Arnes log - 2 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

"Nøgen" morgenspinning"

Nej jeg er ikke blevet medlem af et nudistcenter B) , men for første gang nogensinde, så skulle jeg køre en spinningtime uden mit :inlove: pulsur....

Jeg bruger det jo meget til at styre intensiteten - men det var jeg overbevist om at jeg alligevel kunne - jeg var mere spændt på om jeg kunne undvære den :4whip: det også kan fungere som.

Jeg havde, hvilket historisk forekommer oftere end jeg bryder mig om :rolleyes: , taget fuldstændigt fejl i disse betragtninger - det viste sig da teori blev til praksis.

Gregers bemærkede bagefter, at det da vist havde været en hård time - min krop sagde det samme. Jeg kørte ganske simpelthen timen sten hårdt. Fraværet af pulsuret betød, at jeg holdt op med at fokusere på andet end at køre. Glæden ved at mærke at det rullede og glæden ved at yde mere og mere, tog ganske enkelt over - det var sjovt og dejligt... Noget at tænke over.. Måske skulle jeg for sjov køre nogle timer med pulsur - men uden at kunne se det undervejs - vær at overveje til jeg får det tilbage fra reparation.

Det hører med, at det det var en af den slags timer hvor alle i lokalet - instruktør og "os andre" - alle sammen var på. Sidste tirsdag var der en lidt mere ukoncentreret stemning - i morges blev der gået til den hos alle - man kunne høre det på folk åndedræt, når musikken var dæmpet et øjeblik. Jeg har haft den oplevelse nogle gange før. Der indtræffer en fascinerende stemning af fælles koncentration der får alle til at yde lidt mere, et fænomen der fastholder mig i spinninglokalet - det er i den grad motiverende og glædesgivende.

Gregers timer hvor vi køre det samme program 4 gange i træk - og hvor der arbejde i lange rytmiske serier og med meditativ med ikke sløvende musik, er med til at skabe den stemning.

Spinning er i udgangspunktet meget simpelt. Man sidder på en cykel der ikke flytter sig - og man kan dreje på en sort knap som strammer eller løsner en bremse på svinghjulet. En instruktør spiller noget musik - vi køre i takt som vi får besked på...

Men netop fordi det er så simpelt og rytmisk - kan der ske de mest fascinerende ting - et tæt fællesskab - mellem 12 mennesker, der sidder tavse med anstrengt åndedræt, på cykler der står helt helt stille - opstår en tirsdag morgen mellem 8 og 9. Det er da næsten magi...

Denne morgen udløser 5 x :banana: Man kan ikke sætte PR på en spinningcykel - man er ikke i konkurrence med andre en sin egen psyke - det kan til gengæld være en hård kamp, når man til sidst i timen skal køre 4 minutter i stående mellemtakt, alligevel kan det, som i dag, være en dybt tilfredsstillende træningsoplevelse. :) :)

Dagens erstatning for en pulskurve, er 2 billeder taget fra podiet i "mit" lille spinningstempel :rolleyes::rolleyes:

post-12-1056460683.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 711
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aftenspinning, den 24/6

Efter morgenens eufori var jeg tilbage ved ”anstrengende til hårdt arbejde” – mentalt nok så meget som fysisk. Men Martina leverede endnu engang varen med god musik og megen god hep. Så jeg kom igennem 2 ”timer” a 55 minutter i fin stil på god mellemintensitet.

Jeg var totalt smadret bagefter – men det er fint nok.

3 solide x :banana: for det!

Ugestatus for uge 25, skrevet den 24/6 2003

Gennemført træning:

Mandag: 44 km på raceren – en del bakkearbejde, god mellemintensitet, 4 x :banana:

Tirsdag: morgenspinning jøj intensitet til 4 x:banana: og 2 timer aften spinding, middel til hø intensitet. 4 x :banana:

Onsdag: Morgenspinning – aktiv restitution og en smule rigtigt træning. 2 x :banana:

Torsdag: Morgencykeltur på citybike på 28,5 km på 73 minutter. 2 x :banana: Aften: 30 minutter på crosstrainer ved høj mellemintensitet, efterfulgt af 1 times spinding ved høj intensitet. 4 x :banana:

Fredag: Møgdag pga. aflyst spinningtime. Køre 1 time som var lidt rodet – blandet intensitet. 2 x :banana:

Lørdag: MOL træf: Eneste træning var 22 km på raceren derud med pæn fart på.

