Improving Mobility & Performance!


Lundiq
 Share

Recommended Posts

Warm-up

3 runder af:

30 sek Burpees

30 sek Sit-ups

30 sek Airsquat

30 sek rest

WOD "Helen"

3 runder af:

400m løb

21x Kettlebell Swings, 24 kg

12x Pull-ups

Tid: 10:15 min

Lidt en blandet fornemmelse, da jeg så WOD. +: Fordi den er mega fed, -: fordi de sidste to WODs har budt på pull-work, som har taget hårdt på mine hænder. Tiden bar også præg af, at mine hænder var max smadrede!Der var alt for mange afbrydelser i Pull-ups, som egentligt bare burde være skudt af! Sidst jeg kørte Helen var d. 10 Jan 09, her hed tiden 08:43, der er noget at jagte.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

WOD

5 runder på tid:

30x KB snatch, 16 kg (15R/15L)

20x Back-extension

10x K2E

Tid: 10:10 min

Cool WOD, hvor man kunne holde intensiteten igennem hele WOD'en. Overvejer snart at smide nogle flere styrke pas ind, ved bare ikke lige hvordan endnu - må jeg finde ud af.

Link to comment
Share on other sites

WOD "Mary"

AMRAP 20 min:

5 Handstand Push-ups (strict)

10 One legged squats (til boks)

15 Pull-ups

Total: 9 runder +5+10+8 pull-ups

Cool WOD HSPU kørte faktisk overraskende godt. Pistols blev lavet til boks, og var ikke den store udfordring. Forsøgte mig med butterflies i dag - må konstatere at jeg mangler teknik og STYRKE!

Link to comment
Share on other sites

Var den eneste på det sene hold fra 19-20, så vi fik banket træningen af hurtigt, så vi kunne komme hjem og blive klar til karneval!

Warm-up

Opvarmning af led +

Tabata this, 3 runder:

Airsquat

Back-extension

Burpees

WOD

Squat: 5-5-5-5-5 reps

5r @ 60 kg

5r @ 90 kg

5r @ 70 kg

5r @ 80 kg

5r @ 85 kg

- Godt og vel et ½ år siden jeg har squattet sidst, de 90 kg var rigtig tunge, hvilket jeg ikke havde regnet med. Burde have bygget langsomt op!

Ugens Challenge

2 min @ max burpees

45 stk :crazy:

- den højeste var på 52! close but no cigar

Plank - Finisher

2 min plank

1 min plank, venstre

1 min plank, højre

1 min plank

- Jeg skulle brække mig efter de burpees, så der var lidt udsolgt. Måtte ned på knæene i perioder, som den tøs jeg åbenbart er! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med dine kipping pull-ups?

Tag og kig ned til open gym lørdag, så skyder vi den af!

Kippingen har faktisk aldrig været det store problem, det er mere mine hænder der fucker op. Skal have gang i de butterflies! :devil:

Jeg er game! Hvornår regner du med at troppe op? Skal lige have det til at passe ind, nemlig.

Link to comment
Share on other sites

WOD

2 runder for max reps

2 min Pull-ups

2 min Push-ups

2 min Sit-ups

2 min Airsquat

1 min rest

Total: 74-103-118-143 reps (Pull-ups - push-ups - sit-ups - airsquat)

Lavede nogle tape-wraps til håndfladerne i dag, for at skåne dem. Det fungerede rigtig godt! Målet må være, at nå +100 reps i alle øvelserne! :devil:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit Aalborg - OG

WOD "The Seven"

7 runder på tid af:

7x Handstand push-ups (første 5 runder kørt strict, herefter på boks)

7x Thruster, 30 kg

7x K2E

7x Deadlift, 80 kg

7x Burpees

7x Swings, 24 kg

7x Pull-ups

Tid: 30:46 min

Modbydelig omgang i dag, jeg var i forvejen brugt i kroppen efter den seneste uges træning. Det er den første rigtig lange WOD jeg kører igennem, så det gik ganske fint, dog savner jeg noget styrke, hvilket gjorde, at kg blev skaleret en del. DL kunne dog godt klare lidt flere kg.

Efter WOD'en skulle LasseB self prale med Beast TGU! :devil: Den evne må jeg jagte!! :cool:

Edited by Lundique
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Du skød den af i dag! :devil:

Hvorfor ikke køre kipping HSPU i stedet for, at skifte til boksen?

Haha. Næste uges challenge er TGU - så der napper du bæstet!

Link to comment
Share on other sites

Du skød den af i dag! :devil:

Hvorfor ikke køre kipping HSPU i stedet for, at skifte til boksen?

