The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

T: det var ubeskriveligt fedt. Vi stod op hver gang Novak smed en bombe op og hoppede og dansede de 8/10 gange de røg i. JR var også ansvarlig for en seriøs mængde jubel, og Meos triple-double skabte også begejstring. Det var måske årets kamp for Knicks (bortset fra Chandler, der sjovt nok ikke kunne tage særlig mange rebounds eftersom begge hold skød lysene ud i The Garden - han spillede dog stadig en fremragende kamp også selvom den ikke så ud af det vilde statistisk.). Hvis du nogensinde får muligheden, så skylder du dig selv det.

DK4s tur var godt skruet sammen og de har nogen forbindelser der kan åbne døre hist og her, men Wangs famøse oplæg var ikke noget jeg ikke selv ville kunne lire af. Det skuffede mig lidt.

Anyways, det skal handle om sol og sommer:

Er du sindssyg en dejlig dag.

Der blev tanket welness for alle pengene i dag med en lille time i solen med en cortado efterfulgt af 90 minutters vinyasa yoga med Stina.

Masser af hofteåbnere til min store glæde.

Jeg har desuden snittet en workout sammen til i morgen hvis vejret er som i dag. Så kan den faste programmering rende mig - så går vi udenfor og tanker vit-d.

Jeg elsker mit liv. <3

Link to comment
Share on other sites

Kender i det når der sker nogett under ens træning, som man beslutter sig for at skrive i loggen fordi det er skægt, men når man sidder og logger er det forsvundet igen? Det sker tit for mig.

All the time. Jeg er i butcher's lab nu. Kommer måske forbi garagen en af dagene og kigger. Jeg er stærk, men meget tyk.

Link to comment
Share on other sites

All the time. Jeg er i butcher's lab nu. Kommer måske forbi garagen en af dagene og kigger. Jeg er stærk, men meget tyk.

Sejt. Siden hvornår? Indtil jeg mødte dig troede jeg faktisk at du var CFer i det nu afdøde Bryggens CF, der hed Paideia før. Sidenhen har jeg fundet ud af hvad paideia betyder og synes at det er et meget clever navn til et gym.

Hej i din log,

Er det rigtigt vi kan få billig gæstetræning i Gymse gennem dig?

Det ville være ret awsome! :bigsmile:

Ja naturligvis kan jeg det, hvis du lige smider din emailadresse kan jeg sende et link til nogle rabatkuponer.

Haha :bigsmile:

Hej Christian.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Sejt. Siden hvornår? Indtil jeg mødte dig troede jeg faktisk at du var CFer i det nu afdøde Bryggens CF, der hed Paideia før. Sidenhen har jeg fundet ud af hvad paideia betyder og synes at det er et meget clever navn til et gym.

I går! Tror jeg vil crossjizz'e i garagen i morgen tidligt og lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Sådan!

Squat:

5x95kg

2x4x115kg

2x3x132,5kg

5x2x152,5kg

Ingen problemer med hoften i dag. Måske fordi jeg varmede flot op? :)

Paused squat:

3x70kg

3x82,5kg

4x3x92,5kg

Føles dejligt. Standard.

KB swings:

5x12x48kg

Bænkpres:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

6x2x115kg

Lidt trægt til at starte med, men masser af zah da jeg ramte de tunge sæt.

Ikke noget særlig muskulationstræning i dag, da den står på tre træningsdage i træk.

Nu skal jeg ud i solen med min hjertenskære.

Link to comment
Share on other sites

ens træning var efter en intensiv arbejdsdag og et hurtigt photshoot med en fotograf (duh). Der var mange gode mennesker i huset og det var hyggeligt. En lille håndfuld IK'ere, vores games-hold m.fl.

Deficit DL:

5x90kg

2x4x110kg

4x4x125kg

DL:

4x110kg

4x132,5kg

2x3x155kg

5x3x165kg

Den sad faktisk ret godt i dag. Fin fokus og fart.

Hen mod slutningen supersettet med kød fra grillen. <3

Bænkpres:

5x80kg

5x95kg

5x4x102,5kg

Standard skide godt.

Supersettet med mere kød fra grillen.

Bagefter hang jeg ud i sofaerne, der var flyttet udenfor, hvor vi spiste mere kød fra grillen og chillede. Det var sgu hyggeligt.

