Per Kyneb færdig i styrkeløft.


panser
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Støtter dig 250 % Thomas J man SKAL holde sin kæft, indtil andet er bevist!!! Og indtil videre og forhåbentlig langt tid fremover er Per en National Folke Helt for alle Stykeløftere!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

thomas j <------ jeg tror at dbol mener at der slet ikke er tale om at per k's løft udløste brok

"Brok" yeah right!

det er sgu da bare et dække!

han mener bare at han faldt om pga AS. Jeg er lidt i tvivl om hvad dbol mener med det, men han må da meget gerne uddybe. Han må vel have en holdning til præcist hvad det er han faldt om af siden han så skråsikkert afslår brok som årsagen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke fordi det betyder noget for mig den ene eller anden vej ,men:

Støtter dig 250 % Thomas J man SKAL holde sin kæft, indtil andet er bevist!!! Og indtil videre og forhåbentlig langt tid fremover er Per en National Folke Helt for alle Stykeløftere!!!

De samme personer der mener man skal holde kæft når det handler om Per Kyneb har, mig bekendt, ingen skrupler med at komme med dopingbeskyldninger mod en mængde andre atleter i diverse sportsgrene.

Jeg synes det giver udtryk for en hvis dobbeltmoral at man kan se splinter i alle andres øjne men ikke en muligt splint i ens eget.

Link to comment
Share on other sites

De samme personer der mener man skal holde kæft når det handler om Per Kyneb har, mig bekendt, ingen skrupler med at komme med dopingbeskyldninger mod en mængde andre atleter i diverse sportsgrene.

Jeg synes det giver udtryk for en hvis dobbeltmoral at man kan se splinter i alle andres øjne men ikke en muligt splint i ens eget.

HØRT!

Link to comment
Share on other sites

De samme personer der mener man skal holde kæft når det handler om Per Kyneb har, mig bekendt, ingen skrupler med at komme med dopingbeskyldninger mod en mængde andre atleter i diverse sportsgrene.

Jeg synes det giver udtryk for en hvis dobbeltmoral at man kan se splinter i alle andres øjne men ikke en muligt splint i ens eget.

Hvis cykelryttere, bodybuildere etc. blev testet ligeså meget som Per er blevet, så ville sagen da være en anden. Samtidig er der forhold i DSF som gør at sansyneligheden for doping tilfælde blandt landsholdsløftere er minimal. Det er ikke tilfældet i andre sportsgrene. Jeg forsøger jo f.eks ikke at forsvare stærkmandssporten, som ikke er en dopingtestet sportsgren. Derfor er det indlysende at folk er mere tilbøjelig til at bruge AS her.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvis cykelryttere, bodybuildere etc. blev testet ligeså meget som Per er blevet, så ville sagen da være en anden. Samtidig er der forhold i DSF som gør at sansyneligheden for doping tilfælde blandt landsholdsløftere er minimal. Det er ikke tilfældet i andre sportsgrene. Jeg forsøger jo f.eks ikke at forsvare stærkmandssporten, som ikke er en dopingtestet sportsgren. Derfor er det indlysende at folk er mere tilbøjelig til at bruge AS her.

Cykelryttere bliver nu også testet en del, men det er ikke pointen. Pointen er at det tit er umuligt at sige noget med sikkerhed. Der er ikke nogen af os, der med sikkerhed kan sige om den ene eller anden er dopet eller ikke.

Hvis man skal holde kæft, indtil man ved noget med sikkerhed, betyder det at ALLE kommentarer om udøvere i andre sportsgrene skal lægges på hylden, indtil en eventuel positiv test.

SL'erne mener, måske med rette og måske ikke, at SL i DK er ren. Måske er det fakta måske ikke. Tests kan snydes med, selvom de udføres tit osv.

Det der er påfaldende er, at folk, der normalt har meeeget nemt ved at anklage den ene eller anden atlet, i BB, i atletik, i stærkmand osv osv ikke tåler anklager mod udøvere i deres egen sport.

