Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvordan kan jeg andet...?

Har kun fået gloet det første afsnit indtil videre. Ser nok noget mere i løbet af de næste dage.

Duden kunne ikke sit kram, men dem der kan rykker. Det er bare noget andet end en brunch man ikke var tilfreds med.

Ja, du gør.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig trænet :wink: :wink: :wink: Har stadig pænt nas i nakken, men det er trods alt i bedring. Måtte zig-zagge lidt rundt, da halvdelen af øvelserne bare ikke fungede. Jeg slår den lorte kiropraktor ihjel food-snacking.gif

Bench

5x5@105

(Pisse tung. Det var forresten ny rekord, men i modsætning til den gængse mol'er finder jeg det formålsløst at notere middle/high rep pr's)

DB. Incl. Bench

6@32

7@32

8@27

7@27

(Jeg har noteret mig, at jeg bliver svagere og svagere i denne øvelse spy.gif)

French Press

12@40

2x8@40

DB. Hammer Curls

10@25

10@20

SS'et

DB Hammer Curls

12@15

10@15

SS'et

EZ-Curls

12@32

10-11@32

Jeg pressede Clark til at være med så han også fik lidt ud af træningen. highfive.gif

Det meste af tiden faldt han i staver over Armada's bOOOOOOOOmbastiske læg asiannaughty.gif

Der var desuden en awesome HATER stemning lagt for dagen af Simon resulterende i praleri fra Team BB!'s side gående på hvem de havde mobbet ud. Jeg tror det blev konkluderet at man er et stykke pune-tag, hvis man lader sig mobbe ud af hulen. Ingen nævnt - ingen glemt!

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Bench

5x5@105

(Pisse tung. Det var forresten ny rekord, men i modsætning til den gængse mol'er finder jeg det formålsløst at notere middle/high rep pr's)

....men du kan alligevel ikke helt lade være.... :wink::tongue:

Får du egentlig slet ikke trænet WT mere? :smile:

Link to comment
Share on other sites

....men du kan alligevel ikke helt lade være.... :wink::tongue:

Får du egentlig slet ikke trænet WT mere? :smile:

Nej, jeg har ikke tid. Det har altid været det første jeg ville skære ned på, men lysten er nu også røget lidt. Der er en del ting omkring WTC jeg ikke bryder mig om. Satser på at melde mig ind i Brasa senere på året og prøve kræfter med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har ikke tid. Det har altid været det første jeg ville skære ned på, men lysten er nu også røget lidt. Der er en del ting omkring WTC jeg ikke bryder mig om. Satser på at melde mig ind i Brasa senere på året og prøve kræfter med det :smile:

Åh ok.

Jamen du skal til enhver tid være velkommen! Det bliver niiiiiiice når vi fra 1. juni får vores egne lokaler. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har ikke tid. Det har altid været det første jeg ville skære ned på, men lysten er nu også røget lidt. Der er en del ting omkring WTC jeg ikke bryder mig om. Satser på at melde mig ind i Brasa senere på året og prøve kræfter med det :smile:

Dude, du har jo set Fedor og Rampage - MMA er dit svar!! Og du skal selvfølgelig træne med mig!!!!! :devil::wub:

Link to comment
Share on other sites

Nej, han skal træne med mig!

Skal vi slås om det? :tongue::devil::laugh:

Hmmm, vi kan dele ham som et andet skilsmissebarn. Han kan få lov til at træne BJJ i pyjamas med dig :wink: Så tager jeg brydning, slag og spark! :superman:

Sammen skaber vi et MONSTER!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det herligt at være wanted gaygay.gif

Mht. jeres nye lokaler og dertilliggende træningsfaciliteter regner jeg med at alle klubbens vægtløftere rykker dertil henover sommeren da vores usle kælder skal igennem en omfattende renovering. Så det er helt oplagt at starte op der :smile:

DBM >> Hvorfor er det så lige jeg skal vælge CSA fremfor Brasa? Kom nu. Verbal bitch fight! :tongue:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Efter en håndfuld painkillers(ughnoes.gif) var nakken i klar bedring, og det skulle selvfølgelig fejres på behørig vis food-snacking.gif

Jeg har haft solide gains på de sidste mange måneders "instinctive training", men vil prøve at sætte BB'en mere i system. I pomp og pragt starter jeg ud med en Sheiko i FSQ og en russisk squat-cyklus i patten. Jeg er lidt spændt på at se hvor swole det vil gøre mig. Jeg har høje forventninger. Jeg poster muligvis hele programmet i aften for Lottes skyld :smile:

Bench

5@50

3@70

5x2@105

(med sidste træning in mente, burde det have været en smal sag, hvilket det slet ikke var disgust.gif)

Front Squat

5@50

3@80

2x3@90

2x3@105

3x2@112½

(LETT!!!)

Romanian Deadlift from box

2x10@100

6@130

(Incredibly foul ughfingers.gif)

DB. Incl. Bench

10@32

2x8@32

Machine Rows

10@80

2x8@80

DB. Rows

15@22

12@30

2x10@30

gaygay.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg har måtte genoverveje min visit til IK99 i dag, eftersom det arrangement, som jeg sidder med nu, skal afholdes i næste uge, og der er natuligvis 700.000 ting at få styr på.

Så desværre kan jeg ikke få tid til at maxe ud i skvat og DL i dag :crybaby:

Men du og Trolle må have en fantastisk træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter en håndfuld painkillers(ughnoes.gif) var nakken i klar bedring, og det skulle selvfølgelig fejres på behørig vis food-snacking.gif

Jeg har haft solide gains på de sidste mange måneders "instinctive training", men vil prøve at sætte BB'en mere i system. I pomp og pragt starter jeg ud med en Sheiko i FSQ og en russisk squat-cyklus i patten. Jeg er lidt spændt på at se hvor swole det vil gøre mig. Jeg har høje forventninger. Jeg poster muligvis hele programmet i aften for Lottes skyld :smile:

Bench

5@50

3@70

5x2@105

(med sidste træning in mente, burde det have været en smal sag, hvilket det slet ikke var disgust.gif)

Front Squat

5@50

3@80

2x3@90

2x3@105

3x2@112½

(LETT!!!)

Romanian Deadlift from box

2x10@100

6@130

(Incredibly foul ughfingers.gif)

DB. Incl. Bench

10@32

2x8@32

Machine Rows

10@80

2x8@80

DB. Rows

15@22

12@30

2x10@30

gaygay.gif

Tak Dylan :smile:

Det program ser da overkommeligt ud, sammenlignet med de programmer jeg normalt kører :4mewantfood: :devil: .

Link to comment
Share on other sites

24052008

Direkte fra nattevagt til træning for at coache P og selv nakke et af mine nye killer pas af :smile:

Bench

5@50

3@70

6x3@105

(lidt knas i højre skulder, men ellers >> food-snacking.gif)

Front Squat

5@50

3@80

2x3@90

2x3@105

2x2@120

1@135

2x1@142½

(Yachs!!1one )

Box Squat

9@140

8@140

- Drop set

10@100

6@60

crying.gif

DB. Flyes

12@25

6@30

5@30

10@25

(BOOOOOOOM khaaan1.gif)

Dips

10@fruen

2x8@fruen

3x6@fruen

4x5@fruen

Pull-ups

6@fruen

4@fruen

SS'et

DB. Hammer curls

17@15

15@15

22@fruen

(latterligt pump gaygay.gif)

Sweet, sweet træning i mellemgodt selskab.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share