Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Så fandt jeg endelig sedlen fra gårsdagens træning i bunden af tasken, så må hellere se at få logget... Trænede i HSK (Horsens) med en masse af de andre piger fra styrkeløft. Hyggeligt! :biggrin: I dag har jeg hovedsagligt dovnet den. :blush: Og om lidt skal jeg ned til Bogs at spise middag, så det bliver vist ikke til det store i dag. :4whistling:

Lørdag den 1. marts 2008 - DM program uge 5, dag 4:

High incline smal bænk:

8@20kg

8@30kg

2x8@35kg

Nå ja, det var vist noget med, at jeg skulle være startet på 35 kg denne gang. :blush:

Smal dødløft stående på klods:

8@55kg

5@65kg

5@75kg

3x5@80kg

Kørte meget bedre i dag end sidst efter tung udstyrssquat. :smile:

Goodmornings:

8@20kg

8@40kg

2x8@60kg

Dips:

3x8@bw

Grebet føltes lidt bredere end det i TSK, så holdt mig til at køre med bw denne gang.

Glute-ham raises:

3@bw

2x5@bw

Avavav - kanon baglårsøvelse, som Bozne fik mig introduceret til dér. :4thumbup: En skam, vi ikke har sådan en monstrum i TSK. :tongue:

Så skulle der traditionen tro køres chins sammen med Susse...

Chins:

6@bw med højre hånd om barren, venstre om håndledet

7@bw med venstre hånd om barren, højre om håndledet

8.5@bw OH chins

9@bw UH chins

Gennemsnitligt var vi vist ca. lige stærke. :bigsmile:

High incline db bænk:

[email protected]

Bare lige et enkelt sæt, fordi Mona og Bozne var igang.

Speed dl, leg curls, Planken og lændetræning blev let og elefant sprunget over, inden turen gik på Bones. :4whistling: :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Og om lidt skal jeg ned til Bogs at spise middag, så det bliver vist ikke til det store i dag. :4whistling:

Det gjorde det så heller ikke... :blush: Et sæt af ni reps i OH chins i Bogs' chin-væg-monstrum inden middagen var alt, hvad det kunne blive til. Sådan en fætter river godt nok noget mere i underarmene end en stang. :devil: Noget andet, der river godt, er glute-ham raises - har doms fra i lørdags. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 3. marts 2008 - DM program uge 6, dag 1:

Bænkpres med elastiker med sort stribe oppefra:

8@70kg

2x8@100kg

2@120kg for tung til 3'ere - i hvert fald uden udløft, så gik lidt ned i vægt og fik udløft på alle sæt herefter

3@110kg let

3@115kg stadig relativt "let"

[email protected] godt jævnt pres

[email protected] gik efter en tung 2'er i sidste sæt, og denne vægt var vist perfekt ramt :rolleyes:

Squat med 33 kg kæder:

2x5@30kg+kæder

6@40kg+kæder

6@45kg+kæder

6@50kg+kæder

6@55kg+kæder

UH chins

6@bw+5kg i bæltet - kom i tanke om, at det var fjerde dag i træk med chins/pull-ups, så tog vægten af i de sidste tre sæt

3x6@bw

ss:

Legpress:

12@200kg

2x12@205kg

Siddende db skulderpres:

[email protected]

og derefter:

Seated laterals:

[email protected] m. hold i toppen

10@4kg dropset efter sidste sæt

ss:

Seated face-pulls m. stop:

4x15@37kg

ss:

Triceps pushdown med skrågreb:

2x10@37kg

og derefter:

Triceps pushdown med reb:

2x10@27kg

Fik lidt ondt i venstre albue ved andet sæt i pushdowns med den skrå stang, hvorfor jeg skiftede skulderpres ud med laterals og stangen ud med rebet i pushdowns i de sidste to runder.

