Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Mandag 2 1/2 time på pladsen med et par gode runs og mange gode afslutninger. faktisk første gang mine skud har faldet i år.

Den næste uges tid bliver træningen nok hovedsageligt et par løbeture i det franske, hvor jeg er på ferie

Link to comment
Share on other sites

Juhu, nåede lige 2 timer på pladsen i dag og det var stor succes. fik løsnet op for smerter i knæ og ankel, hvor paradoksalt det end lyder og havde nogle rigtig gode runs.

Du var på pladsen i går? I hvilket tidsrum?

Jeg var der nemlig også... sen eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Det kan sagtens være, jeg kan ikke lige placere dig, men hvis det var en skaldet, overvægtig fyr der hovedsageligt afleverede og spillede forsvar du spillede overfor, så ja.

Du kan kende mig på at jeg er den eneste 2m+, karseklippede fyr med togskinner på... heh

Link to comment
Share on other sites

et par timer på pladsen i går. dejligt at røre en bold igen og umiddelbart så har knæet overlevet uden de store gener.

Har forresten indgået væddemål om at være på den rigtige side af 100 d. 1. november. Det bliver sq en kamp, men jeg forsøger

Edited by stinger
Link to comment
Share on other sites

Gerne, det eneste problem er bare at jeg som relativt nybagt far sjældent ved i god tid hvornår jeg får tid til at ramme pladsen.

Kan dog sige at jo mere du kommer derinde og jo mere folk får set at du kan spille jo nemmere bliver det at teame op med et par respektable spillere.

Link to comment
Share on other sites

2 timer på pladsen i går. Lidt en tam oplevelse da jeg var der inde tidligt med et par venner og der derfor kun var et par meget unge og urutinerede fyre at spille med. Men vi fik da rørt en bold og der nåede at dukke et godt hold op til sidst inden jeg skulle hjem så vi nåede også lige at blive tvunget lidt op i tempo i to kampe som vi tabte til en ligaspiller og et par fra 2 div. Skuddene faldt ikke lige og vi var vist blevet lullet lidt i søvn af den første 1 1/2 times fjollen rundt.

Til gengæld fik jeg sindssygt røde af skuldre da jeg uvist af hvilken grund spillede i jersey for første gang i år. AV.

Link to comment
Share on other sites

løb 5 km i går på 25.39. Hold da op løbeformen ryger hurtigt når jeg ikke længere når 3 ture om ugen.

Til gengæld blev det så til hele 3 1/2 time på pladsen med flere gode runs og det det bedste spil fra min side i lange tider. Fik godt nok puttet en del i rusen i dag :-)

Link to comment
Share on other sites

7,2 k på 40.39. Ikke ligefrem imponerende, men bedre end ingen løbetur.

Slog min hånd ved fald på basketbanen i fredags og da den først blev kold gjorde den pænt ondt/ var rimelig hævet, så nu står den på ricem og et desperat håb om at det ikke er seriøst

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til en løbetur på løbebånd. 1 time i alt.

først en halv time med 11 km/t og derefter 5 "intervaller med 4 min løb og 2 min gang. to af dem med 11 km/t tre med 10 km/t. Løbeformen er smuttet hurtigt, men er du vanvittig jeg levede op til ordsproget om at de fede må svede.

Håndleddet/tommel-"trædepuden" har virkelig fået tæsk, men jeg håber det bare er slaget og altså en blødning. lige nu står den på hvile og kompression og så kan jeg forhåbentlig snart spille bold igen

Link to comment
Share on other sites

I fredags fik jeg løbet 5 km på 27.30 dvs ca 4 min dårligere end for ca 2 mdr siden :-(

i dag løb jeg en halv time på løbebånd med 11 km/t

basket starter om en uge eller to og jeg er ved at komme i gang med at løbe struktureret igen. Satser måske på endnu en halvmarathon nytårsaften.

Som altid er det store problem kosten, men jeg forsøger skam, dog tydeligvis ikke konsekvent nok.

