Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Mandag den 17. maj 2010

Light band speed bænkpres:

2x8@20kg

5@30kg

[email protected]

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

5@45kg

5@55kg

5@60kg

5@65kg

5x3@70kg +løst bælte

Oprindeligt var planen at køre lidt højere op i kg i squat i dag. Men da jeg komme igang, føltes det mere rigtigt at holde kg nede og fokusere på speed og teknik. Det samme bliver tilfældet onsdag, da jeg ikke vil køre alt for tungt, inden jeg skal dødløfte til liga lørdag.

Dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x5@60kg

[email protected]

2x2@80kg

2@85kg +løst bælte

Kører det samme i dødløft som ugen op til EM.

Military press:

8@20kg

5@30kg

2x6@30kg rep PR?

Det var godt nok nemt i dag! :biggrin: I sidste uge måtte jeg kæmpe 5'ere op, i dag kunne jeg nok godt have kørt 8 reps i et enkelt sæt.

ss:

Pull-ups (OH):

2x6@bw +straps

8@bw +straps

Rumænsk dødløft:

3x5@60kg

Okay, ikke helt det samme i dødløft som ugen op til EM - tilføjede lige lidt lette rumænske dødløft i dag, så baglårene trods alt også får en smule træning i denne uge.

ss:

Crunches med tv-shop-dims:

25@bw lige

25@bw pr. side skrå

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning - kroppen føltes mere mobil end nogensinde :bigsmile:) samt udstrækning (min venstre balle samt myosen ved højre skulderblad driller desværre stadig lidt, så får ekstra opmærksomhed)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 19. maj 2010

Rerverse band bænkpres m. large bands:

5@80kg

2x5@100kg

5@110kg

5@115kg

3@120kg fail pr. nr. 4

3@120kg

Trøje - SuperKatana str. 38:

3@120kg

[email protected]

3@130kg

Skulle have haft et sæt mere med 130 kg, men var helt død i min pressestruktur, så det var umuligt, selvom de tre sæt i trøje ellers havde være lette. Kim bemærkede dog, at jeg har tendens til at slippe spændet, når jeg har trøje på, og stangen ligger på brystet, og at det måske er derfor, mine albuer har det med at skøjte rundt. :unsure: Var i øvrigt også pænt øm i glutes efter den omgang - der skulle godt nok spændes igennem for at lock-oute de kg på de tunge sæt. Ved ikke, hvor meget bandet tog i hhv. bund og top, men ikke vildt meget i toppen, tror jeg.

Dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x5@60kg

[email protected]

[email protected]

2@80kg +løst bælte

Fortsat en rigtig god fornemmelse i dødløften. Glæder mig til lørdag. :bigsmile:

Gun chins:

3x8@bw

ss:

Planken:

50sek@bw lige

40sek@bw pr. side skrå

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning inden dødløften), 4 sæt rotator, 24 min prg. på kondicyklen (10.81 km, 206 kcal) + 3 min cool-down samt udstrækning

Det var meningen, jeg også skulle have kørt noget eksplosiv squat, men det smutter jeg op og tager i dag, torsdag. Valgte at bruge lidt tid på at cykle i stedet, da jeg ikke kom ud på min planlagte løbetur tirsdag pga. ondt i halsen. :unhappy: Havde det dog markant bedre allerede onsdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skyldte jo en omgang squat fra i går, så:

Torsdag den 20. maj 2010

Speed squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

8@45kg

5@55kg

6x3@60kg

Kørte virkelig godt i dag. :4thumbup: Det er egentlig lidt sært, at benene har føltes lidt trætte i denne uge under fx cykling, men så snart jeg kommer igang med squat eller dødløft, er der bare super godt tryk i dem. Men det er jo heldigt nok, når nu det skal være. :biggrin:

Hanging leg raise:

3x12@bw

ss:

Standing db rear laterals:

12@5kg

[email protected]

Crunches m. tv-shop-dims:

25@bw lige

20@bw pr. side skrå

ss:

Hyperextensions:

2x12@bw

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 18 min prg. cykling (7.71 km, ??? kcal) + 2 min cool-down samt udstrækning :smile:

Der blev nok snakket dobbelt så meget, som der blev trænet i dag... :rolleyes:

I morgen regner jeg med at træne følgende: mobilitet, smal bænkpres, military press, triceps, biceps, rotator og udstrækning.

