Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Protokollen™ The New Era:

Så stod den på usunde ben. Planen var at der skulle reppes med 145 kg i knæbøj. 145 kg føltes dog ulideligt tungt i dag, hvilket gjorde mig helt og aldeles rasende. Jeg havde mord i øjnene og et anlæg i Gymze der fuckede med lyden. Anlægget blev ved med at skrue ned for lyden.
The Juice og jeg fandt i øvrigt ud af hvem synderen var fra fredagens musikskandale. Rob Bailey and the hustle standard, er der helt seriøst nogen der hører den omgang lort spørger i nok? Ja, det er der, for der var nemlig sat en hel playliste på med lige præcis denne talentløse lorte "kunstner".

Squat:

5 @ 145 kg
5 @ 145 kg
5 @ 140 kg
5 @ 140 kg
5 @ 140 kg

Manse Board Squat:

8 @ 90 kg
8 @ 90 kg
8 @ 90 kg
Non lockout.

Hacksquat:

10 @ 60 kg
10 @ 60 kg
10 @ 60 kg

Så var det Giant sæt tid.

GHR -> DB SLDL -> Leg curls:

8 -> 8 @ 21 kg -> 8 @ 20 kg
8 -> 10 @ 21 kg -> 10 @ 20 kg
8 -> 10 @ 21 kg -> 10 @ 20 kg
8 -> 10 @ 26 kg -> 10 @ 20 kg

Standing calf raises:

4 x 12 @ 11 plader.

Link to comment
Share on other sites

That's it! Jeg er ude! Billigt homegym sælges nu! Evt. bytte for et sæt Rommy kort.

Man kan heller ikke røre ham i dødløft, for der er han god for 260 kg. Bænk kan man godt tage ham i. Jeg tror kun at han har lavet 130 kg i bænk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, at man kan være så stærk i en så tidlig alder, medmindre man er blevet udvalgt af Kim Jung Ill til elitetræning or execution. Det er mig helt ubegribeligt.

Viking blood...

Han er jo en ud af en million. Der er ikke andet for end at nyde de præstationer han laver og så bare huske at han er med til at lave et fedt træningsmiljø.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=KtaMTIQuwA8




Protokollen™ The New Era:

T-Pain havde inviteret til BB klokken atten. Der blev endda lokket med Copah og JBTN. Det var jeg selvsagt klar på. Kroppen var sgu godt tæsket efter usunde ben i går - nå ja, og 25 km transportcykling efterfølgende.
The Gym var helt packed med Bro's. Altså sådan helt proppet med flinke mennesker. Hvem der dog ikke dukkede op, det var T-Pain. Tak for lort!
Vægten falder også stødt og roligt. Det går faktisk helt efter planen. 1. marts skal vægten sige 90 kg og jeg ser ikke nogen grund til at det ikke skulle ske.
Dagens hold: Bo Biceps, Sepultura-Erdahl, The Juice, Lærling, Copah, JBTN, Brormand, Bodylab-Frederik, Chirstensen, Karim, Klee, Andreas, Lil' Ozzy, Essensen og div. no-names.

BB rows:

8 @ 110 kg
8 @ 110 kg
8 @ 110 kg
8 @ 110 kg
8 @ 110 kg
12 @ 80 kg
12 @ 80 kg

Pullups:

5 x 6 @ bw

Seated cable rows:

15 @ 60 kg -> 12 @ 40 kg
15 @ 60 kg -> 12 @ 40 kg
15 @ 60 kg -> 12 @ 40 kg
20 @ 60 kg
Spadegreb og dødspump.

PG rackpulls:

6 @ 70 kg
6 @ 70 kg
5 @ 100 kg
5 @ 100 kg
Midt skinneben, noget lavere end normalt.

High bb rows:

4 x 12 @ 50 kg

Pulldowns:

8 @ 70 kg
8 @ 70 kg
8 @ 70 kg
8 @ 60 kg
8 @ 60 kg
squeeze i bunden.

