Stines motionslog


Stinelykke
 Share

Recommended Posts

Ja du skal da ha en dragt snart, så du kan nå at træne lidt i den inden Challenge...

Jep, men har lige fået svar om de har udsolgt at udlejnings dragter, jeg kunne så godt købe en for 1.695 kr. :unhappy:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6. juni

Klatring @DGI-huset

Var sent på den, så jeg var godt varmet op efter at have ræset ind til byen fra Viby :blush:

Der var kun tre inde at klatre udover mig, så jeg havde instruktøren ret meget for mig selv i halvanden time :4thumbup:

På med udstyret og op ad den første (og letteste) væg. Det gik helt fint, selv om det var lidt besværligt at bruge de mindste greb til at stå på i mine klodsede løbesko (det eneste valg af fodtøj jeg lige kunne komme på).

Anden runde blev jeg udfordret til at tage den sværeste rute ved kun at bruge de grønne greb, men det var nærmest en umulighed i mit løbesko-helvede. Så jeg endte to meter oppe og måtte så skifte rute :unhappy:

Derefter skiftede jeg til mine fivefingers, og så var det over på den lodrette væg og det blev lige pludselig modbydeligt hårdt. :devil: Da der ikke var kø, var der jo heller ikke pause, så det hævnede sig halvvejs oppe, hvor det sværeste stykke befinder sig. Kunne simpelthen ikke komme op og da jeg ikke kunne bruge mine fødder ordentligt, var det hænderne der måtte gøre meget af arbejdet. Og de kunne lige pludselig ikke mere :blink: Måtte lige ud og hænge lidt i selen og tage et lille hvil. :surrender: Men SÅ skulle den fordømte væg altså have en gang tæsk. :devil: Og op kom jeg! Det er den mentale overvindelse i at VILLE op, som jeg elsker ved at klatre. Følelsen af at hænge i en lille dippedut og bare VILLE op er så fed :devil:

Dernæst over på væggen med overhæng (første gang jeg prøver det) og den var SJOV. Var godt nok helt færdig i armene, så jeg kom aldrig over det samme punkt, men det var faktisk ok. For med topline på en væg med overhæng får man en kæmpe gyngetur hver gang man falder ned :laugh: :4thumbup:

Fik en lang klatresnak med den meget søde instruktør (der jo bare hang på væggen som spiderman :spiderman: Han fortalte bl.a. at væggene i DGI ikke er i den bedste stand, så grebene er faktisk sværere at bruge end andre steder. Godt med en god undskyldning.

Er blevet enig med mig selv om at købe et par klatresko og noget kalk, for det gør unægteligt det hele lidt nemmere og sjovere. Har en høne at plukke med en væg med overhæng næste uge :bruce:

Efter en omgang usandsynlig hård klatring (mine underarme og fingre er færdige i dag) i en meget varm hal mødtes jeg med min kære mand og fik en gang aftensmad og en stor kold hyldeblomstsaft. :cola:

Derpå op på jernhesten og hjem.

Var så meget oppe at køre over den fede klatring at jeg lige tog mig en gang

Genoptræning

Opvarmning: Armstrækkere-på knæene!!! (mine underarme var færdige): 3x10

Udstrækning af hofte og hoftebøjere inden træning. Derefter:

Bækken og ben:

1. Lunges (m/ fokus på stabilt bækken og lige ryg)3x10

2. Squat 3x15@bw

3. Benløft til siden m/ elastik 1x10

Stabilitet/core:

1. Planken på gulv 3x30 sek

2. Bækkenløft m/ stor bold 3x30 sek

Nakke/skuldre:

1. Træk til bryst m/ elastik 3x12

2. Roning m/ elastik 3x12

3. Stabiliserende nakke/skulderøvelse v/ væg 3x10

4. Stabiliserende nakke/skulderøvelse /gulv 3x3

5. Statisk nakkestyrke m/ lille bold 3x10 sek

6. Serratus-push up 3x12

7. Rotator cuff / Napoleons sværd 2x10

Mave og ryg på stor bold.

Og så var jeg dygtig og lavede mine strækøvelser :innocent::clap:

Link to comment
Share on other sites

Hvor sejt med din klatring! :superman:

Det lyder megasjovt - jeg glæder mig til at jeg får mulighed for at komme med. Og så kan jeg måske drage fordel af alle de erfaringer du når at gøre dig inden. :bigsmile: Tænker allerede nu over hvad pokker man mon skulle have på af fodtøj, hvis det ikke skal være løbesko....