Jeg droppede mine støtteøvelser pga kød, men hvis jeg får tid laver jeg dem i morgen. Jeg har fr øvrigt fundet ud af at DM Raw er en uge senere end jeg havde regnet med, så jeg er ikke 1 træning bagud, jeg er 2 foran. Derfor er i morgen offffffffffff. Jeg får nok brug for den ekstra tid til opgaveskrivning over de næste tre uger hvor jeg skal skrive 2x15-17 sider opgave plus en synopsis.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var dejlig. Sådan er det tit.

Squat:

5x95kg

4x115kg

2x3x132,5kg

6x3x142,5kg

Det begynder stille og roligt at komme.

Paused squat:

3x67,5kg

3x82,5kg

4x2x92,5kg

Bænkpres:

6x72,5kg

5x87,5kg

4x102,5kg

3x3x107,5kg

2x2x115kg

2x1x122,5kg

2x2x115kg

4x107,5kg

5x102,5kg

6x87,5kg

7x72,5kg

BANG BANG!!

Gode takter i patten.

Støttestrømper.

PS: Jeg har fået målt mit kolesteroltal.

Trækfat DL:

5x5x70kg

Pres:

5x10x47,5kg

PPS: det er 4,2

Banded GMs:

3x10

Flies:

3x10x12kg

PPPS: Det er i normalområdet.

Concentration curls:

3x10x12kg

Lige nu drikker jeg espresso. Jeg er det man kunne fristes til at kalde en kaffedrikker. Jeg nyder nemlig at indtage denne varme, brune væske.

Link to comment
Share on other sites

I dag var en dejlig dag. Jeg fik en gratis kaffe aaf en pige i Emmery's, der blev overvældet af min mandige charme. Jeg fik også en kage. <3

Dagens træning:

Bænk:

5x3x115kg

Mjoh. Lidt trægere i dag end sædvanligt - måske fordi jeg koldstartede. (Idiot).

Arbejde.

Squat:

5x3x152,5kg

De var lidt tunge i dag. Det er altså ikke så godt.

Squat m. pause:

5x5x85kg

Nogle sæt bedre end andre.

Jeg har over tid fået rykket stangen lidt ned på ryggen. Det er dumt. Det fixer jeg.

Ingen støtte i dag pga travlhed.

PS: I dag så jeg zøde Morten. Det var længe siden sidst, så det gjorde mig glad.

Link to comment
Share on other sites

Sibbz: det var ogs dejligt.

I dag fik jeg mine nye straps. Jeg kvitterede ved at ligge dem til marinering i spanden med magnesium. Mosesbarnet siger nemlig at de er bedre når de er fedtet ind i magnesium.

Deficit DL:

5x90kg

4x107,5kg

2x4x125kg

4x4x135kg

Gode i dag.

Bænkpres:

6x72,5kg

5x87,5kg

2x4x102,5kg

2x3x107,5kg

2x2x115kg

2x1x122,5kg

2x2x115kg

4x107,5kg

5x102,5kg

6x95kg

7x80kg

Er sgu lidt træt af at se på de samme tal uge ind og uge ud.

Rack pulls:

5x155kg

2x3x202,5kg (skulle have været 182,5kg)

3x4x227,5kg - skulle have været 207,5kg

4x207,5kg

Inden sidste sæt gjorde Hr Beerman mig opmærksom på at der var 227,5kg på og ikke de 207,5 jeg troede. Styrken havde været fin hele vejen igennem, og jeg fik da også virkelig domineret sidste sæt, hvor jeg satte vægten ned. Good stuffs.

I formiddags var jeg for øvrigt til Bodyflow og det kan ikke anbefales. Så hellere yoga. Ikke det der danse-gøgler-pis.

Link to comment
Share on other sites

Åha friends, så er jeg tilbage igen. Jeg har savnet Jer, har I savnet mig?

Bænkpres:

5x72,5kg

5x87,5kg

2x3x102,5kg

5x3x115kg

Ja, hvorfor ikke?

Pauset bænk:

6x60kg

2x6x72,5kg

6x4x77,5kg

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg synes om den øvelse/den vægt jeg har sat, men nu holder jeg på perioden ud og ser hvad der sker. Bænken spiller jo egentlig ok, men det kan også være pga andre ting.

Pres:

5x8x50kg

Jeg har en følelse af at tilføjelsen af pres spiller en rolle i de gode takter i bænken. Det er jo bare lav vægt, men halvhøj volumen og frekvens.

