christines kondi log


cwr
 Share

Recommended Posts

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 21. august

I dag roede vi dobbeltfirer igen. Det var ved at være lidt tid siden. Fik arbejdet lidt med rytmen og teknikken.

Roede ikke så langt, der skal trappes ned til på søndag, men kørte 4 x 250 meter.

Er stadig træt i kroppen, men ikke helt så meget som tidligere på ugen. Så det passer nok med at jeg er frisk på søndag!

Glæder mig til at ro om kap :firebounce:

Dagens grin fik jeg i DøgnNetto her til aften. Der kom et par ind, de så lidt forlegne ud. Først kunne jeg ikke gennemskue om de rent faktisk var sammen eller ej.

Så tager de en pakke kondomer, køber dem og skynder sig ud igen. De kiggede ikke engang på hinanden, stod bare og så lidt betuttede ud. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 22. august

En lille tur i dobbeltfireren. Bare for lige at få pudset de sidste detaljer af. 8 km

Da vi stod og ventede på at komme ud åbnede himlen sig, og det stod ned i stænger og begyndte at blæse. Heldigt vi ikke var gået på vandet endnu!

Det regnede stadig da vi roede, med vandet var helt fladt, og vi var de eneste på søen. Dejligt!

Vi lavede en opvarmning, øvede starter og overgangen fra start til banetempo.

Og så 'roede vi løbet igennem':

Man ror i almindeligt tempo gennem de 1000 meter løbet varer, og så taler den, der har kommando (mig), løbet igennem. Hvornår der skal laves tryk, stiges i tempo og lignende.

Det er ret godt til lige at få fokus af.

Lørdag d. 23. august

Træning i heldagsregn...

Jeg kan faktisk godt lide at ro i regnvejr. Vandet er som oftest fladt, og man har jo varmen, så det generer ikke. Til gengæld var cykelturen frem og tilbage lidt mere træls!

I dag roede vi otter. Også bare 8 km, for lige at få de sidste ting på plads.

Vi kunne godt have haft brugt et par ture mere med det faste hold, der er stadig lidt uro og balance-ballade. Men der er virkelig godt tryk på, og god opbakning.

Vi øvede også bare starter og overgangen fra start til banetempo.

Jeg er virkelig spændt på hvordan det kommer til at gå i morgen. I dobbeltfireren ror jeg sammen med to piger, der er helt nye og en rutineret. Kirstine var jeg til JuniorVM med i '99 og '00, så hun kan godt, det ved jeg! Men jeg håber de andre kan holde hovedet koldt og ikke lader sig stresse.

Og det samme gælder faktisk for otteren.

Hvis de kan det, er der gode chancer for at vi vinder begge både!

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Held og lykke med konkurrencen i morgen :superman: Det er altid spændende at læse om et mål, der er trænet frem mod :smile:

DITTO Christine!!!!! :superman: Bliver spændende!

Nå, men hvis I imorgen ser en hidsig dame smide ting ud af et vindue på Nørrebro er det nok mig...

Har du behov for en ekstremhidsig dame mere - med stort skæld-udpotentiale - så siger du bare til! :w00t: :4thumbup:

Knus F.

Link to comment
Share on other sites

Sådan!

To stk sejre :bigsmile:

En, der kom nemt, og en, der skulle slås rigtig meget for.

Først roede vi dobbeltfirer, og det gik som en leg! Vi var også godt forbedredt, men jeg havde ikke troet, det ville være så nemt...

Efter de første 15 tag havde vi allerede trukket en længde på de andre :blink: Og vi har da virkelig trænet starter, men jeg havde nok bare glemt niveauet ikke er så højt.

Vi havde et cool løb. Var langt foran, så vi kunne bare koncentrere os om at lave rigtig 'lækker' roning.

1½ time efter gik starten i otteren.

Den har vi ikke fået trænet helt så meget, så der var en del mere spænding her!

Starten var ikke den bedste, så vi kom afsted ca side om side med de andre både. Efter 250 meter var vi trukket fra alle andre hold end Københavns Roklub. De hang stadig på, omend vi havde en spids på dem.

Efter ca 400 meter begyndte de at komme op på siden af os, men Kirstine (vores styrmand) kaldte et tryk, der virkelig gav fart. Vi holdt dem bag os - men stadig ikke med meget.

