Teh Art of Prospecting


Fru Erik
 Share

Recommended Posts

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror det er tættere på sandheden end det i wtc. Og vores medlemmer skriver ikke under på at de har rent straffeattest (som man skal i wtc) :wink:

Er bare ingen grund til at være hellig når der er skeletter i skabet alle steder. :wink:

Nu er der heller ikke så mange der træner i Brasa som i WTC.

Hvis du ser på nutidens medlemmer i WTC er der nok ved at være rimelig støvsuget for "bad company" vs. tidligere.

:smile: Fordi folk tidligere har lavet en masse lort, er det dog ikke ensbetydende med at de ikke kan ændre sig.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Carandiru

:smile:

Mange tak!

28032008

1,5 times WT

Et hurtigt smut forbi WTC. Kom i den gode gruppe hele træningen hvilket var nice. Fik nogle gode pointers i chi-sau af en sorttrøje (uuuuh), men røg sammen med en eller anden iraker resten af træningen. Han var egentlig meget flink, men tydeligvis krigerisk indstillet af natur, så chi-sao blev ikke helt den "kommunikation" mellem to parter - som jeg læst at den skal være - men mere fri chi-sao, som bestemt ikke er et kønt syn når man er n00b til det. Sidste halve time blev en masse blandet gejl for at få pulsen op. Reddede mig selv en solig kæberyster fordi jeg var uopmærksom - up & go :superman:

Skal ned og knække jern med Oskar om et par timer awwnigga_alcky.gif

Link to comment
Share on other sites

29032008

Fed træning og ond stemning i Hulen. Jeg ventede med at træne mit eget til Oskar var færdig. Vi havde besøg af en ungdomsløfter fra en anden klub, som overvejer at skifte, fordi han ved hvor sweet en træner jeg er. På trods af hans lange, magre korpus er han ret talentfuld og dedikeret. Det bedste er dog at han er på alder med Oskar og vejer nogenlunde det samme; så kan de presse hinanden på den positive måde 4205.gif

Udover alle de løft jeg selv lavede blev der rykket ret solide kilo. Michael fra Østrig nakkede 185 i front squat og Tim fik pisset sit territorie af med 200 på nakken :superman: Ender med han owner styrkeløfterne...uden dragt truestory.gif

Bench

10@50

2@80

2x6@95

2x4@100

2x8@90

2x6@80 (excentriske)

(kører bedre og bedre, men det manglede også bare. med lidt intensiv træning burde jeg kunne tage halvdelen af min dødløft eek5noes2.gif)

DB. Incl. Bench

9@30

2x8@30

(udsolgt i patten)

DB Flyes

12@16

(flame)

French Press

15@35

2x10@35

(ingen probs med albuen)

Chins - UHG

5,4,3,3

SS'et

Curls

10@35

2x9@35

(Teh burn i underarmene og pizzeps)

Sidst i træningen dukkede -Chris- op med en veninde som åbenbart dyrkede Taekwondo på såkaldt højt niveau. Hun virkede meget flink. Bare ærgeligt for hende at jeg hader Taekwondo gaygay.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

30032008

Jeg skulle have været til Chum Kiu Seminar klokken 12.00, men kunne simpelthen ikke overskue det. Normalt er jeg en haj til at holde mig vågen eller bare lige bide i det sure æble og sove det ud senere, men i ny og næ slår mine arbejdstider mig i gulvet - oftest på mine fridage. Så jeg besluttede mig for at fede den max. Før beslutningstagelsen havde jeg dog været nede og træne og kæwe med DBM highfive.gif

Jeg gad ikke det vilde, og havde heller ikke tid til det, da jeg var fast besluttet på at score et lift af Dan.

Chins - OHG

5x5@fruen

Box Squat

5x10@130

20@110 (føj for hæælvette!!)

