Coach Sommers Foundation 2/3 + små VL stænger


Dr. Durden
 Share

Recommended Posts

Mandag 211111

EFtermiddag

Opvarmning

SCap mob

HS - gik ok, men for mange mennesker og for meget stress...

Trap3 leans

4x3

Denne gang kørt face to wall - forsøg på at fokusere på at holde hagen inde og skyde ryg (sur kat, mjaiv)

HeSPU(face to wall)

1

2

6x1

Plus ecc. afslutning på alle reps

40 sek pause

Random play

Bent arm press HS

HS -> HeS

HeS -> HS

CHins

7x7 - 1 minuts pause

Blev hårdt!! Men vil putte vægt på...

Incline bænk blev droppet pga. den skrantende skulder

Behind neck duede heller ikke.

Dips(fungerede underligt ok idag)

5

10

12

3x10

Dragon flags single leg

3x6

Cubansk(cuban press i tempo 41x1 :smile:)

2x5 @ 16

2x8 @ 11

Pushup+ på blokke)

4x10

Stræk og kanelkage

Aften

Ville egentligt have været på havnet til Hang Power Snatch-test klokken 18, men snoozede min morfar og gad ikke løbe efter bussen (doven og lav på energi).

Udskud det en time og spiste pedigree pal inden jeg smuttede i hjemmegym'en

HP snatch

op til 50

2x1 @ 55

1x1 @ 60

1xfail @ 60 - de kørte ellers ok i dag, men stangen er elendig, havde glemt magnesium og er for tøset til låsegreb

4,3,2,1,1 @ 50

High pulls

4x3 @ 65

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Jeg kigger også engang imellem i din log og undrer mig over, hvad forkortelserne står for. Nu har du forklaret en del, men der er stadigvæk meget, jeg ikke umiddelbart kan se for mig. Så bare fordi jeg er nysgerrig:

Fint besøg - spørg endelig løs :)

HS->HeS->HS - hvad står det for? Du står på hænder, sænker dig ned til hovedstand, presser tilbage til håndstand? Fritstående?

Præcis, det er fritstående, men jeg holder ikke håndstanden efterfølgende - kun i sjældne tilfælde :dry: Kører dem og, hvor jeg starter i hovedstand. Målet er selvfølgelig at holde hollow så godt som muligt, men det bliver så meget lettere, hvis jeg "kipper til arch" - hurtigere op, lettere at genfinde balancen.

Er din HeSPU det, der svarer til crossfits HSPU, hvor man læner sig ind mod væggen, sætter hovedet ned mellem hænderne i en ekstremt bred håndstand, og hvor albuerne er ud til siden? Og er din HSPU så en 'rigtig' handstand push up, hvor man sænker sig ned til albuerne er tæt på taljen (evt. på paraletter)?? Enlighten me :)

Præcis igen - næsten - hvis jeg laver HeSPU, face to wall (eller i forbindelse med noget hovedtand, eller fritstående) så er det med smalle arme albuer forsøgt holdt inde. Jeg laver kun cf-style, hvis det er i en WOD eller jeg skal high reppe :)

HSPU er så den ægte vare på paraletter - min dybde varierer lidt efter humør - altid dyb, men ikke altid til skulderen rør baren. Jeg kører den typisk kun, når jeg træner med spotter, eller hvis jeg laver fritstående eccentriske

Jeg læste i øvrigt din fine beretning fra Idos seminar. Forhåbentligt er du allerede holdt op med at spilde tid på alle de der forøvelser, han forklarede (hvor man ligger på gulvet og simulerer håndstandspositioner). De er gode nok til at forklare en position til folk, der ikke forstår ens eget sprog, men de er altså ret uduelige som øvelse. Man kan ikke lære at holde sine lige håndstandslinjer, når man ikke står på hænderne, for alle muskler og hele koordinationsapparatet arbejder på en fuldkommen anden måde, når man står på hænderne.(Det er øvelser, som er super velegnede til at tjene penge på at holde seminarer om, fordi man får fornemmelsen af, at nu har man virkelig en masse ting at arbejde på. Det virker bare ikke rigtigt.)

He he, jeg er glad for, at der er nogle, der er skeptiske over for manden :smile: Jeg har aldrig brugt forøvelserne andet end på selve seminaret. Bruger dig indimellem en variantion af nummer 2 for scap-træning.