Er der nogen der har en god idé till en god SSP-øvelse til bænkpres?

Lidt senere på dagen:

Squat:

5x95kg

4x115kg

2x3x132,5kg

5x3x142,5kg

Mææææææææh. Jeg fik battlet mig igennem, men det føltes ikke helt super. Det er klart at min hofteskade (der nu er 99% væk) har påvirket mit squat i negativ grad - jeg har trods alt ikke haft to timers kontinuerlig træning uden problemer siden optakten til TSK (hvor jeg faktisk ikke er sikker på at jeg havde så lange gode perioder).

Det skal nok komme, men jeg er sgu lidt utålmodig - der er snart Nordland, og jeg skal lave PR. Enten med benene eller med hovedet. Heldigvis er jeg ikke så plat i hovedet som i benene.

Jeg har droppet yoga i morgen - den pludselige tilføjelse og min lidt overdrevne entusiasme omkring yogaen har gjort at mine håndled er lidt irriterede, dog ikke nogt jeg ikke kan wrappe mig ud af. Nu holder jeg lige pause fra yoga til i næste uge, men tilføjer i stedet lidt stræk herhjemme.

Her til aften dyrkede jeg dårlig schlong-dagsform med Dan Dagsform i form af sauna, koldtvandsbassin (mord for scholong-dagsform) og salt/olie-skrub. God helse at chille lidt med Bro D og få lidt voksensnak. Grown man shit!

Vi nåede desværre ikke rigtig at flashe vores Speedos, da der er 100% commando-politik i sauna m.m.

Link to comment
Share on other sites

Her til aften dyrkede jeg dårlig schlong-dagsform med Dan Dagsform i form af sauna, koldtvandsbassin (mord for scholong-dagsform) og salt/olie-skrub. God helse at chille lidt med Bro D og få lidt voksensnak. Grown man shit!

Vi nåede desværre ikke rigtig at flashe vores Speedos, da der er 100% commando-politik i sauna m.m.

Nøgen voksensnak! :wub:

Heldigvis besidder vi begge så meget mandighed i form af fuldskæg og brede skuldre, at vi godt kan holde til en kortvarig dårlig penis-dagsform i koldtvandsbassinet. Næste gang tager vi den store spa-tur, så vi kan sporte vores Speedos.

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig opdatering, da jeg har travlt med at sidde i mit badekar oog skære i mine håndled.

Squat:

5x95kg

4x115kg

2x3x132,5kg

2x3x152,5kg

3x2x162,5kg

Noget lort. Jeg tror jeg har løsningen på mit problem.

Pauset squat:

5x62,5kg

4x75kg

2x3x87,5kg

4x2x100kg

Skide gode. Standard.

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

5x3x115kg

Føler lidt rigeligt - hvor kom det fra? God diesel.

GMs:

5x5x60kg

Link to comment
Share on other sites

I går hyggede jeg med en masse rare mennesker i AK Gotha. Derefter gode bøffer, bearnaise og rosé-/rødvin. Ja!

Pres:

5x12x47,5kg

Pullups:

5

6

7

Gad ikke rigtig.

Flies:

5x10x11kg

Cable rows:

op til en 5er med stakken (120) - den sad godt.

DB rows:

10x41kg

37x41kg

Afslutningsvis masser af bromantisk stræk. Det var lækkert og s blandt andet sådan her ud:

post-31905-0-30646200-1337414043_thumb.j

Vi lavede også triggerpunktbehandling af Rods lægge. Det forgik ved at jeg sad på ham, så han ikke kunne flygte, mens Lærke og Højlund påførte smerte. Oceanman slap væk inden jeg fik sat mig på ham, så han slap for den behandling.

Link to comment
Share on other sites

Ja? JA!

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

2x3x102,5kg

2x3x115kg

3x2x122,5kg

Nye wraps. Jeeez de kan da godtnok fixere håndleddene.

Bænk med 3s pause:

5x60kg

5x75kg

4x4x72,5kg

DL:

5x110kg - skulle have været 4 reps, OHNOEZ!

2x3x132,5kg

2x3x155kg

2x3x75kg

3x2x1887,5kg - med straps fordi mine hænder var lavet af tissekoner i dag.

Lidt kortere pauser end vanligt da jeg delte stang med Dixbrah. Det var fint.

Nu skal jeg støvsuge, i bad og derefter hænge ud med min søs og niece. Dem kan jeg godt lide.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share