En Funktionel GØJLER's log!


Kousgaard
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 4 maj

Trænede alene idag inden arbejde og var heldigvis i god tid. Så blev til lidt en blandet landhandel! :smile:

Opvarmning:

Mobility Drills + KB Teknik

WOD

20 KB High Swings

20 Burpees

20 KB SDLHP

20 KB Snatch *

20 KB Clean/Press *

20 Box Jumps 24''

Tid: 5.30 min

Alle KB øvelser kørt med 16 kg!

* (10+10)

EKSTRA

Ring Row:

5 x 10 @ BW

SS

Ring Pushups:

5 x 10 @ BW

KB SNATCH

AMRAP (5 min - 16 kg)

Totalt: 112 stk (+11) - PR!

Roning:

1000m

Tid: 3.34 - PR!

Efterhånden længe siden jeg har roet 1000m på tid. Men rykkede alligevel 29 sek af min gamle PR selvom lårene var lidt trætte!

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KB SNATCH

AMRAP (5 min)

Totalt: 112 stk (+11) - PR!

Roning:

1000m

Tid: 3.34 - PR!

Efterhånden længe siden jeg har roet 1000m på tid. Men rykkede alligevel 29 sek af min gamle PR selvom lårene var lidt trætte!

16kg kugle? Trods alt lidt relevant. :smile:

Fin PR på C2'eren - begynder at ligne noget, men du skal nok ikke regne med lige at hive 29 sek af rekorden næste gang også. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

16kg kugle? Trods alt lidt relevant. :smile:

Fin PR på C2'eren - begynder at ligne noget, men du skal nok ikke regne med lige at hive 29 sek af rekorden næste gang også. :tongue:

Du har ret. Forglemmelse. Gik vist lidt stærkt. Er rettet til nu :smile:

Vil nok ikke være så realistisk nej. Var også en gammel rusten rekord må man sige. Sat med niveau 10 på damperen. Havde den på 7 idag. Overvejede lidt om det måske også var for højt. Men min acceleration er klart blevet bedre. Lårene var godt trætte efter squat igår. Så tror godt jeg kunne have roet lidt stærkere os. Må blive næste gang :tongue:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Du har ret. Forglemmelse. Gik vist lidt stærkt. Er rettet til nu :smile:

Vil nok ikke være så realistisk nej. Var også en gammel rusten rekord må man sige. Sat med niveau 10 på damperen. Havde den på 7 idag. Overvejede lidt om det måske også var for højt. Men min acceleration er klart blevet bedre. Lårene var godt trætte efter squat igår. Så tror godt jeg kunne have roet lidt stærkere os. Må blive næste gang :tongue:

Jeg har jo lidt en kæphest med den dampersetting, så jeg kan kun anbefale at du eksperimenterer med hvordan den står og din tag-frekvens.

Et par gode analogier:

- Givet en cykel med 20 gear og en mission om at køre en given distance så hurtigt som muligt, ville du så pr default smide den i højeste gear og jokke løs?

- Givet en mission om at dødløfte den største workload (reps * kg) på en given tid, hvor meget ville du så sætte på stangen? Skulle den være let (tom), mellem (f.eks. 40-60kg) eller tung (+100kg)?

Har du abonnement til Crossfit Journal, så ligger der mange fine instruktionsvideoer og forslag til lidt forskellige øvelser du kan rode med.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo lidt en kæphest med den dampersetting, så jeg kan kun anbefale at du eksperimenterer med hvordan den står og din tag-frekvens.

Et par gode analogier:

- Givet en cykel med 20 gear og en mission om at køre en given distance så hurtigt som muligt, ville du så pr default smide den i højeste gear og jokke løs?

- Givet en mission om at dødløfte den største workload (reps * kg) på en given tid, hvor meget ville du så sætte på stangen? Skulle den være let (tom), mellem (f.eks. 40-60kg) eller tung (+100kg)?

