Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så længe du ikke bestemmer øvelserne :smile:

Hov hov jeg kommer med forslag. Ideen om et klubmesterskab i blandede VL, SL, BB-øvelser eller andet kunne da også være sjovt. Eventuelt med en lille festmiddag bagefter.. Husk fest på Østerbrogården på lørdag, hvis I får lyst :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov jeg kommer med forslag. Ideen om et klubmesterskab i blandede VL, SL, BB-øvelser eller andet kunne da også være sjovt. Eventuelt med en lille festmiddag bagefter.. Husk fest på Østerbrogården på lørdag, hvis I får lyst :4drunk:

Min log er ikke en reklame-søjle for hippie-arrangementer. Desuden, kan jeg ikke tage med alligevel. Nu må du ikke være heart broken leghump.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har aldrig været på et kollegium.

Sidst, jeg var på et kollegium, blev jeg bestjålet.

Det er 3 år siden.

Forbandede hippier!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har oplevet det modsatte.

Det er fordi pigernes bliver smukkere efterhånden som alkoholindtaget stiger. Det er en optisk forstyrrelse kendt som ølbriller. I disse tilfælde skal man kunne stole på sine venner og få en ekstern vurdering, inden man accepterer løsagtige kvinders tilbud.

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi pigernes bliver smukkere efterhånden som alkoholindtaget stiger. Det er en optisk forstyrrelse kendt som ølbriller. I disse tilfælde skal man kunne stole på sine venner og få en ekstern vurdering, inden man accepterer løsagtige kvinders tilbud.

Nu plejer mine venner altid at være lige så shit-faced stive som jeg er, så ved ikke hvor meget deres vurdering er værd. På den anden side er det vigtigste jo også bare at de er enige.

Din morBABOOSH3.gif

Sad bare og ventede på at du ville counter med en "din mor" joke. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

05032008

Chins - OHG

4x5@fruen

Sumo

4@80

2@120

2@150

3@170

2@180

2@190

1@200

1@210

1@220

6@170 (tager 15 reps næste gang)

(allesammen var overkommelige selvom min krop har følt sig smadret med et baseball-bat efter søndagens volumen-stunt)

Chins - OHG

4,3,2,1@bw

10x2@bw

Chins - UHG

5x5

Kort og kontant runde. Masser af chins for at holde det ved lige, og lidt hurtigt dødløft. havde planlagt at køre en del mere, men coachingen af drengene trak ud, da Oskar havde sit lort og derfor skulle have en opsang. Shanti trådte i karakter og viste, sammen med Albert, hvordan resten af kreaturerne i Hulen skal gøre det :superman:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Skal vi virkelig til at lege find fem fejl igen.... :sneaky2:

Man kan sgu ikke sige "havde sit lort" om en dreng!! :nonono:

Når man arbejder om natten flyder datoerne ligesom sammen.

Hvad kalder man det så, når man ufriviligt skider i bukserne, og der er blod i afføringen? :smile:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

06032008

1. runde

1,5 times WT. En masse skridt-arbejde og lat sao. Hookede, heldigvis, op med nogle grå-trøjer så fik en masse gode input og corrections i starten. Nederen, at noget så åbenlyst enkelt kan være så svært :dry:

Det er sagt før, men fortjener en gentagelse. Dai-sifu styrer!! En flinkere ældre herre, skal man lede længe efter.

Nakkede lige en tur i ro-maskinen. Da jeg satte mig til rette ville jeg sejle 3000 meter. Da jeg begyndte ændrede jeg det til 2000. Da jeg var halvvejs kunne jeg ikke overskue mere end 1600 meter, men lagde tre 100 meter "spurte" ind. Tid: 5.55 - acceptable.

2. runde

Hookede op med Armada_I (RIP) og kørte med på hans program med mindre adjustments.

BB. Incl. Bench

10@50

80@6

80@8

80@7

80@6

(more of dat)

DB. Incl. Bench

4x10@25

(weak)

DB. Flyes

8@22,5

2x5@22,5

19@15 (burn business)

(var brændt godt af i patten fra start af, men fik lige slæbt mig igennem, med Simons værdsatte support :wub: )

BB Krøl

9@40

3x8@40

2x6@40

3x7@40

9@40

(STRICT!! and in honour of myself)

God runde. Dejligt ikke at skulle bruge hjulene til andet end at holde sig oprejst. Team BB! spillede smarte og kom med enkelte flatterende tilråb vedr. mind-muscle principper og diverse. Intet nyt under solen.

