Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Det blev til en løbetur i dag, hvor jeg forsøgte at løbe hurtigere hjem end ud med moderat succes.

Tid:00:43:24Afstand:8,00 kmHøjdeforøgelse:24 mKalorier:691 CTidtagningTid:00:43:24Tid i bevægelse:00:43:21Elapsed Time:00:43:24Gnsn. hastighed:11,1 km/tAvg Moving Speed:11,1 km/tMaks. hastighed:18,1 km/tHastighedTempoHøjdePulsGnsn. puls:152 bpmMaks. puls:166 bpmDet er lidt bøvlet at planlægge træning for tiden, da junior brokker sig lidt (kolik), men det lykkes da at få rørt mig en gang imellem

Link to comment
Share on other sites

Onsdag aften blev det til en god baskettræning, havde ikke slået gps'en fra i pulsur, så det registrerede en max fart på mere end 160 km/t :-D , måske det ikke er helt pålideligt indenfor??

I dag løb jeg 5 km på 24.53 og på søndag håber jeg at løbe en for mig LANG tur.

I næste weekend står den på DM for oldboys :-)

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg luntet 18,2 km i det skønne vejr. Det tog en time og 47 min, hvilket er lidt skuffende, men det lykkedes mig at sætte farten op på den sidste halvdel ellers havde det været helt skidt. Alt i alt en rigtig god tur, som dog forhåbentlig kun er et skridt på vejen.

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til en løbetur på 10 km. Det tog 55 min og 14 sek altså ca. 10.8 km/t og det er vel mit halvmarathon tempo så alt i alt ok, men begynder at komme lidt i tvivl om det kan holde hele vejen på en dag med evt god vind og med broens stigning. Nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Weekendens træning bestod af 5 korte basketkampe til old-boys dm i Nørrebrohallen.

Vi vandt (dog i en sekunda-række) og det var ganske hyggeligt. Desværre har det taget lidt hårdt på min lænd, men håber alligevel på en løbetur i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Fik luntet en kort tur i dag, selvom lænden brokker sig noget :-(

Derudover fik jeg også lavet en del ryg og maveøvelser, hvilket jeg har forsømt i lang tid.

Tid:00:24:46Afstand:5,01 kmHøjdeforøgelse:13 mKalorier:384 CTidtagningTid:00:24:46Tid i bevægelse:00:24:39Elapsed Time:00:24:46Gnsn. tempo:04:57 min/kmAvg Moving Pace:04:55 min/kmBedste tempo:03:22 min/kmHastighedTempoHøjdePulsGnsn. puls:153 bpmMaks. puls:167 bpm

Link to comment
Share on other sites

Her til aften fik jeg løbet 7 km i et for mig pænt tempo. Det tog 35 min 25 sek.

Broløbet nærmer sig og denne uge er med relativt få km, men så tager de næste to uger til gengæld revanche med 2 18 km ture. Håber det går uden kroppen knager for meget.

Tid:00:35:25Afstand:7,01 kmHøjdeforøgelse:31 mKalorier:573 CTidtagningTid:00:35:25Tid i bevægelse:00:35:22Elapsed Time:00:35:25Gnsn. tempo:05:03 min/kmAvg Moving Pace:05:02 min/kmBedste tempo:03:37 min/kmHastighedTempoHøjdePulsGnsn. puls:153 bpmMaks. puls:163 bpm

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes mig at lade være med at tage løbesko med i sommerhus, så har sprunget turen over over i går og håber på at de løbesko jeg har bestilt dukker op i morgen.

I dag blev det dog til 2 timers volley med kollegerne hvilket var rigtig hygsomt og faktisk også gav lidt sved på panden

Link to comment
Share on other sites

3 timer på pladsen i super vejr. Var noget rusten i afslutningerne omkring kurven, men da en af holdkammeraterne ramte mange 3'ere og vi samtidig spillede bedre forsvar end resten, så blev det til to gode lange runs.

