Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Efter en masse pisse provokerende påskedage hvor IK99 havde lukket, har jeg ikke trænet siden i onsdags. Jeg kunne fandme heller ikke få lettet min røv op på cyklen for at komme ud til IK i dag, men kl 18.30 fik jeg dårlig samvittighed og tænkte "Fandme nej!!" og så hoppede jeg op på min rustne cykel og kom til træning, hvor Krommes, DocH og Conscience var der.

Alt i alt en ganske okay træning. Tror fremover jeg vil have musik i ørene. Giver i hvert fald et form for boost :4thumbup:

Bænkpres:

1 x 10 @ 62,5kg

5 x 5 @ 75kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 1 @ 80kg

Dødløft:

1 x 5 @ 80kg

2 x 5 @ 110kg

1 x 8 @ 110kg

Har på de sidste par gange haft ondt efter jeg kom hjem. Kan ikke finde ud af om det er DOMS eller er "negativ" smerte. Fik Krommes til at tjekke min stil, hvor han sagde det kun var småting det drejede sig om :smile:

MP:

For første gang i laaaang tid. Har ikke turde pga min skulder, men efter jeg har lært et nogenlunde opspænd i bænk, så er skaden gået helt væk. Mærkede heller intet til det under MP.

2 x 8 @ 40kg

1 x 5 @ 40kg

Incline Barbell Press:

3 x 6 @ 50kg

Bentover Row:

5 x 5 @ 32,5kg

Så fik jeg lavet meget lidt triceps-lir. Var simpelthen for smadret efter at have kørt det igennem med få pauser imellem øvelserne at jeg slet ikke kunne tage CG Bænk. Prøvede et sæt men failede. Hehe :blush: Der var desværre ikke tid til at holde pause så jeg kunne få tæsket triceps mere, da klokken var blevet omkring 21.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Whaaat? :blink:

Hehehe :laugh: Jeg var nok træt på det tidspunkt. Kan huske jeg også studsede over ordet i går da jeg skrev det, men var sq træt og gad ikke slå op hvad øvelsen nu hed, men det sq da meget godt klaret at være bentover og så presse :4thumbup:

Men der sku selvfølgelig stå Bentover Row :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så bliver der kørt nyt program fra i morgen af. Det bliver fullbody-agtigt program tre gange ugentligt med en omgang Gillinghams Peakin Cycle i Bænk i håb om at kunne få rykket lidt på den.

Nu er ferien desværre over og sidste blok på året begynder i morgen. Bliver dejligt med sommerferie om 9 uger :bigsmile:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har skam trænet på det sidste selvom der intet update er i loggen. Er bare ligeså lousy til at skrive herinde som altid :laugh:

Efter at jeg ikke kunne finde mine træningsbukser herhjemme, konkluderede jeg at de måtte være glemt i hulen forleden dag, men da jeg kom derud var der ingen træningsbukser til mig, så jeg måtte træne i cowboybukser. Gad ligesom ikke boxershorts :tongue:

Jeg startede med Gillingham Bænkpres Light day, hvor jeg er i uge 4 nu.

8 x 3 @ 57,5kg

Jeg synes jeg seriøst mangler masse. Især i patterne!! :nonono: Så fremover vælger jeg at give dem ultimativ tæsk :wink:

Blev til lidt Incline DB Press - George Turner Style. Da det var første gang jeg kørte GT og jeg var lidt under tidspres, så blev det ikke helt 10x10 som planlagt:

1 x 10 @ 30kg

1 x 5 @ 30kg

1 x 5 @ 27,5kg

1 x 10 @ 27,5kg

1 x 8 @ 27,5kg

1 x 10 @ 25kg

1 x 9 @ 25kg

1 x 10 @ 22,5kg

1 x 8 @ 22,5kg

Jeg var fuldstændig færdig. Mine skuldre og patter brændte for sygt. Jeg forsøgte med nogle curls, men var færdig!! En anden gang, så slutter jeg af med GT :cool:

I dag ryger diæten fuldstændig. Startede med morgenmad hvor der blev læsset et par boller ned i dunken efterfulgt af en romsnegl. Da jeg så møder op i skolen, har Lotte-laden været så sød at tage morgenbrød med, så der røg lige endnu en romsnegl i skuffen. :w00t:

Nu kommer kæresten senere, hvor vi to så bare skal fejre min fødselsdag med en god film, guf og pizza :innocent: :4mewantfood:

:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning i grotten!

Dukkede op kl 18 sammen med Tunen, DocH og Lamotta til en god omgang træning.

Kan simpelthen ikke finde mine træningsbukser, så måtte låne et par shorts af Lotte. Tak :4thumbup:

Må lige finde et par billige bukser til træning. :smile:

Squat:

1 x 10 @ 50kg

7 x 5 @ 90kg - Rep PR :4thumbup: Troede fandme ikke jeg kunne, da jeg normalt kun kører 5 x 3 @ 90kg.

