Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Bodybuildingstræning:

Jeg tog til tidlig bodybuildingstræning i dag. Det var vist mere et høffelighedsvisit end det var træning for sjov skyld. Der var ingen energi i dag. Jeg blev logget med gammel dansk da jeg kom ind, men takkede pænt nej. Clark Kent gemte sig nede bagi centeret, hvor han tilsyneladende havde fundet sig en ny ven.

Rackpulls:

10 @ 50 kg

5 @ 90 kg

5 @ 130 kg

3 @ 170 kg

3 @ 170 kg

2 @ 200 kg

2 @ 200 kg

Bent over db rows:

8 @ 33,5 kg

8 @ 33,5 kg

8 @ 36 kg

Seated db presses ss'et med laterals:

8 @ 21 kg + 8 @ 11 kg

6 @ 31 kg + 8 @ 12 kg

8 @ 26 kg + 8 @ 12 kg

Pulldowns:

12 @ 70 kg

8 @ 70 kg mejet mejet strict og langsomt.

8 @ 70 kg mejet mejet strict og langsomt.

BB shrugs:

3 x 8 @ 180 kg

Machine curls:

2 x 10 @ 25

Ingen cardio i dag. Jeg holder ferie fra diæt og træning de næste par dage.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Jeg tog til tidlig bodybuildingstræning i dag. Det var vist mere et høffelighedsvisit end det var træning for sjov skyld. Der var ingen energi i dag. Jeg blev logget med gammel dansk da jeg kom ind, men takkede pænt nej. Clark Kent gemte sig nede bagi centeret, hvor han tilsyneladende havde fundet sig en ny ven.

[]

Hvor skulle jeg ellers være? Der er jo der, de tunge vægte er! Og mine nye venner (50+klubben)...

I øvrigt må man jo give TosseKlaus en vis credit. Han er tilsyneladende gået fri af alvorlige skader, og træner stadig (for) tungt i en forholdsvis høj alder. Desuden er han jo smidig som en kat.

Han bør dog ikke fungere som forbillede for nogen...

Link to comment
Share on other sites

Forestil jer Hulk Hogan i røde muay thai shorts og en gul tanktop ala. det her.

Fjern skægget, fjern roidsne, giv en god Voldborg-frisure og smid 15 års ælde oveni hatten. Så har i TosseKlaus.

Kunne altså være fint med et rigtigt billede af dig og Tosseklaus arm i arm :4thumbup: Nu har vi hørt SÅ meget om ham... vi vil ha' mer endnu!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke lige at der kommer nogle billeder af TosseKlaus i loggen. Historierne vil selvfølgelig stadig være her.

Nu er påsken heldigvis overstået og det er min krop glad for. Den har stået på druk onsdag, torsdag, fredag og lørdag.

Jeg trængte derfor at røre mig lidt og smuttede i kælderen til en hurtig omgang.

Chin m. skiftende greb

6 x 5 @ bw

DB curls:

2 x 8 @ 21 kg

2 x 12 @ 13,5 kg

plus lidt laterals og hammercurls.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Teamede op med Clark Kent kl. 13:30 til en omgang totalt uoplagt træning. Det var business as ussual, dvs. der blev løftet vægte, men det var sløvt og uden energi. Jeg bruger lige denne uge på at komme tilbage i form efter påskeferien, der gik helt op i druk.

Dødløft:

4 x 4 @ 130 kg

Bent over db rows:

3 x 8 @ 26 kg

Seated db presses ss. m. laterals:

8 @ 21 kg + 8 @ 11 kg

8 @ 23,5 kg + 8 @ 11 kg

8 @ 23,5 kg + 8 @ 11 kg

Pulldowns:

6 @ 70 kg

5 @ 100 kg

8 @ 90 kg

BB shrugs:

10 @ 130 kg for let og alligevel tungt grundet manglende energi. På en god dag var der sikkert til 20 reps.

8 @ 150 kg

8 @ 150 kg

Eksperimenterede med nogle forskellige typer curls.

Rear laterals:

3 x 10 @ 11 kg

Hammercurls:

8 @ 23,5 kg

6 @ 26 kg

8 @ 21 kg

Cardio:

10 min. ca. 215 kcal.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Jeg tog til bodybuildingstræning mere motiveret og mere energisk end i går. Det var faktisk en rigtig god træning. Hams blev i hvert fald brændt helt af.

Jeg gamblede i dag og kørte skrå pres før ben. Det betalte sig, for tosseklaus var der nemlig ikke til at optage powercaget.

Inc. bb presses:

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

Squat:

5 @ 100 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

Inc. smith presses:

14 @ 60 kg + stang

6 @ 90 kg + stang

6 @ 90 kg + stang

One legged leg presses ss. m. calf raises:

5 @ 80 kg + 28 @ 80 kg

6 @ 80 kg + 20 @ 80 kg

6 @ 80 kg + 20 @ 80 kg

Goodmornings:

6 @ 50 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

Pushdowns rope:

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg + 8 @ 20 kg + 8 @ 15 kg

Leg curls:

3 x 8 @ 90

Cardio:

15 min. ca. 300 kcal.