Søndag: Afslapningsdag

Samlet:

Cykling: 94,5 km ved træningsfart

Spinning: 6 timer

Crostrainer: 30 minutter

Styrketræning: Ingen i denne uge :(

Jeg er for træt til flere kommentarer – men det var en ok uge.. Nu tager jeg 4 dage i sommerhus. Her vil jeg bruge lidt tid på af evaluere første halvdel af 2003 og planlægge anden halvdel.. Det skriver jeg om når jeg er kommet hjem.

Hav det god så længe :)

Link to comment
Share on other sites

Morgenspinning den 25/6

Jeg kunne lige nå en morgetime inden jeg skal afsted. Jeg var god smadret da jeg stod op - alt gik meget langsomt.... pludselig var der kun 20 minutter til jeg skulle være på Amager - det gik lige, men mit behov for opvarmning var blevet stærkt reduceret...

Jeg kørte godt til, jeg får ikke trænet igen før søndag, så restitution skal jeg nok få. Timen indeholdt en del tungt arbejde som jeg tog med, samt en del "balletræning", som jeg erstattede med noget hård tempokørsel.

Ok morgentime der tildeles 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hey Arne - synes du er lidt svær at komme i kontakt med nu om dage.  Er det jobsituationen (+træning) der gør det? 

mon ikke forklaringen skal findes i nedenstående B)

Jeg er for træt til flere kommentarer – men det var en ok uge.. Nu tager jeg 4 dage i sommerhus.
Link to comment
Share on other sites

Lidt ferie

4 dage i sommerhus i naturskønne vestsjællanske omgivelser - netop i de dage da vejre var bedst var ikke ringe! Jeg havde ikke cyklen med som oprindeligt planlagt. Mest fordi jeg faktisk havde lyst til at slippe lidt væk fra træningen og slappe helt af... Okm det blkev til en del brug af fødderne - det mest anstrengende var at "bestige" Sjællands højeste punkt - som når op i den formidable højde af 121 meter - pulsen kom nu godt op på den vandretur!

Landskabet omring Vedinge bakker er flot - og egentligt et fantastisk cykellandskab... Lige nu er det ikke noget for mig - det er ikke andet end bakker, jeg ville gå død meget hurtigt, så egentligt ok den ikke var med :4whistling:

Jeg har fået tænkt godt og grundigt over træningen og vægttabet de senestee 6 måneder. Det kan der snart læses meget om her: mest interessant bliver at svare på spørgsmålet: Hvad nu?

Jeg mangler lige en brik - en VO2-max test på torsdag. Herefter vil jeg skrive min evaluering og planlægning færdig. Der kommer dog nok nogle brokker i de nærmeste dage.

Træning d.29/6

Egentligt en perfekt dag til raceren, god tempratur og ingen vind. Mens vejrudsigten så dårligere ud, havde jeg aftalt med en veninde der lige er begyndt at gå til spinning, at vi skulle snuppe timen på Amager i dag. Så sådan blev det. Det blev en ret hård time. Jeg trængte til at træne, Martina havde lyst til at pine os lidt B) og det var varmt. Jeg kunne ikke havet kørt den time hårdere end jeg gjorde... Vel hjemme føltes det alligeve for åndssvagt ikke at få cyklet. Så efter lidt mere væske, lidt udstræk og en smule mad, blev det til en tur til toppen af den 2 Strandvejsknold omkring Vedbæk og tilbage igen. Tempoet var varieret og jeg kunne godt mærke den tunge spinningkørsel på knoldene, men det var en tilfredsstillelse at få kørt de ca 30 km :devil:

Dagens aktiviteter får 4 x :banana:

Pulsurssituationen: Jeg afventer næste udbetaling fra A-kassen og håber at der er råd til nyt glas og batteri - det koster omkring 600 kr alt i alt :(

Link to comment
Share on other sites

En lille bakketur på raceren

Turen startede med at jeg gled på trappen :o - en carbonsål med en plasticklampe på, er ikke det mest sikre fodtøj der findes. På en eller anden måde så landede jeg på fødderne 4 trin nede - uden anden skade en et muligt blåt mærke under venstre skulder fra overrøret på cyklen..