Bænkpres Gillingham Heavy:

1 x 10 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

Chinups:

5 x 5 @ BW

BentOver Rows:

Jeg indøver stadig lidt teknikken, da jeg synes det spænder meget i min lænd.

3 x 5 @ 60kg

Flyers

5 x 10 @ 12,5kg

DB Curls:

3 x 5 @ 20kg

Fransk Pres

3 x 10 @ 30kg

Alt i alt en ganske udemærket træning. Manglede dog at give skuldrene en omgang :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Squat:

1 x 10 @ 50kg

7 x 5 @ 90kg - Rep PR :4thumbup: Troede fandme ikke jeg kunne, da jeg normalt kun kører 5 x 3 @ 90kg.

Bænkpres Gillingham Heavy:

1 x 10 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg

BentOver Rows:

Jeg indøver stadig lidt teknikken, da jeg synes det spænder meget i min lænd.

3 x 5 @ 60kg

Stærkt med squatten - så skal vi snart se en 110'er. Hvordan går det med opspændet i bænken? Du skal bare lave OL rows istedet :cool:

Link to comment
Share on other sites

Stærkt med squatten - så skal vi snart se en 110'er. Hvordan går det med opspændet i bænken? Du skal bare lave OL rows istedet :cool:

Tak tak :bigsmile:

Jeg forsøger så vidt muligt i bænken at holde et opspænd. Tror ikke det er helt 100% på plads, men klart bedre end før. Jeg mærker ikke rigtig noget til min skulder efter jeg er begyndt på det. :cool:

Men synes godt nok stadig min styrke i bænk er way off. Jeg har jo næsten bænket det samme i et år eller noget :w00t: 80kg føles stadig røv tungt. :crazy:

Men vigtigst at alt vil jeg bare gerne have mere masse på mine patter.

Ang OL rows, så var det også meningen jeg ville lave dem, men var ikke helt sikker på teknikken igen, men tror lige jeg afprøver endnu en gang i aften. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

7 5'ere på 90kg er sgu da meget godt!? Stærkt, dine tidligere udfoldelser taget i betragtning :superman: -du squatter flot :smile:

BTW - fresh avatar :wub:

Hehe tak :bigsmile: Jeg vil bare gerne op i kg. Bare over de 100kg når jeg repper normalt :tongue:

Jeg har også gode DOMS i benene efter i mandags. :w00t:

Yeah, mit avatar det tog jeg lige her for en times tid siden. Det er mit nye look jeg har fået hos frisøren og stylisten :superman::wub::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.24/5 - Træning i IK

Der var ingen der rigtig ville træne med mig kl 18 i grotten, så det blev en træning alene :tongue: Krumborg kom lidt i syv efterfulgt af DocH, men der var jeg ved at være færdig, så det blev lige til lidt hygge snak før jeg skred hjemad.

Military Press:

8 x 1 @ 20kg

7 x 5 @ 40kg

Chinups:

5 x 5 @ Lee Hotti Kevin :laugh:

Dødløft:

8 x 1 @ 80kg

4 x 5 @ 110kg

Gik efter 5 x 5 eller mere, men havde de shorts på jeg havde lånt af Lottelade. Fik simpelthen ligesom små brændsår på underarmene af at køre dem op af.

Yates Rows:

Forsøgte med OL-Bent Over Rows men følte bare det var helt forkert udført, så kørte bare Yates. Mindre problemer med lænden i dag.

1 x 6 @ 50kg

1 x 6 @ 60kg

1 x 8 @ 60kg

1 x 6 @ 60kg

DB Triceps Extensions:

3 x 8 @ 22,5kg

DB Inc Bænk:

Var meningen jeg sku køre 10 x 10 GT, men fik simpelthen den største nedtur på da jeg failede 30kg og 27,5, da jeg godt plejer at kunne tage dem, så blev rimelig hidsig. Hehe. :w00t:

1 x 8 @ 30kg - Fail i forsøget på at nå 10.

1

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.24/5 - Træning i IK

Der var ingen der rigtig ville træne med mig kl 18 i grotten, så det blev en træning alene :tongue: Krumborg kom lidt i syv efterfulgt af DocH, men der var jeg ved at være færdig, så det blev lige til lidt hygge snak før jeg skred hjemad.

Military Press:

8 x 1 @ 20kg

7 x 5 @ 40kg

Chinups:

5 x 5 @ Lee Hotti Kevin :laugh:

Dødløft:

8 x 1 @ 80kg

4 x 5 @ 110kg

Gik efter 5 x 5 eller mere, men havde de shorts på jeg havde lånt af Lottelade. Fik simpelthen ligesom små brændsår på underarmene af at køre dem op af.

