skal ikke væres os to. Så har ikke spist noget i to dage, så energien var ikke helt på toppen til træning og jeg har haft en grum, grum kvalme de sidste par dage.

Anygays… Rart at komme igennem, hjalp lidt på humøret.

…og så kom min iPod Touch ind af døren, det hjalp også lidt på humøret.

Link to comment
Share on other sites

Håber i begge snart kommer ovenpå.

Er ked af at høre det ikke skulle være det.

Tough træning det hele taget i betragtning.

Træning og at forkæle sig selv er de eneste ting der dulmer lidt. Chin up my man!

Yeah… Tager nok lidt tid før jeg er helt klar i hovedet igen, det har virkelig været en fortumlet periode, men det ved du jo.

Tror jeg vil forkæle mig selv med en masse dejlig alene tid.

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Jeg er super ked af at høre, at det ikke skulle være jer (du virkede ellers glad for hende), men jeg forstår samtidig tankerne bag beslutningen :wink:...

Jeg er sikker på du har overvejet det meget og er kommet frem til at det her er den bedste løsning. Så må vi bare håbe at du snart er ovenpå igen og har lidt tid til os andre :tongue: ...

Stort kram herfra - og du har mit nummer hvis du får brug for det :smile: ...

/Cat :yo:

PS: og så ses vi jo selvfølgelig i morgen til en omgang HardCore :devil::devil::devil: (It's a dare - og så har du jo godt at at komme lidt ud :tongue: )

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

HST 10. Oktober 2007

Squat

2s x 5r @ 150kg

Herligt!!! Den sidste rep bed, men var ikke decideret presset

HS MTS Isolateral Leg Curl

2s x 5r @ 65kg

Benchpress

2s x 4r @ 130kg

Hmmmm… Failede på 5. rep begge gange

Pullup

2s x 5r @ bw+20kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 38kg

HS Machine Row

2s x 5r @ 90kg

Dips

2s x 5r @ bw+50kg

BB Ez Bar Curl

2s x 5r @ 60kg

Lying DB Triceps Extension

2s x 5r @ 32kg

MØGTUNGERE ENDNU!

3D Shoulder

2s x 5r @ 22kg

Eezipeezi

Seated Calf Press

50r @ 165kg

Her stoppede jeg pga dovenhed.

Kommentar

Rigtig god træning. Var lidt træt i det, men squatten var virkelig, virkelig bare lækker idag, og så er det svært at brokke sig. :)

Hey :bigsmile:

Jeg er super ked af at høre, at det ikke skulle være jer (du virkede ellers glad for hende), men jeg forstår samtidig tankerne bag beslutningen :wink: ...

Jeg er sikker på du har overvejet det meget og er kommet frem til at det her er den bedste løsning. Så må vi bare håbe at du snart er ovenpå igen og har lidt tid til os andre :tongue: ...

Stort kram herfra - og du har mit nummer hvis du får brug for det :smile: ...

/Cat :yo:

PS: og så ses vi jo selvfølgelig i morgen til en omgang HardCore :devil::devil::devil: (It's a dare - og så har du jo godt at at komme lidt ud :tongue: )

Jeg er stadig glad for hende, men det er bare ikke altid nok til at få et forhold til at fungere.

…og jeg har faktisk ik dit nummer mere! :bigsmile: Mistede min telefon for et par uger siden, men send mig lige en SMSMSMS så jeg får det igen! :smile:

…og jeg ska nok komme til HardCore på et tidspunkt… :blush:

Link to comment
Share on other sites

URGENT!!! READ THIS!!!

Jeg har just afsat min lejlighed til d. 1 december iår, men jeg har ikke noget nyt at bo i endnu! :w00t:

Så hvis der er nogen af de kære læsere af denne log der kender til en leje, fremleje eller billig andel, så skriv endelig til mig. Det må hjertens gerne også være kortsigtet fremleje. Det skal være i København - på broerne, Freriksberg eller starten af Amager (Før Englandsvej).

Der kan udspille sig 3 forskellige scenarier: 1) Jeg skal bo der alene. 2) Jeg flytter ind med en ven. 3) Project Copenhagen, et kollektiv for danseglade ungersvende! :tongue: Så i første omgang er prisen og størrelsen ikke det vigtige, sålænge den trods alt ikke er under 50kvm. :wink:

På forhånd tak

Anders "the impulsive one" Landau

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

HST 15. Oktober 2007

Dødløft

2s x 5r @ 180kg

Næm

HS MTS Isolateral Leg Extension

2s x 5r @ 70kg

Oxo næm

Benchpress

2s x 1r+4x @ 135kg

8r x @ 100kg

Super eksplosiv på den første og så lige 4 excentriske

Pullup

5r @ bw+25kg

5x @ bw+25kg

Incline Flyes

2s x 5r @ 38kg

HS Machine Row

2s x 5x @ 95kg

8r @ 60kg

Dips

2s x 5x @ bw+55kg

15r @ bw

BB Ez Bar Curl

2s x 5x @ 65kg

Skullz

2s x 5x @ 65kg

3D Shoulder

2s x 5r @ 24kg

Muuuums!