Jeg fulgtes endenu engang med Hoosier fra Østerbro til Lyngby/DTU. Her fra blev der sat Turbo på. Efter små 10 km rundt om Ørholm, Virum og Holte, kørte jeg ind på "min" Søllerødrundstrækning med Slotsbarken som hovedelement. Det blev kun til 3 gange rundt, til gengæld kørte jeg 100% op ad bakken alle 3 gange. Dereftrer hjem via Geels bakke, hvor jeg også trådte pænt til.

det blev nok til ca 40 km.

Fin tur der får 3 x :banana: - der skal mere distance- eller flere bakketure til, for at komme op på 4.

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK - d.30/6

Nattesøvnen fungere ikke rigtigt - så jeg er meget, meget træt om eftermiddagen :(

Men jeg syntes ikke jeg kunne udslætte styrketræningen igen igen. Jeg tog der ud så tidligt,at jeg havde klubben for mig selv.

Efter diverse opvarmningsøvelser og lette sæt cirklede jeg 3 gange rundt mellem:

Bænkpres: 8 x 40 kg

BB row: 8 x 50 kg

Goodmornings: 8 x 50 kg

Kabel crunches 10 x stakken

Dødløft fra klods (12 cm) 8 x 50 kg

Øverlserne vil variere - men det bliver programmet nogle gange fremover. Det vigtigste bliver næste at undgå alle de 14 dages pauser jeg har haft af alle mulige gode grunde <_<

Dagens arbejde var solidt uden at være prangende. 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Landskabet omring Vedinge bakker er flot - og egentligt et fantastisk cykellandskab... Lige nu er det ikke noget for mig - det er ikke andet end bakker, jeg ville gå død meget hurtigt, så egentligt ok den ikke var med :4whistling:

Hvad mener du med "egentlig"??? Det er sgu' da et hamrende, forrygende cykellandskab :rolleyes:

Ziggyund :wave:

Link to comment
Share on other sites

Landskabet omring Vedinge bakker er flot - og egentligt et fantastisk cykellandskab... Lige nu er det ikke noget for mig - det er ikke andet end bakker, jeg ville gå død meget hurtigt, så egentligt ok den ikke var med  :4whistling:

Hvad mener du med "egentlig"??? Det er sgu' da et hamrende, forrygende cykellandskab :rolleyes:

Ziggyund :wave:

Ja det er det - men jeg er for tung til det - jeg vil ikke kunne holde til ret mange km. Men jeg skal klart tilbage om nogle kg :)

Link to comment
Share on other sites

Spinning dag, tirsdag den 1/7

Morgentanker

Så sent som i lørdags var jeg midt i en intens dansk sommer som var som når den er bedst. Klar blå himmel, 34 grader, et bakket landskab, bølgende grønne kornmarker, valmuer i alle vejkanter, nærhed til havet og intens fuglesang. Aftnerne blev tilbragt på sommerhusets store terrasse med gang i grillen og vin i glasset. Det var kun 4 dage, intenst og noget jeg ikke ville være foruden - men det var så kort at det forblev en smule surrealistisk... Nu er klokken er 7.30 tirsdag morgen og jeg køre i gennem København i gråvejr hvor en stille regn falder... Det kunne lige så godt være september.. jeg forsøger at genkalde mig sommerstemningen fra så kort tid siden, men det lykkedes ikke rigtigt....

Morgenspinning

Næsten alle "de faste" var mødt frem, samt nogle af den "lejlighedsvise", i sidste kategori rockanmelderen der at dømme ud fra hans skriblerier i min morgenavis, havde haft en heftig og god festival.... Der var også nogle nye, en hård måde at få sine første erfaringer med spinning på...

Gregers havde lagt nyt program til juli. det kan ikke havet taget lang tid at lave det program, det var så simpelt som næsten tænkes kan, men hårdt... !3 minutters opvarmning med stigende intensitet, 1 minuts aktiv pause og så et interval på 37 minutter... Intervallet bestod af 4,5, og 6 minutters stående enkelttakt med 60 rpm, med 2 minutters siddende enkelt takt ( 90 rpm) imellem, derefter videre til det samme en gang til, dog kun med 1 minuts mellemtakt imellem de 4, 5 og 6 minutters stående arbejde. Det hele afviklet til den sædvanlige vokalløse monotone og meditative musik.