Jeg er også ret skeptisk overfor hans 'wall taps', og jeg mener til hver en tid, at de ikke når 'positionstræning med en kvalificeret spotter' til sokkeholderne, men hvis man ikke har en kvalificeret spotter, er det måske bedre end ingenting.

Der er jeg uenig! De to øvelser har for mig i hvert fald virket ved at "tænde" mine håndled og øge evnen til at redde balancen. - altså at jeg styrer balancen (og ikke som jeg i høj grad har haft tendens til tidligere: Bare venten på, at jeg rammer den perfekte balancen)

Hvis du gerne vil have feedback på din håndstand, kan du smide nogle videoer, så kan jeg prøve at komme med nogle råd.

Og keep up the good work!

Modtager meget gerne feedback :) Her er forleden dags heldige 19 sekunder :)

SOm jeg ser:

-mine skuldre er ikke et helt åbne, så alignment er ikke helt komplet. Men jeg synes bare, den bliver utrolig svært at styre, når jeg presser helt ud.

Jeg øver stort set kun fritstående nu her, ind i mellem laver jeg face to wall, hvor jeg går helt tæt på med hænderne.

Nå ja, her var en video. Måske ved du det udmærket, men jeg siger lige nogle pointers alligevel:

- du skal have skuldrene ind på plads laaaaaaangt tidligere. Så hurtigt som muligt.

- du kommer til at føre dine ben væk fra dig selv. Brug dine hoftebøjere til at holde dig så kompakt som muligt. Hvis du træner alene, kan du prøve at have en væg bag dig (altså bag dine fødder), så du kan kontrollere, at benene ikke flyver bagud.

- få ryggen helt op og skuldrene helt på plads, før du løfter benene den sidste halvdel, ellers mister du balancen i toppen

- luk brystet og lad være med at svaje

- stem med spot mange gange, så du ikke får indlært ovenstående dårlige vaner for meget

- Ellers godt kæmpet... :)

Tak tak :) Jeg er slet ikke habil nok til at kunne lave den pænt jo. Og yeiks - mine hofter kramper jo instant, hvis jeg skal til at arbejde med dem :D

Vil du mene at et pancake-stræk er nædvendigt at arbejde med, eller er det spild at bruge tid på passive stræk? (i denne sammenhæng!)

HVad mener du med "luk brystet"?

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Tak tak :) Jeg er slet ikke habil nok til at kunne lave den pænt jo. Og yeiks - mine hofter kramper jo instant, hvis jeg skal til at arbejde med dem :D

Vil du mene at et pancake-stræk er nædvendigt at arbejde med, eller er det spild at bruge tid på passive stræk? (i denne sammenhæng!)

HVad mener du med "luk brystet"?

Statisk stræk er en del af arbejdet. Pancake-stræk? Er det mon en slags skladka? (Lol, jeg kan jo så hverken danske eller engelske termer, kun russiske, men jeg arbejder på at lære det...) Hvis du mener 'sidde med strakte ben og læne sig fremover', er det fint. Gør det med samlede ben, med helt spredte ben og med halvt åbne ben. Den sidste er nok den vigtigste, og det er også den, folk altid glemmer at lave.

Du bør også lave nogle øvelser for aktive stræk, f.eks. benløft i en ribbe med heeelt strakte ben og med strakte ben til split, og diverse l-sits (laver du sikkert allerede), og prøv også at lave stem-nedgange fra håndstand mod en væg (godt lænet op ad væggen), stop med benene en halv meter over jorden og pres benene mod dig selv (og væggen) så hårdt du kan. Det er en rigtig god øvelse.

Hmmm, 'luk brystet' er sådan en ting, jeg siger hundrede gange på en time, når jeg underviser. Det og så 'pres op i skuldrene'. Det er for at gøre (den øverste del af) ryggen flad. Hofter/bækken/lænd er selvfølgelig vigtige at have på plads for at blive lige i de store linjer. 'Luk brystet' er svær at forklare. Prøv at holde en finger midt på brystbenet og fornem, at du lukker hele brystkassen sammen om det sted. Stræk så armene over hovedet, pres skuldrene så højt op som muligt. Pres armene tilbage. Nu åbnede du op i brystet. Hold armene og skuldrene oppe og tilbage, og find fornemmelsen fra før af at lukke brystkassen om brystbenet.

Jeg ved ikke om det giver mening. Det er måske sådan en hands on-ting. irl coaching > internet coaching...

