BOOOOOM!1!


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 504
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Tillykke med medaljen, tynde fyr.

Gode ben også, friend :smile: .

Mere pat og arme og så er den der! Jeg stemmer for, at hele holdet står bag dig i jagten på større patter og arme. Så kan vi lade squatten hvile.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med medaljen, tynde fyr.

Gode ben også, friend :smile: .

Mere pat og arme og så er den der! Jeg stemmer for, at hele holdet står bag dig i jagten på større patter og arme. Så kan vi lade squatten hvile.

Tak, BB1.

Synes gameplanen med mindre squat og mere disco træning lyder tiltalende.- meget fagdis.

Link to comment
Share on other sites

Fed form med de der bøffelagtige muskler :cool: Hvad vejede du og hvad plads fik du? Congrats!

Bøffelagtige muskler ftw!

Jeg vejede ind på 79kg i -80kg klassen.

Jeg fik en 3. plads hvilket jeg er godt tilfreds med.

Jeg havde dog en skidt start til forbedømmelserne da jeg var sekunder fra at komme for sent til den. Jeg nåede kun lige at komme til stævnet, smide tøjet og hoppe på scenen. Jeg nåede ikke at få et ekstra lag farve på, pumpet op osv, så jeg faldt "lidt" igennem pga farven, og dette kostede mig en placering ifølge nogle af dommerne, og jeg kan kun være enig med dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg havde dog en skidt start til forbedømmelserne da jeg var sekunder fra at komme for sent til den. Jeg nåede kun lige at komme til stævnet, smide tøjet og hoppe på scenen. Jeg nåede ikke at få et ekstra lag farve på, pumpet op osv, så jeg faldt "lidt" igennem pga farven, og dette kostede mig en placering ifølge nogle af dommerne, og jeg kan kun være enig med dem.

Surt. Troede ellers det var den slags en opvarmer skulle holde styr på?

Hvem var din super-opvarmer?

Link to comment
Share on other sites

Har dig bedre placeret ud fra de få billeder der er i billedtråden. Rigtig god form og god balance, selvom du selv syntes der mangler mere disco.

Den begyndede gyno ödelägger dog billedet. Går ud fra at du på sigt vil i en tungere klasse, for ellers forstår jeg ikke valget (men det har vi jo diskuteret för).

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

God timing med vægten, og stort tillykke med medaljen! :smile:

Var der ingen der kunne skyde nogle skarpe skud af dig? :dry:

Jeg vejede 82kg 1½ time inden indvejningen, men nåede lige at få pisset lidt af så jeg kunne komme under.

Næeh der var ingen der tog nogle billeder af mig af hvad jeg ved af. Ikke ud over det filmhold som gik rundt over det hele, men de fik også filmet en del med mig og Tunen.

Link to comment
Share on other sites

Har dig bedre placeret ud fra de få billeder der er i billedtråden. Rigtig god form og god balance, selvom du selv syntes der mangler mere disco.

Som nævnt før så lå jeg vist også på en 2. plads men pga det fuck up med forbedømmelserne kostede det en placering.

Den begyndede gyno ödelägger dog billedet. Går ud fra at du på sigt vil i en tungere klasse, for ellers forstår jeg ikke valget (men det har vi jo diskuteret för).

Ja med tiden vil jeg i en tungere vægtklasse (kan i øvrigt ikke huske vi har diskuteret det før).

Link to comment
Share on other sites

(kan i øvrigt ikke huske vi har diskuteret det før).

Jeg mente brugen af "medicinsk tilskud", og at jeg ikke forstår det, med mindre at man vil langt ud over det mulige.

Du er ikke en discodreng, så det skal ikke tages som en sviner. Hvis dit mål er de store BB-klasser, så held og lykke med det.

Lige gydligt hvad så kommer man ikke der uden deidkation. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg mente brugen af "medicinsk tilskud", og at jeg ikke forstår det, med mindre at man vil langt ud over det mulige.

Du er ikke en discodreng, så det skal ikke tages som en sviner. Hvis dit mål er de store BB-klasser, så held og lykke med det.

Lige gydligt hvad så kommer man ikke der uden deidkation. :smile:

Nej forstod godt hvad du hentydede til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share