Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Jeg synes faktisk, at de direkte chikanerer det faste klientel i Atlas. Se bare på den nye kaffepolitik!

Drak jeg selv kaffe, ville jeg smide racisme kortet. Jeg tror måske bare at jeg trænger til lidt fornyelse og føler at jeg er ved at gå lidt i stå træningsmentalt. Jeg synes ikke rigtigt at jeg bliver presset til at rykke mig.

Flottemandstrænings:

Dagens onsdagsflottemandstræning. Tjo, Klaus var der til at underholde og underholde det gjorde han. Hans berømt incline til decline bb presses. På 105 kg failede han og da en der var en der ville hjælpe ham. Så gik han amok.

Ærgeligt at jeg cutter. Planen var ellers at blive stærkere i dødløft end Clark Kent, nu når han holder pause fra dødløft.

Yates rows:

8 @ 90 kg

8 @ 110 kg

8 @ 110 kg

8 @ 110 kg

10 @ 90 kg

Dødløft:

6 @ 90 kg

4 @ 110 kg

3 @ 130 kg som tom stang

3 @ 160 kg

1 @ 170 kg

1 @ 170 kg

1 @ 170 kg

6 @ 130 kg

One arm db rows:

3 x 8 @ 57,5 kg

BB fransk pres:

3 x 8 @ 50 kg

Seated cable rows:

3 x 8 @ 75 kg

Rope pushdowns:

3 x 10 @ 12 plader

Cybex dual axis rows:

3 x 8 @ 190

+ det sædvanlige cardio.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk, at de direkte chikanerer det faste klientel i Atlas. Se bare på den nye kaffepolitik!

Charger de 1 kr for kaffe nu?

Bernhard Bangs Allé har alle de maskiner, der bliver vist i videoen.

OK! Men er der nogle BB snacks der træner på BB Allé??

Link to comment
Share on other sites

' date=' 4. May 2011 - 21:38 PM' timestamp='1304537880' post='1510543']

Charger de 1 kr for kaffe nu?

Kaffe må kun nydes, hvor kaffen bliver serveret. Clark Kent er bitter over han ikke må vælte rundt, i sin koffeinrus, i hele atlas og spilde udover det hele.

Link to comment
Share on other sites

Kaffe må kun nydes, hvor kaffen bliver serveret. Clark Kent er bitter over han ikke må vælte rundt, i sin koffeinrus, i hele atlas og spilde udover det hele.

He he, okaiii. Jeg har godt nok aldrig set nogen gå rundt med kaffe under træning. Aldrig. Men jeg har jo heller ikke været i Atlas endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke helt hvad en BB snack er, men har det lige pludselig bedre ved at træne i FW, når det ligger på BB! Allé... :4thumbup: Og ja, de har alle de der plateloaded TG maskiner og dummeklokker helt op til 42 kg... Faktisk helt ok center, når man nu snakker wellness...

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke helt hvad en BB snack er, men har det lige pludselig bedre ved at træne i FW, når det ligger på BB! Allé... :4thumbup: Og ja, de har alle de der plateloaded TG maskiner og dummeklokker helt op til 42 kg... Faktisk helt ok center, når man nu snakker wellness...

En BB snack kunne se sådan her ud :smile: :

post-18762-015696000 1304544426_thumb.jp

Det er 100 år siden jeg har trænet på BB Allé, men kunne være jeg skulle tjekke det ud, når nu de har det udstyr. Ikke at jeg skal bruge 42K :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Powerprincess: ikke flere sneakpeaks af min dagsform.

Flottemandstrænings:

Dagens flottemandstræning bød på mange forskellige indslag. Klaus stod for et par af højdepunkterne. Først tog han en skive fra Jannick, der sad og kørte seated calf raises. Den skive byttede Klaus ud med en anden skive fra smithmaskinen. Ham der brugt smithmaskinen opdagede det ikke og kørte derfor med 10 kg mindre på den ene side.

Musikken var som altid episk ringe.

I morgen står den på BB af yoke, delts og bisps. Senere på aftenen vil benbøjningsmafiaen indtage Prollemaxx til THOR.

Lørdag burde jeg træne, det kan dog blive svært. AB spiller kl. 15 og det betyder vel mødt til buffet kl. 13:30. Der er fri fadøl hele kampen og bagefter skal vi en tur i Uglehulen aka. Center Puben. Når jeg så er færdig der, så skal jeg hjem til mine forældre og se Bamsefar få klø af The Real Deal. Derefter vil jeg fyre den af til den lyse morgen.