Lydløs cardio til at slutte af på.
Link to comment
Share on other sites

Protokollen™ The New Era:

Muskulering af pecs og bisps. Ok. Ok? Jeg tror at T-Pain gemte sig ude i omklædningen under hele træningen, for jeg så ham nemlig ikke.
For en gang skyld droppede jeg incline db presses, til fordel for bænkpres. Det gik sgu ok.

Bænkpres:

3 @ 100 kg
6 @ 120 kg
4 @ 130 kg
4 @ 130 kg
12 @ 100 kg
10 @ 100 kg

High incline bb presses:

7 @ 70 kg
7 @ 70 kg
7 @ 70 kg
7 @ 70 kg

Fly presses:

3 x 8 @ 21 kg
Godt med stræk og tempo.

Og så var det biceps og cardio.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

En træning alene i dag. Men venner, jeg kedede mig på intet tidspunkt. Dagens træning havde (næsten) ALT. Søde piger, TosseKlaus, små pissemyrer, Arne, Sauna Crew og Yoke.

Lad os tage det fra toppen. Cykelturen var endnu engang døds. Den vind-racisme der foregår på cykelstierne pt. bør stoppes ASAP. Jeg er træt af at blive udsat for det.

Der var for en gangs skyld et par søde piger tilstede og det var egentlig rart. Senere kom Arne og TosseKlaus. Arne er en stærk gut der bænker 115 kg i en alder af 70. Hans pensionistvenner fra svømmehallens saunaklub havde i dag forvildet sig op i træningscenteret. Så Arne måtte lege instruktør og pædagog for dem.

Sauna Crew medlem 1: "Arne, hvor meget kan du bænke?"

Arne: "115 kg"

Sauna Crew medlem 1: "Det kan jeg satme også, ingen problemer..."

Første forsøg med 60 kg på stangen blev indledt ved at sauna crew medlem 1 (han er 65 år og kraftigt bygget) fuldstændigt misser bænken og roder forvirret rundt på gulvet. Han rejser sig op som intet var hændt, mens resten af centeret står med tårer på kinderne af grin. Han fik dog løftet de 60 kg bagefter, men et forsøg på 90 kg kunne ikke unrackes.

TosseKlaus ville også være med. Det er onsdag og for Klaus betyder det skrå bænkpres og biceps. Der bliver smidt 80 kg på stangen, i skråpres, og Klaus går i gang. Efter et par reps ligger han helt vandret og til sidst er det gået over i decline presses. Klaus er den første jeg nogensinde har set, der har udført incline bb presses som decline.

Nu er det så tid til BISPS! Efter lidt opvarmning, står den på seated alternated db curls. Han tager 40,6 kg db'sne og cleaner den første op. Den anden bliver cleanet op, så eksplosivt at han falder bagover. Han redder den dog ved at smide sine fødder ind under db-racket. Og undgår katastrofen.

Sådan forsætter han down the rack, BB!

Bagefter skal han lige have et sæt db dødløft. Han tager det største sæt på 56,7 kg. Bruger 1,5 minut i bundposition, inden han kraner den op. Man skal se DieselWeasel videoer for at forstå, hvor meget han runder i hele ryggen. En rep, et sæt og tak for dødløft.

Jeg synes at det var på tide til et kig tilbage i tiden og til dengang at jeg trænede i Atlas. Jeg savner ikke stedet, men historierne fra den tid er altså bare morsommere end hvad der sker i The Gym.

Du har både stærke patter og stærke ben - en sjælden og yderst beundringsværdig kvalitet hos stærke flothedsmænd! - no homo!

No homo godtaget. Jeg håber ikke at jeg bliver alt for slap i løbet af min diæt.

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde set nogen køre upright rows liggende i et horisontalt træktårn?

Det kunne sikkert ske i Atlas, det skete i går i mit 'center'.

Samme person ytrede også ordene 'The King Is Back' da han trådte ind af døren. Jeg kastede næsten op i munden.

Hahahaha! WTF? Video næste gang!

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde set nogen køre upright rows liggende i et horisontalt træktårn?

Det kunne sikkert ske i Atlas, det skete i går i mit 'center'.

Samme person ytrede også ordene 'The King Is Back' da han trådte ind af døren. Jeg kastede næsten op i munden.