Vil mene det afhænger meget af den givne situation. Eks. vil jeg i dit eksempel med cyklen sætte den i et højt gear, hvis ruten jeg skal tilbagelægge er flad af den simple årsag, at jeg er generelt er mere eksplosiv og kraftfuld og derved nemmere vil kunne agere lokomotiv med høj gearing. Hvad angår Dødløft vil jeg sagtens kunne se en fordel i, at reppe med lav vægt. Men igen bør det afgøres af den givne tid. Ved eksempelvis max out på 2 min. Vil jeg nok overveje, at kører den helt tunge, hvorimod jeg på 5 min nok vil vælge dem mellem tunge for, at kunne blive ved med, at yde maksimalt.

Edit: Hvad er tag frekvensen? :smile:

Overført til roning så vil jeg godt kunne se fordel i lav dampsetting og derved øget acceleration på længere distance, men omvendt vil jeg nok altid rykke den på 8+ når vi snakker en 500m (Spurt!)

Har du abonnement til Crossfit Journal, så ligger der mange fine instruktionsvideoer og forslag til lidt forskellige øvelser du kan rode med.

Nej desværre ikke. Var ved, at kigge på det. Men mindes, at jeg på daværende tidspunkt syntes, at det var for dyrt, at abonnere på.

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5 maj

Så er det i weekenden den endelige X-Fit eksaminering finder sted oppe i Vildbjerg efter, at være blevet udskudt yderligere 2 uger! Så dagen idag var med fokus på teknik og korrekt opspænd i de tunge løft og efterfølgende en hård workout til lige, at smadre kroppen. Så restituere vi de sidste to dage op til weekenden :smile:

Mobility Drills:

Power Clean:

Teknik

5 @ 40 kg

5 @ 50

5 @ 60

Dødløft:

Teknik

5 @ 100 kg

5 @ 110

5 @ 120

WOD

50 Box Jumps 24''

25 Pullups

50 KB Swings (24kg) *

25 K2E

50 KB Push Press (2x12kg)

25 Back extensions

50 MDB Wallballs (5kg)

25 Burpees

Tid: 16.41 min

* (25+25)

Vanvittig hård workout. Mine ben var godt ristet allerede inden. Så døde rigtigt meget på Wallballs og Burpees til sidst! :crazy:

- Solid omgang Udstræk! :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Vil mene det afhænger meget af den givne situation. Eks. vil jeg i dit eksempel med cyklen sætte den i et højt gear, hvis ruten jeg skal tilbagelægge er flad af den simple årsag, at jeg er generelt er mere eksplosiv og kraftfuld og derved nemmere vil kunne agere lokomotiv med høj gearing. Hvad angår Dødløft vil jeg sagtens kunne se en fordel i, at reppe med lav vægt. Men igen bør det afgøres af den givne tid. Ved eksempelvis max out på 2 min. Vil jeg nok overveje, at kører den helt tunge, hvorimod jeg på 5 min nok vil vælge dem mellem tunge for, at kunne blive ved med, at yde maksimalt.

Overført til roning så vil jeg godt kunne se fordel i lav dampsetting og derved øget acceleration på længere distance, men omvendt vil jeg nok altid rykke den på 8+ når vi snakker en 500m (Spurt!)

Lige præcis. Derfor eksperimenter med hele skalaen.

Jo tungere setting, jo mere anaerobt bliver muskelarbejdet, hvilket betyder det er nemmere at "flå igennem" og generere mange watt, men det er bare ikke effektivt på længere ture (alt over 500m).

Husk også at den kraften afhænger af hvor hårdt du trækker, så bare fordi dampersetting er lav behøver det ikke blive let - energien skal bare genereres med fart i stedet for brute force.

Edit: Hvad er tag frekvensen? :smile:

Antal tag/træk pr minut.

Vises oppe i højre hjørne på displayet i de fleste modes. Angivet ved spm = strokes pr minute.

På en lang tur (+5km) ligger jeg på 20-22spm, på mellem-distance ~2km omkring 25-30 og kort ~500m 30-40 afhængig af hvor meget max-effort turen er.

Nej desværre ikke. Var ved, at kigge på det. Men mindes, at jeg på daværende tidspunkt syntes, at det var for dyrt, at abonnere på.

Tjaa, $25 for et års adgang til alt de har udgivet. Om det er dyrt må den enkelte vurdere.

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, $25 for et års adgang til alt de har udgivet. Om det er dyrt må den enkelte vurdere.

