Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forhåbentlig dumpede de dig i teknikken "albuestød til kæben af fuldstændig uskyldig person", for der var ærligt talt ikke meget knald i den... :tongue:

Men ellers tillykke :smile:

Hm, one-arm dødløft; det må vist prøves.

Tak Morten, tusind tak! Din støtte betyder bare, oh, så meget...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med kædeslagene, min yndlings Østerbro-café-dreng :tongue: Koster graduering penge??

You better watch your mouth, boy! Ja, gu koster det penge. 75 knaster for selve gradueringen, og 225 for seminaret. Det var nu alligevel pengene værd :smile:

Hva... er det bare mig eller var fruen lidt småpirrelig idag.... :blink:

:tongue:

M :elvis:

Nej. Igår var en god dag :smile:

10032008

Chins - WGOH

3x6@fruen

4x4@fruen

3x3@fruen

Chins - SGOH

25x2@fruen

11032008

Alt for tidlig morgentræning i Hulen med Guarden. Var både rusten og meget tung i hovedet, da jeg var stået op 30 minutter tidligere. Æde morgenmad + ligge en bombe (multi-tasking) og så afsted.

Jeg havde, som sædvanlig, en A4 side med ting jeg skulle træne, men nåede kun halvdelen.

Front Squat

3@50

2@80

5@100

3@110

2@120

1@130

(gad ikke det vilde, så blev bare lidt hurtigt og let)

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke

Den geniale morgenrengøring havde, åbenbart, valgt at støvsuge magnesium-holderen, så der var udsolgt. Måtte ty til stropper i stedet.

2@100

2@160

2x3@200

5@200 (NEM!!!)

50@140

- Følte ikke rigtig jeg havde fået nok juice for pengene, så udlevede lige et lille tankeeksperiment fra forleden. 50 reps - kun pauser for at tage magnesium på, rette skiverne, og lige lade lille Guarden trække sine puny kilo. Det blev vel ca. 8 pauser. Sweet! qgiggity.gif

Pull-ups i ringe

4x4@s<vjnmoaekvns

3x3@fjrwscscf4e

10 excentriske

Ganske fornuftig træning tidspunktet taget i betragtning. Selvskabet var fornøjeligt :wub:

.........videre til WT!!

1,5 times WT

Ét af de gode hold hos Si-hing David, who indeed knows what its all about :superman:

Lavede en masse blandet gejl, som jeg ikke kan huske - eller gider prøve at huske - hvad hedder.

Vi sluttede af med en hård runde cirkelkamp mod både én og flere modstandere. I disse situationer finder man virkelig ud af hvor latterligt kort ens såkaldte kamp-evner rækker :cry:

1 privattime hos Si-suk Kimmie

Startede blødt ud med en gennemgang af Chum kiu 1. del, som heldigvis ikke var lige så røvsygt som forventet. De sidste 45 min. blev ren og skær chi-sao :w00t:

Slog min hånd under cirkelkamp, så den er lidt hævet nu whine.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Slog min hånd under cirkelkamp, så den er lidt hævet nu whine.gif

:blahblah: :blahblah:

Du kunne også bare vælge at gå til en rigtig sport, hvor man faktisk kan blive ordentlig skadet...sådan får skulderen ud af leddet, brække armen, eller revet ledbånd over!!! Der sgu ikke særlig meget mand over det der "piv piv jeg slog hånden..."

:tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blahblah: :blahblah:

Du kunne også bare vælge at gå til en rigtig sport, hvor man faktisk kan blive ordentlig skadet...sådan får skulderen ud af leddet, brække armen, eller revet ledbånd over!!! Der sgu ikke særlig meget mand over det der "piv piv jeg slog hånden..."

:tongue: :tongue:

Du er så glad :laugh:

50reps@140kg ?? :blink:

Hvilket tankeeksperiment havde du gang i? Hvordan jeg hurtigst muligt overbelaster CNS? Den sikre vej til DOMS?

