Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

I øvrigt så er jeg over 63 kg i morgenvægt nu. :biggrin:

Over 63kg, nøj hvor er du dog tung :tongue:

Har selv taget 300 gram på siden i torsdags, så at jeg vejer 57,6kg nu :laugh:

Mangler kun at tage 2,4kg mere på, så er min vægt perfekt, også kan jeg fylde mit udstyr ud igen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Over 63kg, nøj hvor er du dog tung :tongue:

Har selv taget 300 gram på siden i torsdags, så at jeg vejer 57,6kg nu :laugh:

Mangler kun at tage 2,4kg mere på, så er min vægt perfekt, også kan jeg fylde mit udstyr ud igen :w00t:

57.6 kg?! Det var ikke meget. :blink: Skal du ned i 56 kg's klassen igen? For var du ikke oppe på ca. 61.5 kg, dengang vi havde fællestræning for fire uger siden? :unsure: Men nu kan der i hvert fald ikke være noget problem med at komme i din 28'er længere. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 29. marts 2008 - DM program uge 9, dag 4:

DE bænkpres:

12@20kg

6@40kg

6x3@50kg

Speed dødløft:

2x8@65kg

12singles@80kg +bælte

One-legged lying leg curls:

3x10@1pl

ss:

Seated db laterals m. hold i toppen:

2x12@5kg

Seated incline db hammercurls:

[email protected]

2x8@10kg

ss:

Planken:

2x45sek@mig

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

+udstrækning

Link to comment
Share on other sites

57.6 kg?! Det var ikke meget. :blink: Skal du ned i 56 kg's klassen igen? For var du ikke oppe på ca. 61.5 kg, dengang vi havde fællestræning for fire uger siden? :unsure: Men nu kan der i hvert fald ikke være noget problem med at komme i din 28'er længere. :bigsmile:

Jo, vejede ca. omkring 61kg til vores fælles samling, men har desværre haft alt for meget at tænke på her på det sidste...

Har ligget omkring de 57kg i lidt over to uger nu... Havde også kæmpet mig for at komme over de 60kg på det sidste, med at æde jordbærkager og andre flødskumskager, som jeg stadig gøre :4mewantfood:

Men mit problem er nu, at min 28 er blevet alt for stor, og samt min bænkprestrøje, så jeg har fundet alle mine gammel trøje frem fra 56kg klassen, og er igang med at finde hvilken trøje jeg skal bruge, og hvad min startvægt skal være...

Men nu kan jeg i det mindste spise morgenmad til DM, og tage det stille og roligt, da jeg ikke vil makser mig ud, så at jeg ikke overbelaster min lænd, da jeg med stor sandsynlighed ikke kan slå Eva, især ikke med alle de kilo hun laver nu, og har desværre også mistet en del styrke pga mit dumme vægttab :dry: Som jeg også har fået skæld ud for, at det var et meget dumt tidspunkt at tabe mig på, især når min træning gik godt!!!

Men siden jeg sidste år hvor jeg gik i 56, har jeg haft svært ved at komme op og veje 60-61kg... mig som altid vejede 63kg, og skulle kæmpe mig ned i 60... For havde ellers tænkt mig at komme op i 67,5, og en gang i 75 så at jeg kunne få lidt mere røv og patter :w00t:

Så det er bare op på hesten igen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jo, vejede ca. omkring 61kg til vores fælles samling, men har desværre haft alt for meget at tænke på her på det sidste...

Har ligget omkring de 57kg i lidt over to uger nu... Havde også kæmpet mig for at komme over de 60kg på det sidste, med at æde jordbærkager og andre flødskumskager, som jeg stadig gøre :4mewantfood:

Men mit problem er nu, at min 28 er blevet alt for stor, og samt min bænkprestrøje, så jeg har fundet alle mine gammel trøje frem fra 56kg klassen, og er igang med at finde hvilken trøje jeg skal bruge, og hvad min startvægt skal være...

Men nu kan jeg i det mindste spise morgenmad til DM, og tage det stille og roligt, da jeg ikke vil makser mig ud, så at jeg ikke overbelaster min lænd, da jeg med stor sandsynlighed ikke kan slå Eva, især ikke med alle de kilo hun laver nu, og har desværre også mistet en del styrke pga mit dumme vægttab :dry: Som jeg også har fået skæld ud for, at det var et meget dumt tidspunkt at tabe mig på, især når min træning gik godt!!!