Standing calf raises:

3 x 12 @ 150 kg

+ lidt underarmslir.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Totalt lortet træning. Helt smadret efter dødsdruk i weekenden. Jeg trænger desuden til at kigge forbi fysioterapeuten, så min nakke og øvre ryg ikke dør helt.

Rackpulls:

6 @ 140 kg

6 @ 140 kg

2 @ 170 kg

1 @ 170 kg

1 @ 140 kg

Barbell rows:

3 x 12 @ 60 kg

Seated db presses:

8 @ 21 kg

8 @ 21 kg

12 @ 21 kg

Lateral raises:

3 x 12 @ 12 kg

Pulldowns:

6 @ 70 kg

6 @ 95 kg

8 @ 95 kg

Smith shrugs:

10 @ 100 kg + stang

10 @ 130 kg + stang

8 @ 160 kg + stang

8 @ 180 kg + stang

DB curls:

4 x 8 @ 18,5 kg

Facepulls:

2 x 10 @ 15 kg

Hammercurls:

6 @ 26 kg

8 @ 23,5 kg

8 @ 23,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Er det ryggen, der driller?

Ja, der var et led der havde sat sig i den nedre del og to led i den øvre del. Så går jeg også og døjer med en musenakke der også blev behandlet. En behandling til og jeg burde være i tip top stang igen og klar til at fyre den af i centeret igen. Jeg kan simpelthen ikke understrege nok, hvor glad jeg er for min fysioterapeut.

Link to comment
Share on other sites

Ja, der var et led der havde sat sig i den nedre del og to led i den øvre del. Så går jeg også og døjer med en musenakke der også blev behandlet. En behandling til og jeg burde være i tip top stang igen og klar til at fyre den af i centeret igen. Jeg kan simpelthen ikke understrege nok, hvor glad jeg er for min fysioterapeut.

Prøv evt. at skifte til den anden arm når du bruger musen. Man føler sig som en spasser de første dage, men man kommer hurtigt op på et fint niveau.

Link to comment
Share on other sites

Er det ryggen, der driller?

Efter en lang dag sammen med to treårige drenge, læste jeg det som "...den diller". Ja, de har lige lært et nyt ord i børnehaven!...

salt> Det er godt at høre med skaderne.

Jeg synes, vi skal træne tidligt på dagen. Der er en hard core cougar, som jeg nu har set to gange om formiddagen. Jeg er tydeligvis for gammel (eller for pumpet), for efter at have givet mig elevatorblikket vendte hun tilbage til at lave sære øvelser i udfordrende positioner over for de yngre drenge, der var til stede. Ikke desto mindre tror jeg godt, at du kunne være en lækkerbisken for hende, og jeg har altid været nysgerrig efter en førstehåndsberetning om den slags kvinder:smile:

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Teamede op med Clark Kent kl. 12 til noget tidlig bb. Jeg havde ingen planer om at brænde igennem, det må blive i næste uge. Til at begynde med overværede vi de mest rygsmadrende stifflegged smith deadlifts nogensinde. Godt at det ikke var min ryg. Clark Kent havde været så dygtig at huske de fineste Inzer wrist wraps til mig. Så har jeg også købt knee wraps, BOOM. Nu skal der hældes kg på i squatten.

Mit højre ben og balde var godt stift. Det må jeg få Anders til at løsne på mandag. Selve træningen var ren recovery.

Squat:

4 x 8-10 @ 50 kg teknisk træning.

Inc. barbell presses:

8 @ 50 kg

3 x 8 @ 70 kg

Leg presses ss. m. calf raises:

3 x 8 @ 80 kg + 3 x 20 @ 80 kg

Inc. db presses:

8 @ 21 kg

3 x 8 @ 31 kg

Leg curls:

3 x 6 @ 90

Pushdowns:

3 x 15 @ 30 kg

Calf raises (smith):

12 @ 60 kg + stang

10 @ 90 kg + stang

10 @ 90 kg + stang

10 @ 60 kg + stang

Cardio:

19 minutter ca. 403 kcal.

Link to comment
Share on other sites

Spontan traæning:

BOOM. Jeg tog til en omgang spontantræning lørdag og hvilken dag. Hele kavaleriet var mødt op. Nu stræker min træningskarriere sig over noget der ligner 10 år. Og gennem de 10 år der har jeg oplevet det jeg vil definere som en top 10 over idiotiske træninger og træningspersoner. Af den top 10 var der 3 tilstede til denne træning. Der har måske været 15 personer i centeret i alt og aldrig har jeg set så meget idioti samlet på et sted. TosseKlaus himself var der selvfølgelig med sine sædvanlige vægtløfterøvelser og bungeejump cablecrossovers. Han havde dog tilføjet med ekstreme quartersquats (op til 185 kg) der failede. Pins var heldigvis sat til lige under armhulen.