Det sjoveste jeg har været udsat for i en seated cable row, var da kablet knækkede for mig og jeg lavede en fin baglæns koldbøtte med håndtaget i hænderne.

Klaus var jo legendarisk i sine cable crossover bungeejumps. Begge stacks blev smidt helt i bund og han kunne fint få begge håndtag ind til skuldrene. Når han så skulle indover håndtagene gik det som regel galt. Her blev han som oftest kastet en halv til en hel meter op i luften og der lød et kæmpe brag når begge stacks torpederede jorden.

Link to comment
Share on other sites

Protokollen™ The New Era:

I dag skulle have været off. Gårsdagens træning var en værre omgang slack, så jeg havde faktisk ok overskud til at træne i dag. I morgen bliver til gengæld off.
Alle de store raketter var kørt i stilling her til aften. Faktisk var 80% af #TeamAlex tilstede. Jeg fik smedet den godt og grundigt og jeg var virkeligt porrmed. Faktisk er min porrmedhed ved at blive vulgær.
Jeg havde en ganske morsom samtale i badet, der primært omhandlede grød, med Brormand. Brormand skulle direkte på Safir Kebab - hver dag er hver dag.

Dagens hold: Barbbbbbbbullz, T-Pain, JonG, Lil' Ozzy, Brormand, Lærling, Jobs, Copah, APB, Incognito, Klee, Chirstensen, Mambomads, SørenD, Admiral aka. Bodyman aka. Ællingen, The Juice, BigBoi Johnson og Team Dørmand.

Seated db presses:

8 @ 21 kg
6 @ 26 kg
6 @ 31 kg
6 @ 36 kg
6 @ 31 kg -> 8 @ 16 kg
6 @ 31 kg -> 8 @ 16 kg
8 @ 23,5 kg

Klokov presses:

5 x 7 @ 40 kg

BB shrugs:

4 x 12 @ 130 kg

Skull crushers:

2 x 10 @ 50 kg
2 x 8 @ 50 kg
supersættet med bb curls.

Lateral raises:

14 @ 11 kg
14 @ 11 kg
12 @ 11 kg
12 @ 11 kg
10 @ 11 kg -> 8 @ 5 kg
10 @ 11 kg -> 8 @ 5 kg
10 @ 11 kg -> 8 @ 5 kg

Pushdowns:

10 @ 60
10 @ 60
8 @ 60
6 @ 60
Supersættet med db curls.

Facepulls:

4 x 15 @ 22,5

Hammercurls:

4 x 6 @ 18,5 kg

Rear laterals:

4 x 10 @ 11 kg

lydløs cardio som afslutning. 10 minutter med 15 graders hælding og 6,3 kmt.

Link to comment
Share on other sites

100.000 VIEWS i loggen er lige om hjørnet!

Protokollen™ The New Era:

Jeg er af uransagelig årsager blevet ufatteligt slap i squat. Det er faktisk helt fjollet. Når det så går op for mig hvor slap jeg er blevet, så bliver jeg rasende og straffer mine ben. I dag var ingen undtagelse. Jeg tror også at jeg fik udviddet repertoiret for Manse Boardet. MacGyver ville være stolt over opfindsomheden vi udøver på Manse Boardet.

Der var en masse good guys til træning.

Squat:

3 @ 140 kg
3 @ 140 kg
3 @ 140 kg
3 @ 140 kg
3 @ 140 kg
8 @ 100 kg
8 @ 100 kg
8 @ 100 kg

Trap bar Manse Board squat:

8 @ 50 kg + stang
8 @ 50 kg + stang
10 @ 50 kg + stang
Lige i quads!

GHR -> SL DB DL -> Leg curls:

8 -> 8 @ 26 kg -> 8 @ 25 kg
8 -> 8 @ 26 kg -> 8 @ 25 kg
8 -> 8 @ 26 kg -> 8 @ 25 kg

Calf raises:

12 @ 10 plader
12 @ 10 plader
12 @ 10 plader
Supersættet med:

Leg extensions:

10 @ 75
10 @ 75
10 @ 75

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share