Men siden jeg sidste år hvor jeg gik i 56, har jeg haft svært ved at komme op og veje 60-61kg... mig som altid vejede 63kg, og skulle kæmpe mig ned i 60... For havde ellers tænkt mig at komme op i 67,5, og en gang i 75 så at jeg kunne få lidt mere røv og patter :w00t:

Så det er bare op på hesten igen :4mewantfood:

Jeg har det på samme måde med Lise og Stina - dem regner jeg ikke med at kunne konkurrere med i år. Så kører bare mit eget løb og satser på at få skrabet så god en total som muligt sammen. Og forhåbentlig et par PR's. :smile: Og denne gang har jeg sagt til mig selv, at jeg skal spise en ordentlig gang morgenmad (plejer at have svært ved at få noget ned om morgenen på stævnedagen :blush:) og så ellers bare slappe af i hovedet og gøre mit bedste. Kim og jeg har aftalt, at kg'ene bliver helt op til ham, og så skal jeg bare koncentrere mig om at løfte. :4signme:

Spis spis! Røv og bryster er jo altid godt. :tongue4:Der har nogle af mine kg vist heldigvis også sat sig. :blush:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Søndag den 30. marts 2008 - Løb: :bunny:

Ca. 5 km. Fokus i dag var på flow/rytme.... Det var vanskeligt på den første halvdel af turen grundet modvind. Men til gengæld gik det overraskende godt på den sidste halvdel, hvor der ordentligt kom gang i benene! Tror, det er de hurtigste 2.5 km, jeg har løbet længe. :devil: Meget passende op til en uges løbepause (grundet DM). :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Efter sidste uges nedtrapning, var det nu tid til at begynde den reelle deload...

Mandag den 31. marts 2008 - DM program uge 10, dag 1:

DELOAD

Squat med elastiker med grøn stribe oppefra: (halv dragt str. 36)

12@40kg

6@70kg

5x3@90kg

Bænkpres:

12@20kg

6@40kg

3@50kg

2/2@70kg til 10 cm board - piece of cake! :4mewantfood:

3x3@45kg

Dødløft:

8@60kg

5@70kg

6x2@80kg

Mere kage!

Træk til bryst - V-greb: (med hold i bunden)

3x10@40kg

Planken:

45sek@mig

Hyperextensions:

18@mig

Mave på gulv:

20@mig

McKenzie:

20@mig

+rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Hej :bigsmile:

Superfedt at læse din log! Du er stærk! Inspirerende læsning for en stakkels som mig der også skal i gang om lidt :w00t:

Håber halsen kommer i orden til på lørdag. Masse held og lykke!

Bænkpres:

12@20kg

6@40kg

3@50kg

2/2@70kg til 10 cm board - piece of cake! :4mewantfood:

3x3@45kg

Dødløft:

8@60kg

5@70kg

6x2@80kg

Mere kage!

Var der kagespisning, eller var de lette?? :tongue: Never know!

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej :bigsmile:

Superfedt at læse din log! Du er stærk! Inspirerende læsning for en stakkels som mig der også skal i gang om lidt :w00t:

Håber halsen kommer i orden til på lørdag. Masse held og lykke!

Det var da dejligt at høre. :bigsmile: Du giver den nu også godt med gas! I squatten er jeg ikke sikker på, jeg kan følge med dig!

Og tak.... krydser godt nok også fingre for, jeg ikke skal til at være syg! :1112:

Var der kagespisning, eller var de lette?? :tongue: Never know!

:superman:

De var bare lette. Men du har ret, det kunne ligeså godt have været kagespisning. :tongue:

Argggh, nej det ville være surt efter dine forberedelser - krydser fingre for at det lister af igen post-13362-1207122611.gif

Mange tak. :smile: Min hals var godt nok øm i morges, og vågnede flere gange i nat, fordi den gjorde ondt. :unhappy: Men har drukket masser af te og spist adskillige halsbolcher i løbet af dagen. Det føles som om, den er til mindre øm og tilsnørret nu. Så krydser fingre for, det var så slemt, som det skulke være. :hands:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 2. april - DM program uge 10, dag 2:

DELOAD - sidste træning inden DM

Squat: (halv dragt str. 36)

12@20kg

8@50kg

3x3@70kg

Bænkpres:

12@20kg

6@40kg

5x2@50kg især de sidste fire sæt, hvor jeg fik udløft, var super nemme :smile:

Dødløft:

8@60kg

5@70kg

3x2@75kg

Træk til bryst - bredt greb:

3x8@40kg m. lille stop i "bunden"

Mave på gulv:

2x15@mig

ss:

McKenzie:

2x15@mig

+udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine :bigsmile:

Vil lige smide et stort pøj pøj med stævnet i morgen :smile:

Håber du får nogle flotte løft og PR's :4thumbup: :devil:

(Er desværre selv forhindret i at komme om formiddagen, men kommer senere :unhappy: )

Mange hilsner

Tina

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Er du blevet helt frisk igen?