Det er dobbeltmoral.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om D-bol fejler et eller andet, eller det bare er os andre der ikke forstår hvad han mener???? :unsure::unsure:

Men som tankeeksperiment forårsager AS eller GH for den sags skyld vækst af indre organer og tarme. Det i sammenhæng med stort bugpres kunne være en forklaring på brok.

Link to comment
Share on other sites

der gjorde at manden ligepludselig dratter om!

Nu ved jeg ikke om du evt. har misforstået noget. Du var der jo ikke. Men det kunne godt lyde som om at du tror at manden besvimede eller faldt om. Det gjorde han reelt ikke. Han smed sig på guvlet i smerte, fordi hans brok sprang op. Mere er der ikke i det. Så lad være med at komme med latterlige tankeeksperimenter.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

dbol>> Med dit stærkt nedsatte mentale vejgreb kan du sikkert undskyldes med det er spændetrøjen der har lukket for blodtilførslen til hjernen og forårsaget din hjerneblødning.

Så groteske beskyldninger mod en mand med brok er alligevel noget af det laveste jeg har set endnu. Du aner ikke hvad du snakker om, det er da tydeligt.

Gør os alle sammen en tjeneste og pis af fra motion-online - eller få de flinke mænd i hvide kitler til at løsne lidt op for spændetrøjen.

Til andre>> Kan folk med interesse for det ikke tage en generel debat om hvorvidt doping kan spores i en anden tråd (i doping-forum'et eventuelt)?

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt Per K, har taget AS eller ej skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror at det er usandsynligt. Men der foreligger altså ingen tvivl om at det var brok der fik ham til at gå i gulvet.

Kan vi ikke få Morten Z, til at banne Dbol's IP? fordi han laver da tilsyneladende ikke andet end at forpeste MOL's fora med latterlige kommentarer...

- Rod :angry3:

Link to comment
Share on other sites

KlausJensen > Er du i dit onde hjørne idag :unsure: :o :lol: :tongue:

Nu er jeg! Dbol (som jo næppe hedder dbol pga. hans friske tilgang til stramaj-broderi) har tilsyneladende har fået sit skidt galt i ballen.

Jeg bliver rasende over sådan nogle beskyldninger, som er komplet udokumenterede og sår tvivl om danmarks nok bedste styrkeløfter nogensinde. Rasende!

Link to comment
Share on other sites

Når man ikke med sikkerhed kan sige, at en person er dopet - bør man efter min mening ikke komme med barnlige og komplet idiotiske beskyldninger.

Det betyder dog ikke, at man ikke må sætte spørgsmålstegn ved enkelte præstationer o.lign - MEN gør det dog på en fornuftig måde!!

Dbols fremgangsmåde er latterlig, men jeg synes jeg nu heller ikke at andre bør være så sikre på andre folks vegne. Personligt ville jeg ALDRIG hverken be - eller afkræfte andre folks forbrug af forbudte stoffer. Med mindre jeg selvfølgelig havde HELT klare beviser!

Det er set før at personer, som altid har fremstået clean pludselig er røget i fælden!!

Link to comment
Share on other sites

Et sted tidligere i denne diskusion blev der sammenlignet med cykelryttere og andre sportsfolk omkring hele dopingproblematikken.

Man skal bare huske en ting. Styrkeløft i Danmark(og det meste af verden for den sags skyld) er intet andet end en hobbysport. Motivationen til evt. at benytte doping kan ligge på et meget lille sted, når man ikke får ret mere ud af det end en pokal og så anderkendelse af mindre del af befolkningen.

Anderledes er det hvis man har en årsløn på +10 millioner og vinder en af verdens største cykelløb, som er kendt over hele verden. Dermed ikke sagt at alle cykelryttere bruger doping, men at mange af dem ihvertfald har en god grund hvis de gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Næh, men der er unægtelig også en stor forskel på hvad AS giver af større/bedre resultater i BB end styrkeløft.

Deruover så er der penge og prestige i BB, for dem som når toppen. At der så er mange som ikke når toppen, er en anden sag.

Og så er der vel også en eller form for generel prestige blot ved at være stor, i forhold til at være stærk eller hurtig på en cykel i forhold til udeforstående.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share