Allerup


allerup
 Share

Recommended Posts

Ja, lige pludselig, som jeg sad der i lænestolen, blev jeg ramt lige i æsken af en solstråle, og så måtte jeg sgu bare afsted...

1 t 27 min, 42 km...

Høj kadence, lav belastning... Ideen var, at løsne op for benene, men jeg aner ikke om det virkede!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan godt ske, men hvis den gør det, er der ikke stor fare for, at den slår sig hånligt på den ene balle, med mindre den har vanter på...Ellers stikker den sig vel? :blink::blink:

I øvrigt en total psyko-pindgris du der har fundet... Den har vel ikke gået for meget sammen med den der psykopatiske køter du havde som avatar en overgang?

Hvordan parrer pindgrise sig egentlig? Hannen må da nærmest være iført skudsikker vest?

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Pindgrise forplanter sig ikke på sædvanlig vis. Hannen sender et brev til hunnen med lidt .... du ved .... han-væske. Det smører hunnen på sine pigge. Efter 1 til 2 uger falder piggene af og bliver til små søde pindgrise. Det har jeg selv læst i en bog.

Jeg tror ikke, vi skal fordømme den seneste gris og sige, den er psyko. Jeg tror kun, den er snedig og godt ved, hvordan den skal snyde dig. Jeg ville passe på mine penge, hvis jeg var dig.

Jeg tror ikke, den klapper sig selv frækt på ballen, idet den passerer dig på landevejene. Jeg tror, den giver dig en lille lodden fuck-finger. :) Eller osse klapper den DIG på ballen, idet den suser forbi .... Man kan ikke vide .....

Link to comment
Share on other sites

Cyklende dyr? Næh... :blink:

Nå, men jeg smutter til Italien, så må I såmænd ha det så godt... B)

Er tilbage næste søndag med sidste nyt fra Appeninerne...

Med mindre jeg løber ind i en netcafe i Castelfranco di Sopra...Hvad jeg næppe gør...

Forresten; vejrudsigten dernede netop nu:

post-12-1048153130.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er han tilbage, lam i stængerne og brun i femøren...

Ugen der gak:

Afgang fredag den 20. med ankomst i Castelfranco di Sopra den 21. kl. 1700. Derefter udpakning og småindkøb.

Næste dag skulle vi så prøve kræfter med bjergene... Det skal lige siges, at huset vi havde lejet lå 2 km oppe ad en lille bjergvej, som flere steder reklamerede med stigningsprocenter på den onde side af de tyve procent, så hjemturen hver dag var ond. Selve byen lå også oppe på en bjergskråning, så bakker var der nok af, måske endda lidt for mange...

Søndag: 108,22 km, 3 t 54 min. Noget flad vej, et par stigninger på omkring 1000 m.

Mandag: 113,32 km, 4 t 38 min. Denne dag var ugens hårdeste... Umiddelbart fra start røg vi på en stigning som virkelig trak tænder ud over 13 km, og endte i 1360 m højde... Allerede der døde jeg faktisk, men så kom lidt blandet nedkørsel/bakket terræn, og jeg troede den hellige grav var velforvaret, men nej, vi skulle også over det samme bjerg på vej hjem, så det var dælme en hård dag...I seng kl. 21

Tirsdag: 61,8 km, 2 t 13 min... Denne dag var mest restitution, på en runde med blandede op- og nedkørsler, intet vildt, men dog hårdt...

Onsdag: 102,82 km, 3 t 20 min... Tempokørsel på samme runde som i går, dette var hård træning, en del rulleskift og jeg skal give dig...

Torsdag: 34,5 km, 1 t 15 min... Møgdag...Tog bilen op i nærheden af Pisa for at få lidt fladt terræn, men vejene i den del af Toscana er simpelthen umulige at køre på, med sindssyge italienere, og dårlig skiltning, så den var lidt kikset...Fandt dog en skæv bygning...

Fredag: 110,32 km, 3 t 41 min... God dag, varieret terræn med tempo på...Tog noget af opkørslen fra tirsdag, og kunne mærke at benene bedre kunne administrere kræfterne efter lidt øvelse... Kørsel mellem vinmarker og olivenlunde...¨Så er det jo som at være der selv...

Lørdag: Afgang hjemad...20 timer...gaaab...

Konklusion:

En fed uge, måske ikke så mange kilometer som ønsket, men ingen grund til at køre sig ned...Men alligevel blev det til 530 km...Og tonsvis af pasta...

Tog en del billeder...poster dem når de er fremkaldt og digitaliseret...

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg lige ud og se om sidste uge havde nogen effekt...

Dagens træning:

2 t 22 min, 73 km... Solo tempokørsel, med to AT-intervaller på 15 min, med en halv times rul imellem (læs: rygvind)... En gang imellem er det nu rart at komme alene afsted, med lidt god musik på md'en...

God træning, vinden var i det forkerte hjørne, så jeg fik kun medvind ca 15 km, ellers var det mod- og sidevind..

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det jeg siger, du kan ikke skjule dig! Jeg ser dig hele tiden. Lige nu tror du sikkert, du er helt alene. Men BØØØH jeg står faktisk henne bag gardinet lige bagved dig med mit 300 mm teleobjektiv! Snydt! :devil:

Skal vi ikke lave et væddemål om, at den der først genbruger et dyrefoto skal gøre et eller andet som straf?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Hviledag... :)

Det siger Ziggymund nemlig osse er træning, nemlig ja...

(Og det regner! :rolleyes: )

Og det er nemlig helt rigtigt. Stængerne op på kakkelbordet ved siden af kildevandet og riskagerne, telefonstikket ud og et finsk TV-drama fra 70'erne i videoen - så skulle det være muligt at tiltuske sig en lille lur og benene er suveræne dagen efter :D

Ziggymund :wave:

Edited by ziggymund
Link to comment
Share on other sites

Ja, og måske en smule udstrækning og smidighedstræning.

Cykelryttere har en tendens til at være stivere end et gennemsnitligt stykke drivtømmer ;)

Ja, det er noget man godt kan glemme lidt, når man kommer træt hjem fra en tur...

Men når så stængerne føles som en frossen 4x4 planke, ja så går der en prås op for en... Døjer for tiden lidt med den ene hase (er det ikke det det hedder bag på knæet..Nogen der kender en god udstrækning til det sted :unsure: ??)

Dagens træning:

2 t 17 min, 70 km.. Gruppekørsel, og da jeg forsøgte at fange en traktor der dukkede op i det fjerne, gik der sgu væddeløber i de andre, så de sidste 25 km blev kørt med skiftende forsøg på at stikke af, faktisk meget lig et cykelløb, og jeg fandt da ud af, at jeg skal lægge lidt mere energi i intervallerne de næste uger... Selvom der nok skal blive sørget for det hver søndag fra den 13. april :) , men jeg kom da med hele vejen så dét er jo godt nok :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share