Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stakkels knægt. Håber han kom på fusserne igen. Jeg kan forestille mig der skal en del skrammer til at få den lille seje møgunge til at flæbe.

Amen. Det gjorde han selvfølgelig. Det værste var at han fik forced på de sidste, hvor jeg holder fødderne så han kan presse imod, så da grebet røg var det ikke benene der ramte gulvet først. Jeg ved godt han er skarp i pæren, men stadig kun ti år...

Link to comment
Share on other sites

Amen. Det gjorde han selvfølgelig. Det værste var at han fik forced på de sidste, hvor jeg holder fødderne så han kan presse imod, så da grebet røg var det ikke benene der ramte gulvet først. Jeg ved godt han er skarp i pæren, men stadig kun ti år...

Fuck hvor nederen! Håber ikke han mistede tilliden :cry:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor nederen! Håber ikke han mistede tilliden :cry:

Det kan du så gange op. Jeg var bare lykkelig over tænderne var intakte...Selvom det er mit ansvar at han ikke brækker arme og ben forstår han godt selv at man risikerer at komme til skade hvis man ikke koncentrerer sig under den slags øvelser. Det er faktisk rigtig flot at han i den alder forstår det. Som du indikerer ville de fleste jævnaldrende nok miste tilliden eller /og blive skræmt væk.

Link to comment
Share on other sites

08052008

Fuck, hvor jeg ikke gad træne. Jeg gjorde det alligevel og endda på rekordtid så jeg kunne skynde mig hjem i jordhulen og holde siesta...

Deadlift - 7,5 cm ghey-blokke

5x3@190

(easy food-snacking.gif)

SG Rack Pulls

3x12@170

(sweet tension)

Machine Rows

10@100

2x8@100

6@100

- Dropset hsughrun.gif

5@80

5@70

8@60

(OMG!!!)

Concentrated DB Hammer Curls

2x10@17

8@17

6@17

30@10

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Erik, hvad er dine bedste løft i squat og dødløft egentlig?

Synes altid du kører mærkelige varianter ..og presser dig vist sjælendt helt ud :wink: Er der en grund til, at du altid kører på blokke og til boks?

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Erik, hvad er dine bedste løft i squat og dødløft egentlig?

Synes altid du kører mærkelige varianter ..og presser dig vist sjælendt helt ud :wink: Er der en grund til, at du altid kører på blokke og til boks?

Hey dude - tak for interessen :smile:

Front squat: 150

Back Squat: 170

Deadlift: 240 (satser på snart at nappe 251 og nakke Tunen)

Jeg kører, hvad man på fint sprog kalder instinctive training. Er træt af fastsat progression og træning. Jeg træner meget varieret og når jeg har lyst.

Jeg har tidligere haft nogle probs med lænden, men kan ikke mærke til det når jeg kører fra mine små fesne blokke, sumo fra gulvet eller box squat. Den med at presse sig holder nu ikke helt vand (jf. fx dagens sidste sæt db hammer) :smile:

Har du nogensinde kørt dødløft på 200 kilo med dobbelt overhåndsgreb på en ru skæv eleiko stang?

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Gode tal og særdeles ond frontsquat!

Tænkte nok der lå lidt lændeproblemer i de squat og død varianter. Instinktiv træning er nu også det der tiltaler mig mest.

Ja ond hammercurl, men det var nu mere i de toughe øvelser jeg mente, at kunne smides vægt på!

Har lige netop slæbt 205kg op. Kan ikke huske noget om stangens tilstand :tongue: ..men det var en eleiko styrkeløfter stang.

Link to comment
Share on other sites

Gode tal og særdeles ond frontsquat!

Tænkte nok der lå lidt lændeproblemer i de squat og død varianter. Instinktiv træning er nu også det der tiltaler mig mest.

Ja ond hammercurl, men det var nu mere i de toughe øvelser jeg mente, at kunne smides vægt på!

Har lige netop slæbt 205kg op. Kan ikke huske noget om stangens tilstand :tongue: ..men det var en eleiko styrkeløfter stang.

De kunne være MEGET ondere...

Det er noteret. Selvom jeg ser mig selv som et forbillede for den gængse mol'er kan man vel altid squezze en smule mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en lille fræk aftale med DBM i Hulen idag ( :wub: ) som desværre ikke blev til mere end træning...