E af spinningens fortrin frem for rigtig cykling stod klart for mig denne morgen. Det er ikke kun musikken, den koncentrerede stemning osv., nææ det er i høj grad det at man kan køre med lukkede øjne og forsvinde fra overfladen... man kan godt have musik med på landevejen, men hvis jeg prøver det, så føler jeg mig afskåret fra de oplevelser som det nu byder på. At køre med sone øjne lukkede er nok ikke anbefalelsesværdigt...

Det er en stor nydelse at køre disse lange serier med øjnene i - man kan tænke sig hen lige hvor man vil. Man kan forstille sig at man køre med førergruppen op af Tourmalet, eller man kan forstille sig at man køre gennem bølgende grønne kornmarker med valmuer i vejsiden mellem smukke bakker i solskinnet... så pludselig, i en ælder uden vinduer blev sidste uges oplevelser virkelige for mig... Jeg skulle nok havet haft den cykel med...

Hver gang jeg åbnede mine øjne blev jeg denne morgen bevist om hvor træt jeg var, det blev så fristende at sætte sig ned og slække på belastningen... så lukkede jeg mine øjne igen, fandt beatet helt præcist og drømte mig væk eller holdt helt op med at tænke - der eksistere ikke andet end beatet.... Pludselig var timen ovre, jeg var træt, meget træt, vidunderligt træt... Jeg vil tro at min puls ikke kom under 170 i anden del af intervallet, alt i alt har jeg kørt de 37 minutter med en gennemsnitspuls omkring de 170 og med en toppuls omkring de 180.

Skøn træning - der findes ikke noget bedre en spinning tirsdag morgen - ikke ret meget i hvert fald :) 5 x :banana: må det blive til!

Eftermiddags tanker

Mine ben er døde, mit hoved gør ondt. Det skyldes ikke det samme, det med mine ben er helt som planlagt. Mit hoved er en anden sag. Jeg har en mistanke. i 3 dage har jeg været i gang med en "kold tyrker". Jeg har ikke råd til som arbejdsløs at bruge 40 kr. om dagen på cola light... Til sidst overgiver jeg mig denne dag, jeg er åbenbart alligevel en :chicken: ned til den lokale cola pusher efter 2 liter til 18 kr.... Den første 1/2 liter glider ned, den næste lige så - det er pragtfuldt og 20 minutter senere letter hovedpinen, koffein er en farlig ven og jeg kan altså ikke finde ud af at drikke the om sommeren... Om nogle dage forsøger jeg sikkert igen :(

Humøret redes ved tanken om i morges og minderne om den danske sommer når den er bedst... hey den er kun lige begyndt og i næste uge er der jazzfestival, det skal nok blive godt :)

De ringer fra Multisport, timen 17.00 er aflyst... Om jeg stadig kommer til den 18.00? Jo da, jeg er lidt lettet, jeg tror ikke jeg har 2 timer i mig denne eftermiddag...

Aftenspinning

Der er godt fyldt op, flere nye... Martina er på toppen, hun har lyst til at gå til den, også denne time viser sig at blive hård for de nye... Der er meget stående arbejde, også i pæn høj kadence. Jeg køre igen det meste af timen stående, jeg har overraskende store resurser denne aften. I sær den vigtigst ressource er til stede i rigt mål: lysten til at køre som indfinder sig massivt da musikken først begynder at spille - på den front er Martinas timer perfekte - de er ikke optimale træningsteoretisk set, men de er sjove og begejstringen fra podiet smitter...

Det bliver endnu en time med høj intensitet, jeg vil tro at jeg endte på et pulsgennemsnit på ca. 165. Det må blive 5 x :banana: igen...

I morgen er der atter en dag, den kan godt gå hen og blive hård :rolleyes:

Aftentanker

Jeg sidder med et lille stille smil.. Træning er dejligt og livet er heller ikke værst, jeg tror jeg sover godt i nat!

Link to comment
Share on other sites

Vægt

Det er længe siden jeg har opdateret min vægt. Denne dag er den på 127,6. Det afspejler vist at jeg i den grad hold ferie i sidste ueg - men det er ok, jeg havde brug for det...

Link to comment
Share on other sites

Det er længe siden jeg har opdateret min vægt. Denne dag er den på 127,6.