Kiggede kun lige kort på journalen for en måneds tid siden, hvor jeg på et andet site havde læst lidt om Blair Morrisons besøg her i Danmark og ville egentligt gerne have kunnet læse hvad han havde, at berette om hans besøg i de forskellige C-Fit centre udover hvad der lige var røbet i det referat der var tilgængeligt. Men syntes det var lidt dyrt for en enkelt artikel. Men vil overveje det. Kan det bare give lidt input vil det være alle pengene værd :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8 maj

Lige en updatering på weekendens X-Fit certificering. Vi havde idag eksaminering i de fysiske X-Fit instruktør krav, som set nedenfor.

Vi var 17 på kurset, men mange kunne ikke deltage idag pga. skader og ud af de ca. 12 der deltog var vi kun 4 der bestod. Men også kun godt de håndhævede kravene og var fluekneppedende på teknikken, specielt på de tunge løft.

TESTKRAV - Alle øvelserne er kørt med præcist 4 mins pause imellem hver station!

Opvarmning:

15 min Valgfri!

Vejede ind på 72.6 kg til prøven.

Frivend: (1xBW)

1 @ 72.5 kg

Godkendt i første forsøg.

Dødløft: (1.5 x BW)

1 @ 115 kg

- Skulle have rykket 110. Men kunne ikke lige regne åbenbart. Men heller ikke de store problemer her! :smile:

Weigthed Pullups:

1 @ 20 kg

- Dead hang og Chest to the bar.

Squat Press:

5-4-3-2-1 (H+V) @ 24 kg

Push ups

40 @ BW

Her faldt rigtigt mange fra. Da vi skulle følge instruktørens tælling og kropsholdning blev vægtet højt!

Sure Opstød: (Burpees)

m/ Spring over Stepbænk: (30/30) < 30 aktiv, 30 sek pause.

10 runder af 8 reps.

- Kunne godt mærke, at jeg virkeligt havde pump på fra strækkerene. Men det gik.

One-arm KB Swings:

130 reps @ 24 kg

- Mine swings gik. Men ikke alle var gode. Fik dog korrigeret ved påpegning og gik ellers ubemærket igennem.

Interval Løb:

4x 400m (1.30 min - 1 min pause)

1: 1.15 min

2: 1.18

3: 1.23

4: 1.21

Løbet gik overraskende nemt faktisk. Vi fik lov til, at løbe i samlet flok. dvs. vi var 5 til sidst til at løbe. Ruten vi skulle løbe var ikke rund, som den atletik bane vi havde trænet på. Men i stedet en lige strækning med vending for enden også med en lille stigning på turen tilbage. Dog var ruten ikke helt opmålt til 400m. Tror vi fik den til ca. 382m på GPS ur. De manglende meter var for, at kompensere for vending og ujævnhed i terræn. Men gjorde det alligevel noget mere overkommeligt! :smile:

Men status er. Fysiske krav er nu bestået og imorgen venter de to mundtlige eksamineringer. Først holdundervisningen også 1on1 medie undervisning for en test person med intet kendskab til X-Fit what so ever. Skal nok også blive spændende!

Edit:

Søndag d. 9 maj

Dagens eksaminering gik idag over alt forventning og begge eksamener blev bestået med stor ros. Så var en af de 3 heldige der røg igennem nåleøjet i denne omgang og hermed kan påråbe mig titlen, som X-Fit instruktør :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10 maj

Kroppen havde gode DOMS idag efter weekendens eksaminering og strabasser. Specielt den afsluttende træning igår trak tænder ud!

3 Runder af flg: (1 min pause mellem runderne)

3 x (30/30) sek af A+B

A: To-hand Swings (24 kg)

B: MDB Ball Slams (7 kg)

9 minutters arbejde totalt.

Ellers stod den på opstart på nyt program idag. Vi kører en 8 ugers cyklus med 10x3 og en indlagt progression med 2 ugentlige styrke pas.

Opvarmning:

Mobility Drills

TJ's 10x3 - Uge 1 - Day 1

Squat:

Teknik

10 x 3 @ 97.5 kg

Benchpress:

10 x 3 @ 77.5 kg < 1 sek pause hold på bryst på hver rep.