Yates Rows:

Forsøgte med OL-Bent Overa Rows men følte bare det var helt forkert udført, så kørte bare Yates. Mindre problemer med lænden i dag.

1 x 6 @ 50kg

1 x 6 @ 60kg

1 x 8 @ 60kg

1 x 6 @ 60kg

DB Triceps Extensions:

3 x 8 @ 22,5kg

DB Inc Bænk:

Var meningen jeg sku køre 10 x 10 GT, men fik simpelthen den største nedtur på da jeg failede 30kg og 27,5, da jeg godt plejer at kunne tage dem, så blev rimelig hidsig. Hehe. :w00t:

1 x 8 @ 30kg - Fail i forsøget på at nå 10.

1 x 7 @ 27,5kg - Fail i forsøget på at nå 10. :mad:

6 x 6 @ 27,5kg - Tænkte fuck GT så kørte lidt anderledes istedet.

Tror det var alt for den træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.24/5 - Træning i IK

Der var ingen der rigtig ville træne med mig kl 18 i grotten, så det blev en træning alene :tongue: Krumborg kom lidt i syv efterfulgt af DocH, men der var jeg ved at være færdig, så det blev lige til lidt hygge snak før jeg skred hjemad.

Military Press:

8 x 1 @ 20kg

7 x 5 @ 40kg

Chinups:

5 x 5 @ Lee Hotti Kevin :laugh:

Dødløft:

8 x 1 @ 80kg

4 x 5 @ 110kg

Gik efter 5 x 5 eller mere, men havde de shorts på jeg havde lånt af Lottelade. Fik simpelthen ligesom små brændsår på underarmene af at køre dem op af.

Yates Rows:

Forsøgte med OL-Bent Over Rows men følte bare det var helt forkert udført, så kørte bare Yates. Mindre problemer med lænden i dag.

1 x 6 @ 50kg

1 x 6 @ 60kg

1 x 8 @ 60kg

1 x 6 @ 60kg

DB Triceps Extensions:

3 x 8 @ 22,5kg

DB Inc Bænk:

Var meningen jeg sku køre 10 x 10 GT, men fik simpelthen den største nedtur på da jeg failede 30kg og 27,5, da jeg godt plejer at kunne tage dem, så blev rimelig hidsig. Hehe. :w00t:

1 x 8 @ 30kg - Fail i forsøget på at nå 10.

1

Onsdag d.24/5 - Træning i IK

Der var ingen der rigtig ville træne med mig kl 18 i grotten, så det blev en træning alene :tongue: Krumborg kom lidt i syv efterfulgt af DocH, men der var jeg ved at være færdig, så det blev lige til lidt hygge snak før jeg skred hjemad.

Military Press:

8 x 1 @ 20kg

7 x 5 @ 40kg

Chinups:

5 x 5 @ Lee Hotti Kevin :laugh:

Dødløft:

8 x 1 @ 80kg

4 x 5 @ 110kg

Gik efter 5 x 5 eller mere, men havde de shorts på jeg havde lånt af Lottelade. Fik simpelthen ligesom små brændsår på underarmene af at køre dem op af.

Yates Rows:

Forsøgte med OL-Bent Overa Rows men følte bare det var helt forkert udført, så kørte bare Yates. Mindre problemer med lænden i dag.

1 x 6 @ 50kg

1 x 6 @ 60kg

1 x 8 @ 60kg

1 x 6 @ 60kg

DB Triceps Extensions:

3 x 8 @ 22,5kg

DB Inc Bænk:

Var meningen jeg sku køre 10 x 10 GT, men fik simpelthen den største nedtur på da jeg failede 30kg og 27,5, da jeg godt plejer at kunne tage dem, så blev rimelig hidsig. Hehe. :w00t:

1 x 8 @ 30kg - Fail i forsøget på at nå 10.

1 x 7 @ 27,5kg - Fail i forsøget på at nå 10. :mad:

6 x 6 @ 27,5kg - Tænkte fuck GT så kørte lidt anderledes istedet.

Tror det var alt for den træning. :smile:

Bare så alle kan se din bommert! Der findes ikke en EDIT knap i virkeligheden :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du endelig skal køre GT, så læg det da i starten af din træning..

Synes du skal give Smolov jr endnu en chance med stop på patten når teknikken nu er kommet plads. :smile:

Sidste onsdag kørte jeg jo netop GT i starten af træningen. Der var jeg så smadret at jeg ikke kunne løfte noget resten af træningen :laugh:

Jeg har godt overvejet en omgang Smolov Jr. igen, men har på den anden side også overvejet om jeg sku droppe bænken for en stund og så kun tæske patterne gennem andre øvelser. Synes nemlig aldrig jeg får et rigtig pump i patterne af bænk. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Sidste onsdag kørte jeg jo netop GT i starten af træningen. Der var jeg så smadret at jeg ikke kunne løfte noget resten af træningen :laugh:

Jeg har godt overvejet en omgang Smolov Jr. igen, men har på den anden side også overvejet om jeg sku droppe bænken for en stund og så kun tæske patterne gennem andre øvelser. Synes nemlig aldrig jeg får et rigtig pump i patterne af bænk. :mad:

Er også sjældent man får det af bænken synes jeg..