Lørdag: DØDLØFT til liga - glæder mig! :devil:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 21. maj 2010

Smal bænkpres:

2x8@20kg

8@35kg

6@45kg

3x6@50kg

Military press:

5@20kg

5@25kg

5@30kg

4@35kg

8@30kg rep PR

7@30kg

Op til og med 30 kg kørte det nemt og fint. De 35 kg blev noget ustabile, og kunne derfor mærkes lidt i venstre albue, så gik derfor ned i kg igen.

Triceps roll press:

[email protected]

12@10kg

2x8@14kg

Standing db hammercurls:

[email protected]

3x10@10kg

ss:

Push-down, reb:

4x10@25kg

De sidste par reps i hvert sæt var ikke så kønne. Og da jeg forsøgte at lave et dropsæt med 15 kg, kunne jeg slet ikke strække armene. :laugh:

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Anden runde af divisionsturneringen i HSF lørdag den 22. maj 2010

Skulle dødløfte for TSK's førstehold. Jeg havde valgt at teste min store Velocity for ikke at slide på konkurrencedragten.

Indvejning:

65.2 kg

Tror, min vægt derhjemme er ved at være slidt op, for den havde sagt 64.6 kg om morgenen, og den plejer ellers at stemme ret godt overens med min indvejningsvægt.

1. førsøg:

150 kg godkendt 3-0

Tydeligt at mærke, at der slet ikke er samme skub fra bunden i denne dragt. Derudover var jeg ved at miste balancen forover i toppen, så heldigt nok, at jeg fik downsignal, da jeg gjorde.

2. forsøg

165 kg underkendt 3-0

Fik den op, men fik denne gang overbalance bagover i toppen, så måtte desværre flytte den ene fod for ikke at vælte. Det lykkedes mig ellers at holde fast i stangen hele vejen ned.

3. forsøg

165 kg godkendt 3-0

Nok det bedste løft, selvom stangen svingede lidt ud fra kroppen ved skinnebenene. Havde sat bæltet lidt strammere på dette forsøg, hvilket gjorde det lettere at få spændt ordentligt i maven.

Wilks:

172.706

Er som sådan ikke utilfreds med 165 kg i den dragt (har højest trukket 162.5 kg i den til træning). Men det ærgrer mig meget, at jeg blev nødt til at bruge to forsøg på den vægt. Ville ellers være gået på 172.5 kg i sidste forsøg, så jeg kunne runde de 180 Wilks. Men da jeg missede andetforsøget turde jeg ikke satse. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

Wilks:

172.706

Er som sådan ikke utilfreds med 165 kg i den dragt (har højest trukket 162.5 kg i den til træning). Men det ærgrer mig meget, at jeg blev nødt til at bruge to forsøg på den vægt. Ville ellers være gået på 172.5 kg i sidste forsøg, så jeg kunne runde de 180 Wilks. Men da jeg missede andetforsøget turde jeg ikke satse. :blush:

Måske du skulle have satset på de 172.5 kg? Alligevel pisseflot med de 165kg, Frøken Deadlift :devil: !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Måske du skulle have satset på de 172.5 kg? Alligevel pisseflot med de 165kg, Frøken Deadlift :devil: !!!!!

Ja, måske. Men de meget korte pauser (vi var kun 5 løftere) samt den på dagen dårlige balance gjorde mig lidt usikker. Men sådan som den sidste på 165 kg var, er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg godt kunne have løftet 172.5 kg. Men jeg ville på det tidspunkt hellere være 100% sikker på at få ekstra points med til holdet ved at blive på de 165 kg fremfor måske at skulle nøjes med 150 kg.

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 24. maj 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

6@50kg

[email protected]

3@80kg

3@85kg

3@90kg +bælte

2@95kg +bælte

[email protected] +bælte - tror, det er PR i den dragt

Fuldt udstyr:

2@120kg

[email protected]

DE super-miniband bænkpres:

2x8@20kg

4@30kg

4@35kg

4@40kg

[email protected]

2x3@45kg

Rumænsk dødløft:

5@50kg

4@60kg

3@65kg

[email protected]

Træk til bryst - V-greb:

10@40kg

3x10@50kg

ss:

Lying leg curls:

12@3pl

10@3pl

8@3pl

Crunches m. tv-shop-dims:

30@bw lige

30@bw pr. side skrå

30@bw lige

ss:

Hyperextensions:

3x12@bw m. hold i toppen

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 4 sæt rotator, 1 sæt McKenzie samt udstrækning

Pyy... selvom jeg er startet let i kg i hjælpeøvelserne, er det alligevel halvhårdt med alle de reps. :gal:

Link to comment
Share on other sites

Har lukkevagt i denne uge, så først på aftenen tog jeg i klubben for at lave lidt cardio + et par hjælpeøvelser fra morgendagens program.

