Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Lortekamp i dag. Vi scorede meget i første quarter, men skuffede så de næste 25 minutter. heldigvis fik vi lukket kampen og vandt, men det var satme ikke min skyld. ah well. en sejr er en sejr og så må jeg tage revanche en anden dag. regner med at løbe en tur i morgen

Link to comment
Share on other sites

Lortekamp i dag. Vi scorede meget i første quarter, men skuffede så de næste 25 minutter. heldigvis fik vi lukket kampen og vandt, men det var satme ikke min skyld. ah well. en sejr er en sejr og så må jeg tage revanche en anden dag. regner med at løbe en tur i morgen

Hold da kæft, jeres resultat kommer pænt meget bag på mig. Jeg havde forestillet mig det vildeste blowout!

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, jeres resultat kommer pænt meget bag på mig. Jeg havde forestillet mig det vildeste blowout!

tja, vi manglede vores fastbreak ( de to spillere der har luft til at løbe nemme point i) og så gik vi helt i stå angrebsmæssigt efter en første periode, hvor vi scorede 33 point. Forsvaret var egentlig ok, bortset fra at de havde en eller to skytter, der gjorde det godt. Det kostede at mangle spillere og så havde vi alt for mange turnovers. Samtidig belønnede den ene dommer ikke ligefrem vores størrelse(han dømte pænt alternativt). På positivsiden lukkede vi kampen fornuftigt selvom de kom alt for tæt på. Det viser nok bare som ventet, at resultaterne i denne række, som i de fleste andre, svinger meget efter hvem der kan stille op, da få hold er rigtig dybe i dansk basket.

Link to comment
Share on other sites

tja, vi manglede vores fastbreak ( de to spillere der har luft til at løbe nemme point i) og så gik vi helt i stå angrebsmæssigt efter en første periode, hvor vi scorede 33 point. Forsvaret var egentlig ok, bortset fra at de havde en eller to skytter, der gjorde det godt. Det kostede at mangle spillere og så havde vi alt for mange turnovers. Samtidig belønnede den ene dommer ikke ligefrem vores størrelse(han dømte pænt alternativt). På positivsiden lukkede vi kampen fornuftigt selvom de kom alt for tæt på. Det viser nok bare som ventet, at resultaterne i denne række, som i de fleste andre, svinger meget efter hvem der kan stille op, da få hold er rigtig dybe i dansk basket.

Okay okay

Jeg er lige kommet hjem efter en sejr over Slagelse på 77 - 66.

Som du siger kan niveauet svinge utroligt meget alt efter hvem der spiller på dagen og det kunne man også se på vores hold i dag. Vi spiller kampen uden vores startende center og pointguard og jeg (backup på centerpladsen) kører på 8. dag med influenza så jeg var rimelig skidt. Jeg har svært ved at komme med noget konkret om kampen, men du kender jo deres hold så du kan jo spørge ind til noget hvis der er mere du vil vide udover mit referat. De havde to store spillere (14 og 11). 11 var bare en stor doven gut der flyttede bolden og på ingen måde skabte noget, jeg er ikke sikker på at han havde nogen afslutninger. 14'eren spiller bedre og satte blandt andet en nba 3'er i hovedet på mig, samt en mellem distance 2'er fra baseline (fadeaway). Deres pointguard #12 var ikke videre imponerende, men fik alt for mange point på at drive mod kurven fordi vores forsvar sejlede. Så havde de også 3 gamle gråhårede gutter som havde en god rutine og ikke lavede så mange dumme fejl, men de blev selvfølgelig trætte. Til sidst var de to knægte som fik lidt spilletid, de var meget nemme as stresse når de havde bolden og traf nogle dårlige beslutninger.

Link to comment
Share on other sites

Okay okay

Jeg er lige kommet hjem efter en sejr over Slagelse på 77 - 66.

Som du siger kan niveauet svinge utroligt meget alt efter hvem der spiller på dagen og det kunne man også se på vores hold i dag. Vi spiller kampen uden vores startende center og pointguard og jeg (backup på centerpladsen) kører på 8. dag med influenza så jeg var rimelig skidt. Jeg har svært ved at komme med noget konkret om kampen, men du kender jo deres hold så du kan jo spørge ind til noget hvis der er mere du vil vide udover mit referat. De havde to store spillere (14 og 11). 11 var bare en stor doven gut der flyttede bolden og på ingen måde skabte noget, jeg er ikke sikker på at han havde nogen afslutninger. 14'eren spiller bedre og satte blandt andet en nba 3'er i hovedet på mig, samt en mellem distance 2'er fra baseline (fadeaway). Deres pointguard #12 var ikke videre imponerende, men fik alt for mange point på at drive mod kurven fordi vores forsvar sejlede. Så havde de også 3 gamle gråhårede gutter som havde en god rutine og ikke lavede så mange dumme fejl, men de blev selvfølgelig trætte. Til sidst var de to knægte som fik lidt spilletid, de var meget nemme as stresse når de havde bolden og traf nogle dårlige beslutninger.

jeg var i hallen og se jeres kamp. Slagelse havde i mine øjne håbløst mange turnovers, men var alligevel lige ved at komme tilbage med 2 minutter igen, fordi i skød så elendigt straffe som I gjorde. Set udefra har i dog pænt styr på, bortset fra forsvar på bolden, hvor de får lidt for mange drives. Det var godt for jer at deres skytte(en af de gamle du hentyder til) ikke kom i gang, men der var selvfølgelig ingen tvivl om at det var det rigtige hold der løb med sejren

Link to comment
Share on other sites

løb 9 km i dag. burde nok forsøge at løbe lidt stærkere, men dagen ovenpå en kamp skulle jeg også være sikker på at komme "i mål". Tid 48:52

Dog har jeg lidt for gode ben nu, så kunne godt have skruet lidt op. Der er stadig lang vej til 10 på under 50, men jeg giver ikke op endnu.

