MagtPrehns log


Prehn
 Share

Recommended Posts

Ser ud til at blive en ok kamp i toppen cool.gif

Jeg skal vidst glæde mig over for en gangs skyld at være nomineret i den øverste halvdel af feltet laugh.gif

Wow. Det er godt nok en stor klasse. Jeg er en smule spændt på om jeg kan knibe mig ned i 90kg.

Top 3 ligger nok rimelig fast. Men de kan godt blive tæt løb.

Link to comment
Share on other sites

Wow. Det er godt nok en stor klasse. Jeg er en smule spændt på om jeg kan knibe mig ned i 90kg.

Top 3 ligger nok rimelig fast. Men de kan godt blive tæt løb.

Det kan nu blive ret spændende, hvem der ender i top 3. Umiddelbart ligger det nok mest til Peter Olsen, Søren W og mig, men intet er givet på forhånd, og det kan nemt ende anderledes.

Link to comment
Share on other sites

Det kan nu blive ret spændende, hvem der ender i top 3. Umiddelbart ligger det nok mest til Peter Olsen, Søren W og mig, men intet er givet på forhånd, og det kan nemt ende anderledes.

Ja præcis jer tre ville jeg også forvente i top 3.

Jeg selv rammer mellem 495kg og 540kg.

Men jeg kan se at mange af dem på deltager listen ikke har løftet før. Så måske der er nogle jokere i blandt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selvfølgeligt interesseret i at vide lidt mere om hvad de andre i 90 løfter i bænkpres... Hvad satser I selv på, har I nogen fornemmelse af hav SørenW kan og ved hvad de andre kan/har gjort (hovedageligt dem uden nomineringer)?

Mht Søren, så : http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=21&t=27366&start=750

Link to comment
Share on other sites

Kigger i den nu. Han er desværre blevet stærkere tongue.gif

Det tungeste jeg kan finde er dog 1 x 155 kg. til træning?

Historien melder jo intet om hvilken stil det er udført med. Men det er også det tungeste jeg har set i loggen.

Hvad er målet for dig selv i bench til Nordland?

Link to comment
Share on other sites

Historien melder jo intet om hvilken stil det er udført med. Men det er også det tungeste jeg har set i loggen.

Hvad er målet for dig selv i bench til Nordland?

Lige nu satser jeg på minimum 157,5 kg. og bliver nok skuffet hvis det ikke bliver til mere. Vil helst på 160 kg. eller lidt mere. Et vanvittigt lækkert resultat ville være 165 kg., meeen det er vidst mest i mine drømme :bigsmile:

Jeg regner med at være en smule klogere efter lørdagens træning hvor jeg bevæger mig lidt op i kg. på singles.

EDIT: Er du blevet klogere på hvad du selv kommer til at løfte?

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Lige nu satser jeg på minimum 157,5 kg. og bliver nok skuffet hvis det ikke bliver til mere. Vil helst på 160 kg. eller lidt mere. Et vanvittigt lækkert resultat ville være 165 kg., meeen det er vidst mest i mine drømme bigsmile.gif

Jeg regner med at være en smule klogere efter lørdagens træning hvor jeg bevæger mig lidt op i kg. på singles.

EDIT: Er du blevet klogere på hvad du selv kommer til at løfte?

Hvad er dit nuværende raw max? Er det ikke 157,5?

Jeg synes 165kg lyder rimelig ambitiøst. Men hvem ved.

Jeg er stadig rimelig overbevist om at jeg får de 150 med hjem, og med lidt god vilje får jeg også 155.

Mere end det vil jeg tvivle stærkt på. Men lige som dig, skal jeg køre tunge singels på Fredag.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er dit nuværende raw max? Er det ikke 157,5?

Jeg synes 165kg lyder rimelig ambitiøst. Men hvem ved.

Mit højeste godkendte er 152,5 kg. Til træning i touch-and-go er det 167,5 kg. Mine tunge reps. ser ok ud for tiden - se min log for i mandags, fx. Hvor meget der er i en single ved jeg ikke helt, men det bliver jeg som sagt forhåbentligt lidt klogere på lørdag.

Jeg er stadig rimelig overbevist om at jeg får de 150 med hjem, og med lidt god vilje får jeg også 155.

Mere end det vil jeg tvivle stærkt på. Men lige som dig, skal jeg køre tunge singels på Fredag.