Tirsdag den 25. maj 2010

Mobilitetsøvelser:

8 stk. à 12-15 reps pr. side som opvarmning

Cardio:

30 min randomprogram på kondicyklen (12.80 km, 253 kcal) relativt stille og roligt, bortset fra de sidste 2-3 minutter. Derefter 3 min cool-down.

Planken:

60sek@bw lige

60sek@bw pr. side skrå

ss:

Hyperextensions:

15@bw

2x15@bw+7.5kg

Hanging leg raise:

2x12@bw

+ 2 sæt rotator og udstrækning

Mens jeg varmede op føltes mine ben og glutes ret trætte efter squatten i går, men cykelturen løsnede godt op for dem. :smile:

I morgen bliver det tung bænk - med kæder, regner jeg med - samt let squat og dødløft plus et antal hjælpeøvelser.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 26. maj 2010

Bænkpres m. 33 kg kæder:

2x5@20kg +kæder

[email protected] +kæder

5@35kg +kæder

[email protected] +kæder

[email protected] +kæder

2x2@45kg +kæder

Skulle have været 3'ere på de 45 kg, men det blev lige en tand for tung. 1'erne i begge sæt var ellers nemme. Men mine stabiliserende muskler er vist ikke i helt så god form, som de burde være. :blush:

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

[email protected]

[email protected]

3@65kg

3@70kg

2x3@75kg

Føltes ret godt. :smile:

Military press:

6@25kg

2x5@30kg

[email protected]

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

2x5@60kg

5@75kg

5@85kg

6x3@90kg +bælte

Kørte acceptabelt, men kunne dog have været bedre. Med 90 kg var de sidste to sæt bedst, så det er altid noget, at jeg kunne finde ud af at tage mig lidt sammen.

Squat med db:

5x6@10kg

Lidt hygge. :smile:

ss. med først:

Triceps roll press:

3x10@10kg

og derefter:

Standing alternating db curls:

3x10@14kg

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt lidt udstrækning... mere udstrækning samt et par sæt rotator står på programmet herhjemme...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 26. maj 2010

Bænkpres m. 33 kg kæder:

2x5@20kg +kæder

[email protected] +kæder

5@35kg +kæder

[email protected] +kæder

[email protected] +kæder

2x2@45kg +kæder

Skulle have været 3'ere på de 45 kg, men det blev lige en tand for tung. 1'erne i begge sæt var ellers nemme. Men mine stabiliserende muskler er vist ikke i helt så god form, som de burde være. :blush:

Det må da også blive tungt med 78 kg i toppen :devil: Er det kun til allersidst kæderne slipper?

Standing alternating db curls:

3x10@14kg

JA DA! Langsomt - men sikkert - nærmer du dig SpøerrangeTM :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Det må da også blive tungt med 78 kg i toppen :devil: Er det kun til allersidst kæderne slipper?

Jeg er faktisk ikke klar over, om de slap helt (og i så fald hvornår), eller om de stadig lige rørte gulvet i toppen af løftet. Næste gang tror jeg, jeg vil prøve at sætte kæderne et led ned, så de bliver lidt mindre ustabile, og så køre med det nogle gange, indtil mine stabiliserende muskler er trænet op til at klare lidt mere ustabile kæder. Det var ikke tungt helt i toppen, men ca. midt i løftet, hvor jeg også dør med trøje, hvis ikke jeg har fået en ordentlig bane fra bunden.

JA DA! Langsomt - men sikkert - nærmer du dig SpøerrangeTM :dumbbell_lift:

Tror ikke, jeg orker at køre 12'ere i curls. :blush: Mine underarme er allerede helt smadrede efter 10 reps, så det bliver nok max. :innocent: Må jo bare øge i kg og/eller sæt eller mindske pauserne mellem sættene, når det bliver for let.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 27. maj 2010

Charlotte og Joonas var på vej hjem til Finland. På vejen stoppede de lige forbi TSK, hvor Charlotte skulle i trøje. Jeg havde lukkevagt, så tog op for at træne lidt småting samt assistere med trøjen.