Der er jeg uenig! De to øvelser har for mig i hvert fald virket ved at "tænde" mine håndled og øge evnen til at redde balancen. - altså at jeg styrer balancen (og ikke som jeg i høj grad har haft tendens til tidligere: Bare venten på, at jeg rammer den perfekte balancen)

Well, jeg ville også netop mene, at den øvelse øger risikoen for at man 'tænder sit håndled'. Og skulderleddet og hofteleddet med, når man vipper frem og tilbage. Led, som ikke skal tændes... Balancen ligger i fingrene, og en lille smule i albueleddet. Ikke i de andre led. Men måske er det også det, du mener, det har fået dig til at lære, og måske har det virket, og så er det jo fint.

Balancen er i øvrigt ikke en statisk ting, og de små justeringer stopper aldrig, selv ikke i den perfekte position.

Link to comment
Share on other sites

Modtager meget gerne feedback :) Her er forleden dags heldige 19 sekunder :)

SOm jeg ser:

-mine skuldre er ikke et helt åbne, så alignment er ikke helt komplet. Men jeg synes bare, den bliver utrolig svært at styre, når jeg presser helt ud.

Jeg øver stort set kun fritstående nu her, ind i mellem laver jeg face to wall, hvor jeg går helt tæt på med hænderne.

Det er slet ikke dårligt. Der er dog en kæmpestor fejl, som du skal starte med at rette med det samme for ikke at gro ind i den vane. Du balancerer hele tiden ved at justere med skuldrene (og en lille smule med benene/hofterne). Hvis du presser helt op i skuldrene, kan du ikke på samme måde styre balancen i skuldrene men bliver tvunget til at arbejde med fingrene, som er det korrekte. Når du står som du gør og holder hele balancen i skuldrene, får du ikke den rigtige linje, hvilket gør det hårdere, mere ustabilt og desuden yderst vanskeligt nogensinde at lære mere specielle tricks derfra.

Det ér også langt sværere at styre balancen korrekt med fingrene, end at stå og balancere med skuldrene. Så det er helt naturligt, at det er meget sværere at styre, når du presser helt op og åbner skuldrene helt. Men du bør helt klart begynde at øve det nu.

Så: Spark op, find postitionen, pres helt op og åbn skuldrene helt, fikser, fikser, fikser, arbejd kun med fingrene, OG fald hellere ned end at stå i lang tid og balancer med skuldrene.

(Her går jeg selvfølgelig ud fra, at du har tårnhøje ambitioner og gerne vil være perfekt og gøre alting helt strict. Hvis du gerne bare vil have en average gymnast håndstand, som kan imponere de fleste om sommeren, kan du også godt træne dig op til at stå længe på en i mine øjne forkert måde!)

Link to comment
Share on other sites

Spændende læsning Sina! Hvad er i øvrigt din holdning til albueledet under håndstand - skal det være helt ekstenderet eller let bøjet? .. Tidligere øvede jeg håndstand med helt ekstenderede albueled og det gik mildest talt dårlig. Jeg talte så med en gymnast som rådede mig til, at bøje en anelse i albueledet. Det synes jeg har hjulpet, men jeg ved ikke om det er optimalt.

Durden << Flot holdt!

Link to comment
Share on other sites

Spændende læsning Sina! Hvad er i øvrigt din holdning til albueledet under håndstand - skal det være helt ekstenderet eller let bøjet? .. Tidligere øvede jeg håndstand med helt ekstenderede albueled og det gik mildest talt dårlig. Jeg talte så med en gymnast som rådede mig til, at bøje en anelse i albueledet. Det synes jeg har hjulpet, men jeg ved ikke om det er optimalt.

Hej Excess, du skal ikke decideret bøje albueleddet, men det skal heller ikke strækkes helt ud. Der skal være et par milimeter til at arbejde med balancen. Dvs. ja, det skal bøjes en anelse; så lidt, at man ikke kan se det, men nok til at du kan mærke, at leddet ikke er låst.

Link to comment
Share on other sites

Statisk stræk er en del af arbejdet. Pancake-stræk? Er det mon en slags skladka? (Lol, jeg kan jo så hverken danske eller engelske termer, kun russiske, men jeg arbejder på at lære det...) Hvis du mener 'sidde med strakte ben og læne sig fremover', er det fint. Gør det med samlede ben, med helt spredte ben og med halvt åbne ben. Den sidste er nok den vigtigste, og det er også den, folk altid glemmer at lave.

