Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nååå hvor er dine drenge søde :wub:

Hehe, thanx :smile:

Lige en lille update. Jeg har spenderet en forlænget weekens i Vilnius. En af mine venners venner skulle giftes og da min ven ikke gad derned alene fik han af sin ven lov til at tage en ven med. Jeg sløjfede selvfølgelig kirken og tog på disco i stedet :tongue:

De baltiske lande lyder umiddelbart ikke særligt eksotiske, men FUUUUCK hvor er der lækre dåser :wub:

Det blev ikke til det mindste træning. Jeg prøvede på noget håndstand om morgenen efter den første druktur, men var ved at brække arme og ben.

Turen har været præget af skodernæring undtagen om aftenen hvor vi spiste ude. Det blir sweet at knække jern imorgen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ligget syg de sidste par dage. Hvis der er noget min fantastiske viljestyrke og mit fremragende immunforsvar ikke kan holde til er det at falde i søvn shit-faced drunk foran et kæmpestort åbent vindue. Jeg har måttet drikke 2 liter the om dagen. Som om jeg ikke er ghey nok i forvejen chad.gif

Jeg har dog alligevel sneget lidt træning ind, men har været for doven til at skrive det ned. Jeg skal lige tilbage til hægterne efter ferie, druk og sygdom så kiloerne er ikke lige så imponerende som de plejer, men selvfølgelig stadig imponerende :cheer:

22042008

Bench

5@50 (tung)

15@80

2x12@80

10@80

8@80

4@80 (exc.)

(overkommeligt, men kan godt mærke der er røget lidt)

Incl. Bench

6@80

2x7@80

6@80

(jeg lod Clark Kent spotte for at narre ham til at tro der er en mening med hans eksistens)

Triceps Cable Press

5xwhatever@whatever

(tight)

22042008

Jeg hookede op med Lotte, men kom med vilje for sent for at spille kostbar. Det gav pote!

Deadlift - 7,5 cm ghey-blokke

2x4@165 (opvarmning da jeg jo var sent på den)

3x4@185

6@185

(de var sq tunge idag. No shit!)

Machine Rows

4x8-12@100

18@70

DB. Rows

3x10@40

(Af grunde jeg nødigt vil uddybe nærmere er min venstre hånd betydeligt slappere i denne øvelse gaygay.gif)

Fandme godt at være tilbage i spillet. En masse mad i kranen, træning imorgen og så er jeg a-okay...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

25042008

Morgentræning med Guarden og dennes bedre halvdel. Han kom for sent, men det er der jo ikke noget nyt i. Han havde endda den frækhed at spise mig af med en kakao. Jeg drak den selvfølgelig.

Jeg kom direkte fra nattevagt og gad ikke det vilde. Desuden var det meningen at jeg skulle have coachet en af drengene i eftermiddags, men han vred om i idræt, så det sløjfede jeg.

Bench

5x8@90

6@90

(back on track)

Pull-ups

3x5@fruen

2x4@fruen

3x3@fruen

(de kørte anstændigt. var lidt bange for at jeg ville have mistet meget styrke her, men det er åbenbart ikke helt tilfældet)

Hjem og knalde brikker...........................

Trillede ned på legepladsen efter at have fortæret aftensmaden. Det blev til:

Pull-ups

4x4@gvmesldnbv

5x3@vggmmmvmv1

+

lidt hanging leg raise og armbøjninger.

Nu på arbejde tear.gif

Link to comment
Share on other sites

26042008

40 pull-ups i metroen

I fælleren og træne med det beskidte dusin. Det var swell...dejligt vejr og fin alternativ træning. Fik lidt gode input til opvarmning og tekniske notes til swings og snatches :smile:

Jeg gider ikke skrive øvelserne, for det kræver at man kan huske navnene eller tager sig tid til at søge på dem. Pulsen kom medium godt op og erectoren var godt burned til sidst coolcowboy.gif

Desuden blev det til lidt chi-sao med Guarden, som følte sig så presset at han hellere ville bryde chad.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

27042008

20 pull-ups i metroen.

1 times chi-sao med Grandmaster Guarden i fælleren. Dejligt vejr og rart ikke bare at koge derhjemme og klø sig i teh yazoo...