Opvarmning:

8 mobilitetsøvelser à 12-15 rep pr. ben

Hanging leg raise:

2x14@bw

Cykling:

18 min stille og rolig cykling

Planken:

65 sek@bw lige

40 sek@bw pr. side skrå

Standing db rear laterals:

15@4kg

[email protected]

+ 1 sæt rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 28. maj 2010

Om formiddagen var jeg en tur i svømmehallen med Mette. Tog den med ro, så svømmede kun 650 m (5x100 m + 150 m nedkøling). Vi afsluttede med en tur i sauna. :biggrin:

Om eftermiddagen var jeg i TSK:

Reverse band dødløft: (-87.5 kg i bunden, slipper ved knæene)

2x6@105kg

5@115kg

[email protected]

[email protected]

Kørte med straps. Det var dog ikke ubetinget en succes. Sådan som man bliver nødt til at starte den første rep, når man kører med straps, kan jeg slet ikke finde ud af, så den blev i alle sæt uforholdsmæssigt tung. Resten var meget let. Blev noget øm i venstre balle, så besluttede at vente med squatten til lørdag.

Smal bænkpres: (fødderne på bænken)

10@20kg

4@40kg

4@45kg

4@50kg

[email protected]

Military press:

5@25kg

4@30kg

[email protected]

2x3@35kg

ss:

Lying leg curls:

4x8@3pl

Pull-ups (OH):

4x6@bw +straps

Tog 4x6 i stedet for 3x8, da jeg var lidt træt i lats efter den lille svømmetur. :blush:

ss:

Dips:

2x6@bw +super-miniband

8@bw +super-miniband

Så Poul køre denne øvelse forleden dag. Meget smart måde at gøre det hårdere for triceps. :4thumbup:

Reverse hypers:

3x10@bw +light band

ss:

Crunches m. tv-shop-dims:

2x20@bw lige

20@bw skrå pr. side

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 1 sæt McKenzie, 4 sæt rotator samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 29. maj 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

6@45kg

[email protected]

[email protected]

[email protected]

3x3@75kg +bælte

De to sidste sæt på 75 kg blev klart bedst. Det hjælper sjovt nok at koncentrere sig ordentligt... :rolleyes:

Seated cable rows:

12@50kg

2x5@60kg ikke så kønne...

12@50kg

ss:

Triceps push-down - skråstang:

12@30kg

12@35kg

2x8@40kg

Sad rigtig godt i triceps. :bigsmile:

Standing db rear laterals:

[email protected]

2x8@10kg

10@10kg

ss:

Standing db hammercurls:

3x10@10kg

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 31. maj 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

6@55kg

[email protected]

5@80kg

3@90kg +bælte "let"

3@95kg +bælte tungt men overkommeligt

[email protected] +bælte hmm... der stod hovedet vist lige af

2x3@75kg +bælte teknik

Bortset fra det miss på 102.5 kg, var det en rigtig god omgang squat.

DE super-miniband bænkpres:

2x8@20kg

5@30kg

4@35kg

[email protected] især sæt 3 og 5 blev gode

Kørte godt i dag. Masser af power, føltes det som om. :smile:

Rumænsk dødløft:

[email protected]

[email protected]

2x4@65kg

Military press:

[email protected]

2x5@30kg

[email protected]

Ganske overkommeligt.

Træk til bryst:

12@40kg bredt greb

10@52kg bredt greb +lidt cheat

2x10@52kg V-greb

Kørte sammen med Kajak-Anders, som skulle skifte greb undervejs, så det gjorde jeg også bare.

ss:

Lying leg curls:

10@3pl

8@3pl+1kg

6@3pl+2kg

Kunne nok godt have kørt en anelse tungere.

Crunches m. tv-shop-dims:

30@bw lige

30@bw pr. side skrå

30@bw lige

ss:

Hyperextensions:

3x12@bw m. hold i toppen

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 1. juni 2010

Cardio:

22 min på kondicyklen bestående af nogle minutters opvarmning, ca. 15 min intervalagtig træning, hvor jeg kørte 15 sek max og 45 sek stille og roligt, til slut nedkøling i nogle minutter. 10 km i alt.

