Jøgge


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

God subtræning i aften - jeg er ihvertfald i form..

Der skal arbejdes en del på mit shoot, og på mine escapes, men jeg går så heller ikke efter at vinde det hele den 20. :laugh:

Så snart jeg bliver presset - tenderer jeg til at vælge det "sikre", og det bliver jo hurtigt forudsigeligt..

Skal lige restituere i morgen, og så går det løs onsdag igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Mojo :4thumbup:

Ja, er sq også selv lidt ophængt.. Arrangerer kursus på arb de næste 10 dage - prøver dog på at få trænet alligevel :dry:

Du er tilmeldt i absolute klasse ikk? Så kan det jo være at vi mødes i mere end een forstand - kunne være skægt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er for tiden kursus aktiv - Bobath.. Det er spændende, masser af biomekanik og neurofysiologi.. Idag brugte vi 1½ time på at bryde "at sætte sig" ned til atomer.. Damn der indgår mange små detaljer..

En af instruktørerne er Karen Hastrup, som er en meget erfaren IBITA instruktør.. Hver eneste bevægelse bliver analyseret af hendes skarpe øjne - meget inspirerende :4thumbup:

Til aften blev det til godt 2 timers submission.. Jeg er stadigt ikke helt tilfreds med mit gulvarbejde.. Men jeg har da hele næste uge til at lære det i :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Een times sub her til aften..

Rullede med Korsgaard og Jan - begge deltager i Openmat.

Korsgaard er temmeligt stærk af sin vægt: Sølle 76 kilo, og han kan sagtens matche mig styrkemæssigt :raisebrow:

Der er nogle i -77 som får det hårdt :devil:

Har iøvrigt lige investeret i en 200 GB ekstern harddisk (Maxtor).. Kun 930 kr med forsendelse og det hele. Lækkert :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det Lars - altid fedt med lidt support :smile:

Her til morgen luskede jeg 4,5 click i støvregn og blæsevejr. Men det virker nok selvom man ikke nyder det :4thumbup:

Formen er som tidligere nævnt rimeligt på plads, og næste uge skal nok bruges på at øve lidt escapes (ikke at jeg regner med at få brug for dem :laugh::blush: )

Indvejningen slutter klokken 915 - så det vil sige at vi (SFA) skal fra Aalborg ca. klokken... RØV :laugh:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

4,5 km igår på vestfynske landeveje..

Idag submission.. Vi kørte kun gulvkampe, og Korsgaard havde nær rykket min arm af :laugh:

Måske bliver Jan ikke klar, men en anden står klar til hans plads..

Vi får som sagt tidligere en lang og tidlig tur, men det bliver sjovt. Bare man ikke bliver skadet..

Og så har jeg taget fri mandag, til restitution :wink:

Link to comment
Share on other sites

Subtræning: Rullede med Korsgaard.. Jeg fik ikke een eneste sejr - noget deprimerende :laugh:

Men mine modstandere på søndag kender mig jo heller ikke så godt som ham :raisebrow:

Det ser IKKE ud til at jeg skal møde Kenneth Jay i min første kamp.. (Har lige set at han er skadet.. Pisse hamrende surt :sneaky2: )

Derefter Farshad Farsiani.

Så bliver det Joachim Christensen.

Og Christian Vester.

Til sidst Tue Falk. Så skulle jeg også være udkørt :4thumbup:

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Openmat..

Rigtigt godt arrangement - der var for det meste en god stemning, og fra hvad jeg så: Ikke så mange skader.

Jeg havnede i pulje med et par temmeligt erfarne herrer, og jeg fik da også stryg :blush:

Men nu ville skæbnen, at de fleste i den anden pulje var udeblevet, så jeg på "afbud" røg med i semifinalen. Her skulle jeg møde en af dem som jeg tabte til i indledende. Denne gang kendte jeg lidt til ham, og samtidigt fik jeg varmet godt op sammen med Morten.. Så jeg kæmpede for livet - og vandt :4thumbup: Vi røg ned i gulvet, og han forsøgte at tage min ryg. Inden da havde jeg fået et godt greb om hans hals, og pludseligt begyndte han at se - besværet - ud :laugh: Hvad gør man så? Man klemmer hårdere :devil: Han tappede ud, og pludseligt var jeg i finalen mod Bender..