Du bør også lave nogle øvelser for aktive stræk, f.eks. benløft i en ribbe med heeelt strakte ben og med strakte ben til split, og diverse l-sits (laver du sikkert allerede), og prøv også at lave stem-nedgange fra håndstand mod en væg (godt lænet op ad væggen), stop med benene en halv meter over jorden og pres benene mod dig selv (og væggen) så hårdt du kan. Det er en rigtig god øvelse.

Yep, pancake er siddende med strakte ben, halvt åbne og brystet i gulvet.

Tak for tip med øvelsen, den skal klart prøves! Jeg må erkende, jeg ikke er for god til at øve L-sit, slet ikke splitvarianten.

Hmmm, 'luk brystet' er sådan en ting, jeg siger hundrede gange på en time, når jeg underviser. Det og så 'pres op i skuldrene'. Det er for at gøre (den øverste del af) ryggen flad. Hofter/bækken/lænd er selvfølgelig vigtige at have på plads for at blive lige i de store linjer. 'Luk brystet' er svær at forklare. Prøv at holde en finger midt på brystbenet og fornem, at du lukker hele brystkassen sammen om det sted. Stræk så armene over hovedet, pres skuldrene så højt op som muligt. Pres armene tilbage. Nu åbnede du op i brystet. Hold armene og skuldrene oppe og tilbage, og find fornemmelsen fra før af at lukke brystkassen om brystbenet.

Jeg ved ikke om det giver mening. Det er måske sådan en hands on-ting. irl coaching > internet coaching...

Tak, det giver mening - hollow og samtidigt åbne skulderen.

Og mange tak for feedback på håndstanden - for ja, strictness!

Link to comment
Share on other sites

Hej Excess, du skal ikke decideret bøje albueleddet, men det skal heller ikke strækkes helt ud. Der skal være et par milimeter til at arbejde med balancen. Dvs. ja, det skal bøjes en anelse; så lidt, at man ikke kan se det, men nok til at du kan mærke, at leddet ikke er låst.

Super! Tak for det :smile:

Link to comment
Share on other sites

3: Toe taps, face to wall Man går op i håndtstand med ansigtet mod muren. Man går på hænderne ind mod væggen, så håndfladen er i en afstand til væggen af 10-20 centimeter. HOllow-positionen indtages, så tæerne er det eneste, der rører væggen. Herfra letter man trykket forrest på hånden samtidigt med, at skuldrene og/eller bagdelen trækker udover hænderne - man bryder altså hollow-positionen en anelse - indtil tæerne slipper væggen. Når det sker retter man sig ud og indtager hollow asap, mens der presses med fingrene i jorden, så man falder tilbage mod væggen. Der udføres 2x10 toe taps. Fokus er at bryde hollow-forsigtigt ved at lænde sig frem over hænderne og derefter lynhurtigt gå i hollow.

Durden i øvrigt, hvis man tolker lidt på din håndstand, ser det ud til, at du i de 19 sekunder har fået dine vaner fra ovenstående, undskyld mig, uduelige øvelse. :)

Som den er beskrevet her, skal man netop stå og køre frem og tilbage med skuldrene, mens man leder efter balancen. Man skal svinge frem og tilbage med skulderled og skiftevis svaje og rette op. Det er en sindssygt dårlig vane. Jeg vil i hvert fald mene, at man skal være på et virkeligt højt niveau for at undgå at indlære noget forkert med den øvelse. Og hvis man er på et virkeligt højt niveau, er den spild af tid.

Du skal have dine fingre aktiveret. Det er svært at se på videoen, men jeg synes, det ser ud som om, at din hånd og dine fingre er helt flade på gulvet? Prøv at lægge din hånd fladt på bordet. Pres ned med alle fingre, og træk så de tre midterste lidt tilbage, så de midterste knoer løfter sig op. Nu kan du arbejde aktivt med alle fingre. Og fordi det var en indviklet forklaring har jeg lige fundet et gammelt billede, hvor du kan se fingerpositionen:

post-10736-044765200 1321954768_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Durden i øvrigt, hvis man tolker lidt på din håndstand, ser det ud til, at du i de 19 sekunder har fået dine vaner fra ovenstående, undskyld mig, uduelige øvelse. :)

Som den er beskrevet her, skal man netop stå og køre frem og tilbage med skuldrene, mens man leder efter balancen. Man skal svinge frem og tilbage med skulderled og skiftevis svaje og rette op. Det er en sindssygt dårlig vane. Jeg vil i hvert fald mene, at man skal være på et virkeligt højt niveau for at undgå at indlære noget forkert med den øvelse. Og hvis man er på et virkeligt højt niveau, er den spild af tid.