Squat:

6 @ 60 kg front

5 @ 80 kg back og meget langsomme

5 @ 100 kg back

6 @ 112 kg back

6 @ 112 kg back

6 @ 112 kg back

6 @ 112 kg back

Patpres med stang:

8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

6 @ 110 kg

8 @ 110 kg

9 @ 110 kg

Lever calf raises:

12 @ 180 kg

12 @ 180 kg

10 @ 180 kg

Lying leg curls:

8 @ 110

8 @ 130

5 @ 150

Inc. bb presses:

8 @ 80 kg

6 @ 90 kg

6 @ 90 kg

Smith calf raises:

3 x 10 @ 80 kg

SL DL:

3 x 8 @ 60 kg

Leg presses:

3 @ 8 @ 200 kg

Smal fodstilling og fødderne langt nede på pladen for maksimal quadsaktivering.

Ingen HIT-cardio i dag. Til gengæld gik jeg en tur på 45 min tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Mæhehehehehehe, jeg fandt lige den amerikanske version af TosseKlaus.

http://www.youtube.com/watch?v=1Z4nDzcQuY8

:laugh: :laugh:

Han udviser jo på bedste mane'r Anton Kraft's bevægebane - omend hans arme er ca. 5x længere end Antons! :laugh: For helvede en gokke! Det giver mig mere og mere blod på tanden, til at ville opleve Klaus live in effect!

Hvor købte du prot. og BroXplode? Det er da nogle overkommelige priser!

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Han udviser jo på bedste mane'r Anton Kraft's bevægebane - omend hans arme er ca. 5x længere end Antons! :laugh: For helvede en gokke! Det giver mig mere og mere blod på tanden, til at ville opleve Klaus live in effect!

Hvor købte du prot. og BroXplode? Det er da nogle overkommelige priser!

Jeg ville have købt det fra discount-supplements.co.uk, men de var løbet tør for bro-xplode. Så lige nu er jeg uden Bro-xplode og proteinpulver *sadface*. Jeg må få tanket op i næste uge, ellers så bliver jeg lige så katabolsk som Clark Kent.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville have købt det fra discount-supplements.co.uk, men de var løbet tør for bro-xplode. Så lige nu er jeg uden Bro-xplode og proteinpulver *sadface*. Jeg må få tanket op i næste uge, ellers så bliver jeg lige så katabolsk som Clark Kent.

discount-supplements.. det lyder fandme som en Netto med rådne grøntsager. Anygays handler jeg jo også halvdelen af vores rådne mad i netop Netto. Så en halvdårlig BCAA fra en discount online store er ligeså god som en heldårlig BCAA fra enhver anden butik.

Tak for link! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mæhehehehehehe, jeg fandt lige den amerikanske version af TosseKlaus.

LOL, der er så meget hate på alle kommentarer :laugh:

Kan godt lide denne:

KEEP YOUR HANDS AWAY FROM THE MACHINE! WTF IS THE POINT OF SPOTTING A MACHINE?!

Link to comment
Share on other sites

discount-supplements.. det lyder fandme som en Netto med rådne grøntsager. Anygays handler jeg jo også halvdelen af vores rådne mad i netop Netto. Så en halvdårlig BCAA fra en discount online store er ligeså god som en heldårlig BCAA fra enhver anden butik.

Tak for link! :smile:

Sitet er i øvrigt JohnnyBravo™ Approved.

Link to comment
Share on other sites

Tjr: Muahahahaha. Traps, Admiral Ackbar og X to da Z i samme billede. I love it.

Flottemandstrænings:

Jeg er jo som sagt en frisk ung fyr der går til bodybuildning nogle gange om ugen. I dag var ingen undtagelse. Jeg er jo lidt i tvivl om jeg får trænet i morgen, så jeg smed lidt rygtræning i dagens workout for at være på den sikre side.

Jeg føler mig helt katabolsk med en træning ud mit faste proteinfix. Heldigvis var der rigeligt med veins på armene undertræningen, så i helt dårligt humør blev jeg ikke.

Yates rows:

8 @ 90 kg

8 @ 110 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

Seated smith presses:

8 @ 50 kg

8 @ 60 kg

8 @ 60 kg

8 @ 60 kg

Ez curls:

6 @ 47,5 kg

6 @ 52,5 kg

6 @ 52,5 kg

8 @ 47,5 kg

BB shrugs:

8 @ 130 kg

8 @ 150 kg

8 @ 150 kg

Inverted rows:

3 x 8 @ bw

En ganske fin øvelse.

