Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

03062008

5 km "power"walk (ghey).

1 times Hardcore (ghey ghey) i Shitness DK ABC (ghey ghey ghey). GHEYYYYYYYYYYYYYY!!!11

Det var nu ikke så tosset alligevel. Fik arbejdet lidt på kondi-kontoen og bekræftet, at min højre side er voldsomt stærk. Venstre side er kun stærk.

Jeg havde mine betænkeligheder ved at logføre dette træningspas, da der er visse personer i IK99, hvor jeg kommer fra og træner til daglig, som ikke sætter pris på denne form for fysisk udfoldelse. Jeg tænker selvfølgelig på Morten - bedre kendt som Advokaten. Det intolerante svin :smile::wink:

Et udpluk af de udemærkede funktionelle øvelser jeg kørte:

TGU

High-pulls

Snatches

Rows

Jeg er desuden blevet enormt brun. De fleste ville klappe i hænderne, men ikke mig. Jeg skammer mig over min genetik.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der god grund til at skamme sig over så beskidte arbejdergener.

Jeg synes du skal flytte permanent til Fitnessdk og træne på Guardens stram-op hold. Du er jo bygget til det.

Det er jo det jeg siger til dig.

Nu synes jeg du skal vaske din beskidte kæft med vand og sæbe...

Link to comment
Share on other sites

2,5 km løb @ 20 min eek5xt.gif

Godt at du er kommet i gang Missy, ser frem til at vi skal flashe vores alt for lækre swoosh outfit :boobs:

Der god grund til at skamme sig over så beskidte arbejdergener.

Jeg synes du skal flytte permanent til Fitnessdk og træne på Guardens stram-op hold. Du er jo bygget til det.

:bottom:

Link to comment
Share on other sites

06062008

Træning hånd i hånd med DBM highfive.gif

Bench

5x5@105

4@105

(Masser af pop, men for mange sæt. Failede på det sidste løft. Det ALLERSIDSTE løft!!!)

Front Squat

3@75

3@90

2x3@105

2@120

4@120

3x3@120

(Jeg blev på det groveste distraheret under første sæt på 120, men nakkede, selvfølgelig, bare en ekstra i efterfølgende sæt. Team BB! er sjove)

Yates Rows!!?

10@85

7@100

6@100

10@85

4@70

(ughnoes.gif)

DB. Flyes

10@20

2x6@25

12@20

(ZOMG hsughr.gif)

Hammer Curls

rvmarlleaszv@bum bum

SS'et

EZ-Curls

782@32

EPIC PUMP noesskull.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

07082008

pull-ups: 71

Uden tvivl den længste dag i mit liv. Direkte fra nattevagt og hjem i jordhulen, et hurtigt bad + det løse, til stævne hele dagen med alle de andre douche-rockets, tre timer på øjet og videre til house warming for at drikke mig shit-faced stiv!!1 Det var en god dag :smile:

Det var faktisk en god dag. Pietro, Albert og Oskar skulle i ilden til DM 5-kamp. For de uvidende konkurreres der i de olympiske øvelser, kuglekast, 60 m. sprint og tre-spring/frøhop. Teh headlines:

Albert(e): 24-32 = 56 (13 kilos fremgang gaygay.gif)

Mega overskud på alle løft og super sprød teknik af sådan en lille lort.

Oskar: 60-80 = 140 (4 kilos fremgang (bob bob))

Pietro: 62-77 = 139 (10 kilos fremgang og en helt igennem overbevisende indsats. Man kan naturligvis ikke forvente andet, drengens træner in mente, dog stadigvæk imponerende. Pietro vandt desuden sin gruppe og fik derved lidt ekstra kudozh...

Albert efterlod mig stopproppet af imponade efter tre-springene (uden tilløB). Nu har jeg ikke så meget sammenligningsgrundlag, men men men over 5,5 meter af en 10årig vil jeg mene er pænt habilt food-snacking.gif

08062008

4 km LANGSOMT løb.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

08062008

4 km LANGSOMT løb.

Hvornår skal vi ud og flashe vores swoosh outfits? :w00t: Måske intervaller hvis du er frisk, ellers bare en lang stille og rolig tur.

Flotte præstationer fra drengene, det må være en fornøjelse at være coach for dem.

Link to comment
Share on other sites

Tak for besøget - evil med 2 kølige genstande før træning! :w00t:

Og hvad mon der var i drikkedunken under træningen!? Fis. Men man skal være et skarn for ikke at pimpe den lidt i det gode vejr. Træning eller ej gaygay.gif

Hvornår skal vi ud og flashe vores swoosh outfits? :w00t: Måske intervaller hvis du er frisk, ellers bare en lang stille og rolig tur.

Flotte præstationer fra drengene, det må være en fornøjelse at være coach for dem.

Ikke foreløbigt. Skal kunne banke en anstændig 5km af først. 2-3 år vil jeg tro :smile:

Alt i alt er det jo super fedt - ellers ville jeg ikke gøre det - men det er en smule anstrengende, at de to ældste har ramt teenage-årene. Man skal lige vænne sig til hvor lamme de egentligt er.

Link to comment
Share on other sites

En lidt blandet affærre...Guarden trillede forbi og lavede noget man med lidt optimisme kan kalde træning.

Efter 30 min. skulle jeg træne drengene, så intensiteten blev selvsagt elendig :cry:

Bench

5@50

2@80

6x2@105

(TUNGT ughdunno.gif)

Sumo

3x3@180

2x2@200

5x1@210

DB. Incl Bench

2x8@35

5@35

(hvad mon)

Konventionmel - 7,5 cm ghey-blokke

5x1@210

(MEGET TUNGT!!1)

Chins

4x4

Pull-ups

10x5

Indhenter det forsømte imorgen coolugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Du manglede vist lidt kyndig spot til den bænk der....! Man kan iø. godt se, hvem der er dit OZ-forbillede jf. det billede af dig. Du mangler bare en hue på skrå :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du manglede vist lidt kyndig spot til den bænk der....! Man kan iø. godt se, hvem der er dit OZ-forbillede jf. det billede af dig. Du mangler bare en hue på skrå :laugh:

Det billede er jo skandaløst ringe?! Men ja, mangler bare at hive det ene bukseben op gaygay.gif

Er du på imorgen eftermiddag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share