Bent-Over BB Row:

10 x 3 @ 77.5 kg

EKSTRA

Grebsstyrke:

COC-T: 3 x 5 (H+V)

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Er sammen med min trænings makker blevet enige om, at vi skulle udfærdige nogle personlige krav for 2010 :smile: Så tænkte jeg ville poste dem her, som en reminder. Så må vi se på hvor realistiske de er. Men umiddelbart tror jeg godt jeg vil kunne nå de fleste inden udgangen af i år. Men nu vi må se :smile:

PERSONLIGE MÅL

Vægt: > 75 kg

STYRKE

BP : 120 (110) kg

SQ : 150 (140)

DL : 170 (150)

Totalt : 440 (400) kg

Chin ups : 50 (40) kg

- Reps : 25 (19) - Strict!

HSPU : 15 (9) reps

OH Press : 90 (80) kg

Frivend: 90 (80) kg

KONDITION

Row 500m : >1.35 (1.42) min

Row 1000m: >3.20 (3.34)

Row 5000m: >20 (20.55) min

Løb 400m : >1.10 (1.20) min

Løb 5000m : >20 (25+) min

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8 maj

Lige en updatering på weekendens X-Fit certificering. Vi havde idag eksaminering i de fysiske X-Fit instruktør krav, som set nedenfor.

Vi var 17 på kurset, men mange kunne ikke deltage idag pga. skader og ud af de ca. 12 der deltog var vi kun 4 der bestod. Men også kun godt de håndhævede kravene og var fluekneppedende på teknikken, specielt på de tunge løft.

TESTKRAV - Alle øvelserne er kørt med præcist 4 mins pause imellem hver station!

Opvarmning:

15 min Valgfri!

Vejede ind på 72.6 kg til prøven.

Frivend: (1xBW)

1 @ 72.5 kg

Godkendt i første forsøg.

Dødløft: (1.5 x BW)

1 @ 115 kg

- Skulle have rykket 110. Men kunne ikke lige regne åbenbart. Men heller ikke de store problemer her! :smile:

Weigthed Pullups:

1 @ 20 kg

- Dead hang og Chest to the bar.

Squat Press:

5-4-3-2-1 (H+V) @ 24 kg

Push ups

40 @ BW

Her faldt rigtigt mange fra. Da vi skulle følge instruktørens tælling og kropsholdning blev vægtet højt!

Sure Opstød: (Burpees)

m/ Spring over Stepbænk: (30/30) < 30 aktiv, 30 sek pause.

10 runder af 8 reps.

- Kunne godt mærke, at jeg virkeligt havde pump på fra strækkerene. Men det gik.

One-arm KB Swings:

130 reps @ 24 kg

- Mine swings gik. Men ikke alle var gode. Fik dog korrigeret ved påpegning og gik ellers ubemærket igennem.

Interval Løb:

4x 400m (1.30 min - 1 min pause)

1: 1.15 min

2: 1.18

3: 1.23

4: 1.21

Løbet gik overraskende nemt faktisk. Vi fik lov til, at løbe i samlet flok. dvs. vi var 5 til sidst til at løbe. Ruten vi skulle løbe var ikke rund, som den atletik bane vi havde trænet på. Men i stedet en lige strækning med vending for enden også med en lille stigning på turen tilbage. Dog var ruten ikke helt opmålt til 400m. Tror vi fik den til ca. 382m på GPS ur. De manglende meter var for, at kompensere for vending og ujævnhed i terræn. Men gjorde det alligevel noget mere overkommeligt! :smile:

Men status er. Fysiske krav er nu bestået og imorgen venter de to mundtlige eksamineringer. Først holdundervisningen også 1on1 medie undervisning for en test person med intet kendskab til X-Fit what so ever. Skal nok også blive spændende!

Edit:

Søndag d. 9 maj

Dagens eksaminering gik idag over alt forventning og begge eksamener blev bestået med stor ros. Så var en af de 3 heldige der røg igennem nåleøjet i denne omgang og hermed kan påråbe mig titlen, som X-Fit instruktør :smile:

Tillykke! Fedt det ikke bare er walk in the park! Det må også lige gøre det lidt ekstra federe...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Fedt det ikke bare er walk in the park! Det må også lige gøre det lidt ekstra federe...

