Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Vi taber med 4 til cbs i dag.

Oppe med 8 med 2 min igen af kampen hvor vi får vores FEMTE mand smidt ud med fem fejl... alletiders.

damn, den er tuff.

udover den oplagte med at argumentere for at I spiller lidt for agressivt forsvar, hvis det kan ske, så er det selvfølgelig dybt frustrerende.

det er vist ikke lige jeres år :-(

Link to comment
Share on other sites

damn, den er tuff.

udover den oplagte med at argumentere for at I spiller lidt for agressivt forsvar, hvis det kan ske, så er det selvfølgelig dybt frustrerende.

det er vist ikke lige jeres år :-(

Det går nok, vi er jo unge... det skal nok blive vores år før eller siden :p

Jeg synes ikke det var nogen grim kamp på nogen måde, men jeg synes til tider at Claus Fogde er lidt for trigger happy med fløjten! Han har i de sidste to kampe fejlet tre af vores spillere ud på tekniske fejl mod slutningen af kampen...

Link to comment
Share on other sites

Det går nok, vi er jo unge... det skal nok blive vores år før eller siden :p

Jeg synes ikke det var nogen grim kamp på nogen måde, men jeg synes til tider at Claus Fogde er lidt for trigger happy med fløjten! Han har i de sidste to kampe fejlet tre af vores spillere ud på tekniske fejl mod slutningen af kampen...

Det var nu ikke ondt ment med om det var jeres sæson, mente bare at jeg efter vores kamp mod jer troede I havde bedre resultater i vente.

Hvad angår dommeren så er det selvfølgelig dybt frustrerende og lyder voldsomt, men... mener dog også at I, hvis I vil vinde skal være i stand til at justere når I har oplevet det første gang og derefter undgå tekniske fejl, hvis I ved det kan koste jer kampen

ahh well, har nu også taget min del af de tekniske, men som medspiller, træner, tilskuer og dommer er der ikke noget mere frustrerende end når spillere bruger energien på dommerne fremfor spillet.

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til en kamp mod jægerspris. Vi vandt med 6 men spillede en tam kamp med mange turnovers. Personligt er jeg alt for tung og blev brændt et par gange i forsvaret :-(

Jeg håber du dækkede én af deres to små guards for alle deres andre spillere er sku også tunge... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du dækkede én af deres to små guards for alle deres andre spillere er sku også tunge... :tongue:

ja til mit forsvar, så var det deres lille guard og jeg har vel pt minimum 40 kg mere at flytte rundt på ham, men alligevel var det sq ikke kønt og er satme belastende når alder og vægt forhindrer kroppen i at gøre hvad hovedet beder om :-)

Link to comment
Share on other sites

I dag spillede vi en tæt kamp mod VLI, vi vandt knebent (bl.a. pga 17 brændte straffe) og personligt er jeg stadig MEGET tung i røven, men det var nu en god kamp og de gjorde faktisk en god figur på trods af manglende størrelse.

tidligere på dagen stod den på Parkour med elever, dvs coretræning, kropsspændig, ruller, håndstand, hovedstand precision jumping og diverse passager (vaults) over gelændre, bukke og plinte)

i morgen skal vi ud og gå skovtur, 20 km i sneen, det skal nok blive udfordrende for nogen af dem.

Link to comment
Share on other sites

Gåturen, tog desværre hårdt på min lænd, så det er ikke blevet til noget løb endnu :-(

men har da fået "transport"-cyklet 40 km de sidste to dage. Fredag blev det også til lidt forhindringsbanesvømning med eleverne.

På positivsiden, så ser det endelig ud til at projekt januar uden slik, kager osv endelig bærer lidt frugt, da pilen nu begynder at bevæge sig lidt i den rigtige retning, men lang vej det er der sq.

Link to comment
Share on other sites

Fredag bestod motionen af vinterbadning i storebælt. Vi måtte hakke hul i isen, og generelt må man sige at det var ren viking power.

Igår blev det til en løbetur på løbebånd med 1% hældning, det var desværre pænt hårdt, så er ikke meget for at den står på 10 km løb på søndag.

5 min m 7 km/t, 26 min m 12 km/t, 2 min m 6 km/t, 5 min m 12 km/t, 2 min m 6 km/t, 5 min m 12 km/t.

til sidst udstrækning+ lidt styrke af ryg, mave og armstrækkere.

i dag hedder det bordtennis og imorgen rapelling

Link to comment
Share on other sites

Mandag: rapelling

Tirsdag:spændende seminar på IFI med nye forskningsresultater om boldspil og sundhed og efterfølgende debat. super spændende og inspirerende.

Onsdag: hygge-parkour med lærere for at inspirere hinanden og basketkamp om aftenen mod Slagelse

Torsdag: 22,4 km gåtur i skov i DYB sne, nogen steder til knæene :-) det var pænt hårdt.

Fredag: svømmehal.

Link to comment
Share on other sites

Aktivitetstype: marathon test med Sparta

Tid: 01:00:42

Afstand: 10,46 km

Højdeforøgelse: 485 m

Kalorier: 1.037 C

Gnsn. tempo:05:48 min/km

Bedste tempo:04:09 min/km

Gnsn. puls:160 bpm

Maks. puls:176 bpm

Efter stort set en måneds løbe pause er det vel godkendt, men er slet ikke der hvor jeg havde håbet at være, hverken vægt eller løbemæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag en lidt sløv baskettræning:

Puls:

Gnsn. puls:126 bpm

Maks. puls:167 bpm

I dag en god interval løbetur på løbebånd. (1% hældning)

10 min m 11 km/t

3 gange 4 min m 15 km/t og med 2 min "pause" imellem

glemte desværre at starte pulsuret, så har ikke detaljer, men nåede at ramme en puls på 180 og fik generelt presset systemet godt.

Link to comment
Share on other sites

Den havde jeg sku ikke set komme... Var de for hurtige for jer? For det kan umuligt have været under kurven i tabte den kamp....

De havde vi vel heller ikke selv, men julepausen har kostet meget og man kommer ikke ligefrem i form med en baskettræning om ugen. De spillede en god kamp og havde et par dygtige skytter, vi brændte en del straffe og værst af alt havde vi alt for mange turnovers mod de som du siger hurtige forsvarsspillere.

Link to comment
Share on other sites

De havde vi vel heller ikke selv, men julepausen har kostet meget og man kommer ikke ligefrem i form med en baskettræning om ugen. De spillede en god kamp og havde et par dygtige skytter, vi brændte en del straffe og værst af alt havde vi alt for mange turnovers mod de som du siger hurtige forsvarsspillere.

Ja, det opsummerer vist CBS meget godt. Gode skytter og hurtigt spil... Det bliver spændende at se om det er nok til at de kan blive oppe i 2. div.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det opsummerer vist CBS meget godt. Gode skytter og hurtigt spil... Det bliver spændende at se om det er nok til at de kan blive oppe i 2. div.

Ja de har da chancen, men endnu er det vel langt fra sikkert at de får muligheden for at rykke op. Det kan sagtens blive gladsaxe eller os, selvom sandsynligheden for at vi vælger at rykke op nok forholdsvis lille.

Nu må vi se. vil dog bestemt ikke udelukke at de kan blive oppe, hvis det sker. Bunden af 2. div er ikke væsentligt bedre end toppen af 3. div i år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share