Med omtrent 350 meter igen var de kommet op på siden af os, og Kirstine kaldte igen et tryk. Fra sidst vi roede mod dem vidste vi, at de har en super spurt, og denne gang holdt de også på.

Hele det sidste stykke fulgtes vi ad. Kirstine piskede os, og blev ved med at kalde på mere tryk, og vi blev bare ved med at ligge side om side.

Først på de sidste 5 - 10 tag fik vi trukket lidt mere fra, og i mål var vi knap et sekund foran :superman:

Vildt at 3 minutter og 20 sekunders arbejde kan være så hårdt! Men fucking fantastisk at vinde efter sådan et tæt løb :devil::w00t:

I får ingen medaljebilleder, for man bliver en lille tyk tønde i de der smølfedragter :blush: (fordi man er det...), men her er et foto, fra da vi ror væk fra medaljebroen.

post-17575-1219681445_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. august

Troede jeg havde lyst til at holde fri, men da klokken nærmede sig normal træningstid, ville kroppen gerne ud og lege!

Så jeg hoppede på raceren, der er blevet noget forsømt hele sommeren. Der er ikke tid til at blive god til det hele...

Ud af Hillerødmotorvejen. De første 20 km ud til Farum var dejlige og nemme, jeg lå på 28-29 i snit, med Britney i ørerne :smilerock::music: (jeg ved det godt; objektivt er det utrolig dårlig musik, men der er bare så god energi i det...)

Efter Farum til højre gennem Bregnerød og til Høvelte. Det er en rigtig hyggelig vej at køre på! Op og ned hele tiden, og der er næsten ingen biler der ved 8-tiden.

Her begyndte jeg at kunne mærke, at der ikke var så meget ekstra i benene.

Til højre ind af Kongevejen. Egentlig en rimelig kedelig tur, der er ikke så meget at kigge på. Til gengæld er der ret gode bakker.

På Geels bakke blev jeg et øjeblik i tvivl om, om jeg nogensinde ville komme over :gal: Lårene stenede inden jeg var halvvejs, så da jeg ramte et (lillebitte) hul, og kom ud af rytmen, blev jeg et øjeblik en pivskid...

meen, jeg tog mig sammen, kom op over (med omtrent 21 km/t), og fik sat mere fart på med det samme jeg kom på toppen.

Ved Virum tog jeg den igen til højre ad Frederiksdalsvej, forbi Furesøen og Bagsværd sø. Der var også nogle bakker undervejs, som var ved at knække mig. Det er skægt; jeg syntes jo at jeg var fuld af energi, men sådan en kaproning har alligevel taget det meste. Der skulle ingenting til førend mine lår var helt syrede :cry:

Nå, gennem Bagsværd og hjem af Hillerødmotorvejen igen.

Jeg kan oplyse at det allerede bliver mørkt omkring klokken tyve i ni. Jeg troede jeg havde indtil kl 9, så sidste del af turen blev tilbagelagt i mørke. FY.

Jeg endte på lige over 50 km og med 27,6 i snit. Ikke sådan særlig træt i kondien, men med meget tunge stænger!

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med nogle ro billeder og løbsbeskrivelser! - Inden jeg ser mig om er det 30 år siden jeg selv sidst roedede med skoven til venstre og Regattapavilionen til højre... "Et vouz pre - Paté!" - og derud af... Jeg kan næste , når jeg læser og ser dine billeder, høre rullesædet stille kirke under mig og mærke håndtagene flå i vablerne når årene fanger vandet perfekt....

Tillykke!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med nogle ro billeder og løbsbeskrivelser! - Inden jeg ser mig om er det 30 år siden jeg selv sidst roedede med skoven til venstre og Regattapavilionen til højre... "Et vouz pre - Paté!" - og derud af... Jeg kan næste , når jeg læser og ser dine billeder, høre rullesædet stille kirke under mig og mærke håndtagene flå i vablerne når årene fanger vandet perfekt....

Tillykke!!!!

TAK!!!

Det er netop sådan det er. Selvom der faktisk er virkelig meget larm når seks ottere starter, styrmændene råber, vandet plasker og lungerne hvæser :bigsmile:

Kan være at du skal med ud på en tur i efteråret?

