Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

16032008

Jeg havde en aftale med DBM klokken 10 nul dut. Fatter egentlig ikke hvorfor jeg havde sagt ja, da jeg skulle på arbejde hele natten. Energien var derefter, men det trækker altid lidt op at Danny er en sand fryd for øjet :wub:

Chins - varieret greb

100 reps@fruen

Gad ikke mere end det, og tiden var heller ikke rigtig til det. In mente, at jeg havde været vågen i ca. 20 timer kørte de rigtig godt :superman:

Vi fik også sparket lidt teknik ind i DBM's frivend og pulls. Nååice!

Link to comment
Share on other sites

Hey dude, imponerende du var klar til træning efter nattevagt!

Tak for super cool træning - med din kyndige vejledning går der ikke mange øjeblikke før jeg vender 150! :devil::wink: Iø. lækkert gensyn med OZ!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey dude, imponerende du var klar til træning efter nattevagt!

Yes I am gaygay.gif

Tak for super cool træning - med din kyndige vejledning går der ikke mange øjeblikke før jeg vender 150! :devil::wink: Iø. lækkert gensyn med OZ!! :cool:

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight :superman: Vi skal bare arbejde videre med det, oftere end hveranden måned, som du selv så klart formulerede det...

Link to comment
Share on other sites

17032008

Bench

5@50

5@70

6x6@90

4x4@95

- Let

Incl. DB Bench

3x10@30

Incl. BB Bench

2x7@70

13@50

DB French Press

3x12@15

(den var squ hård?!)

Lateral Raise

3x15@10

2x8@15

Meget fornuftig omgang. Coachingen af kids'ne har utroligt nok førsteprioritet så trænede bare hvad jeg kunne nå.

Clark ville dukke op idag ved 17tidn, så jeg håber på at kunne træne tidligere. Nu må vi se.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Tunen>> Det er lidt søgt, men grunden til patkassen mest får tæsk af bænk de dage Albert(e) og Oskar træner er, at det er let og hurtigt at smide sig på bænken, på samme plateu, og reppe derudaf, fremfor at suse ned i den anden ende og bruge db's fx :smile: De er, især Albert(e), i den onde recharge-age, og kan bare banke derudaf non-stop eek5chyper.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Dagens anekdote

Jeg står på rulletrappen ned til Christianshavn Metrostation og stener max med hørebøffer på da en meget ung, ultra-poppet pige henvender sig:

Pigen: Hey, ved du hvilket tog der kører til Nørrebro...nej Nørreport, der?

Fruen: Ja. Det mod Vanløse.

Pigen: Vanløse?

Fruen: Toget til din højre side.

Pigen: Højre?

Så måtte jeg satan-eden-mig pege på den side hun skulle tage toget fra fordi den junkie-lignende-sæd-slubrende-indavlede-lortebyrde i en alder af 13-14 år ikke kunne forskellen på højre og venstre.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Dagens anekdote

Jeg står på rulletrappen ned til Christianshavn Metrostation og stener max med hørebøffer på da en meget ung, ultra-poppet pige henvender sig:

Pigen: Hey, ved du hvilket tog der kører til Nørrebro...nej Nørreport, der?

Fruen: Ja. Det mod Vanløse.

Pigen: Vanløse?

Fruen: Toget til din højre side.

Pigen: Højre?

Så måtte jeg satan-eden-mig pege på den side hun skulle tage toget fra fordi den junkie-lignende-sæd-slubrende-indavlede-lortebyrde i en alder af 13-14 år ikke kunne forskellen på højre og venstre.

Så pegede du vel til venstre?

LOLZ!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så pegede du vel til venstre?

LOLZ!! :laugh:

Det nænnede jeg ikke. Men hun kunne højst sandsynligt ikke stave til sit eget navn, så det kunne egentlig have været meget sjovt.

Hookede op med Guarden, som ikke bryder sig om at køre squat i WTC tear.gif

Vi havde aftalt at køre breathers, som jeg for det første synes er et skod-koncept og for det andet fandt ud af ikke egnede sig til front skvat.