Link to comment
Share on other sites

Løb lige 7,4 k på 41 min hvilket giver en gennemsnitsfart på 10,9 km/t. bestemt godkendt pt.

Status på håndleddet er at det stadig gør meget ondt ved visse bevægelser og når det udsættes for "modstand"/vægt. Blødningen og hævelsen er forsvundet, men begynder faktisk at være lidt nervøs for om der kan være en lille fraktur unhappy.gif

Link to comment
Share on other sites

har fået tid hos lægen på mandag. er mere og mere nervøs for at dommen bliver et stykke tid i gips eller noget andet andet tåbeligt.

Nå men fik dog løbet 5 km i dag

det tog 26.15 hvilket er en fremgang i forhold til de sidste to uger, men stadig en kraftig tilbagegang i forhold til for 3 mdr siden. Hmm...

Link to comment
Share on other sites

har fået tid hos lægen på mandag. er mere og mere nervøs for at dommen bliver et stykke tid i gips eller noget andet andet tåbeligt.

Nå men fik dog løbet 5 km i dag

det tog 26.15 hvilket er en fremgang i forhold til de sidste to uger, men stadig en kraftig tilbagegang i forhold til for 3 mdr siden. Hmm...

Held og lykke med hånden... Har du bare bestilt tid hos din egen læge? Hvis ja, synes jeg umiddelbart at du skulle tage på skadestuen i stedet så du kan få taget et røntgen og få en hurtigere afklaring. Alternativt sender din egen læge dig nok på skadestuen for at få gjort det samme.

Link to comment
Share on other sites

Jo tak.

der er gået for lang tid med hånden til skadestuebesøg(skal være indenfor 48 timer), men tror også bare det ender med jeg bliver sendt til røntgen. har dog hørt at Amager har åbnet en røntgen uden tidsbestilling, så hvis det er tror jeg bare jeg får en henvisning med derud.

hvordan går det ellers med dit projekt: jeg vil være den bedste i 3 div? syntes ikke du opdaterer din log.

Og har hørt du får lidt konkurrence på fronten i det næstveds 2.hold rykker op og muligvis har et par af de gamle ligaspillere jeg kender fra min tid dernede og de er nok langsomme og ude af form, men kan bestemt spille bold

Link to comment
Share on other sites

Jo tak.

der er gået for lang tid med hånden til skadestuebesøg(skal være indenfor 48 timer), men tror også bare det ender med jeg bliver sendt til røntgen. har dog hørt at Amager har åbnet en røntgen uden tidsbestilling, så hvis det er tror jeg bare jeg får en henvisning med derud.

hvordan går det ellers med dit projekt: jeg vil være den bedste i 3 div? syntes ikke du opdaterer din log.

Og har hørt du får lidt konkurrence på fronten i det næstveds 2.hold rykker op og muligvis har et par af de gamle ligaspillere jeg kender fra min tid dernede og de er nok langsomme og ude af form, men kan bestemt spille bold

Det går langsomt fremad efter at jeg er kommet nogenlunde tilbage fra henholdsvis at have fået en finger af led og så en forstuvet ankel umiddelbart bagefter. Ydermere kæmper jeg en latterlig kamp med vores bagland der ikke vil male vores gulv, give os spilletøj eller på nogen måde hjælpe os...

Det er ikke sikkert at der kommer basket i usg regi i år...

Link to comment
Share on other sites

Det går langsomt fremad efter at jeg er kommet nogenlunde tilbage fra henholdsvis at have fået en finger af led og så en forstuvet ankel umiddelbart bagefter. Ydermere kæmper jeg en latterlig kamp med vores bagland der ikke vil male vores gulv, give os spilletøj eller på nogen måde hjælpe os...

Det er ikke sikkert at der kommer basket i usg regi i år...

Bittert, det er problemet med de små sportsgrene. Det kræver ildsjæle og det er meget er MEGET svært at stable økonomi på benene. Nå men held og lykke med det. forhåbentlig betyder det ikke et års pause fra b-bolden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share