Du skal have dine fingre aktiveret. Det er svært at se på videoen, men jeg synes, det ser ud som om, at din hånd og dine fingre er helt flade på gulvet? Prøv at lægge din hånd fladt på bordet. Pres ned med alle fingre, og træk så de tre midterste lidt tilbage, så de midterste knoer løfter sig op. Nu kan du arbejde aktivt med alle fingre. Og fordi det var en indviklet forklaring har jeg lige fundet et gammelt billede, hvor du kan se fingerpositionen:

Det kan du have fuldstændig ret i!

Mht. det med hænderne. Yes, jeg står på flad hånd. Jeg forstod fra seminaret, at han sagde de to forreste knoer(altså håndfladens knoer/fladepuder) under pege+langefinger, som prespunkt.. Jeg har måske forstået forkert - jeg kan se, han selv gør det lidt blandet (noget svært at se).

Det er gode pointer! Det er værdsat!

Я остановлюсь на пальцах завтра :bigsmile: (Jeg vil fokusere på at få fingerspidserne i spil i morgen)

Link to comment
Share on other sites

Ellers er der her et lidt bedre billede af måden at have hånden:

CurledHandGround.jpg

Skal hånden holdes sådan hele tiden? Min ligger flad som en pandekage :laugh: Ikke så mærkeligt, at det volder mig nogle problemer i så fald. Det ligner i øvrigt også at du løfter tommel og lillefinger en anelse - skal man også det?

Har i andre gode råd må i endelig byde ind med dem :smile:

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Det kan du have fuldstændig ret i!

Mht. det med hænderne. Yes, jeg står på flad hånd. Jeg forstod fra seminaret, at han sagde de to forreste knoer(altså håndfladens knoer/fladepuder) under pege+langefinger, som prespunkt.. Jeg har måske forstået forkert - jeg kan se, han selv gør det lidt blandet (noget svært at se).

Det er gode pointer! Det er værdsat!

Я остановлюсь на пальцах завтра :bigsmile: (Jeg vil fokusere på at få fingerspidserne i spil i morgen)

Han har forhåbentligt ment, at punktet mellem de forreste knoer (pege- + langefinger) er dit tyngdepunkt. Det er ikke det samme som at nødvendigvis skal presse ned her. Men det er rigtigt, at netop det punkt skal være dit center of gravity, som du altid balancerer rundt om. Du skal prøve at få dine fingre i spil i en position i stil med mine hænder på billedet, eller Qbase's hånd. Der er alle mulige individuelle positioner, men fælles for dem er, at fingrene hele tiden er aktivt arbejdende og bevæger sig ret meget.

Og hvad angår Ido Portals doings - jeg er sikker på, han er en utrolig skilled capoeirista, gymnast, foredragsholder og forretningsmand. Men han er altså ikke selv i superligaen, hvad angår håndstand. Han er tydeligvis selvlært, og selv om han også har fået lidt undervisning af store kendte lærere, kan man sagtens finde mange fejl i hans egne positioner. F.eks. er han alt, alt for åben i brystet, når han står på en arm (måske 'hollow', men åben i brystet...). Det betyder selvfølgelig ikke nødvendigvis, at han ikke kender den rigtige teknik. Der er også mange ting, jeg ikke selv kan udføre, selv om jeg kender 'den perfekte teknik'. Men det er bl.a. derfor, jeg er en lille smule skeptisk omkring hans indlæringsmetoder. Muligvis ubegrundet, men alligevel.

Nu, e horosho - paltsami rabotai! :)

Link to comment
Share on other sites

Skal hånden holdes sådan hele tiden? Min ligger flad som en pandekage :laugh: Ikke så mærkeligt, at det volder mig nogle problemer i så fald. Det ligner i øvrigt også at du løfter tommel og lillefinger en anelse - skal man også det?