Lateral raises:

12 @ 12 kg

8 @ 17 kg

8 @ 17 kg

8 @ 17 kg

Face pulls:

2 x 10 @ 25 kg

Rear delt machine:

2 x 8 @ 11 plader

Machine curls:

8 @ 35 kg

6 @ 45 kg

8 @ 35 kg

Hammercurls:

2 x 8 @ 17 kg

Cardio: 8:40 min 200 kcal.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

En lyntræning i dag. Der gik tvkøkken i den, jeg havde snydt lidt og trænet dagen før. Efter træning tog jeg over på Gladsaxe stadion for at se AB få høvl af Næstved. Kampen var dødsyg, heldigvis var der nogle Nazi hools fra Næstved til at underholde næsten hele kampen. Det var nogle spinkle fyre med meget store pupiller der heilede og gjorde ved.

I går stod den på Prollemaxx med Clark Kent. Der var mange herlige typer. Specielt en gut i et spritnyt bullroth joggingsæt og fine shox, skilte sig ud af mængden.

Pullups:

6

7

7

BB fransk pres:

3 x 8 @ 50 kg

Seated cable rows:

8 @ 75 kg

8 @ 85 kg

6 @ 95 kg

Pushdowns:

3 x 10 @ 11 plader

BB rows:

3 x 10 @ 50 kg

Med squeeeze i toppen. Meget concentreret.

Standig crunches:

3 x 12 @ 30 kg

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden sker der i den her log?

Ikke saa meget er svaret paa det udmaerkede spoergsmaal.

Der sker fandeme naesten ligesaa lidt som i min log. Er vi homofile eller hvad?

Hvad kalder man i oevrigt et instrument til at save tremmer over med, der er gemt paa en harddisk og som er boesse?

Det er en homofilfilfil!

Jeg er en idiot

Link to comment
Share on other sites

Jeg er røget i flottemandstræningsdepression. Jeg har lavet nogle slatne træninger mandag og tirsdag. Specielt mandag var virkeligt sløj. Så dem har jeg ikke gidet logge.

Om en time står den på back i selsakb med Clark Kent.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

De seneste dages dovenmandstrænings har ikke hjulpet synderligt på mit cut. Jeg har derfor besluttet at gå på kylling/fisk og grøntsager hele weekenden. Målet hedder 87 kg på mandag.

Så er der også kommet prots med kurér. En time efter jeg var hjemvendt fra træning, ringede DHL-manden på dørtelefonen. Så nu har jeg en 5 kg spand Nutrisport med banansmag. Samlet pris 51 pund - det er nærmest ren foræring.

Dagens træning var ganske fin. Det var i selskab med Clark Kent. En Clark Kent der er lidt træt af at hans 2 tungeste pas i smolovprogrammet skal udføres før kl. 12. Clark Kent havde også smugtrænet om aftenen, så han fortalte gode historier om hvilke krudtmonstre der træner i Atlas på det tidspunkt af døgnet.

Ved siden af powercaget står vores eneste smith-stativ. Her var en dansker af anden etnisk herkomst i gang med nogle flotte smithsquats. Det var så flotte at jeg måtte bide mig selv i håndryggen for ikke at lolle han lige op i ansigtet. Han havde en 15 kg skive på hver side og med stang giver det en samlet vægt på 37 kg. Jeg vil kalde dem for quartersquats, men det bedste var, at han brugte centerets dipbælte som vægtløfterbælte.

Yoke rows (Thyge™):

8 @ 90 kg

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

Dødløft:

6 @ 90 kg

3 @ 120 kg

5 @ 135 kg

5 @ 135 kg

5 @ 135 kg

8 @ 135 kg

Jeg er en pussy til at presse mig i denne øvelse. Jeg nægter dog at køre touch n go.

DB rows:

3 x 6 @ 57,5 kg

BB fransk pres:

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Kropshævninger:

8 uh

8 uh

6 wg

6 wg

Helt op og helt ned.

Pushdowns:

3 x 10 @ 10 plader

Pendlay rows:

3 x 8 @ 60 kg

complexet med inverted rows på sidste sæt.

Link to comment
Share on other sites

Kropshævninger:

8 uh

8 uh

6 wg

6 wg

Helt op og helt ned.

Meje BB! Og bare rolig... Du er ikke den eneste, der er røget af vognen. Eller rettere er jeg røget på kagevognen, men det skal snart være slut. Så kylling og grønt FTW hele weekenden. GO!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share