Haha. Næste uges challenge er TGU - så der napper du bæstet!

WOD'en er den ondeste jeg har været igennem - har self heller ikke prøvet så meget endnu.

Jeg kan ikke lave HSPU med kip :nonono: Jeg arbejder på det, fordi jeg hader den boks godt og grundigt.

Jeg vil kunne TGU bæstet, så det må være et mål! :devil: Herefter må målet være at snatch bæstet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

WOD "The Seven"

7 runder på tid af:

7x Handstand push-ups (første 5 runder kørt strict, herefter på boks)

7x Thruster, 30 kg

7x K2E

7x Deadlift, 80 kg

7x Burpees

7x Swings, 24 kg

7x Pull-ups

Tid: 30:46 min

Modbydelig omgang i dag, jeg var i forvejen brugt i kroppen efter den seneste uges træning. Det er den første rigtig lange WOD jeg kører igennem, så det gik ganske fint, dog savner jeg noget styrke, hvilket gjorde, at kg blev skaleret en del. DL kunne dog godt klare lidt flere kg.

Efter WOD'en skulle LasseB self prale med Beast TGU! :devil: Den evne må jeg jagte!! :cool:

Uh, den her har jeg set et eller andet sted før, men jeg kan ikke huske hvor... Hvis du har skaleret den, hvordan ser den så ud "rigtigt"? Den kunne være "sjov" (som om) at prøve! :devil:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit Aalborg

Warm-up

5-6 runder tabata this:

Ring rows (kip)

Push-ups

Sit-ups

Airsquats

WOD

Push-press: 5-5-5-5-5 reps

40 kg

50 kg

60 kg

65 kg

70 kg (3r)

- Har ikke kørt push-press før, så det er PRs på kontoen, men mener min PR i military press er 50-55 kg.

Fik ikke kørt TGUs til slut i dag, hvilket egentlig var planen, havde travlt med, at komme hjem og fortære min 250gr TUN STEAK! :4thumbup:

Edited by Lundique
Link to comment
Share on other sites

CrossFit Aalborg

WOD

AMRAP 20 min:

12x Wall Ball, 20lb ~9 kg

10x Pull-ups

Total: 13 runder+12 WB+2 Pull-ups

- Pull-ups kørte uden nogen problemer i dag, håndfladerne havde det fint efterfølgende. Godt at prøve kræfter med Wall Balls, måske "Karen" snart skal på banen? :superman:

Link to comment
Share on other sites

CrossFit Aalborg

WOD

Dødløft: 3-3-3-3-3-3-3 reps

90 kg

110 kg

120 kg

130 kg

140 kg (2r) FAIL

140 kg (2r) FAIL

135 kg PR

- skønt at mærke tyngdekraften! 140 kg, ryger op næste gang! :superman: Derudover synger min cykel på sidste vers, så skal ud at have en ny. Nogle der ved, hvad man skal købe af MBK til en 4-5k?

Link to comment
Share on other sites

WOD - 110610

AMRAP 20 min:

10x K2E

20x Jumping squat, 20 kg

1x Rope climb

Total: 8+7K2E

120610

Teknik

Muscle-ups

Double-unders

butterfly pull-ups

Min krop har været lidt hærget over dødløften forleden, så der har ikke været meget overskud de sidste dage.

Link to comment
Share on other sites

WOD "Cindy"

AMRAP 20 min:

5x Pull-ups

10x Push-ups

15x Airsquat

Total: 20 runder + 5pull-ups

- Ikke tilfredstillende!Mine push-ups var hæmmede - MEGET! Gårsdagens teknik omgang, har ramt nogle stabiliserende muskler i skulder, som havde det skod i dag! :nonono: Derudover har hænderne det også af lort. Når alle undskyldningerne er skudt afsted, så er det dog stadig PR med +4 runder. Lavede den sidst juleaftensdag '08.

Link to comment
Share on other sites

WOD

10 runder på tid af:

10x SDHP, 40 kg

10x Ring dips

Tid: 12.04 min

- De første 3 runder blev kørt med kipping ring dips. Herefter blev resten kørt i dip-stativ. Min venstre skulder var ikke på toppen i dag heller. De næste 3 dage bliver træningsfri. Dog planlægger jeg enten en omgang svømning eller løb onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Massere af svømning. Tog med en kammi en tur i svømmehallen. Han lærte mig en del teknik i brystsvømning og rygcrawl. Teknikken blev faktisk god til sidst i bryst, og det kunne også mærkes.

'Kæft jeg bliver en delfin i vandet! :superman:

Derudover skal jeg også snart ud og købe ny MTB. Som det ser ud, er valget faldet på en Cube Acid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share