Derudover var der to andre tosser tilstede, den ene kan beskrives som en typisk papirnussertype der spiller badminton på motionsplan. Han var meget tynd, med tykke sorte briller, halvskaldet, hvid tshirt med v-hals, sortecykelshorts og gårdsangersko. I alle øvelser, alle, var der minimum 30% for meget vægt på. Så alle øvelser blev udført med ekstrem lille rom. Sidstemanden er lidt svær at beskrive, men han er en ældre kikset, spinkel typ med fedthår og briller, der tydeligvis har lært sig selv alt om træning. Uden at have nogen baggrund. Hans træning er som at se nogle af tidligste træningsvideoer (1920-30) der findes.

Min egen træning var ikke helt i samme kategori, men jeg hyggede mig alligevel.

Smith front presses:

8 @ 30 kg + stang

8 @ 40 kg + stang

8 @ 40 kg + stang

8 @ 50 kg + stang

Machine curls:

4 x 10 @ 25

Calf raises (smith):

10 @ 90 kg + stang

8 @ 120 kg + stang

8 @ 120 kg + stang

8 @ 120 kg + stang

12 @ 60 kg + stang

Underarmstræning div. wristcurls.

Hammercurls

2 x 8 @ 21 kg

Cardio:

10 min ca. 220 kcal.

BB i morgen aften.

Link to comment
Share on other sites

Spontan traæning:

BOOM. Jeg tog til en omgang spontantræning lørdag og hvilken dag. Hele kavaleriet var mødt op. Nu stræker min træningskarriere sig over noget der ligner 10 år. Og gennem de 10 år der har jeg oplevet det jeg vil definere som en top 10 over idiotiske træninger og træningspersoner. Af den top 10 var der 3 tilstede til denne træning. Der har måske været 15 personer i centeret i alt og aldrig har jeg set så meget idioti samlet på et sted. TosseKlaus himself var der selvfølgelig med sine sædvanlige vægtløfterøvelser og bungeejump cablecrossovers. Han havde dog tilføjet med ekstreme quartersquats (op til 185 kg) der failede. Pins var heldigvis sat til lige under armhulen.

Derudover var der to andre tosser tilstede, den ene kan beskrives som en typisk papirnussertype der spiller badminton på motionsplan. Han var meget tynd, med tykke sorte briller, halvskaldet, hvid tshirt med v-hals, sortecykelshorts og gårdsangersko. I alle øvelser, alle, var der minimum 30% for meget vægt på. Så alle øvelser blev udført med ekstrem lille rom. Sidstemanden er lidt svær at beskrive, men han er en ældre kikset, spinkel typ med fedthår og briller, der tydeligvis har lært sig selv alt om træning. Uden at have nogen baggrund. Hans træning er som at se nogle af tidligste træningsvideoer (1920-30) der findes.

Min egen træning var ikke helt i samme kategori, men jeg hyggede mig alligevel.

BOOOOM!

Godt jeg ikke var der. 4 ud af 10 havde nok været for meget på en gang!

BB i morgen aften.

In-dideli-deed!

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Middeltræning i går. Jeg ville ikke gå til den, alligevel er der rigeligt med doms i dag. Stemningen var høj i går og Clark Kent udpegede The Cougar. En yndig sag, det må siges.

Dødløft:

4 @ 130 kg

4 @ 130 kg

4 @ 130 kg

Yates rows:

3 x 8 @ 90 kg

Seated front presses (smith):

8 @ 50 kg + stang

7 @ 60 kg + stang

10 @ 50 kg + stang

Lateral raises:

3 x 10 @ 13,5 kg

Pulldowns:

6 @ 95 kg

6 @ 95 kg

8 @ 70 kg majet strict.

Smith shrugs:

3 x 8 @ 150 kg + stang

BB curls:

4 x 8 @ 40 kg

Rear laterals:

10 @ 13,5 kg

8 @ 16 kg

8 @ 18,5 kg

Cardio:

9 min. 200 kcal.

Seated calf raises:

2 x 25 @ 25 kg

Link to comment
Share on other sites

Udpegede hun også dig?

Jeg håber det satme ikke. Jeg tror at Clark Kent er blevet blind over skuffelsen af sin afvisning. Mage til solrynket, prollet, leopardgamashebærrende oldtidsfund skal man lede længe efter.

Bodybuildingstrænings:

Morgenvægten i dag sagde 87,8 kg. Træningen i går stod på afprøvning af knæbind og ny squatteknik.

Inc. barbell presses:

3 x 6 @ 95 kg

Squat (SL):

Jeg kan ikke helt huske serien med den endte med en double på 140 kg

Inc. db presses:

3 x 6 @ 46,7 kg

Sigle leg leg presses:

3 x 8 @ 40 kg + slæde.

Calf raises:

3 x 20 @ 120 kg

Straight bar french presses:

10 @ 50 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Leg curls:

3 x 6 @ 130

10 @ 90

Pushdowns (rope):

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25 squeeeeeze.

Standing lever calf raises:

14 @ 160 kg

10 @ 220 kg

10 @ 220 kg

Cardio:

14 min. 300 kcal.

Og så har jeg lige powerwalket i en halv time.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share