Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Fandme stærkt presset! Fedt at du er steget i styrke på trods af du ikke har kørt bænkpres. Jeg har hørt Sandy Frink har haft samme oplevelse med sine Shoulder Presses. På baggrund af dette, har jeg overvejet, at lave et program helt uden øvelser - det må være rimelig effektivt!

Ærgeligt der ikke var flere i Gymmet, når nu I havde taget turen hele vejen fra Gladsaxe.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Fandme stærkt presset! Fedt at du er steget i styrke på trods af du ikke har kørt bænkpres. Jeg har hørt Sandy Frink har haft samme oplevelse med sine Shoulder Presses. På baggrund af dette, har jeg overvejet, at lave et program helt uden øvelser - det må være rimelig effektivt!

Ærgeligt der ikke var flere i Gymmet, når nu I havde taget turen hele vejen fra Gladsaxe.

Ja det var lidt ærgerligt at der ikke var flere. De 155 kg kunne måske have været råbt op.

Jeg overvejer om mit næste program skal bestå af en træning, og kun en træning, hver anden uge hvor jeg sætter PR's på stribe.

Guntanamo: BOOM back at ya. Hvornår ser vi nogle billeder i din log?

Og nu. Diættid.

I dag er den første dag på diæt. Mit udgangspunkt er en morgenvægt på 97 kg. Guns måler lige omkring de 45 cm og quads siger 68,5 cm. Der er virkeligt ske nogle ændringer med benene. Regelmæssig squat har virkeligt gjort underværker. Jeg er rent faktisk også begyndt at få strækmærker på inderlårene. Træningen kører faktisk rigtigt rigtigt godt for tiden og jeg mærker hele tiden fremskridt i styrke og størrelse.

Men 97 kg morgenvægt fordelt på 179 cm også en pæn sjat. Og så er jeg træt af at rende rundt med konstant ædedunk. Jeg skal se om jeg ikke kan lokke Clark Kent til at tage nogle billeder af mit udgangspunkt i aften. Mit første delmål er at komme ned på 87 kg og derfra hedder den 82 kg. Så det samlede mål kommer til at hedde omkring 15 kg eller når jeg er tilfreds. Og jeg er ikke tilfreds før jeg er ripped, shredded og cutted.

Det første stykke tid af diæten vil jeg holde mit indtag på 3000-3400 kcal med en 30-50-20 fordeling. Indtaget skal formentlig justeres, længere henne i forløbet, for at vægttabet kan foregå nogenlunde lineært. Dette vil jeg supplere med en gang cardio hver dag. Efter træning vil målet være en halv time på den ene eller anden maskine. Når jeg ikke er i centeret vil cardioen bestå af sjipning og powerwalking.

Link to comment
Share on other sites

... Jeg skal se om jeg ikke kan lokke Clark Kent til at tage nogle billeder af mit udgangspunkt i aften. ..

Det har jeg så ikke set før nu, men jeg mindes da ikke, at jeg blev spurgtunhappy.gif ...

Jeg har selvfølgelig de billeder, som jeg har taget i badet, men hvor meget dunken er kommet med på dem, ved jeg ikkewub.gif

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg så ikke set før nu, men jeg mindes da ikke, at jeg blev spurgtunhappy.gif ...

Jeg har selvfølgelig de billeder, som jeg har taget i badet, men hvor meget dunken er kommet med på dem, ved jeg ikkewub.gif

Der kan vel knipses nogle massive backshots på torsdag.

Bodybuildingstræning:

Nogenlunde træning i går.

Dødløft:

4 @ 135 kg

4 @ 135 kg

4 @ 135 kg

4 @ 135 kg

DB rows:

14 @ 57,5 kg

8 @ 57,5 kg

8 @ 57,5 kg

Seated bb press:

2 x 6 @ 50 kg

Pulldowns:

3 x 6 @ 80 kg

Lateral raises:

3 x 8 @ 16 kg

Barbell curls:

6 @ 50 kg

6 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Smith shrugs

10 @ 100 kg + stang

10 @ 120 kg + stang

10 @ 120 kg + stang

Hammer curls:

3 x 7 @ 23,5 kg

Rear laterals:

3 x 10 @ 12 kg

25 min. cardio.

Link to comment
Share on other sites

Spændende med diæten - 15 kg er godt nok en sjat.

Hvordan har din presserutine set ud på det sidste?

Der kommer billeder i min log, når jeg får nogen af den glade flinke fotomand.

Presserutine - 3 sæt incline barbell presses og 3 sæt incline db presses. 5-8 reps i begge.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Så var det tid til endnu en omgang træning. Dag nummer 2 på diæt og ikke noget vildt at rapportere endnu. I morgen tidlig vil jeg veje mig. Jeg gider ikke at veje mig hver dag. Hver anden dag må være nok.