Held og lykke lørdag. Lad nu være med at stresse over de andres løft og gå så efter dine egne PRs. :wink:

Det går meget bedre med halsen. :bigsmile: Jeg er yderst positivt overrasket over, så hurtigt den er blevet god igen, for tror aldrig, jeg har haft så ondt i halsen, som jeg havde onsdag nat/morgen. :crazy:

Jeg kører bare mit eget løb til DM. :smile::biggrin:

Hej Kathrine :bigsmile:

Vil lige smide et stort pøj pøj med stævnet i morgen :smile:

Håber du får nogle flotte løft og PR's :4thumbup: :devil:

(Er desværre selv forhindret i at komme om formiddagen, men kommer senere :unhappy: )

Mange hilsner

Tina

Hej Tina

Mange tak. Vi ses i morgen eftermiddag så! :biggrin:

Også stort held og lykke herfra :cheer:

Håber forberedelserne giver et godt afkast - og at halsen ikke vil være generende :wink:

Tusind tak. Jeg håber godt nok også, at de gode træninger vil resultere i et godt resultat til stævnet også. Halsen er næsten så god som ny nu - heldigvis!

Du squatter ikke med halsen, så nu strammer du op, smider 200kg på nakken, trækker splitten og viser hvad du er gjort af!

:devil:

Hahaha - sandt! Jamen det må jeg jo så gøre. :cool:

Go get it girl!!!

Der heppes fra sidelinjen!!!

Tak, det sætter jeg stor pris på! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Katrine :cool:

Alt mulig held og lykke i morgen. :4thumbup:

Desværre kan jeg ikke komme ud at se det :unhappy: , men krydser mine fingre og sender masser af positive tanker til dig i morgen formiddag :bigsmile: .

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 4. april 2008 - Powerwalk: :walking:

Efter endnu en lang dag siddende ned, tog jeg en lille pw på 25 min her til aften. Aaaaahh. :smile: Og så lige en god nats søvn, og så er jeg vist ved at være klar til i morgen. :firebounce:

Hej Kathrine :cool:

Alt mulig held og lykke i morgen. :4thumbup:

Desværre kan jeg ikke komme ud at se det :unhappy: , men krydser mine fingre og sender masser af positive tanker til dig i morgen formiddag :bigsmile: .

Hej Signe

Mange tak for det. :bigsmile: Du og Arne må i øvrigt snart komme i TSK igen - det var så hyggeligt sidst. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Alt mulig held og lykke i dag Kathrine!!!!!! Jeg krydser fingre for dig her oppe fra det kolde nord! :4thumbup:

Jeg er sikker på at med den rette dagsattitude, så kommer der PR´s på stribe :superman:

Og tusind tak for sidst forresten! Det var smadder hyggeligt :smile: Jeg håber på en lille ferie i Danmark i begyndelsen af maj, så kunne vi evt ses til lidt träning ?! Selv om jeg nok ikke er i stand til de helt store vägte til den tid :innocent:

Knus fra C.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 5. april 2008 - DM i styrkeløft:

Indvejning: 63.4 kg (efter morgenmad - der er desværre røget et kg i løbet af de sidste dage, nok fordi, jeg har været lidt nervøs + jeg har glemt at tage min kreatin de sidste to dage)

Squat:

1. forsøg: 130 kg godkendt 3-0 PR +2.5 kg

2. forsøg: 140 kg godkendt (vistnok 2-1) PR +12.5 kg

3. forsøg: 142.5 kg for tung

God teknik på første squat. Knap så god på andet, hvor jeg mistede koncentrationen en smule. I sidste forsøg var jeg overbevist om, at de var kommet til at sætte ti kg for meget på stangen, så spændet i kroppen har været tæt på ikke-eksisterende. :laugh:

Bænkpres:

1. forsøg: 75 kg godkendt 3-0

2. forsøg: 80 kg godkendt 3-0 PR +5 kg i trekamp og +2.5 i det hele taget til stævne

3. forsøg: 85 kg kom ikke op - missede den på teknikken :mad:

Dødløft:

1. forsøg: 145 kg godkendt 3-0

2. forsøg: 155 kg godkendt 3-0

3. forsøg: 160 kg godkendt 3-0 tangering af PR og en god grinder :tongue:

Min teknik i dødløft var i dag ikke-eksisterende allerede fra opvarmningen. Så set i det lys er jeg meget tilfreds med en tangering af PR. :smile:

Total: 380 kg PR +22.5 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share