Link to comment
Share on other sites

07032008

1. runde

Forbi IFI klokken lort nul dut. Jeg har haft problemer med smerter i sternum den sidste måneds tid. Tror det er irritation i ribbensbrusken, fordi jeg rent faktisk er blevet i stand til at reppe med mig selv i dips. Derfor blev det "bare" til en masse chins.

Chins i ringe - varieret greb

70 stks fordelt på en masse sæt.

Jeg ville gerne have nået hundrede, men har efterhånden overbelægning af hård hud på hænderne + jeg brugte en del tid på at trøste DBM.

>> Jeg lod cyklen stå og fik en lift af stakkels Dan. Hvor doven kan man være?!

2. runde

Ankom till WTC i god tid, så kørte lidt forskelligt. Jeg prøvede at køre lette dips med begrænset rom, og det gav ikke nogen smerter. Det betyder, ikke overraskende, en del at man ikke skøjter rundt som i ringe.

Dips

10x8@fruen

Lateral raise

4x10@12

SS'et

4x8@10

Calf press

4x15@120

SS'et

Toepress

4x8@120

Det brændte til sidst. Har virkelig forsømt lægtræningen, men den er i det mindste ikke blevet mindre ugh2.gif

Det eneste jeg kører for at få canondeltz er en smule military og, så vidt muligt, et hav af lateral raises. Hvis der er nogen som har kommentarer til det skal de være velkomne :smile:

1,5 times WT

En masse blandet. Det var ret fedt i starten da jeg havde en mere skilled partner. Sidste halvdel af træningen oplevede jeg det modsatte :dry:

Privattime hos Si-Suk Kim for nu at fluekneppe titlerne.

Mega fed runde. Vi startede med de sidste corrections af 7. del af Sio nim tao. Det er egentligt pænt nederen at skulle kunne formerne, men man må tage det sure med det søde. Midt i træningen nåede jeg en milepæl :w00t: Lavede dobbelthåndss chi-sau for første gang :wub:

Goddamn, det blir en effektiv potensforlænger.

Herefter, en masse lat sao og forsvar mod low-middle-high angreb. Fed time!

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

08032008

Efter en god, lang og velfortjent nattesøvn trillede jeg ned i Hulen for at gå til stålet mit der Machine :devil::devil:

Hjulene er endelig kommet helt til sig selv.

Front Squat

8x5@100

(mega let!!!)

Deadlift / 7,5 cm. ghey blokke

2@100

1@140

2@180

5x5@190

(lette over hele linien!!! Grebet driller en lille smule på sidste rep, men farten er fin)

Sumo

1@140

1@180

2x1@210

1@180

(180 var papir - 210 nærmere en kampesten. var pænt brugt på de sidste reps)

DB. Rows

15@35

2x12@35

2x10@35

Chins - UHG

4x4@lillemor

6x2@lillemor

- Gad ikke køre kørls, og tiden var heller ikke til det. Guarden trillede lige forbi efter en lyninvitation. Det blev lige til 10-15 minutters blandet lat sao og chi sao. Ukontrolleret, men fedt! Bed endda Jacob i knoen. Feje tricks FTW!!!

Link to comment
Share on other sites

09032008

WT Grading :superman:

Så var tiden igen kommet til graduering (2. elev-grad). Det er gået alt for langsomt med det, men hvad kan jeg sige?! Vil for det første gerne kunne mit stof. For det andet, har jeg sat mig et mål, som lyder, at være blandt de bedste af min grad. For det tredje, har de ting jeg har trænet med Guarden ikke ligefrem været pensum til noob-graderne gaygay.gif

Jeg var ULTRA KVÆSTET ved ankomsten lidt i 12. Havde været på arbejde hele natten, og kun sovet tre timer. Ved hjælp af Rittersport, kaffe og lidt frugtsukker holdte jeg dog hovedet koldt. Det blev til 3,5 times pensum: skridt-arbejde, lat sao, siu nim tao, forsvar mod sving, en-arms chi sao etc. etc. Dai-Sifu kom med gode pointers, og mon ikke teknikker-instruktørerne havde været en tur forbi Halmtorvet så flinke og hjælpsomme som de var :smile: Alt i alt en god dag. Dejligt, og på tide, at komme videre i systemet, og ikke mindst at få trænet intensivt.

NB! Jeg glemte lige at logge lidt fra gårsdagens træning.

One-arm deadlift:

1/1@130

1/1@150

eek5r.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share