Link to comment
Share on other sites

TAK!!!

Det er netop sådan det er. Selvom der faktisk er virkelig meget larm når seks ottere starter, styrmændene råber, vandet plasker og lungerne hvæser :bigsmile:

Kan være at du skal med ud på en tur i efteråret?

Jeg roede kun sculler i løb - men har da siddet i det meste!. Håber du vil gentage tilbudet til foråret - jeg skal lige 10-15 kg længere ned - men shit jeg savner det!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2. september

Så har der været stille herfra i mere end en uge. Tsk tsk

Jeg har nu trænet lidt. Hevet i nogle vægte og roet lidt ergo. Det har bare ikke været spor struktureret.

Her til aften mødtes jeg så med Bogs. Hun skulle lære tricks om C2'eren og jeg skulle lære at lege med kettlebells. Nøj, det var sjovt. Og svært.

Egentlig ikke voldsomt tungt, bare meget anderledes. Jeg har ikke skullet indlære nye bevægelser meget længe, så det var helt uvant. Men meget lærerigt, når man nu selv er træner.

Bogs; næste gang vi ses kan jeg lave turkish getups (?) med 16'eren. Også med venstre hånd! Jeg vil øve mig hver dag! :firebounce: Tak for træning, det var skægt :flowers:

I dag har trænerne så sendt nye hold ud. Om 2½ uge skal jeg til Brabrand og ro 3. afdeling af det der 8GP. Jeg er blevet sat på en båd i 1. division :alright:

Den næste måned bliver fyldt af roning.

Der er regatta i Brabrand d. 20. september, og så er der DM fjorten dage senere i Maribo.

Den skal have virkelig meget gas.

Ved ikke rigtig hvordan det stemmer overens med at jeg skal på rustur som vejleder i weekenden, og at jeg hele denne weekend har øvet mig i at drikke shots.

Så jeg er bedre til det på rusturen, forståes... :4drunk:

Edited by cwr
Link to comment
Share on other sites

Jeg roede kun sculler i løb - men har da siddet i det meste!. Håber du vil gentage tilbudet til foråret - jeg skal lige 10-15 kg længere ned - men shit jeg savner det!

Afgjort! Det skal du holde mig op på.

Det kan være at du ender med at blive en del af vores veteranhold, så!? Det er tidligere kaproere, sådan mellem 45 og 65 tror jeg, der træner outrigger på Bagsværd et par gange om ugen, og også deltager ved regattaerne.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2. september

Her til aften mødtes jeg så med Bogs. Hun skulle lære tricks om C2'eren og jeg skulle lære at lege med kettlebells. Nøj, det var sjovt. Og svært.

Egentlig ikke voldsomt tungt, bare meget anderledes. Jeg har ikke skullet indlære nye bevægelser meget længe, så det var helt uvant. Men meget lærerigt, når man nu selv er træner.

Bogs; næste gang vi ses kan jeg lave turkish getups (?) med 16'eren. Også med venstre hånd! Jeg vil øve mig hver dag! :firebounce: Tak for træning, det var skægt :flowers:

Hey søde Christine,

Tak for i går - det var en vildt hyggelig træning!!! :flowers:

Det er vildt fedt at vise øvelser til én, der har så fremragende en motorik!!

Jeg glæder mig til at se fremgangen med TGU (turkish getup) - er faktisk sikker på, at du havde allerede gjort det i går, hvis vi bare blev ved lidt længere :superman:

Hvordan har kroppen det i dag? :bigsmile: Er spændt på at høre, om du kan mære swings & getups :wink:

Tak for tipsene med C2'eren - har været nede i Well-Come og øve mig her til morgen, mine balder var dog ret så baldrede, så hvert et hiv var som 1RM LOL :laugh:

Det er faktisk blevet en stor motivationsfaktor for mig at få flere træninger på C2'eren sneget ind - fordi det er sjovt at fokusere på teknikken og bare mærke, når tagene lykkes helt :bigsmile:

Vi må snart finde tid til fællestræning igen - og så kan du jo komme på besøg i IK en dag, hvor vi kan dødløfte og squatte igennem :firebounce:

Knus

Anna

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3. september

Roning i 4x - helt nyt hold.

Det var rigtig svært vand, bølger og sidevind, så det var ikke de bedste betingelser, men jeg synes, at vi fik det til at spille ret godt!

