Per Kyneb færdig i styrkeløft.


panser
 Share

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dbol <----- mit bud er da at du ville blvie svinet til. For hvis du ligesom nu fuldstændig uden nogen form for bevisførelse erklærer en løfter for dopet, så er det kalrt at det vil få folk op i stolene, specielt dem der er indenfor styrkeløft miljøet, og måske endda kender manden. Jeg kan godt forstå at de stiller sig på bagbenene og vil have dig til at trække sådan en udtalelse tilbage.

Link to comment
Share on other sites

nu nævner jeg ingen navne ang hvilken styrkeløfterklub jeg træner i men der går nogen rygter om at det er AS der var skyld i hans smerter

og ik brok!

som sagt hvis jeg havde beskyldt frank jørgensen for det samme før han blev knaldet havde i handlet på samme måde

men det er ligemeget bare slet mine indlæg webbie

jeg gav bare mit bud på hvad det kan være og det rygte florere

altså ik kun i mit hoved

jeg har bla snakket med en vis horst dieter også om det!

men nok om det hej hej drenge!

Link to comment
Share on other sites

dbol> Bak dog de ondsindede rygter op med noget solid information, istedet for bare at slynge dumme bemærkninger ud, som folk herinde bliver "pissed" over....

Det er tydeligt at se hvordan folk hurtigt får ondt i røven, så snart andre når toppen uden brugen af ulovlige medikamenter... :ugone2far:

Link to comment
Share on other sites

dbol <----- det var da altid noget at du i det mindste kom med lidt mere end alt den mystiske tågesnak som har hersket i dine tidligere indlæg. Når det er sagt så skal man også passe på ikke at lade rygter påvirke en for meget. Men du har som sagt stadig ingen beviser, og naturligvis ville du få samme behandling hvis du også havde anklaget frank jørgensen for at indtage doping uden at have noget konkret at bygge det på.

Nogle steder er folk hurtige ude med riven, og spreder derfor rygter om at den ene og den anden er dopet. Mange gange kunne man fristes til at tror at der lå en god portion misundelse bag påstandende.

Men hvis du ligger inde med noget konkret så sig det. For man kan da ikke andet end at forholde sig kritisk overfor det du hidtil har fremlagt.

Link to comment
Share on other sites

dbol <------ Nåååhhhh, jamen så er jeg da helt overbevist om at per k er dopet. Hvordan kan man dog tvivle?? Når der går rygter om det i Tårnsby, så MÅ det jo være sandt..........rygter kan stadig ikke bruges til noget <_<

Link to comment
Share on other sites

jeg skal nok lade være med at sige mere om jeres lokale styrkehelt

for alle styrkeløftere er jo så "rene" og kunne aldrig drømme om at dope sig

det er jo kun cykelsporten og svømning og fodbold at doping finder sted

og selvfølgelig ikke i den mest rene sport "styrkeløft"

hahahaha det er jo latterligt!!!!!!!

jeg har sagt hvad der skulle siges!!! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

ohhhh jeg glemte lige en ting i kan jo ik bruge AS til noget da det jo er

NEURALE TILPASNINGER det drejer sig om!!!! lol

det sagde frank jørgensen også at det var da han blev bustet i den mest rene og ædle sport "styrkeløft"

hvor doping aldrig nogensinde kunne finde sted!

Link to comment
Share on other sites

dbol <------ dine indlæg indeholder ingen form for saglighed. Du har ingen argumenter overhovedet, og tyr istedet til påstande ud i den blå luft.

Jeg siger ikke at per k ikke er dopet, eller at der ikke er nogle indenfor styrkeløft der er dopet, men at komme med den slags påstande uden at have nogen bevisførelse så synes jeg ærlig talt at du er langt ude.

har du et indædt had til per k siden du så gerne vil have ham stemplet ham som doping synder???

Link to comment
Share on other sites

nej overhovedet ikke jeg synes hans resultater er MEGET flotte, jeg kan kun drømme om at komme til at løfte ligeså meget som ham

men det der skete med ham, har jeg hørt mange steder at det skyldes AS og ik brok men som sagt ingen beviser!

men måske ligepludselig en dag!