Der kom et par 12-13-14 årige dåser over og flirtede. Synd jeg var så koncentreret. Det ville være en dream come true at flække dem på midten :wub:

Jeg var forresten ude og se Freaks's >> http://www.myspace.com/freaks_the_show generalprøve idag. Det sparkede røv!!! Fedt musikvalg, kreativitet og glimrende skuespil. Kan varmt anbefales coolcowboy.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

I lige måde, my man :4winkkiss:

Intet som binder folk sammen som at holde hinandens ildelugtende fusser mens man øver håndstand.

Ingen er lige så bleg som Bogs...

Bare vent til jeg engang har tid til at ligge og koge i solen dagen lang :slut:

(når jeg engang er gået på pension :crazy:)

Pis, det var gode tider, den gang man gik i gymnasiet...

Link to comment
Share on other sites

Hey douchebag, det var åbenbart ikke gået ubemærket hen, at du gav den gas i parken :laugh: Tak for spot i squatten i dag... god omgang, og så fik jeg scoret mig et fødselsdagsæble af en VL-chick på vej hjem! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey douchebag, det var åbenbart ikke gået ubemærket hen, at du gav den gas i parken :laugh: Tak for spot i squatten i dag... god omgang, og så fik jeg scoret mig et fødselsdagsæble af en VL-chick på vej hjem! :cool:

Det kan du selv være crunkthumb.gif

Jeg ved det. Man kan efterhånden ikke være noget sted i fred. Det er altså nogle fede tusser ham din lille elsker har sig.

Selvtak. Dig og Guarden burde tage jer en lille dyst så i kan presse hinanden udover jeres latterlige max :smile:

Haha, den såkaldte chick er -Chris- herindefra...

28042008

Dejlig udhvilet for en gangs skyld. DBM og undertegnede trillede ned i Hulen til lidt af hvert. Vi var lidt pressede med tiden da Albert og Oskar skulle baby-sittes.

Box Squat

4x5@150

8@150

(lette)

Bench

5,4,3,2,1@90

- 10 sek. pause mellem hver. Danny-boy overtalte mig til at prøve og det gav faktisk et udsøgt pump.

2x13@80

Chins

5x5@fruen

Pull-ups

5@fruen

15 min håndstandstræning og lidt for teh one-pack 1208838560086.png

God runde - den sparsomme tid taget i betragtning - med masser af kendte douche-rockets. Shanti kom også forbi og tudede over sit tandkød + en urimeligt dyr tandlægeregning. Dagens højdepunkt: Oskar nakkede 110 i back squat hsughr.gif

Link to comment
Share on other sites

29042008

Dejligt udhvilet. Det sparker røv at power-nappe otte timer på jobbet og sove 5-6 når man kommer hjem hsughr.gif

Deadlift - 7,5 cm ghey-blokke

5@50

2@80

1@140

5x5@180

(overraskende lette!!1 jeg har forsømt dødløft en smule, men slut med det)

Snatch Grip Rack Pulls

3x7@200

(jeg hader faktisk tallet syv da det minder mig om Beckham > Manchester United > bold)

Machine Rows

10@100

2x8@100

7@100

6@100

Chins

5x5@fruen

Curls

3x5@50

3x10@30

Fandeme en nice træning alt i alt i en hule der var fyldt med hverdagens rakkerpak.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Ja det var da en fin runde du fik liret af dér. Du er dælme ryg-stærk! Skal du træne i dag?

Tak for roserne. Desværre nej. Jeg skal på vl-træningslejr som instruktør fra i aften til søndag. Gider virkelig ikke - tager kun med fordi jeg nægter at lade en eller anden klaphat træne Albert og Oskar.

Link to comment
Share on other sites

Back again!1 Har været på træningslejr som instruktør fra onsdag aften til i eftermiddags. FUUUUUUUUUUUCK det var hårdt....Frivilligt arbejde er virkelig nederen og jeg vil ikke anbefale det til nogen :smile:

Halvtreds lorteunger er bare i overkanten. Derudover, måtte jeg udholde en masse inkompetente hippie "trænere" som ikke kan kapere at man stiller krav til sine løftere. Tsh tsh tsh!

Jeg har lavet en masse blandet træning, som jeg ikke gad skrive ned og heller ikke gider at logge. Men det var godt. Masser af pat, arm, håndstand og kropsvægtøvelser

hsughr.gif

Der var selvfølgelig flere gode aspekter. Der var en håndfuld drenge som var virkeligt fede at arbejde med. Fantastisk drive og imponerende potentiel uspoleret fysik.