Men er det godt nok kun hænder og arme du er blevet træt og øm i? Benene har det fint? For så kunne jeg måske godt presse det ind inden Challenge, uden at skulle bekymre mig om at næste dags løbe- eller cykeltræning blev ødelagt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor sejt med din klatring! :superman:

Det lyder megasjovt - jeg glæder mig til at jeg får mulighed for at komme med. Og så kan jeg måske drage fordel af alle de erfaringer du når at gøre dig inden. :bigsmile: Tænker allerede nu over hvad pokker man mon skulle have på af fodtøj, hvis det ikke skal være løbesko....

Men er det godt nok kun hænder og arme du er blevet træt og øm i? Benene har det fint? For så kunne jeg måske godt presse det ind inden Challenge, uden at skulle bekymre mig om at næste dags løbe- eller cykeltræning blev ødelagt. :smile:

Tror sagtens, at du vil kunne tage en klatretur uden at ødelægge træningen dagen efter. Vi kan jo tage derned om onsdagen, så du skal svømme dagen efter. Det er jo mindre hårdt for benene.

Det skal dog siges, at jeg ikke har særligt ømme ben i dag (og slet, slet ikke i forhold til hvordan mine arme har det :smile: ). Så længe man ikke kan bruge benene rigtigt, er det armene, som trækker det største læs, fordi man bruger dem så meget til at holde balancen.

Lokke lokke lokke

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning

Opvarmning

Armstrækkere, 1x12 på tæerne, 2x 5 på tæerne, efterfulgt af 5 på knæene (er blevet meget slap)

Udstrækning af hofte og hoftebøjere inden træning. Derefter:

Bækken og ben:

1. Lunges (m/ fokus på stabilt bækken og lige ryg)3x10

2. Squat m. stor bold i ryg 3x10@bw

3. Benløft til siden m/ elastik 1x10

Stabilitet/core:

1. Planken på gulv 3x30 sek

2. Bækkenløft m/ stor bold 3x30 sek

Nakke/skuldre:

1. Træk til bryst m/ elastik 3x12

2. Roning m/ elastik 1x12, skulderøvelse på stor bold 2x10

3. Stabiliserende nakke/skulderøvelse v/ væg 2x10

4. Stabiliserende nakke/skulderøvelse /gulv 3x3

5. Statisk nakkestyrke m/ lille bold 3x10 sek

6. Serratus-push up 2x12

7. Rotator cuff / Napoleons sværd 2x10

Ryg på stor bold.

Maveøvelser 3x10 (av av)

Plan for resten af ugens træning:

Ons: Svømning og klatring

Tor: Styrke

Fre: Svømning

Lør: Fri

Søn: Cykling - og måske svømning i bugten, hvis vejret tillader det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Svømmetræning @ Svømmestadion Aarhus

Langbane

Lille program:

Opvarmning: 400 m blandet, inkl. 100 m ben

4x50 m crawl m/ fokus på rotation, åndedræt og afslappede skuldre+ nakke

500 m crawl

5x50 m crawl

Udsvøm 50 m bryst

I alt 1450 m

Er rigtig godt tilfreds med svømningen i dag. :superman: Det går fint med crawl og mit åndedræt og balancen i vandet kører fint.

Det er dog stadig en udfordring at slappe af i nakke og skuldre og jeg måtte korte programmet en del af fordi jeg til sidst spændte for meget og begyndte at syre til i nakke-skuldre. Eksperimenterer med at trække vejret v.hvert fjerde armtag og skifte 'indåndingsside' ved hver vending. Formålet er at tvinge mig selv til at svømme så roligt, at jeg ikke løber tør for luft. Arbejder samtidig på at mærke hvordan vandet holder mit hovede og kroppen oppe, også for at opnå bedre balance og afslappet svømmestil.