(sløjfede fsq da min bøf gør ondt, and it would make me cry crying.gif)

Military Press

3x8@50

Jeg glæder mig jævnt meget til kidsness træning imorgen. Der er DM Ungdom på Stadion lørdag, så det skal bare køre på skinner op til :smile:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig jævnt meget til kidsness træning imorgen. Der er DM Ungdom på Stadion lørdag, så det skal bare køre på skinner op til :smile:

Går og bliver mere og mere ØV over at skulle til Jydeland i weekenden :dry: sker alt for meget næste weekend og ville da gerne have set drengene gi' den gazzz :smilerock:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

31032008

Privattime @ Kimmie

Jeg skulle have været på det normale hold før privattimen, men gad ikke da jeg vågnede. Slet og ret! Da jeg kom op i centret og så at det var Sifu Kyhes hold jeg havde "misset" overvejede jeg i ren og skær armod om jeg skulle snitte lidt i mig selv. Desværre havde jeg glemt min kniv. Privattimen kickede til gengæld ass. Vi aftale at køre det lidt mere kamp-orienteret da formerne er for ghey.

Det blev til en masse semi-fuld-kontakt med hjelm og diverse udstyr og slutteligt chi-sao. Fandme lækkert at stå og klistre efter man har givet den gas :superman:

God runde!

Jeg ville gerne have gået til stålet senere idag, men kunne sq ikke nå det. Jeg har besluttet - som tommelfingerregel - ikke selv at træne når jeg træner drengene. Det er selvfølgelig lidt fesent at reducere træningsmængden, men det er bare ikke optimalt at skulle skøjte rundt og coache dem samtidig med jeg knækker mine puny kilo. So be it!

En anden ting er - fordi drengenes træning nu alligevel fylder en del i hverdagen - at begynde at logge deres resultater fra træning og stævne, når der med mellemrum kommer noget nævneværdigt eek5r.gif

Det var der masser af idag, men først en lille profil :smile::

Oskar

Træningserfaring: 1½ år - hvoraf jeg har trænet ham i et år og tre måneder.

Alder: 13

Kampvægt: 63 puny ass kilos.

PR's

Træk: 57½

Stød: 72½

Tokamp: 130

Råtræk: 47½

Frivend: 60

Back squat: 100

Front squat: 85

Rekorderne i træk, stød og back squat blev med overskud sat idag :wub:

Albert(e)

Træningserfaring: 6 måneder

Alder: 10

Kampvægt: 37 kilo skin og knogler

PR's

Træk: 25

Stød: 27½

Tokamp: 50

Råtræk: 20

Frivend: 25

Back squat: 55

Front squat: 47½

Alberts første stævne er på lørdag til DM Ungdom så det bliver ukristeligt spændende. Jeg satser på at kunne levere lidt stemningspics til mine trofaste læsere coolcowboy.gif

Vi havde desuden "fint" besøg af Shanti som skulle høste lidt tunge kilo før det går for sig til TSC på lørdag. Vi fik arbejdet lidt med teknikken i squat og hovedsageligt starten i dødløft. Det var hårdt! Hold kæft hvor de Brasa-folk tuder dancingwtc1.gif

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

31032008

Oskar

Træningserfaring: 1½ år - hvoraf jeg har trænet ham i et år og tre måneder.

Alder: 13

Kampvægt: 63 puny ass kilos.

PR's

Træk: 57½

Stød: 72½

Tokamp: 130

Råtræk: 47½

Frivend: 60

Back squat: 100

Front squat: 85

Vi havde desuden "fint" besøg af Shanti som skulle høste lidt tunge kilo før det går for sig til TSC på lørdag. Vi fik arbejdet lidt med teknikken i squat og hovedsageligt starten i dødløft. Det var hårdt! Hold kæft hvor de Brasa-folk tuder dancingwtc1.gif

1) Der har vi lige min motivation for at øge BS'en!!! :cool::devil:

(og i modsætning til dig vil jeg også lige pointere at Anders synes kg'erne på min BS var ikke så ringe igen)

2) Jeg tuder ikke, du skal bare lære at der er forskel på at coache små drenge/teenage drenge og så et styks kvindemenneske med holdninger :wink:

Link to comment
Share on other sites

1) Der har vi lige min motivation for at øge BS'en!!! :cool::devil:

(og i modsætning til dig vil jeg også lige pointere at Anders synes kg'erne på min BS var ikke så ringe igen)

That's teh spirit! Anders er en fedterøv, som prøver at holde på dig. Jeg, derimod, foretrækker at være frank gaygay.gif

2) Jeg tuder ikke, du skal bare lære at der er forskel på at coache små drenge/teenage drenge og så et styks kvindemenneske med holdninger :wink:

Du har ret. Drengene er jo rationelt og logisk tænkende individer. Med al respekt for dit køn!