Når man er helt nyt hold sammen skal man lige finde ud af det - rytme, taglængde, trykopbygning og kommandoer fx - men der kom godt skub på allerede i dag.

Kørte 2 x 15 minutter T 24, med 5-6 minutters pause. Den første runde var ikke så god. Vi fulgtes ikke så godt, så det var svært at få ordentligt læs på benene.

Det var det så til gengæld ikke på den sidste... Helt ristet i baglårene fra de der swings i går måtte jeg virkelig bide tænderne sammen de sidste minutter.

Phew jeg var trææææt!

Og meget glad for ipod'en på cykelturen på vejen hjem :music:

Denne gang er jeg så kommet på båd med en pige, der er virkelig hidsig. :4ranting: Der skal ingenting til at pisse hende af, hun er sur over tusinde ting og brokker sig over alt hvad hun kan. Samtidig med at hun er den vilde martyr...

Det er næsten ikke til at holde ud, og jeg er virkelig glad for at vi er tre andre, der kan skiftes til at sætte hende på plads.

Utroligt at man skal døje med sådan nogle tøseting med voksne mennesker.

Tror faktisk bare at hun trænger til noget mand....

Link to comment
Share on other sites

Hey søde Christine,

Tak for i går - det var en vildt hyggelig træning!!! :flowers:

Det er vildt fedt at vise øvelser til én, der har så fremragende en motorik!!

Jeg glæder mig til at se fremgangen med TGU (turkish getup) - er faktisk sikker på, at du havde allerede gjort det i går, hvis vi bare blev ved lidt længere :superman:

Hvordan har kroppen det i dag? :bigsmile: Er spændt på at høre, om du kan mære swings & getups :wink:

Tak for tipsene med C2'eren - har været nede i Well-Come og øve mig her til morgen, mine balder var dog ret så baldrede, så hvert et hiv var som 1RM LOL :laugh:

Det er faktisk blevet en stor motivationsfaktor for mig at få flere træninger på C2'eren sneget ind - fordi det er sjovt at fokusere på teknikken og bare mærke, når tagene lykkes helt :bigsmile:

Vi må snart finde tid til fællestræning igen - og så kan du jo komme på besøg i IK en dag, hvor vi kan dødløfte og squatte igennem :firebounce:

Knus

Anna

Fremragende motorik... (du er sød) Måske det skal være overskriften for min logbog. Jeg er altid blevet drillet med mit manglende boldøje og koordinationstalent (jeg har det med at gå ind i ting fx).

I dag har jeg været helt spændt og domset i baglårene, og generelt tung i baller og lår og nedre ryg. Men der hvor jeg virkelig kan mærke det, er omkring mine SI-led.

Og jeg tror det kommer fra at have ligget på ryggen og rullet op i de der TGU'er, for allerede i går var jeg virkelig palpationsøm i huden henover leddene. Og nu har jeg det som om jeg har et kæmpe blåt mærke henover...

Jeg synes du var dygtig i C2'eren. Det er stort set altid rytmen, der volder folk besvær, og det skal afgjort nok komme!

Bare husk at have fornemmelsen af acceleration helt ind til kroppen, og ikke at sætte drag-factoren for højt, så skal stabiliteten nok komme.

Lyder godt og hyggeligt med en dødløft+squat træning, men så skal jeg virkelig øve mig lidt først. Det står alt for sløjt til med min vægttræning.

Knus Christine

PS Lidt misundelig på det Well-Come center... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4. september

I dag bestemt vi at det blæste for meget, så jeg gik i ergometer i stedet.

Så fik jeg også lige tid til at kigge forbi roklubbens reception for OL-roerne. De er nu pæne, sådan nogle OL-medaljer. Både dem af guld, men også Mads' af bronze!

Når det er så længe siden jeg har siddet der, kan jeg ikke rigtig huske hvor hurtigt jeg kan køre. Så undervurderer jeg mig selv, og kører alt for konservativt. Rigtig irriterende at sidde med energi til sidst!

3 x 8 minutter - 4 minutters pause - tempo 24

1: 2:05.5

2: 2:05.2

3: 2:03.8

Og det er jo altså ikke meningen at man skal køre hurtigere og hurtigere. Fik dog kørt mig rimelig træt på den sidste.

