Litopsi part II


Litopsi
 Share

Recommended Posts

Alt mulig held og lykke med det, keep us posted! Og fuck de par kilo, dem smider du bagefter, det er ikke det, som det handler om nu.

Jeg tror du bliver en fantastisk mor. :)

Jeg må erklære mig helst enig med hr. Jensen!!

:) :) :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

yeps... det bliver en bette supersund dejlig bebs, som kommer til at køre dødløft med karnow som 3 årig!

Held og lykke med det, jeg håber de sidste dage her kommer til at gå så let som de kan! Der bliver krydset fingre for dig rundt omkring, og jeg er sgu spændt på at se første billede af et lille nyt vidunder :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hvad siger mellemtiden?

Status:

T minus 27 dage

vægt: + 21 kg

Kondition: faktisk overraskende ok?? har gået nogle ture, cyklet lidt og svømmet uden det store besvær med vejrtrækningen :)

Humør: tenderende til overgearet : :trampolin: :jodler: :mandance: :headbanger: :banana: :freaked: :biggrinbounce: ´

alt går vist planmæssigt - det svære er at få tiden til at gå og så det at man aldrig ved hvornår det er... kun at det er indenfor 1-7 uger eller sådan noget - og det er jo mildest talt lidt upræcist :)

så deeeeet............

Link to comment
Share on other sites

Status

T - 21 dage (fra nu af: fødsel til tiden!!! )

Vægt: + 21 kg

Kondition: tjaeh.... motionen på denne side af fødslen synger godt nok på sidste vers.... jeg skulle cykle ned og handle tidligere i dag - men selvom det går ned ad bakke næsten hele vejen, lykkedes det mig at køre så hurtigt at jeg fik kvalme og blev svimmel da jeg stod i køen.... (og så er der jo ikke andet for end at købe et marcipanbrød og en drikkeyoughurt ;) ) men så gik det jo op ad bakke hjemad... men nejnej... der er da ikke grund til at trække vel?? så jeg cyklede selvf. hele vejen hjem i normal tempo med det resultat at jeg ikke kunne tale i et par minutter efter jeg var stået af. Min vejrtrækning var rigtig tarvelig og jeg havde en klump i halsen. Ævævæv det er altså ikke særligt rart. Så hvis det bliver til noget motion overhovedet i fremtiden, så bliver det en gåtur - men sidste gang jeg tog sådan en tur, hævede mine hænder til dobbeltstørrelse... det har jeg vist ikke skrevet om før?? Desuden skubber al fysisk udfoldelse til halsbranden generelt - men det er kun almindeligt irriterende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hvordan går det? 

ingen motion (bortset fra lidt gang i ultraslow ind imellem). Har dog købt et shippetov, så er jeg klar - det kan jeg nemlig bruge indendørs også. 3 dage igen... men det må ikke være på mandag for der er bilen på værksted, så gæt hvornår det helt sikkert bliver ;) Har tænkt på at veje mig lige efter fødslen og så ellers ikke i 6-8 uger for så derefter at gå mere målrettet efter et solidt vægttab - afhængigt af hvordan amningen går til den tid. Ellers er det bare at vente i åndeløs spænding.... :unsure:

Edited by Litopsi
Link to comment
Share on other sites

når det går løs, kan jeg varmt anbefale Klaus J til at råbe SQUUEEEEEEZZZZZEEEEE - det virker!
good one :lol:
Der kan godt gå en uges tid endnu 

ja der kan såmn også godt gå 2 <_< ... :thumb_down:

Problemet er vel at ungen hverken kan klokken eller har noget ur derinde, så den ved ikke det er tid 
jeps og så er den i øvrigt ved at pynte sig så den kan se fin ud på de første billeder B)
held og lykke, Litopsi... jeg krydser fingre..

tak, du kan godt gå hen og få krampe i fingrene inden der sker noget...

Link to comment
Share on other sites

Hey, hvis det bare ikke vil gå igang, så har jeg et (ammestue)råd som virkede for os :bblush:

Lige lidt poesi til dagen:

"You are the bows from which your children as living arrows are sent forth."

-Kahlil Gibran

"One hundred years from now, it will not matter what my bank account was, how big my house was, or what kind of car I drove. But the world may be a little better, because I was important in the life of a child."

-Forest Witcraft

Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

ugens træning:

Fødsel

Varighed: 31 timer incl. opvarmning

Hastighed: langsom

Bedømmelse: langt udenfor enhver skala

Resultat: en lille hun-engel på 3110 g, 51 cm lang

Kommentar: ren lykke, ethvert forsøg på at gengive det i smilyes vil være en underdrivelse, så det vil jeg afholde mig fra. Jeg kan enten stoppe her eller skrive i timevis, jeg stopper nu. Loggen lukker efter dette indlæg og starter op igen om 6-8 uger når jeg må begynde at træne igen. Til den tid smider jeg de sidste (10+?) kg og kommer i form igen. Jeg åbner så en ny log - det er vist passende.

En fantastisk overlykkelig Litopsi, som vil give verdens 8. vidunder lidt mad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share