+ 5 mobilitetsøvelser, 4 sæt rotator (som jeg "skyldte" fra i går) samt udstrækning

Har taget ferie i dag og resten af ugen. Så nu er jeg igang med at bage grovboller og pæretærte. I eftermiddag skal jeg op at træne tung bænk + trøje. Og i aften står den på Volbeat og Rammstein til Copenhagen Live. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 2. juni 2010

Bænkpres:

2x8@20kg

[email protected]

4@55kg

[email protected] - første to nemme og pæne, sidste to grimme og tunge

2@65kg - den første nem, på nr. to slap jeg spændet, så den blev ret tung

Trøje - SuperKatana str. 38:

2@70kg til 6 cm board

3x2@80kg til bryst - nr. 1 i 3. sæt blev bedst

2x3@90kg til 6 cm board - sidste sæt bedst

Nogenlunde omgang bænk. Kørte godt op til de 55 kg raw, hvorefter jeg begyndte at sjuske, og åbenbart kun gad holde spændet den første halvdel af sættet. Det gik til gengæld bedre i trøje. Men gad godt prøve en SuperKatana i en størrelse, der passer, og ikke som min nuværende, der er alt for stor i skuldre og arme.

Triceps roll press:

3x10@10kg

Standing alternating db curls:

3x11@14kg

+ udstrækning

Så nåede jeg ikke mere, da jeg skulle skynde mig hjem og ind at se Volbeat + Rammstein. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 3. juni 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

[email protected]

[email protected]

4@65kg

2x3@70kg

Let og fin omgang squat. :smile:

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

1+5@55kg mistede balancen

6+1@55kg

5@75kg

10x3@85kg

Kørte ganske fint.

Planken:

30sek@bw

3x30sek@bw+25kg

30sek@bw pr. side skrå

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 1 sæt McKenzie og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 4. juni 2010

Smal bænkpres:

10@20kg fødderne på bænken

5@30kg fødderne på bænken

5@40kg fødderne på bænken

4@45kg fødderne på bænken

4@50kg fødderne på bænken

[email protected]

2@55kg

Military press:

[email protected]

[email protected]

4@35kg

2x3@35kg

Kiggede lige tilbage på sidste omgang af programmet, hvor jeg kørte med samme kg. Der fik jeg kun 4 reps af de 10 med 35 kg som military, resten som push-press. Denne gang klarede jeg dem alle som military. Nice. :smile:

Pull-ups (OH):

3x8@bw +straps

Dips:

3x8@bw +super-miniband

Noget hårdt på de sidste reps. :gal:

Standing face-pulls:

15@35kg

2x10@40kg

ss:

Triceps push-down - skrågreb:

12@35kg

2x8@40kg

+ 8 mobilitetsøvelser, 4 sæt rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 5. juni 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

5@45kg

[email protected]

[email protected]

[email protected]

3@75kg

2x3@80kg +bælte

3x3@60kg +bælte - speed

Teknikken føltes rigtig god på de lette vægte, og stadig acceptabel på de tungere vægte.

Speed dødløft:

Halv dragt str. 36:

8@60kg

5@70kg

5@80kg

6x3@90kg +bælte

Føltes teknisk godt i dag på langt de fleste sæt.

Crunches m. tv-shop-dims:

20@bw lige

20@bw pr. side skrå

20@bw lige

ss:

Lying leg curls:

3x8@3pl

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw

Gun chins:

10@bw

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning) + udstrækning

Lyntræning - og så afsted til Horsens for at høre AC/DC!! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 7. juni 2010

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

5@55kg

[email protected]

4@80kg

3@85kg

3@90kg +bælte

2@95kg +bælte - dejligt nemme :bigsmile:

[email protected] +bælte - blev kylling og turde ikke tage en rep mere :blush:

Fuldt udstyr:

2@110kg

2@115kg

Fik tjekket dybde på sættene fra 90 til 110 kg, hvor jeg var fint nede på alle reps, så det var dejligt. :smile: Ville egentlig gerne have haft et sæt mere i fuldt udstyr, men for det første var mine ben ved at være godt ristede efter alle de tunge sæt, og for det andet havde mine underarme ikke lige dagen mht. at lægge bind. Så jeg valgt at stoppe med succes - de 115 kg blev et rigtig godt sæt.

DE super-miniband bænkpres:

2x8@20kg

5@30kg

4@35kg

[email protected]

2x3@45kg

3x5@35kg

Rumænsk dødløft:

[email protected]

[email protected]

4@65kg

2x4@70kg

Alt var meget let.

Military press:

6@25kg

5@30kg

[email protected]

2x3@35kg

Til og med 32.5 kg gik det rigtig let. De 35 kg skulle der kæmpes lidt for i dag.

Træk til bryst - spadegreb:

10@43kg

3x10@53kg +straps

Kørte cheat-stil, hvilket føltes ret godt i såvel ryg som bagskuldre.

ss:

Lying leg curls:

10@3pl+1kg

8@3pl+2kg

6@3pl+3kg

Godt pump på baglårene!