Men forklaringen er nok, at jeg ikke rigtig har forstået, at jeg efterhånden er kommet i form, og ikke bliver træt med det samme. Så jeg skal bare presse den fra start.

Bagefter tossede jeg lidt rundt og lavede nogle hyperextensions, planken, spiderman walkouts, supermand, planken på siden og selvfølgelig øvede jeg mig på TGU.

Vi har jo ikke nogle kettlebells i klubben, så det blev med håndvægte.

Et par stykker til hver side med 8 kg og et par stykker til hver side med 10 kg. Var lidt bedre til det end forleden, synes jeg! Og det er egentlig ikke tungt, bare lidt ustabilt...

I morgen tager jeg på rustur med alle de nye studerende og drikker mig ned!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8. september

Efter en weekend med seriøs tung druk og meget lidt søvn var det godt nok svært at holde sig vågen til undervisning i dag!

Men det var fantastisk sjovt at være rusvejleder, det skal helt sikkert gøres igen.

Har sjældent set så mange nøgne mennesker og lavet så meget spas - inklusive at være dommer, i rollen som lesbisk psykolog. Jeg fik virkelig mange body-tequilas og lap-dances... næste gang gider jeg ikke spille lesbisk; så kan jeg måske få dem af fyrene i stedet :wub:

I dag roede vi otter (16 km), og det var en blandet fornøjelse.

Men jeg er vold-træt, og skal bare i seng, så der bliver ikke noget skriveri om det denne gang.

Synes dog ikke at jeg kunne mærke de to dages druk på kondien i dag, så det var bare prima.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10. september

Roning i 4x i dag. Vi har ikke så meget tid før konkurrencen, så den skulle have fuldt skrald i dag.

Vi kørte 2 x 1000 meter i tempo 30 og 2 x 500 meter i tempo 32.

Det er ikke fordi det er vildt højt, jeg tipper at vores banetempo kommer til at blive ca 35, men det var nu hårdt nok!

Vi blev virkelig markant bedre for hver distance, og fik rettet mange tekniske detaljer på plads. Tror også at det lykkedes mig til at blive helt hæderlig til at søge vandet til sidst. Træneren sagde i hvert fald ikke noget. (Kan også være at han bare opgav...)

Den sidste 500 meter kørte vi mod Morten Jørgensen i singlesculler (det er ham den unge fra Guldfireren). Vi startede en længde (+ lidt :blush: ) foran ham, og i mål havde han vel en halv længde på os... og jeg er ret sikker på det ikke var max for ham :cry: Det viser ligesom niveauforskellen!

Men det var fedt at have en båd at trykke imod, og han var måske klar på at ro mere imod os i morgen! :4thumbup:

I morgen formiddag skal jeg lave Coopers løbetest med skolen... :crazy:

Er egentlig ligeglad hvor langt jeg kommer, det er mere noget med at være så god som muligt. Altså at løbe længere end de andre!

Lige nu er stængerne dog pænt ristede, så er lidt spændt på det.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. september

Nuuuj, jeg var ristet i morges. Skulle tage min hvilepuls i morges - igen noget skolehalløj - og den piskede bare afsted. Kunne ikke komme under 65 lige meget hvor afslappet jeg følte mig. Og jeg klokkede den altså til 55 i en forelæsning for nogle dage siden :smile:

Nå, men Cooper testen var jo bare 12 minutter i helvede, med virkelig tunge ben. Jeg lå sådan set rimelig stabilt hele vejen, og ramte udmattelsen ret godt.

De sidste par minutter løb jeg alt hvad jeg kunne - der kom bare ikke mere fart på :mad:

Endte på 2225 meter - egentlig ret sølle. Fordi jeg er så tung giver det dog alligevel et kondital på 44 og en estimeret iltoptagelse på 3,7 L/o2/min.

Det tror jeg nu ikke er rigtigt. For ca 7 år siden blev jeg testet i Odense og fik målt den til 3,9. Siden da har jeg i 6 år ikke lavet andet motion end transportcykling, og først i vinter begyndte jeg at træne igen.

Den må være faldet mere.

Men så er det jo godt, at jeg er bedre til at ro!

