Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

hej Kathrine

Flot gået :4thumbup: , desværre kom jeg først efter du havde dystet, men har set videoen og det er sejt gået :devil:

Kunne være hyggelig med fælles træning igen. Jeg er frisk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak alle for de mange kommentarer! :bigsmile::w00t: Jeg er rigtig godt tilfreds med mit resultat (ønskedrømmen var 385 kg og målet 375 kg). Det giver også super god motivation til at arbejde videre. :smile:

Nu har jeg forresten fået ondt i halsen igen (eller nærmere kriller)... og er blevet forkølet *suk*. :ill: Men jeg er virkelig taknemmelig for, at det valgte at vente til søndag. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kahtrine...

Tillykke med det super flotte resultat :devil::w00t:

Har du planlagt at deltage i andre konkurrencer i år? :bigsmile: Jeg var forresten i Bjerringbro til DM bænkpres i november sidste år og der så jeg dig bænke.

:superman:

Hej Malene

Mange tak! :bigsmile: Bjerringbro... uha, det var ikke lige mit bedste stævne nogensinde. :blush: Havde kun fået 2-3 timers søvn om natten, så havde lidt svært ved at koordinere mine bevægelser. :laugh: Ikke at jeg kunne have slået Tina uanset - hun er tough! :devil: Jeg har et bænkpresstævne om små to uger (Nordfyn Cup), og så regner jeg med SM bænk til august og DM bænk til december, og derudover et par trekampsstævner til efteråret. Bænkstævnerne bliver bare på dagsform, mens jeg træner op til enten Western European Cup (hvis jeg skulle være så heldig at blive udtaget) eller SM (hvis jeg skal til WEUC bliver SM nok bare på dagsform).

Hvad med dig? Styrkeløft? Body fitness? Har set i din log, at du er på diæt. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 7. april 2008:

Walking db lunges:

20skridt@bw

3x20skridt@bw+10kg pr. hånd

Dips:

15@bw

3x10@bw

Front squat: (bred fodstilling)

8@20kg

8@30kg

3x8@40kg

Towel chins:

9@bw

2x7@bw

Første gang, jeg prøver denne øvelse - godt pump i undergunz! :w00t:

Seated incline db hammercurls:

[email protected]

2x8@10kg

ss:

Seated db laterals:

12@5kg

[email protected]

+rotator, McKenzie og udstrækning

Bare en stille og rolig træning i dag med de ting, jeg lige havde lyst til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Malene

Mange tak! :bigsmile: Bjerringbro... uha, det var ikke lige mit bedste stævne nogensinde. :blush: Havde kun fået 2-3 timers søvn om natten, så havde lidt svært ved at koordinere mine bevægelser. :laugh: Ikke at jeg kunne have slået Tina uanset - hun er tough! :devil: Jeg har et bænkpresstævne om små to uger (Nordfyn Cup), og så regner jeg med SM bænk til august og DM bænk til december, og derudover et par trekampsstævner til efteråret. Bænkstævnerne bliver bare på dagsform, mens jeg træner op til enten Western European Cup (hvis jeg skulle være så heldig at blive udtaget) eller SM (hvis jeg skal til WEUC bliver SM nok bare på dagsform).

Hvad med dig? Styrkeløft? Body fitness? Har set i din log, at du er på diæt. :w00t:

Uhh det lyder ikke som særlig gode betingelser for at stille op :blink: Men så vidt jeg husker fik du godkendt 72,5 ikk? Det lyder alt sammen meget spændende :smile:

Ja i øjeblikket er jeg på kur og det går godt - stille og roligt som jeg gerne vil have det, men håber at kunne stige i styrke samtidig :bigsmile:

Jeg går i styrkeløft tanker :smile: Jeg vil gerne prøve at stille op til konkurrence og jeg er blevet medlem af Atlas styrkeløft klub i Århus :cool:

Link to comment
Share on other sites

Uhh det lyder ikke som særlig gode betingelser for at stille op :blink: Men så vidt jeg husker fik du godkendt 72,5 ikk? Det lyder alt sammen meget spændende :smile:

Ja i øjeblikket er jeg på kur og det går godt - stille og roligt som jeg gerne vil have det, men håber at kunne stige i styrke samtidig :bigsmile:

Jeg går i styrkeløft tanker :smile: Jeg vil gerne prøve at stille op til konkurrence og jeg er blevet medlem af Atlas styrkeløft klub i Århus :cool:

Jo, jeg fik 72.5 kg. For tredje DM Bænkpres i træk. :4ranting: Og det lyder godt med styrkeløft. Så ses vi jo nok til et stævne snart. :biggrin:

Tillykke med resultatet, Kathrine :smile:

Mange tak Stefan. Og tak for spot og hep! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 9. april 2008:

Overhead squat:

2x6@20kg

5x6@25kg

10@20kg

kørt skiftevis med: (grundet de ekstremt lange og mange snakkepauser - selv for mig - vil jeg ikke betegne det som superset :laugh:)

Pinky grip DE bænkpres med miniband under bænken: (sikke en dejlig sammenblanding af dansk og engelsk, jeg fik lavet dér :biggrin:)

8@20kg

5@30kg

6x3@35kg

Walking db lunges:

3x20skridt@10kg pr. hånd

Har stadig doms i røven efter at have kørt den i mandags, så blev nødt til lige at tage en tur til i dag. :wub:

OH chins:

3x8@bw

Standing alternating db press:

12@5kg

[email protected]

2x12@10kg

Første gang, jeg prøver denne øvelse. Umiddelbart synes jeg, den sad super godt i skulderen. :w00t:

ss:

One-legged lying leg curls:

4x12@1pl

Plads til progression hér. Men skal jo heller ikke træne så tungt i denne første uge efter stævnet. :innocent:

+rotator, to sæt McKenzie, et sæt mave på gulv samt lidt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået et par af mine løft fra DM på video (tak Arne). Så kan lige poste de 80 kg i bænkpres og de 160 kg i dødløft. Moos har vist også filmet lidt, men de videoer har jeg ikke set endnu. :smile:

80 kg bænkpres - light weight!

160 kg dødløft - bevis på, at min teknik var totalt off i lørdags. :laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine!

Et forsinket tillykke her fra - det var fedt at se dig til stævnet!

Walking db lunges:

3x20skridt@10kg pr. hånd

Har stadig doms i røven efter at have kørt den i mandags, så blev nødt til lige at tage en tur til i dag. :wub:

Hehe jeg har næsten haft doms i ballerne konstant siden jeg startede på lunges for 2 ugers tid siden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sveske!!! :w00t:

Flot løftet - forsinket tillykke med resultaterne herfra :bigsmile:

Glæder mig til at høre mere om stævnet- kan du evt. overtales til en PW søndag formiddag?

(jeg kan stadig ikke ringe, men må lige huske at logge på msn på arbejde imorgen)

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine!

Et forsinket tillykke her fra - det var fedt at se dig til stævnet!

Hehe jeg har næsten haft doms i ballerne konstant siden jeg startede på lunges for 2 ugers tid siden :laugh:

Mange tak. Det var fedt, at du kom og heppede! :w00t: Du må lige få fikset din motorcykel snart, så du kan komme lidt mere i TSK. :smile:

Balledoms er gooooodt. :bottom:

Sveske!!! :w00t:

Flot løftet - forsinket tillykke med resultaterne herfra :bigsmile:

Glæder mig til at høre mere om stævnet- kan du evt. overtales til en PW søndag formiddag?