Hey Agamemnon "The Mole" Busmalis.... kan nok ikke nå at kigge forbi, men ser frem til lidt billeder og updates. :4thumbup:

Det kan du ikke være bekendt. Og du skal fandme ikke sammenligne mig med en gammel muldvarpe af en morfar, Jiggy Walker! Det er hvad du er...en starfuckende, celeb-hungry negro :w00t:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

01042008

Jeg har ikke taget røven på nogen endnu på denne hellige dag. Så meget for det søde liv!

Jeg skulle have fornyet mit pas idag, men kommunekontoret var stopproppet med bistandsklienter og folk som burde henrettes ved nakkeskud fremfor at få børn. Jeg kunne ikke klare lugten i bageriet og havde heller ikke tid så trillede ned i Hulen.

Jeg skulle coache klubbens nye ungdomsløfter, that is Pietro, da han på grund af konfirmationsforberedelse ikke kunne komme til gårsdagens træning. Det var en fornøjelig affære. Christina inviterede mig til spil-aften på sit kollegium på fredag. Hun må være i løbetid!

Front Squat

5x5@110

(jeg var ved at omkomme på alle sæt, men det skyldes snarere øvelsen end kiloerne)

Deadlift

4@180

1@200

5x1@220

(jeg prøvede mig med nogle "tunge" singles. Personligt tror jeg ikke det vil give en skid, men det er der andre der gør, og så ligner det jeg gør en indsats)

Machine Rows

5x15@75

(totalt yndlingsøvelse!!!1 Progression :wub:

---and then:

Chins - UHG

5,3,4@fruen

SS'et

BB Curlz

11@30

10@30

11@30

10@30(excentriske)

10@20(meeega excentriske)

(det var sq godt for bulen på armen...og i bukserne hsughup.gif)

Edit: Hvordan kunne jeg glemme det vigtigste. Glasuren på dagens kage - i bogstaveligste forstand - var da jeg så Johnny Bravo dressed up i army og kom i bukserne gayaway.gif

Jeg holdte det for mig selv, da han er for indspist til at tage det som et kompliment.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Det kan du ikke være bekendt. Og du skal fandme ikke sammenligne mig med en gammel muldvarpe af en morfar, Jiggy Walker! Det er hvad du er...en starfuckende, celeb-hungry negro :w00t:

Ha ha, ja det er sgu cool, at LL Cool J lige er med!! :cool: Lækker træning i dag.... den er godkendt af:

post-67-1207076807.jpg

Måske vi skal holde traditionen ved lige og nuppe en søndagstræning? Så skal jeg nok troppe op i army outfit! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

01042008

Christina inviterede mig til spil-aften på sit kollegium på fredag. Hun må være i løbetid!

Edit: Hvordan kunne jeg glemme det vigtigste. Glasuren på dagens kage - i bogstaveligste forstand - var da jeg så Johnny Bravo dressed up i army og kom i bukserne gayaway.gif

Jeg holdte det for mig selv, da han er for indspist til at tage det som et kompliment.

Jeg er bare venlig :smile: Det er ikke med nogen bagtanker, som mænd vel typisk har. Det burde du også vide efter alle de år vi har kendt hinanden :wink:(den smiley du er så glad for :w00t: )

Johnny Bravo er så fin i det tøj, så kan godt forstå dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bare venlig :smile: Det er ikke med nogen bagtanker, som mænd vel typisk har. Det burde du også vide efter alle de år vi har kendt hinanden :wink:(den smiley du er så glad for :w00t: )

Johnny Bravo er så fin i det tøj, så kan godt forstå dig.

Er du sikker? dancingwtc1.gif

Ja. Det er egentlig lidt skræmmende at jeg stadig omgås dig. I am in my emo-mode apparently...

Link to comment
Share on other sites

01042008

Edit: Hvordan kunne jeg glemme det vigtigste. Glasuren på dagens kage - i bogstaveligste forstand - var da jeg så Johnny Bravo dressed up i army og kom i bukserne gayaway.gif

Jeg holdte det for mig selv, da han er for indspist til at tage det som et kompliment.

Jeg så godt du kom, og jeg har aldrig fået et så stort kompliment før. gaygay.gif

Johnny Bravo er så fin i det tøj, så kan godt forstå dig.

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share