Link to comment
Share on other sites

RÆDSELSFULD løbetur i dag. Håber det skyldtes gårsdagens basket på pladsen og nattens manglende søvn, men det var virkelig frustrerende. Kunne slet ikke komme op i fart og måtte gi op efter 11 km selvom jeg skulle have løbet 18 og reelt set nok skulle være stoppet allerede efter 2. ØV. det lover ikke godt for broløb, men må sætte min lid til at det var undtagelsen der bekræfter reglen

Link to comment
Share on other sites

Bold på pladsen i dag.

der var overraskende få derinde, så fik spillet en hel del, men hold kæft hvor var jeg ringe. Jeg har simpelthen intet touch for tiden (spiller for lidt) og samtidig gør vægten jo også, at jeg ikke ligefrem er den hurtigste på banen. Ah well... det er nu stadigvæk meget hyggeligt, men det er altså lidt sjovere når præstationerne er mere overbevisende.

Link to comment
Share on other sites

I dag blev det til 5 kvarters 5 mod 5 med drengene i Solrød. Super træning og lang tid siden.

I morgen lunter jeg nok lige 2 km og så står den ellers på broløb lørdag. hmm....

Og ja Jesper, det er nu officielt at I slipper for os til næste år. Vi har fået styr på finanserne og fundet et par ekstra spillere så vi forsøger at se hvor langt en træning om ugen kan bære en flok overvægtige gamle mænd i 2. div. det skal nok blive sjovt.

Link to comment
Share on other sites

Så blev broløbet overstået.

Det ligner en tid på ca 1.57 men det er ikke officielt endnu.

Bør egentlig være ok tilfreds med at gennemføre uden at gå og på under to timer, men ville gerne have været under 1.54 :-(

Da håneretten nu stadig sidder hos en kvindelig kollega.

I forhold til kampvægten på 110 så er der nok ikke noget at sige til resultatet, men øv alligevel.

Turen var rigtig fed med godt vejr, glade mennesker og medvind på nær de første 4 igennem tunnelen, hvor der var alt for mange mennesker og alt for lidt luft.(De sidste tre km var ruten forresten også lidt for smal). det betød at det var umuligt at holde tempo og rytme, at jeg mistede min fartholder af syne og at jeg svedte som en gris. Derfor var jeg nervøs for at give den gas på resten af stigningen, men set i bakspejlet tror jeg sagtens kroppen kunne have holdt til lidt hurtigere løb op ad broen :-(

Nu skal der så sættes nye mål, men det vigtigste må være at få ændret på kosten og komme ned i tocifret vægt. Sidste gang jeg var i løbeform var jeg faktisk nede på 93, men der er sq mere end lang vej pt.

Link to comment
Share on other sites

Efter en hel uge uden fysisk aktivitet ovenpå broløbet fik jeg endelig luftet løbeskoene.

Det blev til 5 km på 26.47 hvilket jo er pænt langsomt, men knæene var lidt pressede og kroppen skal åbenbart lige have en chance for at komme op i gear igen.

Jeg har ikke fået sat de nye mål endnu, men tænker meget over hvad jeg skal finde på. Det skal jo gerne være motiverende, målbart, realistisk osv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har ikke fået skrevet i en periode, men lidt motion er det dog blevet til.

I sidste uge løb jeg en tempotur på henholdsvis 3 km og 4, 3 km onsdag og torsdag. Fredag hed det halvanden times høvdingebold og volley med kollegerne. i mandags lavede jeg cirkeltræning med en kammerat og det betød denne gang lunges, englehop, sprællemænd, strækkere, planke, skulderøvelse, step på bænk og hop fra side til side.

i går blev det til en times bbold på pladsen og i dag bliver det måske en cirkel igen, men kun hvis knæet får det lidt bedre i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

da knæet brokkede sig blev det bare til en tur times tid på rulleskøjterne. ren nostalgi og sjovt at få dem støvet af igen.

I dag var jeg på pladsen fra 3-6 og selvom der ikke var så mange blev det faktisk til en god eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share