Standing db hammercurls:

[email protected]

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

+rotator

Efter træning stod den på pizza og House sammen med Q. :4mewantfood:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Nuff said

Massivt!! :devil: Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg tilhører de 97 %. :blush: For pokker, det var en ringe runde for mig! Men det lykkedes da i det mindste at snige mig op på de fire rigtige, der skulle til for at slå min far. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 4. marts 2008 - Løb: :bunny:

Ca. 5 km fartleg. Tog ikke tid, men tror, det gik forholdsvis stærkt. Benene kom i hvert fald ind i en rigtig god rytme. Så er det altså en fornøjelse at løbe! :biggrin:

Morgenvægten i morges var iø 62.8 kg. Det er gået lidt op og ned, men overall giver det +1.5 kg på de ca. halvanden måned, der er gået, siden jeg startede loggen. Det er vist meget passende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten i morges var iø 62.8 kg. Det er gået lidt op og ned, men overall giver det +1.5 kg på de ca. halvanden måned, der er gået, siden jeg startede loggen. Det er vist meget passende. :smile:

Mon vi kan tilskrive de 0,5kg af vægten den gode isbar (og chokosovsen) :innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mon vi kan tilskrive de 0,5kg af vægten den gode isbar (og chokosovsen) :innocent::w00t:

Det er meget muligt (og det er iø BESTEMT IKKE sidste gang, vi har været dér!). :innocent: I kombination med den mængde bagersnask og Ben&Jerry's, jeg "kom til" at spise dagen efter. :4whistling: I morges sagde vægten da også "kun" 62.4 kg. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 5. marts 2008 - DM program uge 6, dag 2:

Dødløft:

3x5@65kg

3@90kg

1@105kg +bælte

Fuldt udstyr:

1@125kg

2x2@150kg

Back-off uden udstyr:

12@85kg

DE bænkpres med elastik med blå stribe under bænken:

2x8@20kg

3@25kg med lillefinger på ringen

3@25kg med langefinger på ringen

4x3@30kg

[email protected]

3x3@30kg

Goodmornings:

12@20kg

10@45kg

10@60kg

10@65kg

One-legged lying leg curls:

4x6@1pl+1kg med meget kort pause mellem ben og sæt

Hyperextended crunches:

3x8@bw+10kg

ss:

Hyperextensions:

3x12@bw+10kg

+rotator og McKenzie

Link to comment
Share on other sites

Stærkt. Fattede ikke at det var det du havde lavet. Tough nok girlie girl!

Tak tak. :biggrin: Det var vist godt nok 2.5 kg fra "2x2-pr", men både nemmere og kønnere. Der var til i hvert fald 5 kg mere for 2x2, vil jeg vurdere!

Fredag den 7. marts 2008 - DM program uge 6, dag 3:

Squat med elastiker med grøn stribe oppefra:

12@40kg

5@60kg

5@75kg

5@85kg

5@95kg hertil kørte det fint fint

3@105kg+bælte skidt i forhold til for to uger siden

2x5@95kg+bælte

Det gik fint nok på vej op til topsættene, men så fik jeg pludselig gummiben eller noget i den stil. :tongue: Ryggen er desværre også stadig en smule mærket efter squat med kæder i mandags. Havde et ret uheldigt løft på mit topsæt, hvor to led på kæderne i den ene side satte sig "fast" i hinanden, så det gav et ordentligt ryk i ryggen, da de gav sig, da jeg var på vej op. :unhappy: Godt udstyret støtter så godt i dødløft, for der var intet at mærke i onsdags, efter jeg havde fået dragten på. :bigsmile: Men tror alligevel, jeg tager et smut forbi kiropraktoren i begyndelsen af næste uge. :innocent:

OH chins:

11@bw PR (video)

3x7@bw

ss:

Legpress:

3x15@155kg

Valgte at køre let ovenpå den noget slatne squat. :rolleyes:

Seated cable rows:

4x8@55kg

ss:

Standing laterals:

[email protected] :smile:

Seated high incline db hammercurls:

3x12@10kg :4flex:

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

Link to comment
Share on other sites

OMG! troede du var nøgen!!!1

Lyder som et ubehageligt stunt med ryggen. Op på hesten igen. Tillykke med PR i chins highfive.gif

Nøgen med meget mørke ben?! :w00t:

Ja, det var ikke en specielt rar følelse i ryggen. Så nu tror jeg lige, jeg holder mig fra kæderne i hvert fald til efter DM. Selvom der vist ikke er sket den store skade, vil man jo helst være på den sikre side. :smile: Og tak! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 8. marts 2008 - DM program uge 6, dag 4:

High incline smal bænk:

12@20kg

8@35kg

[email protected] billig pr

6@40kg billig pr :tongue:

Dødløft m. bælte:

2x5@60kg

5@80kg

2x5@85kg

Skulle egentlig have kørt 5x5 i smal død stående på klods. Men pga. min ryg (tror, jeg har fået en låsning) var det helt umuligt, og jeg kørte i stedet 5x5 i sumo med bælte, hvilket hverken gjorde fra eller til mht. ryggen. :smile: Hurra for sumo.