(jeg kan stadig ikke ringe, men må lige huske at logge på msn på arbejde imorgen)

Mange tak. :biggrin: Hvor blev I forresten af søndag? Troede, I ville have været ude at se stævnet? :unsure: Ang. på søndag, jo, det kan godt tænkes. Vi må lige msn'es ved. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Det var fedt, at du kom og heppede! :w00t: Du må lige få fikset din motorcykel snart, så du kan komme lidt mere i TSK. :smile:

Balledoms er gooooodt. :bottom:

Ja det er godt nok noget hø med den kværn. Den kommer nok til at være hos mekanikeren i lidt tid. Indtil da er jeg super u-mobil og må ty til Fitness World :unhappy: Men det er nu helt fint og dækker mit behov her og nu, så jeg går heldigvis ikke og blvier en tændstik (altså mere end jeg allerede er) :smile:

Det er faktisk en ganske fin fornemmelse med DOMS fra toppen af ballerne og hele vejen ned i knæ-haserne - man mærker virkeligt at man har lavet noget -også når man sidder ned! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 10. april 2008 - Løb:

Ca. 5 km fartleg. Mobilen lå hjemme til opladning, så kunne ikke tage tid (har hverken pulsur eller almindeligt armbåndsur). Men det føltes som om, benene var rigtig gode, så det gik pænt stærkt (tror jeg :unsure:). :tongue:

Nu sidder jeg lige og spiser en post-træningssnack, mens jeg damper af, så jeg kan komme i bad og i seng. Skal tidligt op :sleeping: og i lab i morgen. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. :biggrin: Hvor blev I forresten af søndag? Troede, I ville have været ude at se stævnet? :unsure: Ang. på søndag, jo, det kan godt tænkes. Vi må lige msn'es ved. :bigsmile:

Det var også meningen, at vi skulle have været ude og kigge på, men supermanden skulle forberede foredrag, og jeg var et værre PMS offer - Grrrrr... :mad: tror sgu det var den værste omgang ever - må huske ikke at arbejde i 14 timer om dagen i ugen op til - det kan min krop slet ikke håndtere :unhappy:

Fik ikke lige fanget dig på msn idag - men hvad men den PW på søndag? :tongue: Eller en løbetur? Eller en løbetur ned til Paradis Is og så PW tilbage? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Opdatering på gårsdagens træning.... Var godt træt i benene samt øm i lænden efter ca. ni timer i lab, så det blev en noget kort omgang træning. :blush:

Fredag den 11. april 2008:

High bar squat med elastiker med grøn stribe oppefra (og lidt smallere fodstilling end normalt):

12@40kg

3x6@75kg

3@85kg

3x6@75kg

UH chins:

4x8@bw

ss:

Et-bens benpres:

12@70kg

12@80kg

12@90kg --> 25@90kg med begge ben (dropsæt)

Mine baller brændte i flere timer bagefter. :bottom::tongue4:

+ to sæt McKenzie, et sæt mave på gulv, et sæt planken samt udstrækning

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Det var også meningen, at vi skulle have været ude og kigge på, men supermanden skulle forberede foredrag, og jeg var et værre PMS offer - Grrrrr... :mad: tror sgu det var den værste omgang ever - må huske ikke at arbejde i 14 timer om dagen i ugen op til - det kan min krop slet ikke håndtere :unhappy:

Fik ikke lige fanget dig på msn idag - men hvad men den PW på søndag? :tongue: Eller en løbetur? Eller en løbetur ned til Paradis Is og så PW tilbage? :tongue:

Jeg var desværre stort set ikke ved computeren hverken torsdag eller fredag pga. lab. Men jo, en pw søndag formiddag lyder godt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 12. april 2008:

High incline smal bænk:

12@20kg

8@30kg

3x6@40kg

ss:

Dødløft:

8x5@60kg

Bare let, for stævnet sidder stadig lidt i kroppen. Fokus på brystet op.

ss:

Dips:

4x10@bw

Seated incline db hammercurls:

2x12@10kg

ss:

McKenzie:

2x20@mig

Seated db laterals m. hold i toppen:

2x12@5kg

ss:

Planken:

2x45sek@mig

Hyperextensions:

20@mig

+rotator

Havde kun 1t25min til at træne, da jeg skulle hjælpe en fra kollegiet med at flytte kl. 11. Så udstrækningen nåede jeg ikke, men det må blive senere i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share