Alt i alt et fedt svømmepas, hvor jeg samlet set nåede op omkring 1000 meter crawl :w00t: (hvilket som sagt kan mærkes i nakke/skuldre nu. Skal vist have lidt massage en af dagene :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Lyder som et lækkert svømmepas i dag - men synes nu det er lidt for dårligt at du ikke har planlagt at svømme sammen med os i morgen. :tongue:

He he

Ja det er egentlig lige groft nok. Men, vi kunne jo tage en tur i bugten snart? :innocent:

Dejligt at du er hjemme (du er da hjemme nu ikke?)

Link to comment
Share on other sites

He he

Ja det er egentlig lige groft nok. Men, vi kunne jo tage en tur i bugten snart? :innocent:

Dejligt at du er hjemme (du er da hjemme nu ikke?)

Nu siger du godt nok bugten....... :blush: Jeg synes stadig det lyder helt afsindigt koldt, men jo det burde vi nok snart kigge på. :smile:

Og jo, kom hjem sent tirsdag aften.

Link to comment
Share on other sites

Nu siger du godt nok bugten....... :blush: Jeg synes stadig det lyder helt afsindigt koldt, men jo det burde vi nok snart kigge på. :smile:

Og jo, kom hjem sent tirsdag aften.

Med hætte og våddragt er det ikke så slemt. Vi må se om du kan passe min gamle dragt, den kan gå an en enkelt gang, tror jeg (selv om den er lidt stiv at svømme i) Der er ifølge DMI 15,7 grader nu. Det er jo ren tropetemperatur :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Genoptræning

Sov nogle timer i eftermiddag, da jeg var rigtig træt. Tror jeg har fanget en lille forkølelse, da jeg vågnede ved at jeg hostede og senere blev helt stakåndet og svedig af at gå med hunni :unhappy:

Valgte at tage en gang styrketræning og se, om kroppen ville være med. Og det ville den da heldigvis :4thumbup:

Mine skuldre og nakken var stadig lidt stive og ømme efter svømningen i går, så jeg valgte at nøjes med to sæt af hver øvelse for den del af kroppen, og så lave tre sæt for core/ben.

Det gik fint, og lige nu har jeg det meget bedre :superman:

Opvarmning

Armstrækkere 2x12 på knæene (var nok lidt for sød ved mig selv her :blush: )

Udstrækning af hofte og hoftebøjere inden træning. Derefter:

Bækken og ben:

1. Lunges (m/ fokus på stabilt bækken og lige ryg)3x10

2. Squat m. stor bold i ryg 3x10@bw

3. Benløft til siden m/ elastik 1x10

Stabilitet/core:

1. Planken på gulv 3x30 sek

2. Bækkenløft m/ stor bold 3x30 sek

Nakke/skuldre:

1. Træk til bryst m/ elastik 2x12

2. Skulderøvelse på stor bold, m/ rotation 2x10

3. Stabiliserende nakke/skulderøvelse v/ væg 2x10

4. Stabiliserende nakke/skulderøvelse /gulv 2x10

5. Statisk nakkestyrke m/ lille bold 2x10 sek

6. Serratus-push up 2x10

7. Rotator cuff / Napoleons sværd 2x10

Ryg på stor bold 2x10, på gulv 1x10.

Maveøvelser 3x10 (av av)

I morgen skal jeg til møde på mit nye (drømme)job i Viborg, og bagefter skal jeg tjekke deres svømmehal ud. Den ser ret laber ud udefra. Regner med at træne regelmæssigt i deres svømmehal/gym, da det ligger lige ved toget (i øvrigt er der et friluftsbad i Nørresø i Viborg, så våddragten skal da helt sikkert med og luftes :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17. juni

Svømning @ Viborg svømmehal

Kortbane

Kørte et lille program for at løsne op i mine muskler og få tunet teknikken:

Opvamning:

400 m blandet inkl 100 m ben

400 m crawl

Herefter begyndte jeg at få hovedpine. Ved ikke om det skyldtes spændinger i nakken og skuldrene (som var temmelig spændte) eller om det var fordi min fordømte badehætte var for stram, men jeg tog en enkelt bane rolig bryst for at løsne op i musklerne, hvorefter jeg tog

4x100 m crawl m/ pause på ca 40 sek (tog ikke tid, men det var i hvert fald tid nok til at få pulsen ned og slappe helt af i skuldrene)

Udsvøm

Selv om jeg havde lidt startvanskeligheder i dag (vand i ørerne- hader det- og briller der lige skulle justeres) kører svømningen stadig rigtig, rigtig godt. :w00t: Min balance og position i vandet er stadig fornuftig, og det kører med åndedrættet.