Sygt nok lige at rive 7tons på et sæt. :devil:

Well, før du går i offensiven skal du lige huske to ting.

1. Jeg kører pænt meget dødløft af varierende rep-range.

2. Det er ikke alle som får ondt i patella-senen og dit og dat af en smule træning.

Det var bare et forsøg på at nakke en pisse led volumen af på kort tid, og samtidig få lidt sved på panden :smile:

PS: Ingen DOMS idag.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

12032008

1,5 times WT

Sifu Kyhe's hold er så sweet :superman: Han er bare dygtig. En masse en-arms chi sao, pak stød + et ekstra angreb som jeg ikke fik navnet på.

Til sidst fire runder cirkelkamp og fem laaange runder kædestød - I nealy died of asphyxiation.

Senere idag står patkassen for skud coolsquint.gif

Link to comment
Share on other sites

Well, før du går i offensiven skal du lige huske to ting.

1. Jeg kører pænt meget dødløft af varierende rep-range.

2. Det er ikke alle som får ondt i patella-senen og dit og dat af en smule træning.

Det var bare et forsøg på at nakke en pisse led volumen af på kort tid, og samtidig få lidt sved på panden :smile:

PS: Ingen DOMS idag.

Hva tykke, synes du går i defensiven...

1. 50reps er ikke varierende rep-range, det gir bare ikke meget mening. Ren cirkus artisteri efter min mening.

2. :eh:

Link to comment
Share on other sites

Hva tykke, synes du går i defensiven...

1. 50reps er ikke varierende rep-range, det gir bare ikke meget mening. Ren cirkus artisteri efter min mening.

2. :eh:

Ja, jeg er af natur både sky og defensiv. Mente nu snarere, at jeg over de sidste par måneder har kørt en mere varieret rep-range samt vekslet mellem både konventionel, stivbenet og sumo :smile: Min pointe er, at jeg oftest får DOMS hvis jeg prøver en ny øvelse, en øvelse jeg ikke har kørt længe (figures) eller hvis jeg pludseligt går fra low rep til highrep i en basisøvelse. Summa summarum føler jeg mig fint "konditioneret" til at lave hoved-under-armen afbrænding i en øvelse som dødløft. Giver det mening, smukke? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu var det så heller ikke 50 rep i streg. Nærmere 5 Sæt rest/pause @ 10 rep med 1,5 min pause mellem hvert sæt.

Ser ikke noget problem med at køre det. Slet ikke taget Erik workkapacity i betragtning, samtidig med at det var en vægt svarende til <60 % 1RM

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er af natur både sky og defensiv. Mente nu snarere, at jeg over de sidste par måneder har kørt en mere varieret rep-range samt vekslet mellem både konventionel, stivbenet og sumo :smile: Min pointe er, at jeg oftest får DOMS hvis jeg prøver en ny øvelse, en øvelse jeg ikke har kørt længe (figures) eller hvis jeg pludseligt går fra low rep til highrep i en basisøvelse. Summa summarum føler jeg mig fint "konditioneret" til at lave hoved-under-armen afbrænding i en øvelse som dødløft. Giver det mening, smukke? :smile:

DOMS er ike lig med gains, når det er sagt så giver det fin mening.

(og jeg havde sikkert gjort det samme hvis jeg var konditioneret som dig i dødløft :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Guarden >> Totalt enig :smile:

DOMS er ike lig med gains, når det er sagt så giver det fin mening.

(og jeg havde sikkert gjort det samme hvis jeg var konditioneret som dig i dødløft :smile:)

Jeg påpegede netop også, at jeg ikke forventede at få DOMS, og derfor ikke anså det så crazy som det måske lyder. Som Guarden også siger var det ikke 50 i streg, men med få ultra-korte pauser :smile:

Tunen >> Jeg ved godt at DOMS ikke nødvendigvis er en vækstindikator (som du selv plejer at formulere det), men i ny og næ er det rart at mærke man lever...