Front Squat

10@100

(syrede fuldstændig til thorakalt så gad ikke tage flere. det var ikke spor tungt i hjulene, som føltes helt i top)

Hardcore

Første, men ikke sidste gang jeg prøver det. En rigtig god opvarmning, med øvelser jeg helt klart vil implementere i kids'nes træning :smile:

Hele træningen bankede vi bare derudaf med KB's. Lidt ærgeligt vi stod på en måtte. Ville gerne have sobbet i mit eget sved. Alt der kører lige op og lige ned var en smal sag, men da den stod på 2-hands-anyhow og side bends kom jeg lidt til kort. Er jo ikke vant til den slags funktionelle bevægelser. clap.giftil Jacob for en fed og inspirerende time.

1,5 times WT

Ved ikke hvorfor jeg blev?! Det startede lidt sløvt ud, men kom senere over i de voksnes rækker for at sparke røv og lave chi-sao. Resten af træningen var bare en masse blandet lort hsughrun.gif

Link to comment
Share on other sites

Fedt du giver den gas på flere fronter. Kan jo være, jeg skal se om jeg kan følge med dig til en gang HC på et tidspunkt. :wink: Giv mig lige et råb, når du kender dine træningsplaner i påsken. Så kan det være, jeg skal glæde dig med mit selskab! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fedt du giver den gas på flere fronter. Kan jo være, jeg skal se om jeg kan følge med dig til en gang HC på et tidspunkt. :wink: Giv mig lige et råb, når du kender dine træningsplaner i påsken. Så kan det være, jeg skal glæde dig med mit selskab! :laugh:

Ja. Så sej er jeg. Dan, det ville være dejligt hvis du fulgte med :wub:

Jeg er bange for at Stadion har lukket hele påsken. Er der nogen af mine douche-rocket-læsere som ved det?! WTC har moderate åbningstider, men det er bare slet ikke det samme. Er der andre muligheder?

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Ja. Så sej er jeg. Dan, det ville være dejligt hvis du fulgte med :wub:

Jeg er bange for at Stadion har lukket hele påsken. Er der nogen af mine douche-rocket-læsere som ved det?! WTC har moderate åbningstider, men det er bare slet ikke det samme. Er der andre muligheder?

ShitnessDK, som du selv nævnte :wink:

Godt at se du fik prøvet HardCore!! Det vil jeg gerne have set :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede WT onsdag morgen. Sådan, jeg fik det loggget.

Jeg har i et stykke tid villet tage en hård kettlebell træning eller alternativt gejl på IFi med drengene og i onsdags fik jeg omsider det hele til at flaske sig :w00t:

Oskar, Albert, Arthur, undertegnede + Teh Austrian Oak mødte Guarden ved Instituttet ud på eftermiddagen. Arthur, som er den mindste med sine 8 år og 27-28 kampkilo, er ikke begyndt til vl endnu, men fik lov til at komme med i dagens anledning. Det var ikke en ringe beslutning. Han var for vild! Ved ikke om det er resultatet af to ældre brødre, men den fik bare fuld spade, uden brug for hverken væske eller recharging :devil: :devil: :devil:

Derudover, var både hans bundstilling og koordination væsentligt forbedret i forhold til for fire måneder siden.

10 min. opvarmning inspireret af tirsdagens Hardore.

Z-Health

Pistols

Push-ups

Spidercrawl

Burpees

Vi lavede en bane, hvor nogle af øvelserne skulle gentages flere gange på hver tur:

Dips-stand i ringe

Fatman-pullups/rebklatring

Walking dips

Løb trækkende en madras

Spidercrawl på parallel-bænke

Spændsthop + lidt ekstra

Madras-takling!?

Medicinbold kast

Er ikke sikker på navnene, men er heldigvis ligeglad. Det var en super fed bane, med god variation, og en bred vifte af øvelser som stillede vidt forskellige fysiske krav. Set med mine øjne er det jo lidt ghey at daske rundt på en sådan bane, men for det første er drengene fra byen hvis indbyggere har Danmarks løseste håndled, og for det andet, mindre vigtige, er det bare pisse hårdt. Det var en succes - nothing else to it!

Efter 50 minutters meget højt tempo sluttede legen. Albert fik lige et fysisk tjek af Guarden, som påstar han besidder de såkaldte Jedi-skills. Det viste sig åbenbart at venstre trapezius er en smule svagere end højere. Kunne godt være værd at arbejde med.