Link to comment
Share on other sites

nej overhovedet ikke jeg synes hans resultater er MEGET flotte, jeg kan kun drømme om at komme til at løfte ligeså meget som ham
SÅ er vi to ;)
men det der skete med ham, har jeg hørt mange steder at det skyldes AS og ik brok men som sagt ingen beviser!

men måske ligepludselig en dag!

ja måske, det håber jeg dog ikke. Indtil da må vi forholde os til at han har været igennem et utal af tests og ingen af gangene har der været noget at komme efter, så derfor synes jeg bestemt ikke man skal anklage ham

Link to comment
Share on other sites

jeg har bla snakket med en vis horst dieter også om det!
Nå, så det har du. Det synes jeg da nogen skulle konfrontere Horst med. Hvis han render rundt og spreder rygter om nogen af de bedste løftere i DSF, så synes jeg ikke han er en skide god repræsentant for sporten. Nu kender jeg godt nok ikke manden på noget plan, men jeg har dog min tvivl om at han kan finde på at starte så ondsindede rygter.
men det der skete med ham, har jeg hørt mange steder at det skyldes AS og ik brok men som sagt ingen beviser!

Nej, men han blev jo hentet af en ambulance, så i hans patientjournal vil man nok kunne finde sandheden. Og nu ligger det sådan at jeg har hørt fra folk der kender Per, at det var hans bughinde som bristede under det store tryk. Hvorfor skulle han lyve om det til folk han kender ?? Dine små teorier holder sgu ikke rigtigt vand. Desuden så er det jo tydeligt at du er bruger selv. Tyv tror hver mand stjæler. Bare fordi du ikke har hvad der skal til for at blive stor og stærk uden at tage noget, så behøver det ikke nødvendigvis være sådan for alle som er bedre end dig. I bund og grund hvad har du så at have det i. Ikke andet en spekulationer og teorier. Og hvis det er tilfældet, så bør man nok holde den slags for sig selv.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvis dbol havde set Per nede i Silkeborg havde der vist ikke været nogen tvivl om at det var en brok. Hverken Horst Diter eller nogle fra Tårnby var tilstede, så hvad skulle de kunne vide? Jeg stod inde ved podiet da det skete - hvor var du?

Ang. vækst af indre organer ved brug af AS/GH så kan jeg ikke forestille mig at det skulle gøre nogen forskel - bugtrykket ved et squat på 370kg skal være ekstremt højt!

Vedr. væksthormon så har de undersøgelser jeg har læst kun vist en fedtforbrændende effekt taget alene, og det er vist svært at beskylde Per for det.

Frank Jørgensen blev jo taget for doping allerede tilbage i 1985, så det var vel ikke det store problem at beskylde ham for at dope sig da han pludselig lavede de samme resultater som dengang. Straks da han indtrådte i landsholdstruppen med regelmæssige tests til træning, blev han da også knaldet igen. Desværre var testen fra 1985 ikke taget under DIF og han slap med 2 års karantæne. Bemærk også at han blev tvunget til at tilbagebetale alle de udgifter forbundet havde haft med ham.

For en løfter som Per kunne det sagtens løbe op i 50000 (med en tur til VM i Japan), så sammenligningen med både cykelryttere og BBer er ikke helt rigtig.

Men du har da sikkert ret i at der stadig går nogle styrkeløftere uden talent rundt og sprøjter sig op til middelmådige resultater. Der findes jo idioter overalt.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

BaskeT:

Jeg vil mene at det for styrkeløft er dækkende.

EPO problematikken er ikke gældende, og væksthormoninsulin alene uden steroider har ikke nogen muskelopbyggende/præstationsfremmende effekt.

Desuden går der rygter om designer-steroider som ikke dukker op i dopingtests. Hvis disse stoffer virkelig fandtes ville de store rige stjerner nok bruge dem, istedetfor de stoffer som de bruger og tester positivt for.

Jeg tror den historie er frabrikeret for at forklare de atleter som brugte løs men aldrig testede positivt, bla. i USA. Senere fandt man jo ud af at forbundet aldrig testede de dopingprøver som de tog.

Jeg kan som sagt ikke se hvordan man skal kunne komme udenom de træningstests som bruges herhjemme.

Bemærk at jeg her taler om atleter som har været i landsholdstruppen i en periode. Der er sikkert altid nogle fritidsjunkier rundt omkring.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

EPO problematikken er ikke gældende, og væksthormoninsulin alene uden steroider har ikke nogen muskelopbyggende/præstationsfremmende effekt.

Mig bekendt er HGH også gavnligt for led, sener mm, så det er da bestemt noget der ville være gavnligt for SL'ere. Jeg mener at have læst et sted at olympiske vægtløftere bruger det, men jeg kan ikke lige huske hvor.

Mht. designer steroider, så kan de, ifølge IOC's doping ansvarlige, bikses sammen af enhver der har en uddannelse indenfor kemi. I det indslag jeg så, lavede de et designer steroid på stedet, og det tog ca 5 minutter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share