Vi roede 4x igen i dag, og vi er flyvende! :superman:

Hende, der var hidsig, er blevet glad - det var hun faktisk også i går. Og vi bliver bare bedre og bedre for hvert tag. Folk er koncentrerede og fokuserede og gør deres allerbedste. Det er super fantastisk fedt! :cheer:

I dag lavede vi en masse teknik og en lang opvarmning.

Derefter 2+1+1 minut i tempo 28-30-32 og så 2+1+1 minut i tempo 28-30-34.

Derefter 2 x 1 minut, hvor vi kørte start-spurt-bane.

Og så var vi meget trætte i benene! SKØØØØNT!

I weekenden skal jeg i sommerhus med en veninde, så der bliver ikke så meget træning. Men til gengæld skal jeg ud og bade - det bliver dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15. september

Træning i otteren. Havde glædet mig til at komme til at ud og ro, men det var sådan lidt la-la.

Vi havde reserver med, og de lavede lidt uro, men der var nu virkelig godt tryk på!

Vi kørte 2 x 2000 meter -tempostigning. Startede i tempo 20 og endte helt oppe i spurt.

Derefter 2 x 500 meter i max, og til sidst noget starttræning.

Tror nok det skal blive meget godt på lørdag når vi skal ro kaproning i Brabrand. Alle er i hvert fald virkelig opsatte på at give den fuldt skrald! :w00t:

Har haft en super weekend med min veninde i sommerhus - ren afslapning og masser af mojitos! :wub:

Men nu har jeg været virkelig fuld både fredag og lørdag de sidste tre weekender, så nu skal jeg nok lige tage en slapper.

Har også virkelig travlt på studiet, der er begyndt at blive super spændende!

Indtil nu har vi bare lært alt mulig basalt, men nu begynder vi at lære rigtige fysioterapeut-ting, som man kan bruge til noget.

Jeg skal i praktik på Hvidovre om to uger, og det bliver så ultra fedt at komme ud og afprøve de ting jeg har lært på patienter i stedet for på raske studerende.

Fantastisk studie! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15. september

Har også virkelig travlt på studiet, der er begyndt at blive super spændende!

Indtil nu har vi bare lært alt mulig basalt, men nu begynder vi at lære rigtige fysioterapeut-ting, som man kan bruge til noget.

Jeg skal i praktik på Hvidovre om to uger, og det bliver så ultra fedt at komme ud og afprøve de ting jeg har lært på patienter i stedet for på raske studerende.

Fantastisk studie! :bigsmile:

Du må gerne logge lidt omkring praktikken også :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 17. september

Roning i 4x. En lidt blandet tur... Vi er blevet byttet lidt rundt. Jeg synes ikke det var den store succes, men det var selvfølgelig også mig, der var blevet flyttet. Og jeg sad ikke så godt og var i det hele taget virkelig pjevset i dag.

Og jeg var lidt af et brokkehoved og syntes, at alting bare var lidt forkert. Eller i hvert fald ikke lige så godt som i sidste uge.

Nå, men vi øvede en masse starter og lavede lidt teknik. I morgen har vi sidste tur inden ræset på lørdag, og da skal det nok blive bedre.

I morges var jeg i SATS i Scala (der er lukket) og kigge på deres gamle udstyr, om der var noget vi ville købe til roklubben.

Vi fik en lat pulldown kabel-maskine (fordi vores egen er virkelig gammel) og sådan en hvor man kan lave weighted chin-ups, dips etc.

Og så en masse TechnoGym skiver og stænger. Jeg er ikke særlig glad for TechnoGym, men vi fik det billigt, og vi manglede det.

Jeg tog mig lige en runde og prøvede nogle af alle de forskellige maskiner. Hvor findes der mange fjollede! Folk må da føle sig helt tumpede når de skruer sig ind imellem alle de puder, stænger, fodplader og håndtag for at lave unaturlige bevægelser med lille ROM og åben ledkæde. Om jeg fatter det!

Link to comment
Share on other sites

Hej Christine

Da jeg scrollede ned over din side 5 (sidste side) i din log, er jeg næsten med sikkerhed sikker på at roerne på de to fotos bevægede sig :blink: de roede sig sgu :blink:

Højst besynderligt. Mine 5 sanser er ikke hvad de har været... :blink::crazy:

Klem fra mig :firebounce:

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share