Vi sluttede af med:

Pull-ups

3,2,1

SS'et

Pistols

3,3,3

Nedenunder til det rene diskohelvede for at køre squat. Arthur øvede lidt håndstand + front squat med sandsæk imens.

Mine læsere skal også mærke at det er påske, så serverer drengenes benserie som dessert.

Oskar - squat

6@50

2x4@70

2@80

2@90

Albert - FSQ

10@20

8@30

4@35

2@40

6@30

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEESSS

SSSSSOOOOOOOOOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Et stort tak til Jacob for making dis happen :wub:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder 24/7 i påsken så har ikke rigtig tid til jernknækning...men lad os bare kalde det deload.

20032008

1,5 times WT

Et af Dai-sifus hold. Det var en lidt blandet runde. Kvaliteten i træningen afhænger meget af hvilken gruppe jeg havner i, da jeg har en grad som er midt imellem. Det er jo et kendt faktum at man blir bedre af at træne med bedre - ikke omvendt. Skal bare videre hurtigst muligt :superman:

15 min. sparring

Jeg havde god tid mellem det faste hold og privattimen, så da jeg så nogle gå hårdt til den skulle jeg selvfølgelig støde til. Endte med at få tre sparringsrunder med en af teknikkerne. Det var en blandet fornøjelse. Jeg var fysisk overlegen, men egentlig mega træt i kroppen og på øverste etage (dancingwtc1.gif), og skulle i den grad vænne mig til at få slag i ansigtet på gulvet. De få gange jeg har lavet gulvkamp har været ren brydning. De to første runder var elendige.Tredje runde gik rigtig godt. Fik et par gode front spark ind og havde kontrollen på gulvet, hvor jeg rullede derudaf med slag awwnigga_alcky.gif

1 privattime

Jeg var helt blæst til at starte med. Opdagede, at jeg havde fået en del brændsår og at mit venstre øre var både hævet og begyndt at blive helt blåt. Havde taget et slag på øret, så resten af dagen killede det lidt i trommehinden og i kæben.

Er ved at få bedre fat i de første fire sektioner af Chum Kiu, men vil gerne snart have styr på den hele. Vi trænede forskellige slag, hvor hofteaktivering og benarbejdet i slaget var of the essense. Sidste halvdel stod på chi-sau + forskellige angreb. Til allersidst kørte vi fri chi-sau, hvor Kim bare skulle nakke igennem - hvilket han gjorde. Fedt, at mærke den enorme niveauforskel :w00t: Nonetheless, I'm gonna get him :4mewantfood:

22032008

WT Fighter Seminar ParisThatsHot.gif

Det her havde jeg set frem til. Kenneth Kyhe er helt klart en af mine yndlingsinstruktører og han styrede showet 100% :wub:

Desværre, havde jeg været på nattevagt og derfor kun sovet 3½ time før.

Det blev lynhurtigt gjort klart, hvor fokus ville ligge:

1. De første 5-7 sekunder af kampen.

2. Kamppsyke - håndtering af nervøsitet/angst, handlingslammelse, personlige grænser/sund fornuft

"Start kampen godt, og i har en god mulighed for at komme ud af det på en god måde. Start den dårligt og det er op ad bakke hele vejen - and that take skills eller en dårlig modstander". Ikke noget nyt i det, men godt at blive husket på :smile:

De første 60 minutter trænede vi forskellige kædestødsøvelser. Stort set alle havde handsker og andet udstyr med, så man kunne gå godt til den. Benarbejdet var i højsædet. Det var virkelig basic-øvelser fra de første grader, som til gengæld skulle udføres så strict og "aggressivt" som muligt. Jeg havde held med kun at hooke op med gode makkere, som alle var væsentlig højere på det hierakiske strå end undertegnede. Fedt!

Så blev det til front spark - først og fremmest efter de ædlere dele + plus en del snak, tips, råd og spørgsmål.

En lille pause og videre til TEH GRANDE FINALE!!!!!!!!!!!!!!

