Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har en Creative Muvo Micro 200 og den holder godt 3.5 - 4 timer på et AAA-batteri.

Hvilken mp3 afspiller har du?

Jeg har den her..

Horselover:

Bisse
Man må jo bruge de midler man har :innocent::laugh:

Surt med din kamp i weekenden. Hvad skete der?

Pretty fly (for a white guy :tongue: ):

Længe siden. Hvornår skal du ud og wessel igen?

Jeg ruller igen mandag i næste uge - skal du med? :wink: Var I i gaden lørdag?

Hører du knækkede Holmen forleden - det lyder svært - det gjorde Øster jo osse

Jeg knækkede ham med opvarmningen - han blev så forpustet at han ikke kunne snakke - det var dejligt :laugh:

Jhax:

Takker! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg nu ikke får trænet (konen ude at rejse IGEN :dry: ), kan jeg jo lige linke til en fed kamp.

(Fundet på martialarts.dk)

http://video.google.com/videoplay?docid=20...362153698&q=mma

Det er mellem Forrest Griffin og Jeremy Horn. Griffin er stjernen fra den første serie The Ultimate fighter, og Jeremy Horn er en "gammel" ræv..

Link to comment
Share on other sites

Hva der skete, der skete ikke så meget i min guard. Oh well, må hellere lære at sprawle snart :laugh:

Ja, det er måske smag og behag. Personligt ville jeg hellere ligge og rode, end stå op og få slag :blush:

Børnefødselsdag idag, fuld skrald på...

Besluttede mig for at køre de 15 kilometer ind til metropolen, for at løfte jern. Kom derind - kun for at opdage at jeg havde glemt mit træningstøj :laugh:

For at afreagere, kørte jeg hjem - løb 4,5k kilometer og tog lidt chins og pushups..

Link to comment
Share on other sites

Så er der bestilt nye earplugs til min MP3'er..

Det er den her lille sag..

Jeg har fundet dem på dourun.dk, og havde da mine overvejelser (de koster 400,-), men vil ikke købe nogle med ørebøjle, da de muligvis vil komme til at drille i forbindelse med løb med briller/solbriller :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag fik jeg mit træningstøj med til Aalborg.. Og nu jeg alligevel var der, kunne jeg ligesågodt træne!

Jeg prøvede først lidt DB snatches - en gammel favorit.. Det viser sig, at teknikken enten er blevet dårlig, eller også er jeg SVAG!! Jeg fik ikke snatchet de 40 kilo som jeg normalt ikke har de voldsomme problemer med. 35 gik fint, men 40 var for meget :mad: Jeg har endda snatchet 52 kilo med højre hånd, engang jeg var i OBBC...

Nåmmen så gik jeg over og dødløftede - for anden gang i 100 år (cirka)

Det gik fint - rent aerobics! Jeg tog:

5 x 100

5 x 120

5 x 130

5 x 140 PR!

Noget tyder på at jeg måske ikke har prøvet hårdt nok før i tiden, når jeg lige kan gå ind og hive de 140 uden nogen egentlig træning til det..

Måske har DB snatchene haft lidt indflydelse?

Bagefter bænkede jeg lidt - ikke noget at skrive hjem om..

Så gik jeg ind og kærtegnede sækken lidt.. En halv time blev det til, med lige stød, cirkelspark og hooks..

Dejlig workout :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede først lidt DB snatches - en gammel favorit.. Det viser sig, at teknikken enten er blevet dårlig, eller også er jeg SVAG!! Jeg fik ikke snatchet de 40 kilo som jeg normalt ikke har de voldsomme problemer med. 35 gik fint, men 40 var for meget Jeg har endda snatchet 52 kilo med højre hånd, engang jeg var i OBBC...

