Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Du kører de reps i alt for pæn stil. :smile: Du kunne nok have taget over 40 med noget bounce i bunden. Tror mest af alt det handler om TUT.

Men det ser rigtig godt ud med styrken i alle øvelser. Der er virkelig sket meget, siden jeg sidst var rigtig aktiv på MOL og fulgte med i logs. Virkelig flot arbejde. Og det samme gælder for fysikken. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kører de reps i alt for pæn stil. :smile: Du kunne nok have taget over 40 med noget bounce i bunden. Tror mest af alt det handler om TUT.

Men det ser rigtig godt ud med styrken i alle øvelser. Der er virkelig sket meget, siden jeg sidst var rigtig aktiv på MOL og fulgte med i logs. Virkelig flot arbejde. Og det samme gælder for fysikken. :smile:

Ja, jeg ved det godt - rimeligt dumt at køre de fleste reps med pause. :4slap: Kom også til at tænke på det, mens jeg lå der, men jeg er vist miljøskadet, for kunne slet ikke finde ud af at køre dem touch and go med lidt bounce. :laugh:

Mange tak for de pæne ord. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 5. maj 2008:

Pinky grip floorpress:

12@20kg

8@30kg

5@40kg

5@50kg

4@55kg ingen spotter, så turde ikke prøve på nr. 5 :chicken:

3x3@60kg med spotter, men fik dem alle selv :smile:

DE reverse super miniband front squat:

10@20kg uden elastiker

10@30kg uden elastiker

8x3@30kg ~1 min pause mellem sættene

Chin-ups (UH):

4x6@bw+5kg i bæltet :bigsmile:

ss:

One-legged legpress:

12@90kg

12@105kg

12@120kg

12@125kg PR

Standing alternating db shoulderpress:

2x7@14kg

2x8@14kg :smile:

One-armed overhead rope triceps extensions:

4x10@12kg

ss:

Standing face-pulls:

4x15@37kg

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

+tre sæt knæbind på Kim, rotator og udstrækning

Mens jeg sad og snakkede med Ulrik og Spøer efter træningen, fik jeg lige lyst til at køre et sæt towel chins. Det blev til ni reps, hvilket er tangering af PR (video).

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina

Hey Hoosier

Vil lige svare i din log: Selvom det blev kort, var det super at hilse irl! :bigsmile: Fedt at I stillede op on stage, Tina & dig! :cool::w00t:

Mange tak til både MC og dig, angående en sidste-øjebliks-billet! :4thumbup:

Ser GREAT ud de videoer du har postet i loggen! :banana: :4flex: Keep it up- :superman:

Solhilsner

Femina

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 7. maj 2008:

Havde fundet min gamle Inzer Z-suit frem fra skabet. For dem, der ikke kender den, kan jeg fortælle, at det er en virkelig begynderdragt! Dvs. nærmest bare en tyk trikot. Desuden er dragten lidt for stor til mig, og alt for løs i stropperne. Anyways, havde tænkt, at det kunne være sjovt at prøve at dødløfte i dragt i konventionel stil, men havde ikke lyst til at prøve i en af mine normale dragter med stramme stropper af frygt for ikke at kunne holde ryggen. Mener ikke, jeg har dødløftet i udstyr i smal stil siden DM 2004, hvorefter Z-suit'en røg på pension, så var meget spændt på, hvordan det mon ville føles.

Smal dødløft:

Halv dragt Inzer Z-suit:

8@60kg

5@80kg

Hel dragt:

3@90kg (låsegreb herfra)

3@105kg

1@115kg

[email protected] +bælte PR+2.5kg i smal dl med udstyr :w00t:

1@140kg +bælte PR+10 kg! :blink: (video) (vist egentlig også PR med låsegreb :tongue:)

Back-off raw:

2x8@85kg (video af sidste sæt, fordi Ulrik syntes, jeg så massiv ud irl - det gør jeg så desværre ikke på videoen :laugh:)

140 kg:

8x85 kg:

DE super-miniband bænkpres med pegefinger på ringen:

12@20kg

5@30kg

[email protected] ikke fart nok :dry:

10x3@35kg meget bedre :smile:

Goodmornings:

12@20kg

3x12@50kg

Træt i ryggen efter dødløft, så holdt det bare let i GMs i dag. :smile:

ss:

Siddende db skulderpres uden rygstøtte:

8@14kg

2x9@14kg

One-legged lying leg curls:

4x8@1pl+2kg

ss:

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

+rotator og udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Det er altså sejt løftet :devil:

Hvorfor har du/man de lange strømper på, når du løfter i udstyr?

Jeg har set Kathrines skinneben efter konventionelt dødløft uden lange sokker - der køres tæt på - så måske er det derfor :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det er altså sejt løftet :devil:

Hvorfor har du/man de lange strømper på, når du løfter i udstyr?