Jeg dedikerer forresten min quad wo til SimonDJ hello.gif

Front Squat

2@50

2@80

5@110

3@120

3@130

2@140

(SHIT, det er lang tid siden jeg har været deroppe, men de kørte nu eksemplarisk nok gaygay.gif

Low Box Squat

8@130

2x15@110

(De klamme, berusede, ildelugtende andenrangs"mennesker" brugte min høje beloved bænk så måtte tage en af de lave...)

Bench

5x5@100

(sweet food-snacking.gif)

Incl. DB. Flyes

4x8@20

Hvor er der bare mange ubrugelige eksistener i Hulen på denne tid af døgnet. Hvis man bliver stødt over de facts jeg smider på bordet kan forklaringen kun være at man ikke har været der :smile:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Tak for træning! :laugh: Ja, fuck der var et par weirdos dernede!! Du fik da iø et glimt af mine abs... det må være frækt nok til dig, Big Gay Al.

Link to comment
Share on other sites

Tak for træning! :laugh: Ja, fuck der var et par weirdos dernede!! Du fik da iø et glimt af mine abs... det må være frækt nok til dig, Big Gay Al.

Jeg tror jeg vil kalde dig Butters...

Direkte til træning efter arbejde. Sådan! Tog en lidt alternativ runde idag, men det var både sjovt og udbytterigt :cheer:

Sumo

5@50

2@80

2@110

2@140

2@170

5x2@190

2x1@210

(fik godt fat i stilen; relativt smal stand, dobbelt overhåndsgreb og en dejlig rund rygfood-snacking.gif)

Pull-ups - palms facing each other?!

7@fruen

6@fruen

15x5@fruen

3x4@fruen

= 100 hsughr.gif

(Shit, det tog sku sin tid selvom tempoet var meget mere end acceptabeltughnoes.gif)

One Arm DB Clean

2x5@32

2x4@37

2x4@42

(sweet & swell - dog klart tungere næste gang gaygay.gif)

Det var alt hvad jeg kunne nå, men dælme også rigeligt...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Det ser da meget fornuftigt ud... Der er da ingen grund til at blive meget tyndere imo.

Enig med Simon.

Tror nu nok fem-syv røde tal ville pynte, men igen, det er jo heller ikke meget...

Tak for liftet idag :wink::wink::icecream::cheer:

12052008

Trillede til Bagsværd for at knække lidt jern, mere eller mindre direkte efter arbejde. Jeg ved ikke hvad der sker for tiden?! Mit søvnbehov er helt i bund, og jeg føler mig helt veltilpas efter sommeren har vist sit fesne ansigt. Vi havde desuden fint besøg af Smertens Prinsesse...

Bench

5@50

3@80

2x5@100

3@110

2x2@120

3x5@100

15@80

Dropset:

5@60

6@40

(kørte overdrevet godt!!1 masser af limonade i patten og pænt overskud på alt andet end 120 food-snacking.gif)

Incl. DB Bench

10@32

5@37

4@37

8@27

(weakgaycrying.gif)

Dips

10@fruen

6@fruen

9@fruen

4x6@fruen

5@fruen

(ingen smerter ughnoes.gif)

Incl. French Press EZ-Bar

6@32

8@32

10@32

(de kørte sq ikke så godt...manglede Clark som spotter spy.gif)

Laterals

15@15

10@15

11@15

2x10@15

Det var en vidunderlig træning.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

14052008

Træning hånd i hånd med Guarden 2.gif

Har wanket to dage i træk til min nye telefon så var ret øm i kroppen. Besluttede mig for at køre én af de serier jeg ynder at kaste efter Oskar. Shit, det var hårdt!!1

Front Squat

3@50

2@80

2x5@110

3x3@110 (der røg trøjenmamoru2.gif)

2x2@130

10@100

( food-snacking.gif )

Glute Ham Raises (ass.)

4x10

SS'et

OAPU - statisk, exc. etc.

Chins

2x3@fruen+15 gaygay.gif

10x4@fruen

Spiderman Crawl

Tre runder med Albert(e)

Pisse god træning. Nice at få tæsket hjulene igennem.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share