Det er sgu også massivt hvis du har snatchet 52erne :devil: Jeg missede på 45erne sidst jeg prøvede at lave dumbell snatch så selvom du ikke fik 40erne så har du sgu et godt potentiale i den øvelse, så mon 40erne flyver op næste gang :devil:

Også Nice dødløft btw. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Snatch, dødløft og sandsæk.... klasse workout! :4thumbup:

Tak for det - rimeligt oldschool :cool:

Onkel T:

Det er sgu også massivt hvis du har snatchet 52erne
:blush: Har lige tjekket i styrke tråden - det er "kun" 50..
Også Nice dødløft btw

Hehe, tak for det.. Det er jo sådan set omkring halvdelen af dit max, så jeg har da et mål at arbejde efter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Submission..

Super hård opvarmning - alt for meget med at slå kolbøtter osv :nonono:

Så trænede vi assorterede chokes, og bagefter kampe med målrettede angreb mod chokes..

Alt i alt 2½ time..

Min computer skriver "Windows valideringsfejl.." Gad vide hvad den mener? :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der er blevet rullet!

Fredag wrestlede jeg helt igennem - 1½ times ren morskab!

Igår løb jeg en tur med MP3'en.. Det nye headset sad OK, men jeg har været nødt til at lave lidt justeringer med ledningen og "ophænget".. Temmeligt træls når ørepropperne konstant hopper ud :mad:

Trods lidt forknølelse regner jeg med at wrestle i morgen igen :cool:

Husk nu at se The Ultimate Fighter i morgen :wink:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Submission..

Focus på dominans - og "irriterende" teknikker - altså ting som generer modstanderen..

Der er ved at være stemning i klubben - folk gejler hinanden op til at melde sig til Openmat..

Kørte 15 minutters konstant dominans mod forskellige partnere - jævnt hårdt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Submission, igår aftes..

Cirka 2 timer.. Modsat hvad man skulle forvente, var fredagstræningen ikke "slappe af op til weekend" træning :nonono:

Benhård opvarmning med endeløse løbeture, hoppeserier over hinanden, kolbøtterulninger - U name it :superman:

Bagefter skulle vi kæmpe, og blev delt i 2 hold.

Nu er jeg jo ikke just en splejs (cirka 94 kilo), men denne aften var jeg i den mindre halvdel - både hvad angår styrke, størrelse og teknik :crazy: Der var en stemning som jeg sjældent har oplevet det - og de par tilskuere som havde valgt at kigge op netop i går, må have været en smule intimideret.. :w00t:

En lille bryderfyr - cirka 75 kilo - bænker over 150 - var en af kæmperne. Faktisk var der to gutter, som hver bænker over 150 kilo. Efter at have rullet med dem, hersker der ikke længere nogen tvivl hos mig, om effekten af stor råstyrke. Med en styrke som disse to, behøver man faktisk ikke den helt store teknik, for at fastholde en teknisk langt bedre modstander :smile: Og sjovt for mig - jeg har jo efterlyst stærke modstandere - det har jeg nu fået :4thumbup:

En tidligere topkæmper fra klubben var også mødt op, + nogle flere, som alle i sig selv besidder høj fighter kvalitet. Med det hold som var mødt op igår, ville den daglige træning blive en kamp for overlevelse for mit vedkommende... FEDT :devil:

Jeg vandt da heller ikke det helt store - men så går man jo nok heller ikke med falske forhåbninger til den 1. April :laugh:

Idag løb jeg 4,5 kilometers intervalløb..

Link to comment
Share on other sites

Fed træning, Jørgen! Der bliver sgu gået til den..... :devil:

Ja, der er sq ingen risiko for at få storhedsvanvid her :laugh: Følte mig lidt lille da jeg slæbte mig hjem efter træningen, og er stadigt øm idag - love it :4thumbup:

Svendsen:

Hvem var topkæmperen?
Han hed vist Martin Beck.. Jeg har faktisk ikke mødt ham før, men han har vist haft kampe i USA.. Møder op efter ikke at have trænet i al den tid jeg har været der, og owner hele banden :laugh:
Og hvad går dominans helt nøjagtig ud på?

Hele tiden være først med angrebene, holde modstanderens hoved nede osv.. :smile:

Lyder godt med træningen op til openmat

Ja, jeg er lidt bedre forberedt nu... Ser dog også ud til at blive et stærkt felt denne gang.. Kommer du og dømmer? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share