grebstræner coc alternativ?


Bo th
 Share

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nu er der mange forskellige historier om coc-er , kunne det tænkes at inde for samme nummer ,så er de forskellige i hårdheden ?

f.eks. er min coc 2 lettere at lukke end en anden coc2 . Er der nogle herinde der har stået med 2 stk. coc med samme nummer. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
stærk kone..

er ikk mange jeg har oplevet kunne lukke 1'eren uden træning med coc

Det kunne jeg. Men jeg vil nu også helst tro, at jeg er stærkere end en del koner (måske lige bortset fra Benedikt Magnussons Gemma! :laugh: )

Men spøg til side: Jeg er nu lidt stolt!

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Er det trods alt ikke overdrevet at sige, at traineren skulle være svær for mange, og at 1´eren `stops most grown men cold´? (en anden formulering om 1´eren er: Most people who lift weights can´t close this gripper´).

Ved jeg egentlig ikke, jeg har oplevet rigtig rigtig mange der ikk kunne lukke nr 1 første gang de prøvede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener bare: Jeg vil jo ikke gøre det til mere end det er. Jeg har bestemt ikke kæmpe smede-næver. Instruktøren sagde, at han ikke mente, at han selv ville kunne lukke en 2´er.

Jeg tror nu ikke, jeg vil købe traineren. Den vil for hurtigt blive træls at bruge, da den ikke er meget værre end de grippers, jeg allerede har. Så hellere have en 2´er liggende, så der er noget at stræbe efter.

Se i øvrigt det her:

Hvis det ikke er fake, så er han sgu en wanker. Men omvendt ER han ganske skinny.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener bare: Jeg vil jo ikke gøre det til mere end det er. Jeg har bestemt ikke kæmpe smede-næver. Instruktøren sagde, at han ikke mente, at han selv ville kunne lukke en 2´er.

Jeg tror nu ikke, jeg vil købe traineren. Den vil for hurtigt blive træls at bruge, da den ikke er meget værre end de grippers, jeg allerede har. Så hellere have en 2´er liggende, så der er noget at stræbe efter.

Se i øvrigt det her:

Hvis det ikke er fake, så er han sgu en wanker. Men omvendt ER han ganske skinny.

Jeg kan godt lukke 1`ere, men kan ikke træne med den. For jeg kan kun lige mase den sammen. Dvs hvis man skal kunne træne reps med dem, er man nød til at have noget nemmere. Nu ved jeg ikke hvor nemt det er for dig at lukke 1`eren, men i mit tilfælde er jeg glad for at jeg har både T, 1 og 2

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener bare: Jeg vil jo ikke gøre det til mere end det er. Jeg har bestemt ikke kæmpe smede-næver. Instruktøren sagde, at han ikke mente, at han selv ville kunne lukke en 2´er.

Jeg tror nu ikke, jeg vil købe traineren. Den vil for hurtigt blive træls at bruge, da den ikke er meget værre end de grippers, jeg allerede har. Så hellere have en 2´er liggende, så der er noget at stræbe efter.

Se i øvrigt det her:

Hvis det ikke er fake, så er han sgu en wanker. Men omvendt ER han ganske skinny.

De fleste voksne mænd kan ikke lukke Coc1'eren første gang de prøver. EOD

Og nu HAR du da vidst også gjort opmærksom på hvor stærk du er i flere tråde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lukkede også 1'eren første gang, jeg prøvede en COC (jeg har dog også relativt store hænder), men derfor er jeg stadig glad for, at jeg købte den og ikke 2'eren, for der er et stort spring. Efter at have trænet en del med 1'eren, kunne jeg i øvrigt også lukke 2'eren første gang, jeg fik prøvet den (såvidt jeg husker dog kun med højre).

Men kan man lukke 1'eren første gang, man prøver den, er der dog IMO ingen grund til at købe en trainer.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

BLACKICE: Jeg skal ikke påstå, at 1´eren var sindssygt nem, men jeg havde vist nærmest også frygtet, at jeg ikke kunne rokke den. Traineren var ikke noget problem at reppe med. Den var måske 20% hårdere end den hårdeste af de grippers, jeg selv har haft.

Men hvis ikke du kan reppe med 1`eren er det jo svært at bruge den til at træne med. Bare min tanke

Link to comment
Share on other sites

Men ellers synes jeg da også det er en fin ide at ha' en trainer hvis man længe kun har kunne lukke 1eren en enkelt gang. :smile:

Enig, hvis man længe har haft det sådan og ikke kan komme videre, er det selvfølgelig ikke dumt at prøve noget nyt (fx reps med T), men når man kan lukke den første gang man prøver en COC, er der formentlig en pæn chance for, at man hurtigt bliver i stand til at lave doubles, triples osv. Bl.a. vha. singles og/eller de andre tilgange, du nævner.

Link to comment
Share on other sites

Enig, hvis man længe har haft det sådan og ikke kan komme videre, er det selvfølgelig ikke dumt at prøve noget nyt (fx reps med T), men når man kan lukke den første gang man prøver en COC, er der formentlig en pæn chance for, at man hurtigt bliver i stand til at lave doubles, triples osv. Bl.a. vha. singles og/eller de andre tilgange, du nævner.

Ja ok. Point taken

Jeg har som sagt T, 1 og 2. Jeg kunne lukke T, og 1`eren da jeg fik dem. Men siden da er der ikke sket meget. Hvilket helt sikkert primært skyldes at jeg stort set aldrig bruger dem.

Nogen der har et bud på en rutine? Jeg har set Ironmindes forslag, men er ikke imponeret. Selv kører jeg nogle 5`ere med dem i ny og næ. Men det er helt sikkert ikke struktureret nok

Link to comment
Share on other sites

Hvad tror I om disse her:

http://www.bonecrushergrips.com/specials.html

De bliver jo temmelig meget billigere end COC´er, især hvis man køber et sæt (kan også købes gennem Pullum Sports, hvorved man slipper for at skulle betale `de 25 frække´)

Omvendt, så er COC´er jo nærmest den standard, som alle andre seriøse grippers sammenlignes med.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Hvad tror I om disse her:

http://www.bonecrushergrips.com/specials.html

De bliver jo temmelig meget billigere end COC´er, især hvis man køber et sæt (kan også købes gennem Pullum Sports, hvorved man slipper for at skulle betale `de 25 frække´)

Omvendt, så er COC´er jo nærmest den standard, som alle andre seriøse grippers sammenlignes med.

Hvis du kigger tilbage i tråden, linker Bo Th til disse og spørger gentagne gange, hvorfor folk ikke bare køber disse istedet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share