Det er da slet ikke så tosset. Så mangler du kun tre kilo i at være under Horsens finske sisu-løfter Klaus Jensen. Han vejer vist 125kg lige ud. Det er stadig en høj vægt, men nu er du faktisk på grænsen til at rykke ud af den øverste styrkeløfterklasse, fordi du er for let. Det må da være en rar tanke :) .

Det viser også, at du åbenbart gør det rigtige og kommer stadigt nærmere opfyldelsen af din målsætning. Kort sagt, så har du succes med det du gør :) .

Link to comment
Share on other sites

lokale cola pusher efter 2 liter til 18 kr.... Den første 1/2 liter glider ned, den næste lige så - det er pragtfuldt og 20 minutter senere letter hovedpinen, koffein er en farlig ven og jeg kan altså ikke finde ud af at drikke the om sommeren... Om nogle dage forsøger jeg sikkert igen 

Har du overvejet is-the ? I de rigtige the-forretninger er faktisk fornuftige blandinger og det smager hamrende godt. Derudover er grøn the jo rent faktisk ganske sundt.

Link to comment
Share on other sites

Så mangler du kun tre kilo i at være under Horsens finske sisu-løfter Klaus Jensen. Han vejer vist 125kg lige ud.

Det må være den ultimative ære: At blive ophøjet til måleenhed! :D

Klaus> Du var ikke helt så begejstret da måleenheden "klausjensen dybde" blev introduceret B) :lol: :rolleyes:

BK> Tak for kommentaren - og du har helt ret og jeg har det også fint med det!

Diddley> Tak for forslaget - det må prøves :)

Dagens træning - 2 x spinning

Morgen:

Efter at Jesper er holdt op med at have morgenholdet, pga. fast arbejde, har vi haft vikar på. Holdet er svundet hastigt ind i størrelse og det forstår jeg godt. Lad mig nøjes med at skrive at han (vikaren) på ingen måde er fremragende... :blink:

Jeg satte mig denne morgen bagerst i lokalet hvor ingen rigtigt kunne se mig og kørte mit helt eget ræs. Jeg kørte siddende mellemtakt med ca. 80-100 rpm alt efter musikken. Hvert 7-8 minut tog jeg 1-2 minutter stående og jeg sluttede med at deltage i spurten der bestod i 5 minutters stående mellemtakt.

Den gode mand (vikaren) kom med flere kommentarer - "Mine damer - og herre - hvis sidstnævnte ønsker at køre med, vi skal nu…"... "Der er altid nogle på det her morgenhold der ikke vil lege med" osv. Nu har jeg den opfattelse at jeg ikke er der for instruktørens skyld og det var med vilje at jeg ad så ingen kunne blive demoraliseret af min måde at køre på... enough said.

Jeg fik en udmærket time ud af det. Jeg vil tro at jeg har kørt med puls 155-60 i det siddende arbejde, og 170-75 i det stående arbejde. Efter det meget intervalarbejde på det sidste var det helt rart at arbejde mere kontinuerligt i 53 minutter.

Hvis stemningen havde være god havde jeg givet timen 4, men nu bliver det til 3 gode :banana:

Aften:

Det står mere og mere klart for mig at jeg den seneste tid snarere har brugt pulsuret til at disciplinere mig selv til ikke at køre for hårdt, snarere end jeg har brugt det til at motivere mig til at arbejde hårdere.. Intensiteten i går var højere end den plejer, og det var den også i begge timer i dag.

Aftentimen kørte i ”arobic stil” – dvs. man er helt overladt til instruktøren og aner ikke hvad der sker om lidt. Som man måske har kunnet forstå af mine skriverier, så er jeg efterhånden mindre kritisk over for stilen. Det er ok at køre på den måde 1-2 gang om ugen, især når man bare giver los og køre på for fuld kraft, efterhånden ved man da også en del om hvad man kan forvente hos den enkelte instruktør.

Jeg kørte ren kamikaze her til aften, selv om jeg startede på trætte ben. Jeg kørte konstant på grænse af hvad jeg kunne klare af belastning. Efter 35 minutter var jeg rigtigt, rigtigt træt, og efter 40 minutter totalt smadret. Min indre stemme sagde ”kom så Arne, du kan godt, du sætter dig fandme ikke ned” :devil::4whip: . Denne gang vandt fornuften dog, 10 minutter mere over evne ville havet haft en kraftig indvirkning på min restitution, så jeg bed skammen i mig og satte mig ned resten af timen :bigsmile: .