Upright Row

2s x 5x @ 65kg

Kommentar

Super god træning! Jeg har tænkt for meget de sidste par dage, så der var virkelig, virkelig brug for en times ro. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser super ud! Glæder mig som et lille barn til det! Har stort set tilpasset det og er bestemt spændt op. Hvad siger du til kampstart om 3 uger?

DET lyder fandme som en god plan - kan du ikke smide mig din version af programmet, så jeg kan psyke mig op til det?

Kampstart om 3 uger er helt i top, så har jeg lige 10 dages pause fra 1'eren :bigsmile:

Hvaa' sadan, skal du have tusser??? En lille rose på pungen måske? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DET lyder fandme som en god plan - kan du ikke smide mig din version af programmet, så jeg kan psyke mig op til det?

Kampstart om 3 uger er helt i top, så har jeg lige 10 dages pause fra 1'eren :bigsmile:

Hvaa' sadan, skal du have tusser??? En lille rose på pungen måske? :tongue:

Der er ikke plads for alle piercingerne....

Har jeg hørt :cry:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

DET lyder fandme som en god plan - kan du ikke smide mig din version af programmet, så jeg kan psyke mig op til det?

Kampstart om 3 uger er helt i top, så har jeg lige 10 dages pause fra 1'eren :bigsmile:

Hvaa' sadan, skal du have tusser??? En lille rose på pungen måske? :tongue:

Jeg prøver at få lavet det helt færdig engang i nat og så kan jeg lige maile det til mig, hvis du sender mig din mail adresse. :smile:

Min pung er LIGE som den skal være… :tongue:

Der er ikke plads for alle piercingerne....

Har jeg hørt :cry:

Så for pokker! Har du drukket Lars under igen og fået ham til at afsløre alle mine hemmeligheder!?! :blink:

Damn, han laver nogle fede ting. Super fed stil han har, - kan vist kun blive et godt outcome! Vil du afsløre motivet ?

Han er DAMN crazy!!! Har gået og brygget på min tattoo i årevis, men så snart jeg mødte Nick (har lavet hans hjemmeside) vidste jeg hvem der skulle udføre den.

Det bliver fønix der genopstår fra asken med en hofnar der rider på den. Planen er højre arm og skulder. Ved endnu ikke om det bliver en fullsleeve, skulle gerne falde på plads på fredag, men får al den plads der er nødvendig. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

HST 17. Oktober 2007

Squat (med løse wraps)

5r @ 160kg

3r @ 180kg

For sjæften da de var nemme! Jeg ægre mig lidt over nu at jeg stoppede efter 3 på 180kg, men sår'n er det.

HS MTS Isolateral Leg Curl

2s x 5x @ 70kg

Benchpress

5x @ 135kg

AUV! DOMS'en var for hård, så tog kun ét sæt

Pullup

2s x 5x @ bw+30kg

Sad godt, men for dælen DOMSen fik mig til at pive!

Incline Flyes

2s x 5x @ 40kg

PIV!

HS Machine Row

2s x 5x @ 100kg

PIIIIIV!

Dips

5x @ bw+60kg

20r @ bw

BB Ez Bar Curl

5x @ 70kg

Kommentar

Det blev så den sidste omgang HST i denne omgang. Både Cilius og jeg er enige om at vores kadavre er brændt af! Keine mere gas at gi' af i denne omgang.

Det betyder så også at Sheikoen bliver rykket en uge frem (hvis det er ok med Kauf).

Squatten var HELT fænomonal idag!!! Vil skyde på at jeg har til 210kg med wraps, så det er kun 10kg fra mit årsmål! NAAAJS! :w00t:

On a last note, så er jeg også temmelig sikker på jeg har fået den masse tilbage jeg ønsker at ha' når Sheikoen er færdig. Jeg er ikke stor i hverken generel eller MOLsk målestok, men føler virkelig ikke behov for at få meget mere masse på, udover på mine flapjack agtige pecs. :wink: Så efter Sheikoen starter "Mission Possible : <6%", noget før tid faktisk. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share