Speed dødløft:

12singles@85kg m. bælte

Goodmornings:

12@20kg

3x12@50kg

Kunne til gengæld slet ikke mærkes i ryggen, men jeg kørte let bare for en sikkerheds skyld. :rolleyes: Men på den anden side kørte jeg jo med 65 kg i onsdags, så kunne nok også godt have smidt mere på i dag, nu hvor jeg tænker over det. Men det var hårdt for maven og god cardio med alle de reps. :tongue:

Dips:

8@bw

8@bw+7.5kg i bæltet

7@bw+10kg i bæltet

ss:

One-legged lying leg curls:

12@1pl+1kg

2x9@1pl+2kg

Utroligt så stor en forskel et enkelt kg gør. :blush: Godt pump som sædvanligt iø. :innocent:

Mave og lænd "glemte" jeg vist... :4whistling: Men fik da lavet min udstrækning (strækker normalt som minimum hoftebøjere og baller ud efter ordre fra min kiropraktor - plejer bare ikke at logge det).

I dag skete iø det udsædvanlige - på et tidspunkt var der flere piger end fyre i TSK (tre vs. to). :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fåååårk, du er god :w00t:! Supergod stil på de chins der..... :1356: :1356: :1356:

Tak! :4jumpy: Det luner ekstra meget, når det kommer fra en ekspert. :wink::4winkkiss:

Søndag den 9. marts 2008 - Løb:

Egentlig var planen for denne uge løb tirsdag og torsdag og så fri søndag. Men da jeg kom hjem torsdag efter ti timer på uni, var jeg alt for smadret og gik i stedet i seng kl. 22. :blink: Det var så meningen, jeg ville have været i svømmehallen i dag som kompensation. Men havde ikke rigtig lyst til at svømme alene, og kunne ikke få lokket nogen med. Besluttede mig derfor for en løbetur i stedet. Som "straf" for min egen dovenskab valgte jeg at løbe lidt ekstra. Kender ikke turens præcise længde, da den ruteplanlægger, jeg plejer at bruge, er nede p.t. Men jeg regner med omkring 7 km, da turen tager en time, når det er pw. Dagens tid blev ca. 39 min. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 10. marts 2008 - DM program uge 7, dag 1:

Da jeg kom halvsent fra lab i dag, byttede jeg rundt på mandags- og onsdagsbænken, således at jeg i dag (altså mandag) kørte min eksplosive bænk og onsdag tager trøjebænken og de dertilhørende hjælpeøvelser.

Squat:

2x8@20kg

2x6@40kg

6@50kg

[email protected]

[email protected]

6@65kg pr :blush:

DE bænkpres:

12@20kg

Med lillefinger på ringen:

6@40kg

6x3@45kg

Illegal wide grip: (pegefinger lige udenfor ringen)

3@45kg

5x3x47.5kg

UH chins:

2x6@bw+5kg i bæltet :bigsmile:

2x6@bw

ss:

Legpress:

12@200kg

12@210kg

12@220kg

Low incline seated db hammercurls:

4x8@10kg

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

OH chins:

6@bw

+rotator

Her til formiddag (tirsdag) var jeg så til kiropraktor. Jeg havde som ventet låsninger både ved lænden og i øverste ryg. Heldigvis var de nemme at behandle, så jeg kan nøjes med denne ene behandling i kombination med is, naturligvis. Dejligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at skrive speciale, så jeg render og marinerer svinekød ude på Kødvidenskab på LIFE. :biggrin:

Excellent, skulle lige høre om vi sad i samme bygning. Men nej, jeg sidder på Biocenter og er osse i gang med specialet.

Hvornår har du deadline?

Link to comment
Share on other sites

Excellent, skulle lige høre om vi sad i samme bygning. Men nej, jeg sidder på Biocenter og er osse i gang med specialet.

Hvornår har du deadline?

15. august. Det er kun et 30 ECTS speciale (vi kan vælge mellem 30 og 45), så jeg er næsten lige begyndt. Titlen bliver noget i retning af "Optimization of yield and texture in cured, processed pork from pigs with and without the RN- gene". Hvad med dig? :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 11. marts 2008 - Løb:

Eller nok nærmere jogging... ca. 5 km. Trænger SÅ meget til nye løbesko!! Burde faktisk slet ikke løbe igen, før jeg har fået købt nye, med mindre jeg meget gerne vil have bøvl med skinneben og/eller knæ. :dry::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share