Oskar var i min gruppe - respect teh awesome powers of teh allmighty Lord - og satte op til flere pr's. 100 i front squat og 5x5 på 85 i deadlift mirsquad.gif Det hårdeste har været at at fylde mad i de to douche-rockets.

Link to comment
Share on other sites

05052008

Ned i Hulen for at træne Albert og Oskar som var godt ristede. Jeg fyrede selv en meget imponerende omgang af.

Front Squat

5x5@110

(....)

Box Squat

3x5@150

(startede og sluttede på 150 så den var rocker tung at stå med i første sæt disgust.gif)

SLDL (Snatch Grib)

10@110

2x8@110

(holdte helt bredt på de sidste resulterende i et fænomenalt burn)

Chins

5x5@konen

Curls

3x10@40

(minus burn. begynder at køre lettere og mange flere reps)

Reverse Grib Curls

22@20

20@20

(endelig)

Pull-ups

3x6@fruen

Christina havde helt sikkert sit lort idag og det må have flydt i stride strømme.

Link to comment
Share on other sites

Nej, faktisk ikke - men hvad ved du også om kvinder :laugh: Gider bare ikke finde mig i den måde du behandler mig på. Respekt tak!

Min kære veninde, dette er ikke en tudelog...Hvad havde du forventet igår? At jeg gladeligt havde ladet dig nappe min plads efter jeg havde gjort racket og stangen klar? I modsætning til dig er jeg ikke så privilligeret at jeg skiftevis kan løfte og sidde på den flade under hele træningen, men faktisk har en flok drenge som skal trænes. At det så skaber lidt forvirring oppe i dit primitive hoved hvorvidt jeg bruger plateuet eller ej kan løses på et splitsekund hvis du bare spørger i stedet for at tude over det når jeg så oplyser dig det...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

06052008

Sweet omgang idag. Jeg fik endda forklaret Christina at hver gang jeg forulemper hende eller taler til hende på uhøvisk vis er det selvforskyldt. Dejligt lige at få det på plads.

Bench

5@50

2@80

5x5@97,5

(forrygende patstyrke idag)

DB. Incl. Bench

9@30

2x8@30

7@30

6+2 forced@30

(Clark Kent er en elendig spotter, men hvem havde også troet andet?!uhoh2.gif)

Dips

3x8

7

5

6

6 + 5 forced

Laterals

6x6@15

(swell)

Military

9@45

5@55

8@45

(patheticno.gif)

Spiderman crawl

Tre runder food-snacking.gif

Jeg skulle samtidig banke Pietro gennem dagens træning, som udelukkende stod på almen fysisk og grovædning. Han nappede lige 115 i squat > 2xkropsvægt som 14årig tiphat.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min kære veninde, dette er ikke en tudelog...Hvad havde du forventet igår? At jeg gladeligt havde ladet dig nappe min plads efter jeg havde gjort racket og stangen klar? I modsætning til dig er jeg ikke så privilligeret at jeg skiftevis kan løfte og sidde på den flade under hele træningen, men faktisk har en flok drenge som skal trænes. At det så skaber lidt forvirring oppe i dit primitive hoved hvorvidt jeg bruger plateuet eller ej kan løses på et splitsekund hvis du bare spørger i stedet for at tude over det når jeg så oplyser dig det...

Erik, meget kan man sige om lille chris - men flad, det er den ikke.

Link to comment
Share on other sites

07052008

Det var en lidt ærgelig træning idag, men sluttede trods alt okay. Jeg er pænt smadret i patværket og skuldrene efter gårsdagens eksemplariske pec-demolition og nøjedes derfor med chins idag. Kører hårdt på imorgen . Det startede virkelig dårligt ud da Albert mistede grebet under towel-chins og smadrede direkte ned i gulvet...det er bare pisse ubehageligt når den slags sker no.gif

Han fik lige fem minutter til at tude, hvorefter han fik en kort, men trøstende, tale, hvori Wayne Senior's konsekvenspædagogiske vise ord var indbefattet gaygay.giftiphat.gif Heldigvis var det ikke alvorligt, men stadig et grimt chok og nogle hardcore skrammer :smile:

Jeg fik selv lavet 10x5 chins + lidt cardio hæælvettte crymeariver.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share