Bliver stadig temmelig stiv i skuldre og nakke, men satser på, at det bliver bedre i takt med min genoptræning og behandlinger. Kan også mærke at jeg har oparbejdet en del udholdenhed efterhånden og svømmer med mere overskud end nogensinde før. Dejligt :smile: Begynder så småt at fantasere om nogle af de længere distancer, som 10 km, men det kommer til at tage noget tid, inden jeg kan begynde at planlægge det. Mine skuldre og nakken er nok ikke helt klar til det endnu

(men man har jo lov til at drømme :wub: )

Svømmeturen i går var også min første tur til mit kommende træningssted. Skal til at arbejde i Viborg og hallen ligger lige ved stationen, så jeg satser på at svømme der ofte. Der er også tilknyttet et motionscenter til svømmehallen, som jeg også regner med at benytte indimellem.

Er ret meget oppe at køre over svømmehallen. Den er helt ny og alt er lyst og lækkert. De har en masse mystiske dampbade og sauna, som jeg glæder mig til at teste.

Hele den ene væg består af glas, så der var det lækreste lys i hallen i går. Når man svømmer er vandet helt oplyst og der dannes fine mønstre på bunden af solens spil i overfladen. Vandet er også perfekt temperatur til mig, og så virkede det renere end på svømmestadion :laugh:

Fandt også et par svømmebriller, som passer rigtig godt og som var rigtig behagelige at have på. :4thumbup: Det har ellers været noget af et problem at finde nogen der passer, og jeg har haft mange irriterende afbræk i svømningen fordi mine briller blev fyldt op med vand :dry:

I dag er det hviledag udover lange ture med hunni og familiefest. Det bliver deejligt.

I morgen skal det være varmt så jeg kan cykle en tur og slutte af i bugten :cool:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19. juni

Cykeltræning

Havde en vanvittig skøn tur på landet på min mtb. Lagde ud med at cykle ned til Aarslev Engsø og køre af ved Skibby i det sydvestlige hjørne af søen (tror det var sydvest :blush: )

Tog derefter på sightseeing i alle de små tutte-nuttede landsbyer, der ligger vest for Harlev. Havde hverken gps eller kort med, så jeg tog den på chancen og satsede på at kunne finde hjem uden at ryge ud på alt for lange omveje :tongue:

Det var en fantastisk dag med perfekt cykelvejr - ikke for varmt og ikke for blæsende men med masser af sol og nogle strategisk placerede skyer, så jeg ikke blev svedet helt af.

Jeg havde i forvejen bestemt mig for at holde pulsen lidt nede og få sat ind på udholdenhedskontoen og det var ikke noget problem :tongue: Kørte i et behageligt tempo med en rimelig kadence, også for at passe på haserne og hoftebøjerne. Efter en times tid begyndte især hoftebøjerne og lænden at blive lidt småtrætte. Var derfor af cyklen et par gange for at strække benene og ryggen godt ud og traskede lidt for at få gang i blodomløbet.

Efter turen fik jeg puslet cyklen lidt og kunne med god samvittighed kaste mig over den lækre steg vi fik til aftensmad :4mewantfood:

I tal så min tur sådan ud:

Tid: 2 t 20 min

Gns puls:77 % af max

Max puls: 90 % af max

Distance: ?? (havde hverken computer eller gps med)

Link to comment
Share on other sites

20. juni

Genoptræning

Opvarmning

Armstrækkere 2x12 på knæene

Udstrækning af hofte og hoftebøjere inden træning. Derefter:

Bækken og ben:

1. Lunges (m/ fokus på stabilt bækken og lige ryg)2x10@bw

2. Squat m. stor bold i ryg 2x10

3. Benløft til siden m/ elastik 1x10

Stabilitet/core:

1. Planken på gulv 3x30 sek

2. Bækkenløft m/ stor bold 3x30 sek

Nakke/skuldre:

1. Træk til bryst m/ elastik 2x12

2. Roning m/ elastik, både øvre og nedre ryg 2x10 af hver

3. Stabiliserende nakke/skulderøvelse v/ væg 2x10

4. Stabiliserende nakke/skulderøvelse /gulv 2x10

5. Statisk nakkestyrke m/ lille bold 2x10 sek

6. Serratus-push up 2x10

7. Rotator cuff / Napoleons sværd 2x10

Ryg på stor bold 3x10

Maveøvelser 3x10

Holdt antallet af gentagelser og sæt nede i dag, da jeg var stiv og øm i nakken og bækkenet. Ikke så meget efter cyklingen i går, som efter at have slæbt fire dykkerflasker til service og opfyldning i dag. Er stadig så slap, at jeg bliver øm af sådan noget arbejde :blush:

Til gengæld er vores udstyr sendt afsted til eftersyn, hvilket betyder at vi skal ud og dykke, når det er færdigt. :cool::w00t: :4thumbup: :superman:

Glææææææææææææææææder mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en superdejlig cykeltur du havde i går! :wub: Når det der Challenge er overstået må vi lige prøve at få arrangeret at køre lidt sammen (indtil da, tror jeg jeg står mig bedst i at fokusere på løb - selv om det andet unægteligt trækker lidt mere)...

Bliver også spændende når I snart skal ud at dykke - hvornår regner du med det bliver? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en superdejlig cykeltur du havde i går! :wub: Når det der Challenge er overstået må vi lige prøve at få arrangeret at køre lidt sammen (indtil da, tror jeg jeg står mig bedst i at fokusere på løb - selv om det andet unægteligt trækker lidt mere)...

Bliver også spændende når I snart skal ud at dykke - hvornår regner du med det bliver? :bigsmile:

Ved ikke helt hvornår de har vores udstyr klar, men håber på at det sker inden for 1-2 uger. Vejret ser ikke ud til at blive super godt i weekenden, så det passer egentligt fint nok med at vi kommer ud en gang i næste weekend (altså ikke den kommende, men weekenden efter Challenge). Vi skal dykke v/ lystbådehavnen, og der kan godt være lidt strøm. Desuden er det kun på 6 meter, så jeg vil tro at sigtbarheden kan påvirkes meget af vejret.

Uhh jeg glæder mig.

Og ja, vi skal helt bestemt ud og cykle lidt efter challenge. Og svømme :4thumbup:

Og så synes jeg også snart vi skal ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

22. juni

Efter "hviledag" i går (brugte hele dagen på at rydde op i kontor og kælder - tog ca 10 timer :blink: ) har jeg i dag fået lavet en gang

Genoptræning

Følte mig frisk og energisk i dag, og kørte træningen som en art cirkeltræning. Fik da også godt med sved på panden og blev godt forpustet :smile:

Udstrækning af hofte og hoftebøjere inden træning. Derefter:

Opvarmning

Armstrækkere 3x10 på tæerne

Bækken og ben:

1. Lunges (m/ fokus på stabilt bækken og lige ryg)3x10@bw

2. Squat m. stor bold i ryg 3x10

3. Benløft til siden m/ elastik 1x10

Stabilitet/core:

1. Planken på gulv 3x30 sek

2. Bækkenløft m/ stor bold 3x30 sek

Nakke/skuldre:

1. Træk til bryst m/ elastik 3x12

2. Skulderøvelse på stor bold 3x10

3. Stabiliserende nakke/skulderøvelse v/ væg 3x10

4. Stabiliserende nakke/skulderøvelse /gulv 3x10

5. Statisk nakkestyrke m/ lille bold 3x10 sek

6. Serratus-push up 3x10

7. Rotator cuff / Napoleons sværd 3x10

Ryg på stor bold 3x10

Maveøvelser 4x10

Skal til frokost med mine nye kolleger i morgen, så jeg ved ikke, om der bliver tid til træning. Det er jo også Skt. Hans :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24. juni

Svømmetræning @ Svømmestadion

Langbane

Var meget opsat på træningen i dag og lagde godt fra land. Vandet var perfekt i dag of jeg følte mig egentlig frisk.

Denne gode følelse holdt dog kun indtil opvarmningen var overstået, hvorefter det gik støt ned ad bakke :sneaky2:

Kunne ikke helt finde rytmen i dag, hverken i rotationerne eller med vejrtrækningen. Som resultat lå jeg meget forkrampet i vandet og begyndte hurtigt at svømme anspændt. Blev derfor hurtigt forpustet, hvorefter jeg spændte endnu mere og kæmpede endnu mere imod vandet. :unhappy:

Efter ca 300 m havde jeg en let hovedpine og rimelig ømme skuldre og nakke. Valgte derfor at tage en slapper og fik et par finner på. Brugte resten af tiden på at træne teknik, åndedræt og rotationer og lidt vendinger.