En mand i midten, fem modstandere, et angreb ad gangen. I denne øvelse var det fuldkontakt, så det var med hjelme, handsker, skridtbeskytter, tandbeskytter etc. Med andre ord var vi en flok fjollede materiale-fighters ughmamorublue2a.gif

Det var første gang jeg prøvede fuldkontakt, så var pisse nervøs. Hver kamp varede 5-10 sekunder hvorefter man blev skilt ad. Alt i alt gik det klart over forventning. Min højde, kropsvægt, fysik og lange arme blev min redning fremfor det tekniske. Det var på en underlig måde befriende at opleve det vilde adrenalin-kick man får, og var alt ialt meget tilfreds med indsatsen :smile:

Tilbage for at øve på teh basics.

Meldte mig frivilligt til en runde fuldkontakt mere, da der var for få i den sidste gruppe.

Hvis man tager hver enkelt kamp, gik det bedre her, men modstanderne var også meget dårligere. I første gruppe havde jeg med vilje listet mig ind i flokken med teknikere og sorttrøjer, for at få den hårdest mulige kost :w00t:

Jeg slog min højre hånd under et sving, men klarede det fint igennem.

Slutteligt, nogle røverhistorier og god gennemgang af de tanker man får når man står i situationen, samt hvordan man kan forbedrede sig bedst muligt fysisk og psykisk.

Jeg aftalte med en dude, som jeg tit er på hold med, at vi kunne nakke nogle træningspas af sammen en gang eller to om ugen. Han virker pænt stoned, men er også filosofi-studerende, så hvad kan man forvente? Ikke desto mindre er han én grad over mig og er med på at træne de samme ting. Det vil primært blive:

1. Formerne

2. Chi-sao

3. Kædestød og frontspark på bevægende mål

4. Fuldkontakt med udstyr - 5-7 sekunder

Rigtig godt seminar med MASSER af input og en god følelse af at have losset til et par grænser.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg var fuldstændigt groet fast imorges efter uafbrudt arbejde, hvor man ikke kan andet end at fede den. Så besluttede at teame op med de andre vl-"godtfolk", som på grund af de sørgmodige kommunelle åbnings- og lukketider på stadion så sig nødsaget til at drage til Bagsværd. Jeg havde lige nået at sove to timer på sofaen på arbejdet squint.gif

Chins - OHG

5x5@fruen

(alt for tynd lortestang (det sagde hun også igårstephanietanner.gif)

Bench

5@50

5@70

2x6@95

2x8@90

2x10@80

20@60

(god runde med godt tryk; særligt nattesøvnen taget i betragtning)

DB Incl. Bench

8@30

2x7@30

(fesen bænk, men var for doven til at skifte den ud)

DB Incl. Flyes

17@15

DB French Press

15@12

15@9

15@8

Laterals

12@15

12@12

12@9

12@10

Military press

50@8

50@6

50@7

(fawk - how weak)

Nice at få gang i kroppen og faktisk en great session på rekordtid. Blev nødt til at holde tempoet højt for ikke at falde i søvn. Boom!

Link to comment
Share on other sites

25022008

Jeg havde forberedt et meget strickt program som jeg slet ikke fik fulgt. Clark fik skylden. Dipshit! Drengenes træning trak ud og krævede en smule mere opmærksomhed end forventet. Satser på at få samlet resten af programmet op imorgen - men synes nu også der manglede intensitet...

Chins - OHG

5x5@fruen

4x4@ fruen

(let nok!)

Sumo

5@80

2@120

1@150

3x2@180

(gad ikke mere. LORTEØVELSE!!!! Følte mig stiv i hele kadaveret og gjorde tre gange så nas i tomlen end det plejer)

Deadlift (konventionel) - 7,5 cm. ghey-blokke

5x5@180

(behageligt....i forhold til ovennævnte øvelse)

Machine Rows

5x10@65

(den kunne mærkes i bisseps hsughnoes.gif)

Curls

5x10@35

Jeg fik den ondeste bøf(læs:vabel) efter kødløft så resten blev meget halvhjertet. Jeg aftalte desuden med Armada_I's (RIP) brow at vi skal ind på Rådhuspladsen 0304 og overvære demonstrationen, blokaden eller hvad de hippier nu kalder det. Han er ultra-liberal, og kommer ofte med bemærkninger som denne: "Det er jo sygt at man betaler over 50% i skat. Det betyder rent faktisk at staten ejer een". Clarken tiggede også om at komme med, så nu mangler vi bare Armada himself.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

26032008

Det blev ikke til det helt vilde, men kom efter det med en solid afbrænding af benene.