Du får helt klart 150 kg., det er jeg ikke i tvivl om. Men hvad der ellers er til må du godt lige skrive lidt om efter fredagens træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mit højeste godkendte er 152,5 kg. Til træning i touch-and-go er det 167,5 kg. Mine tunge reps. ser ok ud for tiden - se min log for i mandags, fx. Hvor meget der er i en single ved jeg ikke helt, men det bliver jeg som sagt forhåbentligt lidt klogere på lørdag.

Du får helt klart 150 kg., det er jeg ikke i tvivl om. Men hvad der ellers er til må du godt lige skrive lidt om efter fredagens træning wink.gif

Ja jeg har set dine mange tunge sæt. Og der er ingen tvivl om at du er signifikant stærkere end mig, i reps. Men som vi flere gange begge har erfaret, så er det ikke altid der er voldsomt meget synergi mellem reps, og singels. Men jeg ville også klart mene at der burde være til et godt stykke over 150 i dig.

Jeg skal nok skrive lidt i loggen på Fredag (eller Lørdag) om det.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har set dine mange tunge sæt. Og der er ingen tvivl om at du er signifikant stærkere end mig, i reps. Men som vi flere gange begge har erfaret, så er det ikke altid der er voldsomt meget synergi mellem reps, og singels. Men jeg ville også klart mene at der burde være til et godt stykke over 150 i dig.

Jeg skal nok skrive lidt i loggen på Fredag (eller Lørdag) om det.

Hvis det først bliver lørdag for dig er du velkommen til at være med i TSK. Jeg er der vel omkring kl. 12.

Link to comment
Share on other sites

TSK er jo på vejen. Jeg kan nok godt lokkes til at møde op tidligere cool.gif

Jeg satser på at nå det i dag. Men nu ser vi lige.

BTW så kan det godt være at det er en fejl at satse på 90kg klassen. Hvis jeg ser på 100kg klassen (og ser på resultaterne fra sidste år) er den umiddelbart ikke signifikant stærkere. (Med undtagelse af en enkelt deltager hehe)

Link to comment
Share on other sites

Er der et sted hvor jeg kan finde reglerne til Nordland Cup?

Jeg tænker på beklædning osv.

Let sommerkjole er påkrævet under samtlige løft, det havde Prehn i al fald på sidste år imens han spiste modnet fransk brie af hjemmebragt 18 karats sølvstel

Link to comment
Share on other sites

fredagens træning:

bænk m. stop:

op til

70/5

90/5

110/2

120/1

127,5/1

135/1

137,5/1

150/1 - eccentrisk

155/1 -eccentrisk

160/1 - eccentrisk

122,5/3,3,3,3,3

dips:

op til 5*8reps m. +30kg

flyes:

5*10reps m. 15kgs håndvægte

sidebends:

op til

2*10reps m. hver side m. 37kgs håndvægt

stående rotation m. stang:

op til

2*8reps m. hver side m. 22,5-27,5

band resisted jack knife:

2*12reps m. medium band

barbell rollouts:

2*12reps

split stance antirotation m. band:

2*30 sekunder m. hver side m. light band

og så hurtigt videre til copenhell festivallen. Det var ok igår, dog er hovedkoncerten klart behemoth. Det var lige inden man skulle se den iført den grønne tricot, så den kan få noget yderligere toughness lagret til næste weekend.

Jeg holder mig på måtten mht. ølindtaget, fik kun 2 copenhell brew med 6,66% i og en enkelt light fadøl (Sune påstod han ikke havde købt light, men det smagte så meget af light, som det kunne)

LUnau <-- baaah

forhelvede Nikolaj....du har ikke vist dig i vores klub(som du er medlem af) i et års tid eller noget lignende, og så vælger du at gæstetræne i BØSSE Tårnby -->

Link to comment
Share on other sites

lørdagens træning:

chest supported rows:

op til

3*6reps m. 85

3*10reps m. 70

closegrip pulldowns:

op til

3*6reps m. 100

3*10reps m. 85

upright rows:

4*12reps m. 19kgs håndvægte

sideraises:

4*10reps m. 12,5kgs håndvægte

+ rotator

Link to comment
Share on other sites

forhelvede Nikolaj....du har ikke vist dig i vores klub(som du er medlem af) i et års tid eller noget lignende, og så vælger du at gæstetræne i BØSSE Tårnby -->

Efter den reprimande turde jeg naturligvis intet andet end at holde træningen under vandte forhold.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share