Trænede i godt en time, men talte ikke baner.

Derefter en tur i sauna i de nye (lækre) omklædningsrum og et smut ned på Glad for at spise :4mewantfood:

I morgen står den på genoptræning og søndag på svømning i bugten med Spinderella og Naboen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu da ærgerligt at det ikke spillede for dig i dag. :unhappy:

Men godt at høre, at de nye omklædningsrum er kommet i brug! :w00t: Vi fik lov til at smugkigge i sidste uge, hvor der stadig manglede at blive lavet en del - og jeg vil sige, at jeg synes der er nogle ting, der godt kunne have været gjort smartere (fx undrer det mig meget, at de ikke har købt centrifuger til badetøjet :mad:). Men uden tvivl et stort skridt op fra hvad vi har måttet trækkes med hen over vinteren. :smile:

Glæder mig til søndag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu da ærgerligt at det ikke spillede for dig i dag. :unhappy:

Men godt at høre, at de nye omklædningsrum er kommet i brug! :w00t: Vi fik lov til at smugkigge i sidste uge, hvor der stadig manglede at blive lavet en del - og jeg vil sige, at jeg synes der er nogle ting, der godt kunne have været gjort smartere (fx undrer det mig meget, at de ikke har købt centrifuger til badetøjet :mad:). Men uden tvivl et stort skridt op fra hvad vi har måttet trækkes med hen over vinteren. :smile:

Glæder mig til søndag. :bigsmile:

Ja, det var bare en af de dage, hvor tingene ikke ville køre! Men, dem skal der jo også være plads til.

Er spændt på vejret i morgen, hvis det blæser så meget som det gør i dag bliver det en rigtig gyngetur vi skal på :smile:

Synes at omklædningen var lækker, bortset fra at bænkene i saunaen er for korte, så man ikke kan ligge ned :sneaky2:

Mht centrifuge er det selvfølgelig lækkert at kunne centrifugere sit badetøj, men den gode, gammeldags vride-metode er nu heller ikke helt dum :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var bare en af de dage, hvor tingene ikke ville køre! Men, dem skal der jo også være plads til.

Er spændt på vejret i morgen, hvis det blæser så meget som det gør i dag bliver det en rigtig gyngetur vi skal på :smile:

Synes at omklædningen var lækker, bortset fra at bænkene i saunaen er for korte, så man ikke kan ligge ned :sneaky2:

Mht centrifuge er det selvfølgelig lækkert at kunne centrifugere sit badetøj, men den gode, gammeldags vride-metode er nu heller ikke helt dum :tongue:

Det der siger du kun fordi du ikke ved bedre. :tongue:

Bortset fra det: Det spiller da ikke, at man ikke kan ligge ned i saunaen. :nonono: Men det er nok mest fair, hvis jeg tilbageholder resten af mit brok til jeg rent faktisk har været der. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

25. juni

Løb @ Moesgaard

Tog hvad jeg tror er den 3. løbetur i år, sammen med manden :bigsmile:

Det var fra starten aftalen, at vi skulle tage den med ro, fordi jeg ikke vidste hvad baglåret ville sige til det, så vi tog en lille fin tur rundt i skoven og ned til vandet. Havde pulsen oppe i munden efter fem minutter, så dårlig var formen :blink:

Efter 2,5 km nåede vi vandet, hvor jeg fik en hurtig dukkert. Vandet rigtig lækkert og blikstille, omend rimelig friskt :cold: Det tegner til at blive en lækker tur i bugten i morgen

Derefter gik turen tilbage til bilen (i vandkanten med bare tæer og i gå-tempo), så det blev en kort løbetur. Men det var fedt at komme afsted :cheer:

Hjemme igen blev det tid til en gang core-træning og skulder/nakke rehab.

Sidder nu og ser et gammelt afsnit af "Så hatten passer". Det er klasse og holder faktisk stadig :smile:

Edit: Haserne opførte sig forresten rimeligt på løbeturen, og føles so far som om alt er ok :superman:

Edited by Stinelykke
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share