Chins - UHG

2x8

4x7

3x6

2x5

2x4

(10x10 coming up hsughd2.gif)

Front squat

3x10@100

(hårdest for erectoren. gårsdagens dødløft sad åbenbart lidt i kroppen)

Box squat

2@100

3x3@140

Drop set

3@120

5@100

Box squat

12@100

Drop set

20@60

- kiloerne var helt igennem latterlige men med korte pauser og glimrende mind-muscle connection burde det give noget?!

pharmokan.gif (jeg ved ikke hvad pointen er ved denne "smiley"?!)

Link to comment
Share on other sites

1,5 times WT

Jeg kom lidt for sent, men det plejer instruktørerne også altid selv at gøre, så de er selv uden om det.

Jeg var på forhånd ret smadret af en uges intensivt arbejde. Det blev til lidt chisao, pak stød og anti-grabling. Mine kædestød er virkelig begyndt at sidde. Afstandbedømmelsen er god og de kører meget mere flydende end tidligere. Men, men, men kære læsere I har ikke hørt det bedste endnu dancingolepoo_1.gif

Jeg står og sludrer lidt med ham makkeren jeg er sat sammen med. Han har samme grad som undertegnede, men forklarer at han ikke har trænet i over fire år. Da jeg spørger hvorfor, fortæller han at han sidder inde, men har fået arrangeret udgang så han kan komme til morgentræning. HER GÅR JEG HEEEEELT I SELVSVING eek5spin.gif Jeg blir jo nødt til at høre hvad han sidder inde for, hvor lang tid han har afsonet, hvor meget han mangler, hvilket bur, om de forskellige grupperinger, de andre fanger etc.

Han var mega nice, og jeg tilbød at besøge ham, hvis han fuckede op og skulle afsone den fulde tid eek5noes2.gif Jeg kan med ro i sjælen sige, at han ikke var OZ-materiale gaygay.gif

Privattime @ WT

Jeg havde lidt svært ved at fokusere da jeg stadig havde jern på over ovennævnte guts rec storys. Det blev mest til chi sao + diverse angreb hvoraf de fleste var helt nye. Fornuftig runde - heldigvis forskånet formerne :smile:

De næste gange vil jeg se om vi kan sætte fokus på front spark og kædestød og fluekneppe teknikken i disse til døde. Yeehar!

Link to comment
Share on other sites

28032008

I nat så jeg mig nødsaget til at ty til noget jeg ellers afskyr...NATTRÆNING!!!

Jeg havde store problemer med at holde mig vågen selv efter at have bællet en liter kaffe i to slurke. Lidt fysisk aktivitet hver halve time er lige akkurat tilpas nederen til at jeg ikke når at lulle i søvn.

One-arm push-ups - partials

10/10x5

Link to comment
Share on other sites

Jeg står og sludrer lidt med ham makkeren jeg er sat sammen med. Han har samme grad som undertegnede, men forklarer at han ikke har trænet i over fire år. Da jeg spørger hvorfor, fortæller han at han sidder inde, men har fået arrangeret udgang så han kan komme til morgentræning. HER GÅR JEG HEEEEELT I SELVSVING

Så meget for at WTC påstår at kun folk med rene straffeattester på træne deroppe.... :dry:

Men godt du fik dig en real-life, ægte fængselshistorie!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så meget for at WTC påstår at kun folk med rene straffeattester på træne deroppe.... :dry:

Men godt du fik dig en real-life, ægte fængselshistorie!! :tongue:

Haha!! Halvdelen af dem som pumper deroppe vil jeg vædde min mormor på har en straffeattest af samme tykkelse som biblen. Men jeg har heller aldrig hørt nogen påstå andet :smile: Hvis vi kun snakker WT skærer vi bare ned til en kvart.

Han sad i bur med de gutter som røvede et historisk stort beløb (42 mill.!?) fra en pengetransport for et par år siden :wub:

Hvad hedder den brazilienske film du har ævlet om nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share