Inc. DB presses:

12 @ 13,5 kg

8 @ 26 kg

6 @ 36 kg

5 @ 54,2 kg

5 @ 54,2 kg

8 @ 40,6 kg

Squat:

8 @ 50 kg

6 @ 70 kg

5 @ 90 kg

4 @ 130 kg

4 @ 130 kg

3 @ 130 kg

6 @ 90 kg

Calf raises:

22 @ 140 kg

20 @ 140 kg

18 @ 140 kg

18 @ 80 kg

Incline barbell presses:

3 x 6 @ 90 kg

Leg curls:

3 x 8 @ 110 pund

French presses:

3 x 8 @ 47,5 kg

Seated calf raises:

16 @ 40 kg

14 @ 50 kg

12 @ 45 kg

Pushdowns:

3 x 12 @ 35 kg

12 min. kondicykel

12 min. Elipsetræner

I luvz them cardioz.

Link to comment
Share on other sites

Hvor incline er din bænk? Hvor stor ROM har du? Har jeg spurgt om det før? Er jeg glemsom?

5437.jpg

Jeg bruger den bænk i denne indstilling, med en 15 kg eleikoskive under den foreste fod, sæddet hælder ikke nok. Rom er måske ikke helt fuld, men tæt på. Håndvægtenes størrelse dikterer også rom en del. Det er klart nemmere at opnå fuld rom med 40,6 kg vægtene.

Link to comment
Share on other sites

Så var det sgu tid til en omgang cardio. Ja hvad helvede sker der egentlig i denne log for tiden??? Vejret har været lort hele dagen og panikken begyndte så småt at sprede sig. Jeg tog mig dog sammen og hoppede i det lange skiundertøj.

40 minutters powerwalk i snehelvedet.

Link to comment
Share on other sites

Så var det sgu tid til en omgang cardio. Ja hvad helvede sker der egentlig i denne log for tiden??? Vejret har været lort hele dagen og panikken begyndte så småt at sprede sig. Jeg tog mig dog sammen og hoppede i det lange skiundertøj.

40 minutters powerwalk i snehelvedet.

BOOOOOMMMMMMMMMM!1!!!

Det var mindst 3½ liter kakaomælk, du der flåede af kroppen!

Du må have nogle stave at gå med. Så falder du heller ikke så nemt:smile:

Rigtig BB i morgen, I presume...

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingsdeloadtræning:

En god omgang deload i dag. Jeg gider ikke logge træningen, da den var ligegyldig. Men det er tiltrængt med en omgang let træning og det bliver lige sådan i morgen.

Dagens cardio bestod af: 12 min på elipse, 6 min. på motionscykel og 3 minutters roning.

Clark Kent var så flink at tage nogle billeder af mit fede korpus.

post-4329-126471312233_thumb.jpg

post-4329-126471313849_thumb.jpg

post-4329-12647131561_thumb.jpg

post-4329-126471317321_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du er dælme en bred herre!

Vi skylder vel at sige, at rummets begrænsede længde og manglen på en vidvinkellinse umuliggjorde et billede i profiltongue.gif

I øvrigt ret sjovt med den ældre herre, der stod i omklædningen under fotoseancen; især da jeg skød det sidste billede butt naked...

Link to comment
Share on other sites

1. uge status:

97,1 kg -> 94,6 kg. 2,5 kg på første den første, det er vel forventet.

Så blev det til ca. 35 min powerwalk i går. Senere er det bb tid, desværre uden en Clark Kent der ligger på hospitalet med en hjernerystelse.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Fin omgang træning i dag.

Dødløft:

4 x 3 @ 140 kg

Det bliver 4x4 næste gang.

One arm db rows:

3 x 8 @ 57,5 kg

Lateral raises:

10 @ 13,5 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

Pulldowns:

8 @ 80 kg

6 @ 95 kg

12 @ 65 kg

BB shrugs:

3 x 8 @ 140 kg

BB curls:

3 x 6 @ 50 kg

14 @ 20 kg

Rear laterals:

3 x 10 @ 12 kg

Hammercurls:

3 x 6 @ 23,5 kg

4 min. kondicykel.

17 min. elipsetræner.

Link to comment
Share on other sites

Snestormsbodybuildingstræning:

Inc. barbell presses:

7 @ 100 kg

6 @ 100 kg

6 @ 100 kg

Squat:

3 x 6 @ 115 kg heels raised

Inc. db presses:

3 x 10 @ 31 kg

Leg presses:

3 x 10 @ 160 kg

Calf raises:

3 x 16 @ 160 kg

French presses:

8 @ 47,5 kg

8 @ 52,5 kg

6 @ 57,5 kg

Leg curls:

3 x 8 @ 110 pund

Leg ext.:

3 x 8 @ 190 pund

Pushdowns:

8 @ 45 kg

8 @ 45 kg

6 @ 45 kg + 6 @ 35 kg + 8 @ 25 kg

Seated calf raises:

2 x 14 @ 35 kg

Så orkede jeg kun 7 minutter på elipsetræneren. Der var også rigeligt med motion i cykelturen frem og tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Fokus på volumen i dag og en ny øvelse.

Dødløft:

4 x 4 @ 140 kg

BOR:

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

Lateral raises:

10 @ 13,5 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

8 @ 13,5 kg

8 @ 13,5 kg

Barbell curls:

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Rear laterals:

3 x 12 @ 11 kg

BB shrugs:

10 @ 140 kg

8 @ 140 kg

8 @ 140 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share