Og så er det bare så cute, at du slutter af med den triceps-pose, som bare er så super-feminin bagefter :laugh:

Mange tak. Blev godt nok overrasket. :blink: For selvom løftet var tungt i bunden, virkede det bestemt ikke som max. Men jeg savnede godt nok mit babypudder, for nøj, hvor var det besværligt at køre reps, fordi stangen klistrede til lårene. Kunne selvfølgelig bare have taget mine lange bukser udenpå dragten, men man skal jo heller ikke altid køre det for nemt for sig selv. :rolleyes: :4whistling:

Jeg har set Kathrines skinneben efter konventionelt dødløft uden lange sokker - der køres tæt på - så måske er det derfor :cool:

Arne har ret, det er lige præcis derfor. I skrivende stund ser mit venstre skinneben ud som nedenfor, trods strømper og en ikke specielt ru stang.

post-2145-1210193108_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@ dødløft: DU ER JO VILD! :devil: Arg ralle ralle ralle :weight_lift:

Vigtigt du lige for et par poses med til sidst! Det skal man ikke undervurdere :cool:

Tak tak. :biggrin: Det der dødløft skulle jo angiveligt gå lige i biceps. :cool: :4flex: Synes dog ikke helt, det har virket endnu. :laugh:

Kommer du i TSK fredag? Rommel har lovet at være kvartalets gæst. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak. :biggrin: Det der dødløft skulle jo angiveligt gå lige i biceps. :cool: :4flex: Synes dog ikke helt, det har virket endnu. :laugh:

Kommer du i TSK fredag? Rommel har lovet at være kvartalets gæst. :w00t:

Dødløft går lige i bizeb! Se selv min - det er et produkt af min utrolige dødløft :laugh:

Jeg overvejer faktisk TSK fredag. Hvornår regner du med at træne? Uldul siger allerede kl. 15?

Link to comment
Share on other sites

Dødløft går lige i bizeb! Se selv min - det er et produkt af min utrolige dødløft :laugh:

Jeg overvejer faktisk TSK fredag. Hvornår regner du med at træne? Uldul siger allerede kl. 15?

Ja, det bliver deromkring. :smile: (Så er jeg der jo nok til langt ud på aftenen. :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det bliver deromkring. :smile: (Så er jeg der jo nok til langt ud på aftenen. :tongue:)

Jeg regner også med at troppe op hen på aftenen (17 -18 tiden), til en god gang bizepz!! :superman:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

Følger stadig troligt din log, spændende læsning! Og kan godt lide du krydrer indlæggene med videoer :4thumbup:

2x8@85kg (video af sidste sæt, fordi Ulrik syntes, jeg så massiv ud irl - det gør jeg så desværre ikke på videoen )

Giv yourself some credit woman!!! :wink: Synes det ser vildt godt ud :4flex:

Link to comment
Share on other sites

MEGA sejt dödlöftet styrkedronning!!!! :bowdown:

Jeg kommer godt nok på arbejde efter jeg er blevet mor, hvis jeg skal fölge med dig igen :crazy:

Iiiihhh.... :blush: Men ah, i squat og bænkpres owner du mig jo stadig. :smile:

Hej Kathrine

Følger stadig troligt din log, spændende læsning! Og kan godt lide du krydrer indlæggene med videoer :4thumbup:

Giv yourself some credit woman!!! :wink: Synes det ser vildt godt ud :4flex:

Hej Anette.

Tak skal du have. :smile: Det er nu heller ikke fordi, jeg synes, det ser dårligt ud, men ligefrem massiv ville jeg nu ikke kalde mig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 9. maj 2008:

Reverse medium band squat:

Halv dragt str. 36:

12@50kg

8@70kg

5@90kg

5@100kg

3@110kg

3@120kg tangering af PR (som var sat med knæbind u. halvdragt)

3@125kg +løse knæbind PR+5kg dog med halvdragt i dag, men til gengæld var sættet nemt :smile:

Har forsømt min morgenudstrækning den sidste uges tid. :blush: Så besluttede at løfte i halv dragt for at skåne hoftebøjerne lidt. Og har selvfølgelig lovet mig selv højt og helligt, at udstrækningen bliver genoptaget fra i morgen tidlig. :innocent:

Narrow grip pull-ups (OH):

5x9@bw vol PR

ss:

One-legged legpress:

12@90kg

12@105kg

12@115kg

[email protected] PR

Seated cable rows: (Jane Fonda-style og m. hold)

4x9@40kg

Incline db hammercurls:

3x10@10kg

Det var tungt i dag. :blush:

ss:

Seated db rear laterals:

[email protected]

Mave på gulv:

3x20@mig

ss:

McKenzie:

3x20@mig

+dynamisk udstrækning af baller og hoftebøjere

Link to comment
Share on other sites

Er du begyndt at bruge str. 36 i sqaut dragt :blush:

Ellers super flot løftet i din dødløft :bigsmile:

Nej nej, bare rolig, jeg bruger stadig min indsyede str. 32 (som jo stadig er løs i forhold til dine dragter :blush:). 36'eren er bare en gammel dragt, jeg har liggende. Den er fin nok til bare at støtte, når jeg er lidt øm i hoftebøjerne, så ingen grund til at udvide konkurrencedragten mere end højest nødvendigt. Kan også godt finde på at træne squat i fuldt udstyr med 36'eren engang imellem, for stropperne er syet ind, så den kan godt give lidt, selvom den er meget stor.

Mange tak mht. dødløften. :biggrin: Blev yderst positivt overrasket. Til gengæld har jeg aldrig før haft så meget doms i erectoren som i går og i dag. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share