Præcis. Lad mig sige det sådan, at jeg var godt presset, specielt på den sidste udholdende del. Men er også federe, at vide, at man virkeligt har kæmpet for det og ikke bare fået det foræret, som man gør så mange andre steder blot ved, at deltage i kurser. Men må indrømme jeg blev noget overrasket over, at vi var så få der gik igennem. Vi startede lidt over 20 kursister. Men nogle stykker droppede åbenbart fra undervejs, da de ikke mente det var realistisk, at kunne gennemføre de fysiske testkrav på den givne periode også var mange desværre også løbet ind i skader undervejs.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12 maj

Frivend:

5 @ 50 kg

3 @ 60

3 @ 60

3 @ 60

3 @ 65

3 @ 65

Havde ikke meget, at skyde med i benene idag. De var trætte efter weekenden og mandagens squat!

Chinups:

5 x 10 @ BW

WOD

21 KB Snatch (H+V)

09 HSPU

15 KB Snatch

06 HSPU

09 KB Snatch

03 HSPU

Tid: 5.14 min

EKSTRA

One-arm Swings:

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 @ 24 kg (H+V)

Totalt: 110 reps.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 13 maj

Hvis man ikke skulle bruge sin fridag på, at smutte ned og træne et smut. Hvad så bruge den på :tongue: hehe. Ellers står den på lidt afslapning og film i aften :smile:

Roning:

5000m (niveau: 3)

Tid: 20.37 min

WOD

"Karen"

150 Wallball Shots (11 lb)

Tid: 5.18 min

EKSTRA

Push up (Ladder)

40 Push ups

30 Hindu

20 Clapping

10 One-arm (5+5)

Rimeligt meget pump på patværket! Specielt Clapping push ups trak tænder ud! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14 maj

Opvarmning:

Mobility Drills

TJ's 10x3 - Uge 1 - Day 2

Dødløft:

Teknik

10 x 3 @ 105 kg

OH Press:

10 x 3 @ 55 kg

Weigthed Chinups:

10 x 3 @ 7.5 kg

- Easy peasy. Så havde fokus på, at alle reps blev "Chest to the bar!" :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 16 maj

Dejligt med en velfortjent hviledag igår eller dvs dagen blev brugt på undervisning. Havde med min kollega Michael arrangeret lidt træning for venner og bekendte for, at lade folk prøve lidt forskelligt inden for X-Fit. Mest teknik også nogle små serier :smile: Ellers stod den på træning idag med Thomas.

Opvarmning:

Roning: 1000m

Tid. 4.07 min

Chinups:

5 x 10 @ BW

Var lidt presset idag. Specielt i de sidste to sæt, hvor jeg måtte kippe lidt i hoften på de sidste reps. Så ikke helt strict idag desværre!

HSPU:

4 x 8 @ BW

1 x 7 @ BW

KB Snatch:

1 x 10 @ 16 kg (5+5)

5 x 10 @ 24

Biceps Ez-bar:

8 @ 27.5 kg

8 @ 35

6 @ 40

4 @ 45

2 @ 50 < Lidt hjælp på nr 2!

Toe to the bar:

3 x 8 @ BW

1 x 7 @ BW

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17 maj

Var på Jensens bøfhus igår med drengene. Squ godt med en stor fed bøf og en ordentligt belgisk Vaffel til dessert! Betød også, at der var rigeligt med energi, at kører på idag, hvis man så bort fra, at jeg egentligt os var ret træt. Men er vist snare vane end undtagelse, at jeg er det om mandagen!

Opvarmning:

Mobility Drills

TJ's 10x3 - Uge 2 - Day 1

Squat:

Teknik

10 x 3 @ 102.5 kg

Benchpress:

10 x 3 @ 80 kg < 1 sek pause hold på bryst på hver rep.