Her vandt erfaringen - han fik mig på en chokelignende ting, men jeg føler faktisk at jeg kunne have taget ham, da han ikke virkede så fysisk stærk som mig.. Det bliver næste år.... :tongue:

Billeder på www.fightback.dk

Så jeg fik en sølvmedalje, og et års abonnement på Fightermag, så det er jo slet ikke så ringe endda :smile:

De andre kæmpere i klubben gjorde det flot, specielt Jonas i -66 ser ud til at kunne drive det vidt!

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: ork jeg er glad for jeg ikke var din modstander i semifinalen. Der er ikke noget værre end de gutter som holder den skrækkelige headlock :cry: Har stadig ondt i nakken efter to af mine modstander prøvede det samme :rolleyes: Det er dog også første gang jeg har set nogen tappe ud på sådan en i kamp.

Iøvrigt fin debut, og hyggeligt at møde dig igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Submissiontræning..

Vi kørte box/kick-drills.. Der var (for første gang i 1 år) en pige til træning.. Jeg fik opgaven at træne med hende.

Udfordringen er at finde en måde at gøre det svært på for mig selv, når jeg nu ikke kan tyre igennem på pads'ne..

Men det gik, og hun overlevede. Og jeg holdt focus :blush:

Rullede lidt med Bjarke, og så kørte jeg lidt GNP med harbingere med Jan. Han er væsentligt bedre end mig til det.. :rolleyes:

Hyggelig aften uden at være overanstrengt.. Jeg tror dog ikke at min kvindelige træningsmakker vender tilbage - muligvis et lidt hårdt miljø for en pige.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Subs..

Vi træner stående game for tiden - således også i mandags. Mandag kørte vi "hærde" drills - tag så mange slag til kroppen som du kan holde til.. Og så frit slag i paraderne. Underarmene er stadigt lidt misfarvede :superman:

Idag kørte vi kun puder..

Jeg er mere til wrestling :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dan: Tak for det. Det giver blod på tanden at deltage - jeg skal helt sikkert deltage næste år :nissecool:

Idag lidt jernløft + sandsæk.. Næste uge er konen i Tjekkiet - så derfor ingen sub.. Man bliver nok nødt til at starte et slagsmål på arbejdet for at få lidt træning :rudolph::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De seneste par dage er det blevet til lidt løberi, jernløft og sandsækprygl.. :4boxing:

Igår var det så submission for første gang i evigheder. Vi lagde ud med 2 timers bokseteknikker og noget sparring.

Bagefter sparrede jeg lidt med Claus - han bankede løs på mig efter forgodtbehavende - ikke så fedt :laugh: Men han havde det sjovt, og det er jo vigtigt :tongue:

Jeg endte med en lettere forstuvet tommel, lidt blodnæse og nogle skrammer omkring øjnene :rudolph:

Så kørte vi (Claus og undertegnede) gulvkamp med slag - det var sq sjovt! Og til sidst wrestling til udmattelse..

Tid: Lige godt 3 timer :4thumbup:

Hilste på Saintpauli - hyggelig fyr :smile:

Link to comment
Share on other sites

Igår at the subs:

Startede ½ time før, med sparring med Mandal.. Han whoppede mig igen, men jeg havde dog en promille mere styr på mit game... :xmas:

Vi kørte slagkombinationer og sparring, og jeg sluttede af med at give en af de nye et sæbeøje :laugh:

Idag blev det til en lille løbetur på 4,5..

Lidt fysrelevant:

Til foråret vil vores samarbejdspartnere på Aalborg universitet holde en workshop om FES og refleksstim, for alle interesserede fysser.

Underviserne vil blive professorer og andre med stor viden på det felt..

Og så selvfølgelig vores to små argentinske PHD'er :Mrs_Claus::santa2:

Link to comment
Share on other sites

I går: Submission - nu med øretæver..

Vi trænede slag hele aftenen, og til sidst 10x2 minutters sparring.. Det kan ses på fjæset idag :rudolph:

Men det vidner bare om, at min bokse teknik stadigt sutter big time :laugh:

Jeg havde brug for lidt psykologisk oprejsning, så en sejr i wrestlingen var kærkommen.