Link to comment
Share on other sites

jeg var i hallen og se jeres kamp. Slagelse havde i mine øjne håbløst mange turnovers, men var alligevel lige ved at komme tilbage med 2 minutter igen, fordi i skød så elendigt straffe som I gjorde. Set udefra har i dog pænt styr på, bortset fra forsvar på bolden, hvor de får lidt for mange drives. Det var godt for jer at deres skytte(en af de gamle du hentyder til) ikke kom i gang, men der var selvfølgelig ingen tvivl om at det var det rigtige hold der løb med sejren

nå ja, tillykke med sejren og god bedring

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, jeg ved ikke om du kunne gætte hvem jeg var, men du kunne da godt lige have sagt hej :tongue:

Jeg går ud fra at du var ham den skaldede med shorts der snakkede lidt med Niclas efter kampen?

Det var skam ikke ond vilje, men kunne ikke gennemskue hvem du er/var.

og ja, det var mig du så med Nicklas.

Link to comment
Share on other sites

dagens løbetur forsvundet.

det vil sige, at den er blevet overført fra uret og slettet, men ikke står på min Garmin konto. hmm....

Hvorom alting er , så fik jeg løbet 5 km inklusive et par tavelige bakker. Løb en lille smule for langsomt på de 4 første, men tilgengæld all out den sidste, så pulsen var helt oppe og ringe.

tiden blev 24:27

Link to comment
Share on other sites

Måtte tage den lange løbetur i dag, da kampen søndag ligger fjollet i forhold til at få løbet i weekenden og der desuden nok bliver meget spilletid, da der ikke er ret mange der kan lokkes med til Slagelse.

9 km på 49:37 Kan ikke bestemme mig om jeg skal presse tempoet i vejret. Er ikke fuldstændig smadret når jeg kommer i mål, men på den anden side så føles det som om jeg skal bruge MEGET energi hvis jeg skal sætte farten op. Hmm...

Link to comment
Share on other sites

som nævnt blev det til en kamp mod Slagelse i dag, men det var lidt feje hold.

Vi stillede en stor og stærk line up og de manglede to af deres bedre spillere. For at gøre en lang historie kort, så vandt vi 95-42 og de blev meget frustrerede over at spille mod et fysisk stærkere hold. Vi brændte dog mange nemme chancer. det er tydeligt at skarpheden er svær at finde, når man træner så lidt.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sejren over Slagelse, havde nu heller ikke forventet et anderledes resultat. :tongue:

Vi spillede mod VLI og vandt med 27. Ikke noget prangende hold og vi spillede helt forfærdeligt i perioder. Hvis det er hvad de har, så skal de nok få nogle høvl over sæsonen.

Jamen lige over med tillykkeriet.

Kender du cbs som hold? det er et af de få sjællandske hold jeg aldrig har set og vi har dem i næste weekend.

Link to comment
Share on other sites

Jamen lige over med tillykkeriet.

Kender du cbs som hold? det er et af de få sjællandske hold jeg aldrig har set og vi har dem i næste weekend.

Jeg spår jer og CBS til at tage 1. og 2. pladsen i 3. division i år. Træneren for CBS (Peter Harding) spillede på vores hold sidste år sammen med et par andre spillere der nu spiller for CBS. Holdet består (næsten) udelukkende af Hørsholm spillere årgang 85 / 86. Det er altså et hold der har spillet sammen de sidste 14 år op igennem ungdommen og siden hen har været etablerede kræfter på Hørsholms 2. divisions hold og enkelte har været ligareserver.

Jeg har endnu ikke set dem spille, men jeg tror du skal forvente at de spiller sammen som om de ikke har lavet andet de sidste 14 år og oveni så er de unge, i form og ok talentfulde. Hvis ikke det var i Solrød ville jeg klart tage ud og se kampen, det skal nok blive et brag.

(Såvidt jeg husker er de ikke så store under kurven).

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med et resultat! Jeg må vide hvem der vandt!

ja som nævnt spillede vi kamp. og selvom vi inden kampstart var lidt nervøse gik det glimragende. Vi havde mange afbud og havde hørt frygtindgydende ting om modstanderne, men det blev en kamp, der lignede de foregående. Vi dominerer størrelsesmæssigt og tager gode beslutninger og hjælper godt i forsvaret, hvor alle er på mærkerne i dag.

Resultatet bliver at vi, selvom vi igen igen, går kraftigt ned i kadence i sidste quarter vinder kampen sikkert med cifrene 71-45.

De havde gode skytter osv, men havde meget svært ved at komme til nemme afslutninger så længe vi havde kræfterne.

Link to comment
Share on other sites

WHAT?!

26 point? Og i havde afbud?

Havde du fået rygter om CBS fra andre steder end mig eller er det bare mig der har overvurderet dem?

Hvor store var de så under kurven?

Og tillykke med sejren i øvrigt!

Vi tager til Jægerspris tirsdag...

de var ikke særligt store, så det var helt korrekt spottet. og jeg havde hørt lidt fra Slagelse også, men det var mest om en spiller som i hvert fald ikke var med i dag( en meget dygtig litauer)

Ved ikke om din vurdering ikke var ok. det må bare siges at de havde svært ved at gøre noget ved vores forsvar.

Jægerspris, på udebane. de har skuffet lidt på resultatsiden i år og bliver jo også ældre, men pas på med at undervurdere dem. de har domineret og vundet 3. div i mange år, men kan være alderen er ved at indhente dem. Hører rygter om at Joachim Jerichow spiller for dem en gang i mellem og så er de lige pludselig MEGET gode. held og lykke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share