Bent-over BB Row:

10 x 3 @ 80 kg

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18 maj

Opvarmning:

Løb: 2000m

WOD 1

1 min: 1 Pullup + 1 Push up

2 min: 2 Pullup + 2 Push up

3 min: 3 Pullup + 3 Push up

4 min: 4 Pullup + 4 Push up

5 min: 5 Pullup + 5 Push up

6 min: 6 Pullup + 6 Push up

7 min: 7 Pullup + 7 Push up

8 min: 8 Pullup + 8 Push up

9 min: 9 Pullup + 9 Push up

10 min: 10 Pullup + 10 Push up

11 min: 11 Pullup + 11 Push up

12 min: 9 Pullup

Totalt: 75 Pullups + 66 Push ups

Rigtigt hård omgang. Døde totalt på styrken til sidst. Kørte alle reps Strict og med full lockdown først med OH og senere et mix af OH og UH. :smile:

WOD 2

05 HSPU

10 KB Front SQ (2x16kg)

10 HSPU

20 KB Front SQ

15 HSPU

30 KB Front SQ

10 HSPU

20 KB Front SQ

05 HSPU

10 KB Front SQ

Tid: 14.35 min

Startede ud med et et rigtigt godt flow. De første 15 HSPU + 30 Front Squat var overstået på knap 3 mins. Men på det sidste døde jeg helt og specielt HSPU blev pain in the ASS! :dry:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19 maj

En morgen, hvor Michael sov over sig. Så blev til en hurtig, men effektiv omgang styrke på en lille times tid :smile: Senere om aftenen tog vi så en omgang udholdenhed, hvor specielt benene fik tæsk!

STYRKE

Opvarmning:

Mobility Drills

KB Snatch:

20 @ 16 kg (10+10)

20 @ 16

20 @ 16

20 @ 24

20 @ 24

Mine snatches bliver bedre og bedre. Men for helvede, hvor den bare rykker kroppen i stykker den 24'er! :devil:

Power Overs (m/ 20cm box):

3 x 20 @ BW (10+10)

Ring row (m/ 60cm box):

3 x 12 @ BW

2 x 11 @ BW

Clapping Push ups:

20 @ BW

15 @ BW

14 @ BW

- Havde satset på 3x20. Men patværket ville bare ikke mere i de to sidste sæt!

Vi har besluttet os for fast om onsdagen, at afholde nogle udendørs X-Fit hold for venner og bekendte. Vi startede idag og var 8 stk :smile:

XFIT

Opvarmning:

Let løb

Teknik:

Swings (Teknik)

Makkerpar: 2 x (30/30) sek - Swings+Burpees

KB Squat Clean (Teknik)

Makkerpar: 2 x (30/30) sek - Squat Clean + Planke

WOD

2 hold af 4 personer sammen.

3 Runder - 2 min pause imellem hver runde!

A: 50m Tire Drag @ Dæk + 32 kg *

B: KB Squat Clean @ 12 kg

C: To-hand Swings @ 24 kg

D: Planche

* 25m forlæns + 25m baglæns træk.

B+C+D kørte indtil A blev færdig også skiftede vi :smile:

Rigtigt modbydelig omgang.

Runderne fordelte sig på:

1: 3:29 min

2: 3.37

3: 4.03 :crazy:

- Afløb :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20 maj

Opvarmning:

Roning: 1000m

TJ's 10x3 - Uge 2 - Day 2

Dødløft:

Teknik

10 x 3 @ 107.5 kg

OH Press:

10 x 3 @ 57.5 kg

Weigthed Chinups:

10 x 3 @ 10 kg

EKSTRA

Facepull:

1 x 15 @ 15 kg

3 x 15 @ 21

Stabilitet:

3 Runder - 1 min pause.

Runde 1: (2 min)

30 sek Planke

30 sek Side Bridge (H)

30 sek Side Bridge (V)

30 sek Planke

1 min pause.

Runde 2: (3 min)

45 sek Planke

45 sek Side Bridge (H)

45 sek Side Bridge (V)

45 sek Planke

1 min pause.

Runde 3: (4 min)

60 sek Planke

60 sek Side Bridge (H)

60 sek Side Bridge (V)

60 sek Planke

Edit: For Durdens skyld :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha ha, tak :smile: Jeg havde fået rimeligt lange løg, hvis du lige holdt 2x1 minuts (gymnastik-)planche

:lolabove: Jeg havde godt luret den, og ventede bare spændt på dit svar. :tongue:

Og ja, det dér "planche", "planke" og hvad de ellers har af navne er lidt noget rod.

Men hvis planke er armstrækker-udgangsstilling, hvad kaldes så udstrakt stilling hvilende på tæer og underarme?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share