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning) samt 6 min prg. på kondicyklen for fuld knald (3.13 km, 58 kcal) + 2 min cool-down - dejligt at få pulsen lidt op!

Skulle også have trænet mave, lænd og rotator, men skulle til at hjemad, så det gør jeg i stedet efter cardio i dag sammen med en omgang udstrækning. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 9. juni 2010

Skulle også have trænet mave, lænd og rotator, men skulle til at hjemad, så det gør jeg i stedet efter cardio i dag sammen med en omgang udstrækning. :innocent:

Fik da lavet cardio om ikke andet. :rolleyes: Løb 4.2 km i snegletempo. Har kigget tilbage i mine noter, og så vidt jeg kan se, har jeg ikke løbet siden 24. april, så det var vist ikke så underligt, at det føltes lidt sløvt. Troede godt nok ikke, det var så længe siden, og set i det lys, synes jeg faktisk, at turen gik ganske godt. :smile: Fik også lavet 3 mobilitetsøvelser inden løbeturen samt en smule udstrækning efter.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 9. juni 2010

Bænkpres med 33 kg kæder:

2x6@20kg +kæder

[email protected] +kæder

5@35kg +kæder

[email protected] +kæder

[email protected] +kæder

2x3@45kg +kæder

1+1 m. hjælp@50kg +kæder

1+1 m. meget lidt hjælp@50kg +kæder

Meget bedre omgang bænk end sidst med kæderne! Havde sat dem et hul ned (vel ca. 2 cm) i forhold til sidst, hvilket føltes mere passende i forhold til mit nuværende niveau. Mit sticking point med kæder er samme sted som med trøje, dvs. et lille stykke over brystet, så jeg tror, det er en god øvelse for mig at køre. Var i øvrigt virkelig tæt på at få en 2'er med 50 kg + kæder i sidste sæt. Næste gang... :devil:

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

[email protected]

[email protected]

4@65kg

3@70kg

3@75kg

2x2@80kg

Til og med 70 kg føltes det perfekt! Og hvor er det dejligt at squatte så! :biggrin: Sættene med 75 kg og 80 kg blev også acceptable, så alt i alt er jeg ganske tilfreds med dagens omgang squat.

Triceps roll press:

3x11@10kg

ss:

Crunches m. tv-shop-dims:

25@bw lige

25@bw pr. side skrå

25@bw lige

Standing alternating db curls:

[email protected]

Kørt med en smule cheat, men ikke noget slemt, synes jeg. Mine underarme og jeg er træt af høje reps i biceps, så valgte derfor at gå en trin op i håndvægte og ned i reps.

ss:

Hyperextensions:

3x15@bw m. hold i toppen

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning supersettet med de første sæt bænk), 4 sæt rotator og udstrækning

Den tunge dødløft med elastikker tager jeg i morgen. Sandsynligvis sammen med lidt mave, lænd og cykelcardio. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Havde jo gemt den tunge dødløft til torsdag, hvor jeg samtidig ville benytte lejligheden til at træne lidt cardio. Heldigvis havde både Spøer, Emil og Kajak-Anders ligeledes meldt deres ankomst i løbet af torsdag eftermiddag/aften. Desuden var der to-tre motionister i klubben, da jeg ankom, og Claus kom lidt senere på aftenen (og blev chokeret over at se så mange mennesker i TSK på en torsdag :blink:), så der var ingen risiko for at føle sig ensom eller komme til at kede sig. :biggrin:

Torsdag den 10. juni 2010

Reverse band dødløft: (-87.5 kg i bunden, slipper helt ved knæ)

2x5@105kg

5@115kg

[email protected]

[email protected]

[email protected] +løst bælte

[email protected] +løst bælte

Kørte med låsegreb i dag i modsat til sidst, hvor jeg brugte stropper. Det fungerer altså bare bedre. Får en meget bedre forspænding på den første rep, så 162.5 kg i dag, var meget nemmere end 142.5 kg sidst. :rolleyes:

Standing db rear laterals:

15@5kg

[email protected]

3x8@10kg

ss:

Lying leg curls:

4x9@3pl

+ 8 mobilitetsøvelser (opvarmning), 22 min cykling stille og roligt (9.77 km, 164 kcal) og udstrækning

Pga. alt for meget snak, nåede jeg ikke mave og lænd, inden jeg skulle hjem. Så nu skal jeg altså sørge for at få det trænet både fredag og lørdag. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share