12032008

Bench

2x8@80

2x6@90

2x4@95

5x2@100

(kørte satme godt idag :superman: )

Incline DB Press

9@30

2x8@30

Flyes

8@17,5 (Albert kom over og begyndte at tælle på tysk så gik kold)

15@17,5

French Press

3x15@35

2x8@40

(plejer at gøre nas i skulderen i starten, men prøvedeat holde lidt bredere. Det hjalp!)

Chins - UHG

4x4@2xGuarden = fruen

Curls

8x6@40

God træning hvor jeg bare måtte klemme sættene ind mellem alle røvhullernes løft. Albert satte ny rekord i træk :superman: Sweet!

Til ære for Goldendreams: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tunen >> Jeg ved godt at DOMS ikke nødvendigvis er en vækstindikator (som du selv plejer at formulere det), men i ny og næ er det rart at mærke man lever...

Det ved jeg godt du ved, men det ved Lotte ikke at du ved - du ved...?

lol@Albert

Link to comment
Share on other sites

Lotte >> Kommer du ned og afleverer min dvd-boks imorgen eller er du en sigøjner?

13032008

1,5 times WT

Startede fedt ud med Dai-Sifu in command. Blev sat sammen med de mere rutinerede for at rulle. Nice! Lidt af kvaliteten røg af sidste halvdel da jeg blev sat sammen med den værste, fiskelugtende, bozo fra Esbjerg ughtongue.gif

Privattime hos Si-Suk Salomonsen :superman:

Chi sao'en er under heftig improvement!!! Lat sao/chi sao + angrebsmuligheder, chum kiu, lidt wooden dummy etc. Jeg var indlæringsmæssigt overreached fra start af, men klarede den nu alligevel med bravour. De her privattimer er givet godt ud :devil:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: ja, der er da ikke noget bedre end at gå til træning og få mentale tæv af en 22-årig... :tongue:

M :elvis:

21½, tak!

14032008

1,5 times WT

Jeg var sååååå tæt på ikke at tage afsted, men pludselig gik det op for mig, at jeg ikke har noget liv, og derfor ligeså godt kunne trille til træning.

Egentlig en meget fed time. Sio nim tao og chum kiu blev øvet de første tyve minutter. Sidstnævnte, er der stærkt brug for :dry:

Derefter, en masse slag på plethandsker med kædestød, hooks og uppercuts. Hurra! Min makker til det, var den ondeste vinduesvasker-noob, men på de sidste runder, formåede han dog at holde handsker bare nogenlunde elendigt. Fair nok.

Videre til det bedre klientel forr at øve chi sao + forskellige angreb :wub:

Efter opfording fra Goldendreams: :chopper::wolverine2: :dropjaw: :freaked: :boobs: :walking: :wootdance: :banana3: :thumb::clown2::headphonedance: :4nope: :icecream: :4band: :cheer::banana::4winkkiss::king::alright::smilerock:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

14032008

Sweet, sweet workout...Lotte teh Lost Son dukkede op og nød mit selskab.

Box Squat

8x5@130

(heldigvis lette!!!)

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke

2@130

5@190

3x3@200

2x2@210

1@220

(nice runde...grebet er blevet markant bedre, og drillede kun på sidste single. på resten gjorde det kun nas)

SLDL - Pinky Grip

8@110

6@130

5@150

SLDL - Close Grip

4@170

3@200 - BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMelom!!!!!!!!!!!

DB. Rows

3x10@37,5

(sødt)

Chins - UHG

7@mam'

2x5@mam

4x4@mam

(brændt af i krop og sjæl emo.gif)

Hård runde, hvor jeg samtidig skulle holde Oskar i ørerne mellem mine utallige sæt og øvelser hsugh5.gif

Jeg skal på arbejde i weekenden og fede den max $$$

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share