Jeg vil tro, at jeg mellem det 8 minut af timen og det 35 minut af timen, konstant har befundet mig over 165 i puls, meget af tiden over 170. I et par intervalserier hypperventilerede jeg så kraftigt at jeg har været oppe 180. De sidste 16 minutter faldt intensiteten gradvist.

Det der skete var at jeg gik godt gammeldags sukkerkold. Jeg havde Maxim energidrik i min ene 1 liters flaske og har spist fornuftigt de seneste dage. Men jeg er på diæt og det sammen med 4 hårde træningspas på 2 dage har tømt mine glykogendepoter.

Alt i alt en tilfredsstilende time. Kamikazestilen skal ikke praktiseres for tit, det er lidt som med forced reps, men nogle gange er det en stor tilfredsstillelse :) .

4 x :banana: til den time

De kommende dage

Jeg har måttet udsætte min VO2 maks test til mandag. I morgen nøjes jeg med en rulletur på raceren. Fredag køre jeg en fornuftig mellem intensitets spinningtime, lørdag hviler jeg og søndag laver jeg et eller andet behersket.

Styrketræningen får vente til efter testen. Styrketræningen bliver i øvrigt for fremtiden lagt mandag og torsdag.

Link to comment
Share on other sites

Til sidst overgiver jeg mig denne dag, jeg er åbenbart alligevel en :chicken: ned til den lokale cola pusher efter 2 liter til 18 kr....

Hey Arne,

- tag forbi Nørrebro, der koster 2 liter 14-16 kroner alt efter hvor du handler :lol:

Jeg er mest til dåse-cola, og her køber jeg en ramme med 24 stk. for 60 kr :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for den vigtige forbrugerinformation Spock <_< B) :rolleyes:

Sløv morgencykling den 3/7

Ok - det skulle kun være en stille tur... meeeeen, alt kan overdrives B)

Fulgtes for sidste gang :( med Hoosier ud til DTU. Vi fortjener vist at dele en tudekiks for alt vores klynk over vores tunge ben......

Jeg rundede yderkanten af DTU og rullede hjemad igen: Ok jeg fik liodtb tempo på cyklen på flad vej og ned af bakke - men jeg stod HELT stille på de ellers ret usynlige små knolde på Lyngbyvej :(

Nå det var vist egentligt at forvente og det var da udmærket at få rørt mine ben lidt :) Meeeen, det kan ikke blive til mere end 1 x :banana: idag!

Ikke mere motion i dag!

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne

En ex-instruktør velsignelse af at du kører dit eget program. Vil du helt i himlen, kan du evt. nævne det overfor instruktøren, inden du går i gang.

På en af mine timer sad der en og læste M! Godt nok nede i hjørnet, men alligevel... Så tænk på at også de dårlige instruktører har et hjerte.

Effleuragefriktioner fra mette

Link to comment
Share on other sites

Sidste runde spinning i Multisport - aka Københavns saunaklub - inden test

Mit alter ego historiefortælleren er faldet i søvn - jeg tror han lader op til Tour de France...

Så jeg må klare det selv... Udmærket time - høj mellemintensitet hele vejen - det var varmt og fugtigt her til aften, 4 trin ned af trappen kunne man mærke varmen komme en i møde...

Jeg er meget spændt på min test....

3 x :banana: for denne dags træning.

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med VO2 maks testen på mandag.

Hvad er dine forventninger?

Du kan jo passende lade op med noget : :bike: :4goodtv:

Tak :)

Det er lige hvad jeg vil gøre - måske en smule stille :bike: på søndag - meget stille....

Forventninger? Tja ja - fremgang - kan jeg køre 30 sekunder mere er jeg glad - kan jeg holde 1 minut mere bliver jeg vildt glad!

Link to comment
Share on other sites

"Hviledag" d. 5/7

55 minuters god gåtur b.la. gennem Østre anlæg og ved Langelinje

Lidt for overkroppen:

Floorpress: 3 x 6 x 47,5 kg

Yates rows 3 x 6 x 47,5 kg

BB curl 3 x 6 x 30 kg

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share