Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Torsdag var der baskettræning med slagelses hold. Lidt tam omgang, men fik da sved på panden og fik rørt en boldBasketkamp i dag. spillede mildest talt skidt, men fik svedt og holdet gjorde det godt og vi slog et andet tophold forholdsvis sikkert.

Fik desværre også en lille fiber i den ene læg, men håber ikke det er noget længerevarende.

Link to comment
Share on other sites

Har stadig problemer med læggen :-(

derfor er der ikke blevet løbet i denne uge :-(

Jeg var til baskettræning i går og har ellers spillet volley og basket med eleverne.

Baskettræning i går med pulsur:

gnsn puls på 138, max på 173

Har desværre ikke luret endnu, hvordan jeg kan arbejde med såkaldt tcx fil, som åbenbart er den man bruger på Garmin connect

Link to comment
Share on other sites

Læggen brokker sig endnu, men det blev da til en basketkamp i går mod et decimeret baltic mandskab som vi slog sikkert og i dag har faktisk "løbet" 11 km

Det foregik på løbebånd med 1% hældning og det gik overraskende fik i en time med 11 km/t.

Link to comment
Share on other sites

Lortekrop

I denne uge er det blevet til volley, håndbold, fodbold og interval-løb med eleverne. Derudover en lousy baskettræning, hvor jeg forstuvede tommelfingeren på venstrehånd. Læggen er stadig skidt og alt i alt er det pisse irriterende for jeg vil faktisk gerne gøre en indsats for tiden :-(

Håber stadig at løbe 15 km på søndag, men forberedelserne er jo elendige og målet derfor derefter.

I prioriteret rækkefølge:

1 at gennemføre

2 at klare det uden at gå

3 gerne på under 1 1/2 time, men tvivler lidt på realismen i dette mål.

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes at opfylde alle løbemålene, så det var jo faktisk fint.

Løb turen på en time og niogtyve minutter og med en gennemsnitspuls på 150.

Desværre er jeg alligevel ikke helt tilfreds. Læggen brokkede sig hver gang jeg satte farten en smule op, så selvom kondien var til mere, så var der ikke noget at gøre og 10 km/t er altså ikke ligefrem imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Så var der lige en basketkamp SENT mandag aften.

Jeg spillede ikke så meget, da læggen stadig er et problem, men det gik egentlig ok i de minutter jeg fik og vi vandt en sikker sejr efter at have spillet en dårlig første periode.

Link to comment
Share on other sites

Årets næstsidste kamp var en hård en af slagsen. Vi stillede med et meget decimeret hold og Hvidovre lagde ud med at ramme på ALT. Vi fik heldigvis arbejdet os tilbage og selvom det måske ikke var, så kønt vandt vi på godt holdforsvar og gode rebounds i begge ender til sidst en forholdsvis sikker sejr. En kamp mere og hvis den ender med et w så vinder vi som håbet rækken.

Link to comment
Share on other sites

Årets næstsidste kamp var en hård en af slagsen. Vi stillede med et meget decimeret hold og Hvidovre lagde ud med at ramme på ALT. Vi fik heldigvis arbejdet os tilbage og selvom det måske ikke var, så kønt vandt vi på godt holdforsvar og gode rebounds i begge ender til sidst en forholdsvis sikker sejr. En kamp mere og hvis den ender med et w så vinder vi som håbet rækken.

Først og fremmest, tillykke papa!

Og så, skal i rykke op eller får vi fornøjelsen af jer igen næste sæson? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest, tillykke papa!

Og så, skal i rykke op eller får vi fornøjelsen af jer igen næste sæson? :superman:

Jo tak skal du have :-)

Vi ved ikke rigtig hvad vi gør, tror det bliver en lang snak efter den sidste kamp.

hjertet og ambitionerne siger jo nok ja hos de fleste, men fornuften, en træning om ugen, alderen og formen siger nok nej, så må vi vi se hvad der vejer tungest.

Link to comment
Share on other sites

Rundede Søborg, da Mosen ikke kalder på mig, når det har regnet.

Skuffende tempo, men sikkert meget godt at få løbet på lidt bakker.

Det blev til 10 km på lige knap en time.

gennemsnitspuls helt nede på 147, må se om jeg ikke kan presse tempoet lidt i vejret selvom benene piver

Link to comment
Share on other sites

Udemærket løbetur i dag.

Blev til 5 km på 25.07 min og det var ok i forhold til vind og bakker. Det gode er at pt brokker kroppen sig stort set, så hvem ved måske det lykkes at komme i lidt bedre form igen. Skal have fundet mig et lire struktureret løbeprogram, men har jo dog lidt tid til broløbet stadigvæk.

Link to comment
Share on other sites

I dag blev det til rigtig god løbetur. vejret var super, jeg havde sovet ok og kroppen hverken knagede eller bragede.

Det blev til 11,7 km på 1 t 5 m og det gi'r en fart på 10, 8 km/t hvilket egentlig ligger ganske fint i snor med det tempo jeg håber på at holde til broløbet.

Link to comment
Share on other sites

Tam uge foreløbig, sygdom og et mdr gl baby har ikke levnet meget plads til motion.

Det er blevet til to cooper tests med eleverne med de relativt skuffende resultater på 2740 og 2770 m. Det er 100 m kortere end end for 5 mdr og 5 kg siden. havde jo faktisk håbet at rykke det op til 3000 m, men det sker tidligst når/hvis jeg får smidt 10 kg.

Link to comment
Share on other sites

så blev der luntet lidt igen

15 km på løbebånd med 11 km i timen og 1% hældning, dog med to 1 min pauser på de sidste 3 km.

godt nok kedeligt at løbe så langt på løbebånd, men helbredet gør at jeg tænkte det var smartest ikke at udsætte helbredet for kold modvind.

Link to comment
Share on other sites

I dag blev det til en løbetur på et meget forvirrende stisystem i Ølstykke, men det gik ok og holdt farten fint.

tid:00:54:31Tid i bevægelse:00:54:26Elapsed Time:00:55:13Gnsn. tempo:05:27 min/kmAvg Moving Pace:05:26 min/kmBedste tempo:03:27 min/kmGnsn. puls:144 bpmMaks. puls:159 bpmTid:00:54:31Afstand:10,00 kmHøjdeforøgelse:21 mKalorier:796 C

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share