Har i andre gode råd må i endelig byde ind med dem :smile:

Yes, hånden skal holdes aktivt arbejdende hele tiden. Ikke nødvendigvis præcist som på billedet. Som jeg lige skrev, er der alle mulige individuelle varianter, og man kan eksperimentere med at finde noget, man synes virker godt. Hvis jeg kan finde et kamera og få lavet et teknisk set up, kan jeg prøve at filme mine hænder en af dagene, så I kan få en fornemmelse af, hvordan det ser ud, når man holder hele balancen i fingrene.

Link to comment
Share on other sites

Yes, hånden skal holdes aktivt arbejdende hele tiden. Ikke nødvendigvis præcist som på billedet. Som jeg lige skrev, er der alle mulige individuelle varianter, og man kan eksperimentere med at finde noget, man synes virker godt. Hvis jeg kan finde et kamera og få lavet et teknisk set up, kan jeg prøve at filme mine hænder en af dagene, så I kan få en fornemmelse af, hvordan det ser ud, når man holder hele balancen i fingrene.

Det kunne være rigtig fint :cool:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet en video af mine hænder. I den første del laver jeg alle mulige krumspring med benene for at få størst mulig udfordring af balancen. Ved ca. 25 sek. og frem står jeg bare helt stille, bemærk at her er der også hele tiden småjusteringer, omend ret små.

Link to comment
Share on other sites

Kanon! Hvordan kan det være at du holder tommelfingeren som du gør? Det fungerer fint for mig at holde fingrene som du gør på videoen. Men hvis jeg holder dem lige så bøjede som Q gør på billedet så går det slet ikke. Skal det forreste af håndfladen røre gulvet?

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Kanon! Hvordan kan det være at du holder tommelfingeren som du gør? Det fungerer fint for mig at holde fingrene som du gør på videoen. Men hvis jeg holder dem lige så bøjede som Q gør på billedet så går det slet ikke. Skal det forreste af håndfladen røre gulvet?

Q's fingre er også meget bøjede, og man må finde en position, der passer godt til en selv, så længe fingrene kan arbejde. Jeg tror, jeg holder tommelfingeren sådan, fordi jeg 99% af tiden står på stænger, og derfor er jeg vant til at have den bøjet ret meget. Det behøver man ikke efterstræbe, det er vist mest bare et specielt tick jeg har. Det forreste af håndfladen behøver ikke at røre gulvet, så længe det er klart, at man har sit tyngdepunkt her.

Link to comment
Share on other sites

Q's fingre er også meget bøjede, og man må finde en position, der passer godt til en selv, så længe fingrene kan arbejde. Jeg tror, jeg holder tommelfingeren sådan, fordi jeg 99% af tiden står på stænger, og derfor er jeg vant til at have den bøjet ret meget. Det behøver man ikke efterstræbe, det er vist mest bare et specielt tick jeg har. Det forreste af håndfladen behøver ikke at røre gulvet, så længe det er klart, at man har sit tyngdepunkt her.

Jeg må hellere lige præcisere at det ikke er min hånd men blot et billede jeg kunne huske jeg havde til at illustrere, lidt fortegnet måske, hvordan man har "aktive" fingre. Jeg står selv med noget mindre bøjede fingre. Men som Sina ganske rigtigt siger så er det op til en selv hvor bukkede fingre man vil have, når blot man forstår idéen bag de "aktive" fingre.

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Hej Durden,

Inspireret af din video og Sinas forklaringer har jeg idag, desperat efter overspringshandlinger stået på hænder, det var sørme meget sjovt! Jeg tror jeg kunne stå frit i 10 min, tag dig sammen!

-9.55

:tongue:

Hvordan går det med din split-træning? :smile:

...Hvis jeg gad kunne jeg komme ned i split på en måned...(og vi kan godt væde...)

Som lovet en video af mine hænder. I den første del laver jeg alle mulige krumspring med benene for at få størst mulig udfordring af balancen. Ved ca. 25 sek. og frem står jeg bare helt stille, bemærk at her er der også hele tiden småjusteringer, omend ret små.

I'm with, men jeez det er svært at presse helt op. Jeg svajer, når jeg presser derop... Om en måned!

Link to comment
Share on other sites

Tihih, det var spagat ikke split jo, og jeg er stoppet, for længe siden fordi mine knæ er dumme.

Ja okay så..., men skal du ikke snart til at være fri med de knæ der?!

Onsdag 231111

Gymnastik - the usual stuff...

SKulderen tog det fint og jeg kunne inkludere IC pullout igen...

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share