Til sidst skulle det sidste brændstof fyres af, og jeg rullede med Mandal. Det gik OK, selvom jeg - som sædvanligt - tabte.. Men jeg kan mærke at mit gulvarbejde er forbedret..

Claus mener at jeg snart skal have en "cage fight" - det tror jeg dog ikke :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Nattræning:

6 Km løb hjem fra nabobyen, hvor jeg vågnede for sent i bussen klokken 3 i nat :rudolph::laugh:

I eftermiddag: Powershopping med tømmermænd :nissecool:

Hmm... hvad laver du i nabobyen kl 0300 og ved din kone noget om det?? :laugh:

I går: Submission - nu med øretæver..

Vi trænede slag hele aftenen, og til sidst 10x2 minutters sparring.. Det kan ses på fjæset idag :rudolph:

Men det vidner bare om, at min bokse teknik stadigt sutter big time :laugh:

Jeg havde brug for lidt psykologisk oprejsning, så en sejr i wrestlingen var kærkommen.

Til sidst skulle det sidste brændstof fyres af, og jeg rullede med Mandal. Det gik OK, selvom jeg - som sædvanligt - tabte.. Men jeg kan mærke at mit gulvarbejde er forbedret..

Claus mener at jeg snart skal have en "cage fight" - det tror jeg dog ikke :nissegrin:

Kunne ellers være sejt at se dig i bur!! :devil: Hvorfor ikke??

Link to comment
Share on other sites

Hej Jørgen spændende log du har, det har taget noget tid at komme igennem den,men underholdende læsning lyder til at submissionfigthting ha fået et godt tag i dig,er selv begyndt at hente inspiration i x-gym i ny og næ efter vi havde dig på besøg(det er dog alt for sjældent).Har du stadig kontakt til Ju-jitsu klubben?

Link to comment
Share on other sites

Kunne ellers være sejt at se dig i bur!! :devil: Hvorfor ikke??

Savner måske modet til at tage skridtet.. :violin: Ind til videre træner jeg løs, og så må vi jo se :innocent:

Morten:

Hej Jørgen spændende log du har, det har taget noget tid at komme igennem den,men underholdende læsning lyder til at submissionfigthting ha fået et godt tag i dig,er selv begyndt at hente inspiration i x-gym i ny og næ efter vi havde dig på besøg(det er dog alt for sjældent).Har du stadig kontakt til Ju-jitsu klubben?

Hej Morten - long time no see :smile:

Har du læst hele loggen? Damn, det har sq taget sin tid :4thumbup: Men ja, jeg er nok blevet mere til MMA end TMA :superman: Det kommer sq snigende ind på een... :wink:

Jeg har ikke haft kontakt til JJ klubben i laaaang tid - men hvem ved - måske ringer de en dag , hvis de skal have noget at grine af :laugh:

Hvorfor kigger du ikke op i SFA en dag - Dennis træner også deroppe nu! :smile: Så kunne vi tage en lille runde - for old times sake :4boxing: :shades:

Link to comment
Share on other sites

I julen er det blevet til lidt løberi...

I går var det så første Sub træning i det nye år.. Vi trænede selv, og derfor endte jeg med at træne teknikker med en af de nye.. Dette var specielt den sjove "omo plata" og en armlås fra guarden, som jeg har luret fra UFC..

Til sidst rullede jeg med Michael, og tabte - flere gange :dry: .. Vi plejer at deles om sejrene, så det er far ikke tilfreds med :sneaky2::tongue: Men det betyder bare at jeg må stramme mig lidt mere an med wrestling teknikkerne..

Nu skriver den gode Graugardo at der oprinder et nyt Openmat i April - måske man skulle prøve lykken der? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Rullede et par timer i klubben idag - med nogle tunge drenge.. Den sværeste ligger på ca. 125 kilo - hvilket også kunne ses på hans hurtighed. Sjovt at være den lille en gang imellem :4thumbup:

Mandag starter bobath kurset igen på arbejdet, og der bliver lidt stress på.. Men jeg vil øge træningsmængden, så jeg igen træner så godt som dagligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share