Har du prøvet at køre med pause og holde bredere? Så går den en del mere i patten.

Link to comment
Share on other sites

Er også sjældent man får det af bænken synes jeg..

Har du prøvet at køre med pause og holde bredere? Så går den en del mere i patten.

Kunne godt være jeg sku prøve det, men synes nu ellers jeg holder godt bredt. Tror min fuck-finger er på de der ringe på stangen.

Jeg holder en del mere pause i bunden end hvad jeg gjorde før i tiden, men kunne godt være jeg sku give den endnu mere pause i bunden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kunne godt være jeg sku prøve det, men synes nu ellers jeg holder godt bredt. Tror min fuck-finger er på de der ringe på stangen.

Jeg holder en del mere pause i bunden end hvad jeg gjorde før i tiden, men kunne godt være jeg sku give den endnu mere pause i bunden :smile:

De kan godt komme længere ud. Det er en finger mere end mig, men jeg har jo også hobbit-arme. Synes jeg du skulle gøre.

Link to comment
Share on other sites

De kan godt komme længere ud. Det er en finger mere end mig, men jeg har jo også hobbit-arme. Synes jeg du skulle gøre.

Prøver jeg næste gang så :4thumbup:

Hvor kunne man evt træne i morgen? Er du egentlig nogensinde overhovedet mere i Trimshop?

Link to comment
Share on other sites

Prøver jeg næste gang så :4thumbup:

Hvor kunne man evt træne i morgen? Er du egentlig nogensinde overhovedet mere i Trimshop?

Nøh.. Har rigtig hver 3. søndag - men dem har jeg byttet væk inditl ferien. Anders nævnte noget om IFI hallen.. Kan lige høre når han kommer på.

Link to comment
Share on other sites

Kunne godt være jeg sku prøve det, men synes nu ellers jeg holder godt bredt. Tror min fuck-finger er på de der ringe på stangen.

Jeg holder en del mere pause i bunden end hvad jeg gjorde før i tiden, men kunne godt være jeg sku give den endnu mere pause i bunden :smile:

Hold med max tilladt bredde, dvs pegefingeren dækker ringen på stangen. Og start en Smolov Jr. i bænk med pause. Vil skyde den til de 90kg hos dig, måske lidt mere!

Og se Smolov Jr. som 12 træninger i stedet for 3ugers program med 4 ugentlige træninger, det er til at få stress over når du bor så langt væk.

Btw, hvis du vil have mere masse og styrke så skal du nok oppe dit Kcal indtag til 3500-4000 og giv det lidt tid til at sætte sig.

Link to comment
Share on other sites

Btw, hvis du vil have mere masse og styrke så skal du nok oppe dit Kcal indtag til 3500-4000 og giv det lidt tid til at sætte sig.

Hehe, så meget tror jeg sq ikke jeg skal op på. Jeg kørte på et tidspunkt med 3500 og der sagde det ching ching og blev Lee Hotti Kevin fed meget hurtig :laugh:

Men nu skal jeg først lige cutte ned til de 75kg eller noget.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 29/5 - IK99

Dukkede op i IK99 kl 18 efter en lang dag i lab, hvorefter vi også holdte foredrag om vores lede-kedelige essay om svovlmetabolisme :crazy:

Krommes, Lottelade, Tunen, Conscience, samt DocH dukkede også op til en omgang træning med fed musik og lidt hjemmebragt kage, som Krommes havde med. Nam nam :4mewantfood:

Chinups:

5 x 5 @ BW

Gillingham Bænk Heavy:

1 x 8 @ 40kg

1 x 8 @ 60kg

5 x 3 @ 77,5kg

Squat:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 80kg

7 x 5 @ 90kg

Og så en lækker after-squat kage :laugh: :4mewantfood: :4mewantfood:

Mililtary Press:

3 x 6 @ 40kg

OL/Power-rows:

3 x 8 @ 50kg - Indøver stadig lige teknikken :smile:

Db. Curls:

3 x 8 @ 15kg

Dips:

2 x 8 @ BW

Ned med en PWO-shake og så var der lige akkurat 10minutter at handle i før butikkerne lukkede og så op på cyklen hjemad, æde og læse artikler til opgave :mad:

Er ellers i tophumør til at slappe af og se film i dag, men hmmmmmm..... det er jeg jo altid :4thumbup: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share